Natrum muriaticum?

kallava

Hei!
Olisiko jollakulla kertoa tiivistelmä Natrum muriaticumin käytöstä(?) --"profiili"/ persoonallisuuskuvaus tyypillisestä tarvitsijasta, "rakenteesta" olis erityisen kiva, jos löytyy.. Googlettamalla löytyy vaan englanninkielisiä selosteita : / ..

6

4450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kyseistä käyttänyt

      Natrum muriaticum-potilas on surullinen, masentunut, herkkäitkuinen. Väärältä taholta tuleva myötätunto pahentaa tilaa ja herättää vihaa ja jopa raivoa. Potilas vaikuttaa päälle päin tyyneltä, mutta suree ja kärsii yksin ja rauhassa itsekseen. Epämiellyttävät kokemukset painavat mieltä. Potilas reagoi joskus mitättömiin asioihin voimakkaasti.

      Potilas väsyy helposti sekä henkisesti, että fyysisesti. Koska eilmistön nestetasapaino on järkkynyt, oireet vaihtelevat. Kuivat huulet, iho, limakalvot ja myös uloste saattaa olla vaivana. Potilasta janottaa kovasti tai hänellä on runsasta vetistä eritettä. Tärkeä lääke menetyksen ja surun jälkeen. Potilaan tekee mieli suolaisia ruokia, vointi pahenee liikunnassa. Rasvaiset ruoat vastenmielisiä. OIreet voimakkaimmat aamupäivällä. Helpottaa levossa ja hikoilun jälkeen ja oireet pahenevat auringossa.

      • Myös kyseistä käyttänyt

        kiitellä!


      • kallava

        Kiitos vastauksesta.


      • kallava
        Myös kyseistä käyttänyt kirjoitti:

        kiitellä!

        En ole varma ymmärsinkö tämän kommentin oikein..?? --viipyikö kiitokseni mielestäsi liian kauan? --olen pahoillani, mutta muuton takia tietokoneeni ei ole kunnolla toiminut ja olen siksi päässyt nettiin kovin harvakseltaan --tosin ihan joka päivä en nettiin asti ennätä, vaikka kone toimisikin..


      • Myös kyseistä käyttänyt
        kallava kirjoitti:

        En ole varma ymmärsinkö tämän kommentin oikein..?? --viipyikö kiitokseni mielestäsi liian kauan? --olen pahoillani, mutta muuton takia tietokoneeni ei ole kunnolla toiminut ja olen siksi päässyt nettiin kovin harvakseltaan --tosin ihan joka päivä en nettiin asti ennätä, vaikka kone toimisikin..

        Niin. Ei olisi pitänyt lähteä hötkyilemään tuon kiitoksen kanssa. Olen vain aika usein vastaillut ihmisille näillä sivustoilla huomannut myös muiden vastanneiden kohdalla, etteivät ihmiset kiitä jos joku näkee vaivaa vastaamalla. Nyt sitten eka kertaa tästä älähdin ja tietysti väärälle ihmiselle. Olen pahoillani!!

        Kirjoittelin tämän vastauksen kiireisellä kahvitauolla, mutta kun muistan itse miten kiva oli aina kirjasta lukea lääkkeen ominaisuuksia, ajattelin käyttää aikani siihen.

        Terveyttä ja hyvää jatkoa homeopatian auttamana!


      • kallava
        Myös kyseistä käyttänyt kirjoitti:

        Niin. Ei olisi pitänyt lähteä hötkyilemään tuon kiitoksen kanssa. Olen vain aika usein vastaillut ihmisille näillä sivustoilla huomannut myös muiden vastanneiden kohdalla, etteivät ihmiset kiitä jos joku näkee vaivaa vastaamalla. Nyt sitten eka kertaa tästä älähdin ja tietysti väärälle ihmiselle. Olen pahoillani!!

        Kirjoittelin tämän vastauksen kiireisellä kahvitauolla, mutta kun muistan itse miten kiva oli aina kirjasta lukea lääkkeen ominaisuuksia, ajattelin käyttää aikani siihen.

        Terveyttä ja hyvää jatkoa homeopatian auttamana!

        Ok.. sattuuhan tota älähtelyä itse kullekkin..

        Mukavaa syksyn jatkoa sinullekkin : )!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe