Tuli tässä vaan mieleen nuo epilepsiakohtauksen eri ilmenemistavat, ja itse kun saan aina lähinnä unissani kohtauksia, poikaystävä huomaa ne siitä että maiskuttelen hirveästi. Onkohan siitä mitään tietoa että miksi maiskuttelu liittyy kohtaukseen, tai että mikä saa maiskuttelemaan...? Vai onko se vain tyypillistä eikä tiedetä että miksi?
Maiskuttelu
11
5574
Vastaukset
- tammetar
myös maiskuttelin poissaolokohtausten aikana ainakin joissakin tapauksissa. Näin mulle on kerrottu. Jos nyt oikein muistan niin ohimolohkoepilepsialle on tyypillistä maiskuttelu kohtauksen aikana.
- juulia
maiskuttelen ja viheltelen
meneköhän viheltely oikeassa
nuotissa. - kait...
Itse maiskuttelen aina saadessani poissaolokohtauksia. Olen myös kuullut, että aivojen alue, josta epilepsia on todettu, vaikuttaa sihen. Inhottavaa on se, että maiskutukseeni liittyy se, että kuolaa valuu suustani. Eikä ainoastaan nukkuessani.
- t.i.i.t.u
teen kuulemma ihan samaa,päivisin. Usein myös nieleskelen,yskin tai naputtelen jotakin. Ei ole yhtään kivoja juttuja,siksi juuri tekee aina mieli "paeta" johonkin muiden silmien ja korvien ulottumattomiin...
- ansku-22
en sitten tiedä mistä tuo yleinen maiskuttelu johtuu.Ei ainakaa kohdallani ohimolohkoepilepsiasta.Tänään helsingistä tuolleiden papereiden mukaan en välttämättä edes olisi epileptikko,vaan jotain ihan muuta.
- Jen24
Maiskuttelua kuulemma ilmenee säännöllisesti joka yö, voikohan se johtua muusta kuin epistä kun mulla ainaki on täysin oireeton epi muuten...!?Tieten sit ois lääkityksen tarkistaminen paikallaan!
- jousimies57
maiskuttelen toisinaan ja silittelen mattoa tai jotain muuta missä käsi sattuu olemaan, kun kohtaus iskee.
- ansku-22
tuo silittely tapa.Itse olen silitellyt sohvaa ja sanonut "ai ku se on kaunis" ja kun suhteemme oli alkuvaiheessa miehen kanssa olin anoppilassa käymässä ja olin ruvennut silittelemään anopin päätä jossa oli sen tuore permanentti.Oli meinaa vähän ilmetellyt että mikä miniä se tämmöinen on.
- jousimies57
ansku-22 kirjoitti:
tuo silittely tapa.Itse olen silitellyt sohvaa ja sanonut "ai ku se on kaunis" ja kun suhteemme oli alkuvaiheessa miehen kanssa olin anoppilassa käymässä ja olin ruvennut silittelemään anopin päätä jossa oli sen tuore permanentti.Oli meinaa vähän ilmetellyt että mikä miniä se tämmöinen on.
pisti naurattamaan sun silittelyt. Ei millään pahalla:)
Saapa nähdä milloin minäkin sitten silitten jonkun päätä. Ja nyt kun mielikuvitus alkaa laukata, niin entäs jäähallissa vieruskaverin silittely. - ansku-22
jousimies57 kirjoitti:
pisti naurattamaan sun silittelyt. Ei millään pahalla:)
Saapa nähdä milloin minäkin sitten silitten jonkun päätä. Ja nyt kun mielikuvitus alkaa laukata, niin entäs jäähallissa vieruskaverin silittely.nauramaan opimille kohtauksille mitä itkemään,ei elämäkään ole niin ankeaa.Sama vaikka hammasrivi onkin vähän vajaa.... =)
- se maiskutus,myös
leuat naksahteli ennen tilttiä t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781