Mun on: Inspiration, Fading Your Self, Planet Of The Sun, Heroine, Still Alive, We Cant Go On, Until You're Mine, My Personal Sensitivity, Loving You... Kaikkihan ne helvetin hyvii on mutta nää on ehkä parhaita
Vastaukset 11
- GnR
negative on perseestä ja guns n roses on paras
- negative-fani
guns n roses on perseestä!!! negative on paras!!!
- kysyy,
parasta kappaletta, ei voi sanoa yhdeksää.
ei voi olla yhdeksää ykköstä, eikö vaan?- Heroine
Tarkotin sillä parhaat kappaleet/kappale
Saamarin näsäviisas - tippu!
Heroine kirjoitti:
Tarkotin sillä parhaat kappaleet/kappale
Saamarin näsäviisaskysy sitte parhaita kappaleita, stanan kielenraiskaaja.
- voisi olla vaikka
Fading Yourself. Tosi vaikee kyllä sanoo parasta, kun tykkää kaikista. One Last Shot on myös mahtava ja Lost Soul ja Inspiration, sekä L.A Feeding Fire. Mut Fading Yourself:istä tykkään täl hetkel eniten.
- sanoisin
että Glory of the Shame. Siin on rokkia minun makuun.
- Miia Mafalda
oma 1 on ehdottomasti The Constipating Love.
- goh
Lost Soul. Se vaan on.
- negative-fani
tietenki moment of our love!!!
- Negative olla paras!
(otsikko)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j841261- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga77770Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden243719Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 46575
- 25522
- 37522
- 27490