Onko Brava hyvä?

Mats

Moi!

Olen aikeissa ostaa Fiat Brava 1.8l. Onko Fiat hyvä auto, kertokaapa.

Kiitos ja turvallista matkaa!

7

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juc

      Kyllä fiat on ihan jees auto. 90-luvulla ruostesuojaus parantunut tosi paljon ja osat on halpoja.oon ittekkin aatellut tollasta bravaa. Edellinen autoni vuoden 95 tipo anto fiiusta ihan hyvän kuvan mutta sitten se ruttaantu kolarissa.

    • tojuha

      mulla on 2001 mallinen 1,2litranen brava jolla on nyt ajettu n.95000km siitä olen itse ajanut noin 30000km ainoastaan öljyt ja suodattimet on vaihdettu mitään remonttia ei ole tarvinnut tehdä,olen ollut tosi tyytyväinen menee pienellä bensa määrällä n.6,0litraa/100km.Voin kyllä suositella.

      • Paitsi että vuosiluku on mulla 1999, itse ajetut kilometrit 20 tuhatta, korjauksia pakoputki ja konepellin tukivarren kiinnitys.


    • Bravo 1,6 ELX

      Olen ollut tosi tyytyväinen omaan Bravo 1.6:seen vm-01. Mittarissa 105tkm. Itse oon ajannut 20tkm. Edellinen omistaja sanoi käy kuin sveitsiläinen kello, varma peli. Katso www.ftcf.org eli Fiat Tuning Club Finland, sieltä löydät mm. Bravo(a)oman osaston ja osto ohjeita.

    • lepa69

      heikko kohta ritinä ja rätinä.

    • Brava -97

      Löytyy 1.6 litraisesta 1997 Bravasta. Vikoja on aika pitkä lista. Auto tuli taloon v. 1999 ja silloin oli ajettu tasan 50tkm. Nyt on mittarissa 150 tkm ja vikoja on ollut lähemmäs 4000€:n edestä.
      Heti alkuun meni pakari. Nykyinen pakari on ollut vuoden kiini, eli 2 pakoputkea mennyt vaihtoon. Airbagin merkkivalo varoittelee silloin tällöin ja se täytyy käydä kuittaamassa pois. Takapään puslat on mennyt vaihtoon, renkaassa oli sivusuunnassa n. 5cm klappi. Lohkolämmitin ei tykkää oikein pelata. Kaikkea pientä kivaa ollut melkein kokoajan ja nyt tänä vuonna tuli sitten isompi lasku.
      Tyhjäkäynti röprötti ja kiihdytyksissä pirteys kateissa. Tulpat vaihtoon, ei auttanut. Ruiskujen puhdistus ja kaasuläpän puhdistus, ei auttanut. Kone ei myöskään antanut mitään virheilmoitusta.
      Auto moottorikorjaamolle/koneistamolle ja vian selvitykseen. Puristuspaineet ok. Kansi pois ja totuus paljastui. Nokka-akseli oli kulunut toisesta päästä niin, että nokkia ei ollut yhdelle pytylle ollenkaan jäljellä. Uusi akseli paikalleen ja vika poistui.
      Mainittakoon se, että merkkikorjaamon arvio oli remontista yli 1500€. Korjaus maksoi nyt 700€...
      Pientä vikaa siis lähes kokoajan ja nyt syksyllä auto lähteekin vaihtoon. Eihän siitä mitään saa, mutta enää sitä ei jaksa katsella.

      • Brava 80 Sensazion -98 1.4

        Mulle kävi just noin, nokka-akseli kulunut niin, että yksi pytty pois pelistä. Ei paineita ollenkaan. Korjausarviointi yli 1500 euroo. Eikä edes merkkikorjaamolla. Ostitko uuden nokka-akselin? Mitä maksoi? 700 euron korjaus kuulostaa inhimilliseltä. Löytyykö -98:iin käytettyä nokkaa mistään? 12 venttiiliä. Pitäisi saada pikana kuntoon. Ja välittömästi myyntiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe