Natrum muriaticum?

kallava

Hei!
Olisiko jollakulla kertoa tiivistelmä Natrum muriaticumin käytöstä(?) --"profiili"/ persoonallisuuskuvaus tyypillisestä tarvitsijasta, "rakenteesta" olis erityisen kiva, jos löytyy.. Googlettamalla löytyy vaan englanninkielisiä selosteita : / ..

6

5221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kyseistä käyttänyt

Natrum muriaticum-potilas on surullinen, masentunut, herkkäitkuinen. Väärältä taholta tuleva myötätunto pahentaa tilaa ja herättää vihaa ja jopa raivoa. Potilas vaikuttaa päälle päin tyyneltä, mutta suree ja kärsii yksin ja rauhassa itsekseen. Epämiellyttävät kokemukset painavat mieltä. Potilas reagoi joskus mitättömiin asioihin voimakkaasti.

Potilas väsyy helposti sekä henkisesti, että fyysisesti. Koska eilmistön nestetasapaino on järkkynyt, oireet vaihtelevat. Kuivat huulet, iho, limakalvot ja myös uloste saattaa olla vaivana. Potilasta janottaa kovasti tai hänellä on runsasta vetistä eritettä. Tärkeä lääke menetyksen ja surun jälkeen. Potilaan tekee mieli suolaisia ruokia, vointi pahenee liikunnassa. Rasvaiset ruoat vastenmielisiä. OIreet voimakkaimmat aamupäivällä. Helpottaa levossa ja hikoilun jälkeen ja oireet pahenevat auringossa.

kiitellä!

• kallava

Kiitos vastauksesta.

• kallava
        Myös kyseistä käyttänyt kirjoitti:

kiitellä!

En ole varma ymmärsinkö tämän kommentin oikein..?? --viipyikö kiitokseni mielestäsi liian kauan? --olen pahoillani, mutta muuton takia tietokoneeni ei ole kunnolla toiminut ja olen siksi päässyt nettiin kovin harvakseltaan --tosin ihan joka päivä en nettiin asti ennätä, vaikka kone toimisikin..

kallava kirjoitti:

En ole varma ymmärsinkö tämän kommentin oikein..?? --viipyikö kiitokseni mielestäsi liian kauan? --olen pahoillani, mutta muuton takia tietokoneeni ei ole kunnolla toiminut ja olen siksi päässyt nettiin kovin harvakseltaan --tosin ihan joka päivä en nettiin asti ennätä, vaikka kone toimisikin..

Niin. Ei olisi pitänyt lähteä hötkyilemään tuon kiitoksen kanssa. Olen vain aika usein vastaillut ihmisille näillä sivustoilla huomannut myös muiden vastanneiden kohdalla, etteivät ihmiset kiitä jos joku näkee vaivaa vastaamalla. Nyt sitten eka kertaa tästä älähdin ja tietysti väärälle ihmiselle. Olen pahoillani!!

Kirjoittelin tämän vastauksen kiireisellä kahvitauolla, mutta kun muistan itse miten kiva oli aina kirjasta lukea lääkkeen ominaisuuksia, ajattelin käyttää aikani siihen.

Terveyttä ja hyvää jatkoa homeopatian auttamana!

• kallava
        Myös kyseistä käyttänyt kirjoitti:

Niin. Ei olisi pitänyt lähteä hötkyilemään tuon kiitoksen kanssa. Olen vain aika usein vastaillut ihmisille näillä sivustoilla huomannut myös muiden vastanneiden kohdalla, etteivät ihmiset kiitä jos joku näkee vaivaa vastaamalla. Nyt sitten eka kertaa tästä älähdin ja tietysti väärälle ihmiselle. Olen pahoillani!!

Kirjoittelin tämän vastauksen kiireisellä kahvitauolla, mutta kun muistan itse miten kiva oli aina kirjasta lukea lääkkeen ominaisuuksia, ajattelin käyttää aikani siihen.

Terveyttä ja hyvää jatkoa homeopatian auttamana!

Ok.. sattuuhan tota älähtelyä itse kullekkin..

Mukavaa syksyn jatkoa sinullekkin : )!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2566
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      69
      956
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe