Chrysler Voyager 2.8 CRD A4 SE

Jeppe77

Olen ostamassa Chrysler Voyager 2.8 CRD A4 Signature Editionin. Tilaus vahvistetaan ensi viikolla.

Onko jotain mitä tulisi ottaa huomioon kyseistä autoa harkitessa.

Onko kokemuksia lisävarusteista ? Mitä kannattaa ottaa ?

T: Jeppe

20

12771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jeppe77

        Toiset tykkää toiset ei...
        MB: tekniikka... niin voisiko kuvitella että olisi "kestävä".


      • Palpatine

        Toisin kuin toi kommentoija. Voikussa on
        - sisätilaa. Japsikinnereissä istut kumarassa pää kattopellissä
        - ulkonäköä. Muotoilu on sangen ajaton, vertaa esim. vastaavan ikäisiin eurooppalaisiin tila-autoihin ( escape, previa ), niistä tulee lähinnä mieleen sen DDR -aikaisen nukkumatin ajoneuvot.
        - ajomukavuutta. Itku pääsee, kun joskus joutuu ajamaan jotain mersun lahnaa tai vastaavaa.


      • saattaisi
        Palpatine kirjoitti:

        Toisin kuin toi kommentoija. Voikussa on
        - sisätilaa. Japsikinnereissä istut kumarassa pää kattopellissä
        - ulkonäköä. Muotoilu on sangen ajaton, vertaa esim. vastaavan ikäisiin eurooppalaisiin tila-autoihin ( escape, previa ), niistä tulee lähinnä mieleen sen DDR -aikaisen nukkumatin ajoneuvot.
        - ajomukavuutta. Itku pääsee, kun joskus joutuu ajamaan jotain mersun lahnaa tai vastaavaa.

        olla paraskin, mut kun chervolet trans sportiakin on vielä olemassa niin onhan voyager kuitenkin hyvä kakkonen. sitten onkin piiiiitkä matka seuraaviin ja taso putoaa alle arvostelun sillä matkalla.


      • Pikku pointti
        saattaisi kirjoitti:

        olla paraskin, mut kun chervolet trans sportiakin on vielä olemassa niin onhan voyager kuitenkin hyvä kakkonen. sitten onkin piiiiitkä matka seuraaviin ja taso putoaa alle arvostelun sillä matkalla.

        Alkuperäisen viestin kirjoittaja oli ostattelemassa 2.8 CRD:tä, siis kaasuöljyä syövää kulkinetta. Se yksistään pudottaa tuon Letukan pois valintalistalta. Koska minulla ei ole ollut Letukkaa enkä edes koskaan ajanut Trans Sportilla, en voi ottaa kantaa siihen kumpi autona on parempi. Varmasti molemmissa on hyvät ja huonot puolensa - kukin ostotilanteessa painottaa omia kriteereitään.

        Ilmeisesti alkuperäisen viestin kirjoittajalla (niinkuin minullakin) ostopäätöstä tehdessä painaa aika paljon tuo dieselmoottori. Toinen tekijä joko Voikusta tekee mielenkiintoisen vaihtoehdon taas kerran on se, että hinta on tullut alas aika paljon. Se lienee merkki siitä, että uusi malli uusine ominaisuuksineen (ja lastentauteineen) on tulossa piakkoin markkinoille.


      • sikiää

        Ei voi ku ihmetellä.. kerro vielä millä autolla itse ajat niin voidaan antaa "rakentavia" kommenteja.


      • jeppe77
        jeppe77 kirjoitti:

        Toiset tykkää toiset ei...
        MB: tekniikka... niin voisiko kuvitella että olisi "kestävä".

        Onko mua kustu iirikseen ???
        Onko kyseisessä mallissa MB kone/tekniikka ??


      • crd
        jeppe77 kirjoitti:

        Onko mua kustu iirikseen ???
        Onko kyseisessä mallissa MB kone/tekniikka ??

        Koneen valmistaja on italialainen moottoritehdas VM Motori. Tehtaan omistaja on DaimlerChrysler. http://www.vmmotori.it/en/index.jsp
        Ja tuosta huolimatta tein kaupat ja saan auton ensi viikolla. Kerron lisää, kun pääsen oikein kunnolla ajelemaan...


    • jr76

      oma ilmastointiyksikkö takatilaan.

      • micci66

        ... laittaisin kellon webastoon, eli jotta saisi ajastettua lämmityksen jollain tapaa. Olisi hyvä juttu - nyt on 02-GV 2,5 crd ilman ajastusta, ei hyvä!


      • jeppe77
        micci66 kirjoitti:

        ... laittaisin kellon webastoon, eli jotta saisi ajastettua lämmityksen jollain tapaa. Olisi hyvä juttu - nyt on 02-GV 2,5 crd ilman ajastusta, ei hyvä!

        Olen ottamassa c-kit(ajastin kello pumppu)mukaan pakettiin.
        Kilometrejä kertyy 40 000 vuodessa että diesel on sitä kautta perusteltu. Myös mielästäni mukavampi ajaa.

        Onko tietoa onko kone jakopää ketjulla vai hihnalla ?
        Eikö MB koneissa ole yleensä ketju ?


      • Voikku
        jeppe77 kirjoitti:

        Olen ottamassa c-kit(ajastin kello pumppu)mukaan pakettiin.
        Kilometrejä kertyy 40 000 vuodessa että diesel on sitä kautta perusteltu. Myös mielästäni mukavampi ajaa.

        Onko tietoa onko kone jakopää ketjulla vai hihnalla ?
        Eikö MB koneissa ole yleensä ketju ?

        2.5 crd:ssä vaihto 150 tkm ja sen jälkeen 100 tkm. 2.8 VM motorin koneesta en osaa sanoa onko vaihtoväli sama.


      • jeppe77
        Voikku kirjoitti:

        2.5 crd:ssä vaihto 150 tkm ja sen jälkeen 100 tkm. 2.8 VM motorin koneesta en osaa sanoa onko vaihtoväli sama.

        Ok. Eikös mb:n moottorit (Diesel) ole yleensä ketjulla ?
        Kävi nyt vain mietityttämään että onko kyseisessä vehkeessä Mb:n moottoria...
        Vuoden vanhaa peliä kupitellut vakuutteli että olisi...


      • sitten,
        jeppe77 kirjoitti:

        Ok. Eikös mb:n moottorit (Diesel) ole yleensä ketjulla ?
        Kävi nyt vain mietityttämään että onko kyseisessä vehkeessä Mb:n moottoria...
        Vuoden vanhaa peliä kupitellut vakuutteli että olisi...

        tällä palstalla oli asiasta keskustelua.siihen käsitykseen jäin, että olis italialainen VM. niinkuin edellisetkin. niin tai näin, noilla sun kilsoilla diesel ainoa oikea valinta.


      • Signature Edition
        sitten, kirjoitti:

        tällä palstalla oli asiasta keskustelua.siihen käsitykseen jäin, että olis italialainen VM. niinkuin edellisetkin. niin tai näin, noilla sun kilsoilla diesel ainoa oikea valinta.

        VM on italialainen diesel-konevalmistaja,jonka omistaa DaimlerChrysler. Koneessa on hihna, joka vaihdetaan 100tkm:ssä. Tarkistin tänään luovutetusta uudesta 2.8 CRD:stämme.


      • jeppe77
        Signature Edition kirjoitti:

        VM on italialainen diesel-konevalmistaja,jonka omistaa DaimlerChrysler. Koneessa on hihna, joka vaihdetaan 100tkm:ssä. Tarkistin tänään luovutetusta uudesta 2.8 CRD:stämme.

        Onko koneesta mitään tietoa ?

        ONKO KESTÄVÄ/LUOTETTAVA ?
        Moni on varoitellut että Chrysler on aina ollut vikatilastojen kärjessä !?


    • harkita

      vakavasti tota diesel/3.3bensa vaihtoehtoa........ ite mokasin ku menin tohon dieseliin.

      • crd

        Itsellä on juuri harkinnassa, että kummanko ottaisi. Voyager tulee siis joka tapauksessa :)
        Kilometetrejä tulee meille noin 25 tkm vuodessa, josta noin 10 tkm kaupungissa. Luulisi, että polttoainekulumielessä diesel on ehdoton. Diesel on ostohinnaltaan toki neljä tuhatta kalliimpi. Ainoa varuste-ero on mielestäni dieselissä vakiona oleva Webasto.
        Onko dieselissä mielestäsi joku ratkaiseva ongelma? Ensi viikolla kaupan tekoon...


      • mene hirveen
        crd kirjoitti:

        Itsellä on juuri harkinnassa, että kummanko ottaisi. Voyager tulee siis joka tapauksessa :)
        Kilometetrejä tulee meille noin 25 tkm vuodessa, josta noin 10 tkm kaupungissa. Luulisi, että polttoainekulumielessä diesel on ehdoton. Diesel on ostohinnaltaan toki neljä tuhatta kalliimpi. Ainoa varuste-ero on mielestäni dieselissä vakiona oleva Webasto.
        Onko dieselissä mielestäsi joku ratkaiseva ongelma? Ensi viikolla kaupan tekoon...

        pienellä. tietty vähän vähemmällä ku 3.3l. ei varsinaista vikaa, mut kannattaa kyllä koittaa ja harkita ennen päätöstä kun tuo 2.8 on kuitenki melko onnettoman tuntunen ton automaatin kanssa. jotenkin panostettu laatikossa siihen et saadaan vääntävä ja tehokas kone päähän, mut sitten kone onkin yllättänyt ja nyt on laatikko isoon vääntävään koneeseen, mut sitä konetta ei olekaan.


      • crd
        mene hirveen kirjoitti:

        pienellä. tietty vähän vähemmällä ku 3.3l. ei varsinaista vikaa, mut kannattaa kyllä koittaa ja harkita ennen päätöstä kun tuo 2.8 on kuitenki melko onnettoman tuntunen ton automaatin kanssa. jotenkin panostettu laatikossa siihen et saadaan vääntävä ja tehokas kone päähän, mut sitten kone onkin yllättänyt ja nyt on laatikko isoon vääntävään koneeseen, mut sitä konetta ei olekaan.

        Jeps. Kiitti kommentista. Täytyypä varata koeajo tuolle diesel-automaatille. Pienempää konetta (2.5) manuaalivaihteisena olen ajanut ja se tuntui kyllä ihan puhdikkaalta. Tuo automaatti voi tehdä pelistä kyllä tosiaan ihan toisen tuntuisen. Testaamaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. R.I.P Marko lämsä

      Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

      otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

      Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

      Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

      Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

      Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

      naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

      Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

      olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

      Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe