Pokerista Ammatti

I am Pro

Niin suosittelen kaikille että otatte hatkat siitä V-Mäisestä työpaikasta ja alatte pelaamaan Ammatiksenne. Toki pitää ensin pelata voitollista peliä! Kerron tarinani ja ehkäpä se innostaa jotakuta. Olen 20-Vuotias!

2-Vuotta sitten Veljeni hehkuttamana menin kokeilemaan pokeria, puoli vuotta hävisin koko ajan(-1500e) peli oli räiskimistä tajuamatta Oddseista, positioista ja kaikesta muusta mitään. Kun oli 1500e mennyt vannoin että seuraavan kerran kun pelaan tiedän Pokerista paljon enemmän. Ja niin alkoi opiskelu, kirjoja tuli luettua ja kaikkea muuta mahdollista. kaikista tärkeimmän opin sain katselemalla huppujen peliä, saatoin istua päivän 12-16 tuntia koneen edessä ja vain katsella kun huiput pelaavat, miten he toimivat eri tilanteissa. 2kk olin pelaamatta.

Sitten talletin 300e jolla lähdin grindaamaan NL10 pöytiä(Short) 2-4 pöytä, testasin kaikkea mitä olin ippinut ja etsin oman tyylin pelata. KAIKISTA TÄRKEINTÄ OLI ETTÄ EN TILTANNUT, fakta on että joka kättä ei voi voittaa pelaa miten hyvin tahansa. Pelasin 5-6 tuntia päivässä, ensimmäisen kuukauden lopuksi olin voitolla 1900e. Yhteensä Grindasin NL10 pöydissä 3kk nostin rollin 6400e.

Tämän jälkeen oli aika siirtyä isoimpiin pöytiin

12

2910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • propokerace

niinpä niin...juupa juu :)

• ''''

Kyllä se niin on että oikeaksi pokerinpelaajaksi synnytään

• propoker

Et oikein osaa suomeakaan...

• jooo....

Kirjoituksesi kuullostaa enemmänkin vitsiltä kuin miltään muulta.

Aluksi olet tehnyt isot tappiot, sen jälkeen olet suhtkoht ison summan voitolla ja nyt menossa isompiin pöytiin. Sieltä voi tulla nopea laskusuhdanne, jos pelit eivät sujukaan toivotulla tavalla. Toisin sanoen, et voi luottaa kovin säännölliseen tuloon pokerilla ja huonon jakson aikana saatat hävitä koko rollisi isommissa pöydissä.

Joten empä suosittelisi pokeria ammatiksi. Kyllä siinä pitää voittaa jo aika lailla, että sitä voi ajatella ammatiksi.

• I am pro

Mikä on tarpeeksi? jos teen kuukaudessa 5000e pelaamalla 6 tuntia päivässä uskon että se on tarpeeksi, sen saa lisäksi puhtaana käteen.

Oletko tymä? "Toisin sanoen, et voi luottaa kovin säännölliseen tuloon pokerilla ja huonon jakson aikana saatat hävitä koko rollisi isommissa pöydissä." Jos rolli on 30 Byi Iniä niin luuletko että tilttaan niin pahasti että pelaan NL1000 pöydässä 30 Byi Iniä eli 30 000e yhden session aikana, LOL!

Rolli pitää olla kunnossa niin ei pienet suhdanteet haittaa. ei sinne mennä pelleilemään 5000e rollilla.

• fsdfsdfdf

"Tämän jälkeen OLI aika siirtyä isoimpiin pöytiin"

Niin eli miten kävi? Menikö kaikki rahat kuten luulen vai.. ;)

• I am Pro

Kirjoitin pitkän viestin, mutta sitten painoin jotain vitun nappia ja kaiiki hävisi paitsi tuo tuossa.

Niin tällä hetkellä pelaan NL1000 pöytiä. Joku sanoi että tulee DS(Downswing) sen takia minulla iso Rolli ja omalla tilillä parin kuukauden palkat aina syrjässä. Töihin pääsen takaisin jos ei Pokeri onnaa. Tällä hetkellä näyttää hyvältä.

Nykyään kotiutan nelinumeroisia summia joka kuukausi, mahdollisuus olisi ollut viime kuussa kotiuttaa ensimmäistä kertaa viisinumeroinenkin, mutta haluan kasvattaa rollia mahdollisiman isoksi.

Kaikista iloisin uutinen on että saan Sponssin Pokerisaitilta ensi vuodeksi joten ensi vuoden tavoitteet ovat suurissa live peleissä. Tarkoitus Kiertää EPT tourney vähintään 2 kisaa sekä ainakin yksi WPT-Osakilpailu.Täytän 21 ensi kuussa joten pääse amerikan maallakin pelaamaan ensi vuonna. Wsop menen myös ensi vuonna, Main Eventiin jos pelit sujuvat niin hyvin että itsetunto on riittävä. Alustavasti sovittu saitin pomon kanssa että kattavat Asumiset,Lentomatkat,syömiset ja juomiset.Itse ostan lipun turnaukseen.Tosin jos vääntää niin varmasti he siihenkin osallistuvat mutta sen jälkeen haluavat mahdollisista voitosta osuuden.

Ja kyllä Pokerinpelaajaksi synnytään mutta ei Selännekkään ilman harjoittelua olisi pärjännyt. Lahjakkuus on itsessään sitä vain jalostetaan harjoittelulla.

Nyt Aamukahvin keittoon, Pokerinpelaajana saa nukkua myöhään ja minähän tykkään nukkua.

• I am Pro kirjoitti:

Kirjoitin pitkän viestin, mutta sitten painoin jotain vitun nappia ja kaiiki hävisi paitsi tuo tuossa.

Niin tällä hetkellä pelaan NL1000 pöytiä. Joku sanoi että tulee DS(Downswing) sen takia minulla iso Rolli ja omalla tilillä parin kuukauden palkat aina syrjässä. Töihin pääsen takaisin jos ei Pokeri onnaa. Tällä hetkellä näyttää hyvältä.

Nykyään kotiutan nelinumeroisia summia joka kuukausi, mahdollisuus olisi ollut viime kuussa kotiuttaa ensimmäistä kertaa viisinumeroinenkin, mutta haluan kasvattaa rollia mahdollisiman isoksi.

Kaikista iloisin uutinen on että saan Sponssin Pokerisaitilta ensi vuodeksi joten ensi vuoden tavoitteet ovat suurissa live peleissä. Tarkoitus Kiertää EPT tourney vähintään 2 kisaa sekä ainakin yksi WPT-Osakilpailu.Täytän 21 ensi kuussa joten pääse amerikan maallakin pelaamaan ensi vuonna. Wsop menen myös ensi vuonna, Main Eventiin jos pelit sujuvat niin hyvin että itsetunto on riittävä. Alustavasti sovittu saitin pomon kanssa että kattavat Asumiset,Lentomatkat,syömiset ja juomiset.Itse ostan lipun turnaukseen.Tosin jos vääntää niin varmasti he siihenkin osallistuvat mutta sen jälkeen haluavat mahdollisista voitosta osuuden.

Ja kyllä Pokerinpelaajaksi synnytään mutta ei Selännekkään ilman harjoittelua olisi pärjännyt. Lahjakkuus on itsessään sitä vain jalostetaan harjoittelulla.

Nyt Aamukahvin keittoon, Pokerinpelaajana saa nukkua myöhään ja minähän tykkään nukkua.

Kiva että onnistaa! Monilla saattaa mennä tosi hyvin kun hallitsee pelit ja osaa sekä tietää miten ja missä pelaa.
        Itse luulin vajaa vuosi sitten että kun olin lukenut muutaman kirjan ja terävöittänyt %-taulukot (oddsit, outsit, käsien luokat jne.)
        että olin valmis pelaamaan "isoista rahoista".
        Tein erehdyksen kun pelasin 0.25/0.50 NL Holdem'ia tai joitakin turnauksia joissa by-in max. 20€.
        Ajattelin että nyt kun pelaan kirjan mukaan niin voitan varmaan jotain mutta eihän se niin helpolla käy.
        Ensinnäki noissa limeteissä on liian paljon onnea hakevia pelaajia jotka pelaa korttinsa kun ne olisivat lottonumerot.
        Toiseksi vaikka ennen floppia on reisattu ja kunnolla, niin peliin lähtee joku "onnekas" niin tyhmällä kädellä että voittaa potin vaikka todennäköisyys siihen on minimaalinen.
        Mä en väitä että todennäköisyyksistä nyt on kyse vaan siitä että jos ennen floppia on laitettu pöytään reilusti rahaa ja joku fisu menee mukaan 3 7 ofsuitedilla, niin ei paljon ole kirjoista ollut apu ja tollasista fisuista ei pääse helpolla eroon kun ne haluu pelaa kätensä vaikka olisi mikä tahansa vastassa!
        Hyötyä kirjoista ei ole kun pelaa low-limittiä ottaen huomioon että kirjat on kirjoitettu miten pelaat suuremmissa limiteissä..
        Takkiin meni paljon rahaa ja aivoista paloi monta aivosolua kunnes löysin itselleni tuottoisan pelitavan.
        En ole mikään mestari pokerissa, mutta kehityn siinä päivä päivältä, enemmän ja enemmän

• i am pro
        pokerspy kirjoitti:

Kiva että onnistaa! Monilla saattaa mennä tosi hyvin kun hallitsee pelit ja osaa sekä tietää miten ja missä pelaa.
        Itse luulin vajaa vuosi sitten että kun olin lukenut muutaman kirjan ja terävöittänyt %-taulukot (oddsit, outsit, käsien luokat jne.)
        että olin valmis pelaamaan "isoista rahoista".
        Tein erehdyksen kun pelasin 0.25/0.50 NL Holdem'ia tai joitakin turnauksia joissa by-in max. 20€.
        Ajattelin että nyt kun pelaan kirjan mukaan niin voitan varmaan jotain mutta eihän se niin helpolla käy.
        Ensinnäki noissa limeteissä on liian paljon onnea hakevia pelaajia jotka pelaa korttinsa kun ne olisivat lottonumerot.
        Toiseksi vaikka ennen floppia on reisattu ja kunnolla, niin peliin lähtee joku "onnekas" niin tyhmällä kädellä että voittaa potin vaikka todennäköisyys siihen on minimaalinen.
        Mä en väitä että todennäköisyyksistä nyt on kyse vaan siitä että jos ennen floppia on laitettu pöytään reilusti rahaa ja joku fisu menee mukaan 3 7 ofsuitedilla, niin ei paljon ole kirjoista ollut apu ja tollasista fisuista ei pääse helpolla eroon kun ne haluu pelaa kätensä vaikka olisi mikä tahansa vastassa!
        Hyötyä kirjoista ei ole kun pelaa low-limittiä ottaen huomioon että kirjat on kirjoitettu miten pelaat suuremmissa limiteissä..
        Takkiin meni paljon rahaa ja aivoista paloi monta aivosolua kunnes löysin itselleni tuottoisan pelitavan.
        En ole mikään mestari pokerissa, mutta kehityn siinä päivä päivältä, enemmän ja enemmän

Hyvä pelaaja voi alottaa tosi pienestä uransa 100e-200e niin voi lähteä rakentamaan rollia, mutta täytyy muistaa että kaikki ei tapahdu Yhdessä yössä, viikossa tai edes Vuodessa. Monilla on se ongelma että joutuvat alusta asti kotiuttamaan rahaa elämiseen jolloin Rolli ei pääse kasvamaan.
        Pokeri on siitä mukava että siinä voi nousta koko ajan tasoissa ja katsoa mihin taidot riittävät.

Se mistä kuitenkin pidän eniten on että tätä työtä voi tehdä missä vain. Lähden 21 päivä tätä kuuta Thaimaaseen ja olen Talven yli siellä tehden "Töitä". Kaveri on ollut Kesästä asti siellä ja hänellä Sviitti vuokrattu johon minäkin muutan. 1700e kuukaudessa, 80m Neliön Sviitti jossa kaikki herkut Poreammeesta huikeisiin näköaloihin. Puoliksi maksetaan, ei paha. Kaikki muu onkin sitten halpaa, eli siellä elää kuin kunigas.

12-18.11 alkaa Asian Poker Tour johon tarkoitus mennä Main Eventiin tai olen voittanut paikan jo sinne sateelliitista.

dont be a caller, be a raiser

• pelaat ja
        i am pro kirjoitti:

Hyvä pelaaja voi alottaa tosi pienestä uransa 100e-200e niin voi lähteä rakentamaan rollia, mutta täytyy muistaa että kaikki ei tapahdu Yhdessä yössä, viikossa tai edes Vuodessa. Monilla on se ongelma että joutuvat alusta asti kotiuttamaan rahaa elämiseen jolloin Rolli ei pääse kasvamaan.
        Pokeri on siitä mukava että siinä voi nousta koko ajan tasoissa ja katsoa mihin taidot riittävät.

Se mistä kuitenkin pidän eniten on että tätä työtä voi tehdä missä vain. Lähden 21 päivä tätä kuuta Thaimaaseen ja olen Talven yli siellä tehden "Töitä". Kaveri on ollut Kesästä asti siellä ja hänellä Sviitti vuokrattu johon minäkin muutan. 1700e kuukaudessa, 80m Neliön Sviitti jossa kaikki herkut Poreammeesta huikeisiin näköaloihin. Puoliksi maksetaan, ei paha. Kaikki muu onkin sitten halpaa, eli siellä elää kuin kunigas.

12-18.11 alkaa Asian Poker Tour johon tarkoitus mennä Main Eventiin tai olen voittanut paikan jo sinne sateelliitista.

missä????

• or be a fagot
        i am pro kirjoitti:

Ihanko tosiaan teit NL10-pöydissä kolmessa kuukaudessa 6400$ puhasta?? On sulla kyllä ruusuinen tulevaisuus. Thaimaassa porealtaat ja sillee. Ei hassumin ollenkaan. Pitäisiköhän meidän ottaa vaikka IP-osotteen avulla selvää minkälainen jamppa siellä kirjottaa. Voisit antaa tosiaan meillekin pari oppituntia. Oisit nimittäin siihen varmaan ihan yks maailman pätevimpiä jätkiä.

• oikean pokerin pelaaja

Eli ansaitsit NL10 1900€/kk, pelasit 5-6 h/päivä. Kuukaudessa pelasit siis korkeintaan 150-180h, eli voitit kokoajan 11-13€/h. Todennäköisesti kuitenkin 1/3 tunneista oli /-0 tai jopa tappiollista, jolloin tuntiansio pitäisi olla jo 15-18€/h niin voisi peittää ne tappiolliset tunnit. Tämä ansiotaso on jo aika kova pelissä jossa blindit ovat 0,05€ ja 0,10€. Kun ottaa huomioon että parhaat pelaajat pääsevät pitkässä juoksussa tulokseen 17BB/100 jakoa (BB=big bet eli 0,20€ ja pelataan n.50 jakoa/tunti), joka tarkoittaa NL10 tasolla n.1,7€ tuntitaksaa, eli ilmeisesti pelaat 10 pöytää samaan aikaan... Onhan sekin mahdollista

Itse olen ainakin huomannut myös sellaisen jutun pelatessani et joskus ei vain voita vaikka kuinka yrittäis ja toivois, kortti ei osu tai sit kokee ns. BAD BEAT
      (mistä sinulla ei ilmeisesti ole kokemuksia kun niin ruusuista on ollut pokeri urasi) toinen mitä jossain vaiheessa kokee on DOWN SWING joka kestää ennalta määrämättömän ajan ja se ei ole sinun peli taidoistasi mitenkään riippuvainen. Kaikki todennäköisyydet vaan ovat sinua vastaan vaikka mitä tekisit.

Voihan tämä kaikki olla mahdollista, mutta aika epätodennäköistä kuitenkin. Mutta Onnea tuleviin peleihin koska olet varmaan 1/1 000 000 jos tälläisiin tuloksiin kykenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe