Mun on: Inspiration, Fading Your Self, Planet Of The Sun, Heroine, Still Alive, We Cant Go On, Until You're Mine, My Personal Sensitivity, Loving You... Kaikkihan ne helvetin hyvii on mutta nää on ehkä parhaita
Mikä on teidän mielestä Negativen paras kappale??
11
1366
Vastaukset
- GnR
negative on perseestä ja guns n roses on paras
- negative-fani
guns n roses on perseestä!!! negative on paras!!!
- kysyy,
parasta kappaletta, ei voi sanoa yhdeksää.
ei voi olla yhdeksää ykköstä, eikö vaan?- Heroine
Tarkotin sillä parhaat kappaleet/kappale
Saamarin näsäviisas - tippu!
Heroine kirjoitti:
Tarkotin sillä parhaat kappaleet/kappale
Saamarin näsäviisaskysy sitte parhaita kappaleita, stanan kielenraiskaaja.
- voisi olla vaikka
Fading Yourself. Tosi vaikee kyllä sanoo parasta, kun tykkää kaikista. One Last Shot on myös mahtava ja Lost Soul ja Inspiration, sekä L.A Feeding Fire. Mut Fading Yourself:istä tykkään täl hetkel eniten.
- sanoisin
että Glory of the Shame. Siin on rokkia minun makuun.
- Miia Mafalda
oma 1 on ehdottomasti The Constipating Love.
- goh
Lost Soul. Se vaan on.
- negative-fani
tietenki moment of our love!!!
- Negative olla paras!
(otsikko)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003