Mitenkä vaakamies "isketään"

Rapu N

Miten vaakamiehet tahtois että nainen lähestyisi? Haluaako edetä hitaasti, haluaako ite tehdä mielummin aloitteen, säikähtääkö jos nainen on aloitteellinen jne...?

31

7351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa

      Ensiksi: mukavaa, että joku yrittää iskeä, se hivelee kivasti itsetuntoa!

      Jos haluat, että vaakamies oikeasti kiinnostuu sinusta, älä yritä liian näkyvästi. Vaaka säikähtää liian suorasukaisia yhteydenottoja. Vaaka myös varjelee vapauttaan ja riippumattomuuttaan aika pitkälle ja voi helposti ottaa taka-askelia. Lisäksi vaaka haluaa olla se, joka parisuhdetta junailee, siitä ei pääse mihinkään. Hän iskee sinut, jos on kiinnostunut, odottelepa jos hermosi kestävät... Vaaka voi myös tuumailla asiaa jonkin aikaa, miettii tuolta kannalta ja tuolta ja tuolta...

      • kaipaava kaksonen

        ainakin minulla uutena tuttavuutena. Viesteissä monesti ilmaisee haluavansa tehdä vaikka mitä,mutta tavatessamme ei minkäänlaista pilkettä silmäkulmassa vaikka kuinka sitä koitan nähdä. Asialinjalla kaikki keskustelut ja taitaa vähitellen hiipua koko tuttavuus...Vaikka reipas olenkin ,odotan kyllä aloitteen tulevan mieheltä muutoinkin kuin tekstiviestinä...


    • vaaka M

      Voisi kannattaa jutustella ja pitää keskustelua yllä
      pikku hiljaa herätellä hänen mielenkiintoaan ...

      • Rapu N

        Hyvin minula sit vielä toistaiseksi menee:) Juttelen ja yritän olla viehättävä, on se minut huomannut ja lähentynyt. Mietin vaan että mitä seuraavaksi ja olen ollut sillä kannalla että yritän itteni hillitä ja antaa sen vaan tulla lähemmäs jos tahtoo... mut toisaalta kun olen vähän malttamaton ja tahtos selvittää. Mut odotellaan nyt vielä. :)

        Onkohan btw kokemuksia rapu-vaaka yhdistelmästä?


    • -skorppari n
    • fazonk

      lähestyen,kuunnellen.Mutta oikeastaan säärien vilauttaminen ratkaisee lopulta kuitenninnii !

    • ellu-mari

      kuitenkin pohtia tollasia? näitten juttujen perusteella vaaka on melkoinen sonni, joka vahvistaa elämänkokemustani heistä myös. ota kuule paistinpannu tai tiiliskivi ja iske sillä!

      • Expuppy

        ...tekstiä :D....olen samoilla linjoilla. Tuntuu että vaakamiehiä tulee ovista ja ikkunoista tyrkylle juuri nyt, eikä niitä ainakaan tarvitse yrittää iskeä, kyllä ne hoitavat sen puolen ihan itse.

        mikähän kohtalon oikku tässä on meneillään...en juuri nyt halua tutustua kehenkään ja vaakamiehiä olis tarjolla useampia. Silloin kun haluaisi tapailla jotain, ei ole ketään mailla eikä halmeilla ;)))))


    • ***

      Tutkailee... miettii... kannattaako...
      Jos sinusta on hänelle jotakin hyötyä millä hän voi käyttää sinua hyväkseen niin ei muuta tarvita.
      Voit varautua pettämiseen, valehteluun ja kaikenlaiseen kieroiluun.

      • Vaakamieheltä

        Mistä tänne tunkee vaakamiehille katkeria naisia?

        Otetaanpas rauhallisesti ja mietitään hiukan, ennen kuin mätkitään. Noissa viesteissä tuli jo paljon sellaista mihin olen itsekin syyllistynyt. Ei elämä ole aina sellaista, että osaisi tutin poisheittämisen jälkeen olla heti valmis täydellinen mies. Kyllä se aikaa vaatii siinä, kuin naisellakin. Ja kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan molemmat, ei se siitä yhden voimin tai yhden töppäyksin pysy pystyssä tai hajoa.

        Jos haluat vaakamiehen rakkauden, niin näytä, että olet upea, todella loistava kaikessa. Mutta opeta myös heti, ettet ole itsestään selvyys. Et nyt, etkä tule olemaan sitä koskaan. Pidä kiinni omista oikeuksistasi ja pidä rajat selvänä alusta saakka. Mutta suo ne samat oikeudet hänellekin!


      • turhia
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Mistä tänne tunkee vaakamiehille katkeria naisia?

        Otetaanpas rauhallisesti ja mietitään hiukan, ennen kuin mätkitään. Noissa viesteissä tuli jo paljon sellaista mihin olen itsekin syyllistynyt. Ei elämä ole aina sellaista, että osaisi tutin poisheittämisen jälkeen olla heti valmis täydellinen mies. Kyllä se aikaa vaatii siinä, kuin naisellakin. Ja kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan molemmat, ei se siitä yhden voimin tai yhden töppäyksin pysy pystyssä tai hajoa.

        Jos haluat vaakamiehen rakkauden, niin näytä, että olet upea, todella loistava kaikessa. Mutta opeta myös heti, ettet ole itsestään selvyys. Et nyt, etkä tule olemaan sitä koskaan. Pidä kiinni omista oikeuksistasi ja pidä rajat selvänä alusta saakka. Mutta suo ne samat oikeudet hänellekin!

        kysyt, mistä tulevat.
        Sullahan pitäs olla aikasempien lausuntojes perusteella vastaus valmiina aina ja kaikkeen.


      • Vaakamieheltä
        turhia kirjoitti:

        kysyt, mistä tulevat.
        Sullahan pitäs olla aikasempien lausuntojes perusteella vastaus valmiina aina ja kaikkeen.

        ..lausunnoista tiedä, eikö niitä anneta vaikkapa oikeutta varten. Toisaalta olen antanut kyllä lupauksia. Vaikka ne eivät olekaan juridisesti sitovia, niin jonakin päivänä minun on otettava vastuu sanoistani. Yksinkertaista eikö totta.

        Vihaiset naiset ovat, kuin villakoirat sänkyni alla, joiden pelkään syöksyvän jalkoihini terävine hampaineen heti aamusta, kun nousen ylös : ))))


      • ihmettelevä

        Löytyy kyllä joka miehestä ja naisesta horoskooppimerkkiä leimaamatta. Kauhulla tässä olen seuraillut eräänkin naisen laskelmoivaa suhdesotkua (skorpioni) ja itse olen ääneenkin sanonut, ettei minun pää tuollaista kestäisi. Suorastaan ihmettelen tätä nykyajan leimaa leikkiä ihan oikeilla ihmisillä. Mikään ei tunnu olevan pyhää.


      • perintöä
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..lausunnoista tiedä, eikö niitä anneta vaikkapa oikeutta varten. Toisaalta olen antanut kyllä lupauksia. Vaikka ne eivät olekaan juridisesti sitovia, niin jonakin päivänä minun on otettava vastuu sanoistani. Yksinkertaista eikö totta.

        Vihaiset naiset ovat, kuin villakoirat sänkyni alla, joiden pelkään syöksyvän jalkoihini terävine hampaineen heti aamusta, kun nousen ylös : ))))

        siisteyskavatuksesi ajalta toi villakoirapelko on? Unohda koko juttu, sua on narrattu.


      • Expuppy

        ....tutkimusta vaakamiesten parissa ihan puhtaasti uteliaisuudesta. Nyt näyttää siltä että monet vaakamiehet ovat maineensa veroisia;) Mainostavat usein itseään ymmärtävinä ja hyvinä ihmisinä, mutta totuushan on se että he ovat ihan tavallisia miehiä niinkuin kaikki muutkin miehet. Eivät parempia eivätkä huonompia :D Vaakamiehillä on kuitenkin hyvä huumorintaju ja sehän riittää jo pitkälle....ainakin minulle.


      • kiinni.
        Expuppy kirjoitti:

        ....tutkimusta vaakamiesten parissa ihan puhtaasti uteliaisuudesta. Nyt näyttää siltä että monet vaakamiehet ovat maineensa veroisia;) Mainostavat usein itseään ymmärtävinä ja hyvinä ihmisinä, mutta totuushan on se että he ovat ihan tavallisia miehiä niinkuin kaikki muutkin miehet. Eivät parempia eivätkä huonompia :D Vaakamiehillä on kuitenkin hyvä huumorintaju ja sehän riittää jo pitkälle....ainakin minulle.

        vaaoilla tosiaan on, mutta huumorivaihde laitetaan useimmiten päälle vasta ulos mentäessä, kun kotiovi kolahtaa selän takana...


      • Expuppy
        kiinni. kirjoitti:

        vaaoilla tosiaan on, mutta huumorivaihde laitetaan useimmiten päälle vasta ulos mentäessä, kun kotiovi kolahtaa selän takana...

        ...kommentoida tuohon mitään. Minulla ei ole ollut onnea asua vaakamiehen kanssa saman katon alla. Mutta hauskoja seuramiehiä ovat kyllä ja muutenkin tarkkanäköisiä, varsinkin kommentoidessaan muita ihmisiä.

        Uskoakseni jätän kaikenlaiset romanssit yms. elämästäni vähäksi aikaa, vaa'at ja muutkin miehet saavat odottaa Puppya nyt jonkinaikaa. Onneksi täältä voi seurailla muiden ihmisten elämää...onhan ainakin jonkinlaista liikettä elämässä, ainakin hiirikäsi liikkuu:))))


      • Vaakamieheltä
        Expuppy kirjoitti:

        ....tutkimusta vaakamiesten parissa ihan puhtaasti uteliaisuudesta. Nyt näyttää siltä että monet vaakamiehet ovat maineensa veroisia;) Mainostavat usein itseään ymmärtävinä ja hyvinä ihmisinä, mutta totuushan on se että he ovat ihan tavallisia miehiä niinkuin kaikki muutkin miehet. Eivät parempia eivätkä huonompia :D Vaakamiehillä on kuitenkin hyvä huumorintaju ja sehän riittää jo pitkälle....ainakin minulle.

        ..rohkeus ovat niitä millä erityisyys vaakamiehen sisältä löydetään.

        Sen löytää vaakamieskin hiljaa töyräällä seisovasta naisesta, joka seuraa vaakamiehen purren alun keinahtelua kaukana merellä. Vieläkin hiljaa paikallaan hän seuraa purjeiden laskeutumista ja veneen verkkaista lipumista kohti rantaa. Sen saapumista lahden perälle. Näkee miehen nousevan siitä ja kulkevan lehtimäen rinnettä ylös.. Vakain askelin.


      • Expuppy
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..rohkeus ovat niitä millä erityisyys vaakamiehen sisältä löydetään.

        Sen löytää vaakamieskin hiljaa töyräällä seisovasta naisesta, joka seuraa vaakamiehen purren alun keinahtelua kaukana merellä. Vieläkin hiljaa paikallaan hän seuraa purjeiden laskeutumista ja veneen verkkaista lipumista kohti rantaa. Sen saapumista lahden perälle. Näkee miehen nousevan siitä ja kulkevan lehtimäen rinnettä ylös.. Vakain askelin.

        ...Rohkeuttakin on monenlaista, luottamusta on vain yhdenlaista ja sitä joko on tai sitten ei ole. Tarkoitin tavallisuudella sitä että vaakamies on kuitenkin ensisijaisesti mies ja kaikki, erityisyyksistään huolimatta, ajattelee samankaltaisesti. Todellisia poikkeuksia on harvassa.


      • sinä pyysit
        Expuppy kirjoitti:

        ...Rohkeuttakin on monenlaista, luottamusta on vain yhdenlaista ja sitä joko on tai sitten ei ole. Tarkoitin tavallisuudella sitä että vaakamies on kuitenkin ensisijaisesti mies ja kaikki, erityisyyksistään huolimatta, ajattelee samankaltaisesti. Todellisia poikkeuksia on harvassa.

        anteeksi. Eikö tuo edellinen ollutkaan osoitus vaakamiehen huumorintajusta? :))


      • pelkkää sana...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Mistä tänne tunkee vaakamiehille katkeria naisia?

        Otetaanpas rauhallisesti ja mietitään hiukan, ennen kuin mätkitään. Noissa viesteissä tuli jo paljon sellaista mihin olen itsekin syyllistynyt. Ei elämä ole aina sellaista, että osaisi tutin poisheittämisen jälkeen olla heti valmis täydellinen mies. Kyllä se aikaa vaatii siinä, kuin naisellakin. Ja kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan molemmat, ei se siitä yhden voimin tai yhden töppäyksin pysy pystyssä tai hajoa.

        Jos haluat vaakamiehen rakkauden, niin näytä, että olet upea, todella loistava kaikessa. Mutta opeta myös heti, ettet ole itsestään selvyys. Et nyt, etkä tule olemaan sitä koskaan. Pidä kiinni omista oikeuksistasi ja pidä rajat selvänä alusta saakka. Mutta suo ne samat oikeudet hänellekin!

        ...helinää; sanoissasi ei ole sisältöä, ei älyllisyyttä. "näytä että olet upea, todella loistava kaikessa" - niinpä.

        Katsoin tuolla neitsyt-palstalla (en itse ole neitsyt, se selväksi, muuten alat varmaan heti hankalaksi...) yhtä ketjua neitsyen flirtistä. Et osallistu ollenkaan, jätät ketjun kesken, jos se sopii sillä hetkellä sinulle parhaiten - juuri tällainen on vaakamies: ailahtelevainen oikuttelija. Älyllisyys, todellinen, puuttuu.

        terv. Vesimies


      • niin.....
        Expuppy kirjoitti:

        ...Rohkeuttakin on monenlaista, luottamusta on vain yhdenlaista ja sitä joko on tai sitten ei ole. Tarkoitin tavallisuudella sitä että vaakamies on kuitenkin ensisijaisesti mies ja kaikki, erityisyyksistään huolimatta, ajattelee samankaltaisesti. Todellisia poikkeuksia on harvassa.

        Taas Puppy on ymmärtämässä. Eikö yhtään hävetä? Kyllä joidenkin puolesta saa oikein hävetä kun eivät itse tajua. Ota kuule järki käteen ja ajattele minkälaiseen sekaannut! Saat mitä ansaitse näillä tempuillasi!


      • Expuppy
        niin..... kirjoitti:

        Taas Puppy on ymmärtämässä. Eikö yhtään hävetä? Kyllä joidenkin puolesta saa oikein hävetä kun eivät itse tajua. Ota kuule järki käteen ja ajattele minkälaiseen sekaannut! Saat mitä ansaitse näillä tempuillasi!

        ...mitähän olen tehnyt kun noin vihaista kommenttia tulee? Hauskaa viikonloppua vaan sinulle, kuka sitten oletkin.

        Hauskanpitoakin voi harjoitella ja katkeruudestä voi opetella pois :))


    • Vuosimallia 1973

      Itse ainakin toivoisin näin vaakamiehenä, että nainenkin tekisi aloitteita. Omalta osaltani tosin voin sanoa, että ihan mitkään hienovaraiset vihjailut ei kannata, koska en kuitenkaan niitä tajua ennenkuin on liian myöhäistä ja siinä vaiheessa olen jo saanut kylmäkiskoisen, piittamattoman, ainoastaan itseään ajattelevan egoistin maineen :(

      Rauhallisesti, rohkeasti, viekottelevasti, keimaillen, mutta itsevarmasti ja aikeet osoittaen :)

      Itselleni on tosin käynyt aivan liian usein näin - aivan liian usein ja todennäköiseti tulee edelleenkin käymään:

      http://kvantti.tky.fi/in/7.shtml

      • jään ilman vaakaa

        Luulisin että minä olen tuollaisessa tilanteessa naisena. Minulle santtiin, ettei saa liikaa yrittää ja suoraan asioita sanoa tai näyttää. Nyt tuntuu, että vaakamies ei käsitä että olen kiinnostunut. Hän tuntuu pitävän minua ihan puolituttuna kaverina, vaikka tunteeni on niin voimakkaat, että tekisi mieli sanoa suoraan. Olen yrittänyt olla rauhallinen ja katsella rauhassa kun huomasin miehen kiinnostuneen. Tilanne karkaa käsistä, miehen kiinnostus laimenee selvästi =(


      • pakkeja.
        jään ilman vaakaa kirjoitti:

        Luulisin että minä olen tuollaisessa tilanteessa naisena. Minulle santtiin, ettei saa liikaa yrittää ja suoraan asioita sanoa tai näyttää. Nyt tuntuu, että vaakamies ei käsitä että olen kiinnostunut. Hän tuntuu pitävän minua ihan puolituttuna kaverina, vaikka tunteeni on niin voimakkaat, että tekisi mieli sanoa suoraan. Olen yrittänyt olla rauhallinen ja katsella rauhassa kun huomasin miehen kiinnostuneen. Tilanne karkaa käsistä, miehen kiinnostus laimenee selvästi =(

        Sanoin vuosia sitten suoraan ja kangertelematta vaakamiehelle olevani häneen "älyttömän" ihastunut. (perusteluineen tietysti)
        Ajattelin, että turha kierrellä ja kaarrella, jos tulee pakit niin se on vaan kestettävä nahoissaan. Eipä tullut...


    • Kahvikerma

      Kuka hullu haluaisi iskeä vaakamiehen, muuten kuin kuonoon. Hei , älä vaan ainakaan rakastu!
      Vaakmiehen romantiikka esimerkiksi on outoa, jos kerran sanotaan että oot kiva , se riittää sitten loppuelämäksi.

    • beibi 37v

      mulla vaakamies ja sain sen viekkaalla silmäpelillä ja lämmittelemällä. ei saa olla liian helppo mieholle yleensäkkään,ne pitää haasteista. kunha siinäkää ei mee liian pitkälle,ei saa härnätä turhaan!!!

    • I. S. Kuri

      on merkitystä sillä mitä sinä edustat.

      Iskemisasiaa avittaa/nopeuttaa oleellisesti, jos sinulla on ammatti, jolla on statusarvoa sekä asuntoasiat ja talous hyvässä kunnossa.
      Silloin ei iskemistaktiikalla ole suurta merkitystä.

      Vaa´at eivät ole pohjimmiltaan mitään kirpputorien ja romuautokauppojen kiertelijöitä ja heitä imartelee, jos laatu lähestyy heitä.

      • Kokemusta

        Pitää täsmälleen paikkaansa. Jos kaikki nämä ovat kunnossa niin ei taritse itse nähdä vaivaa. Kyllä vaakamies silloin liehittelee ja ehkä iskeekin.


      • skopukka
        Kokemusta kirjoitti:

        Pitää täsmälleen paikkaansa. Jos kaikki nämä ovat kunnossa niin ei taritse itse nähdä vaivaa. Kyllä vaakamies silloin liehittelee ja ehkä iskeekin.

        Mites isketään tuollainen hieman ujompi mies? Olisko mitään hienovaraisia iskurepliikkejä? Sellaisia, jotka vihjaa, eikä ole kuitenkaan tyyliä "haluatko mun kanssa samaan hääkuvaan?" =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe