Heinäveden naiset

Metallimies

Olen nelikymppinen metallimies ja muuttamassa Heinävedelle työn perässä. Mikäs Heinävedellä on tuo naistilanne eli löytyykös paljon kuumia misuja siliteltäväksi?:)

23

3895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 H sinkkujaos

      Kyllä tosiaan Ritolan Mirkku on vappaana ja Tossavaisen Heta-Pertti sieltä Pellonkulmalta taetaa olla moleeemmat.

      Nii ii...

      Vuan siinä ne on nyt..nii...

      • jousimies

        totta,että pehkuveellä on nähty nainen? ja vappaa???


    • ex-heinäveteläinen

      Joo, onhan siellä. Mutta yleensä eivät ymmärrä hyvän päälle. Vaan retkahtavat ressukat onnettomiin nysväreihin, jotka leikkii paikkakunnalla kingiä vuorotellen. Surkeaa !

      • Metallimies

        Heinävedellä on vapaita misuja, mutta myös kovis kundeja...Täytyy varmaan lähteä hetimiten sinne paikalliseen tutustumaan näihin naisiin toivoen, että nää kovikset ei käy heti kimppuun. Onx nää jätkät kovinkin omistushaluisija näistä vapaistakin misuista?


      • ex-heinäveteläinen
        Metallimies kirjoitti:

        Heinävedellä on vapaita misuja, mutta myös kovis kundeja...Täytyy varmaan lähteä hetimiten sinne paikalliseen tutustumaan näihin naisiin toivoen, että nää kovikset ei käy heti kimppuun. Onx nää jätkät kovinkin omistushaluisija näistä vapaistakin misuista?

        Kyllähän ne ainakin yrittää esittää mustasukkaista ihan periaatteen vuoksi. Toisaalta ei ne käsiksi käy kovin herkästi, kun pelkäävät itse saavansa turpiinsa. Selän takana sitten mora käy paljon vikkelämmin.


      • Metallimies
        ex-heinäveteläinen kirjoitti:

        Kyllähän ne ainakin yrittää esittää mustasukkaista ihan periaatteen vuoksi. Toisaalta ei ne käsiksi käy kovin herkästi, kun pelkäävät itse saavansa turpiinsa. Selän takana sitten mora käy paljon vikkelämmin.

        Paikallisessa tänä iltana ja ei siellä kovin paljon nuita misuja kuitenkaan ollut...Aika karskin näköisiä kovis jätkiä siellä näytti kyllä olevan. Liekko peräti jotain motskari jengiläisiä peräti?


      • ex-heinäveteläinen
        Metallimies kirjoitti:

        Paikallisessa tänä iltana ja ei siellä kovin paljon nuita misuja kuitenkaan ollut...Aika karskin näköisiä kovis jätkiä siellä näytti kyllä olevan. Liekko peräti jotain motskari jengiläisiä peräti?

        Kävitkö Gasthausissa? Toki monet käy salilla, kun ei oo muutakaan tekemistä. Mutta jospa pojilla oli normaalia isommat olkatoppaukset, heh. Tiedän muutamia, jotka treenaa salilla siellä hullun lailla, mutta ei niitä montaa ole. Iske vaan naisiin kiinni rohkeesti. Ei ne kaikki ole varattuja. Onko muuten krapula tänään? Itselläni on mennyt tosin maku paikallisiin naisiin jo ajat sitten, ja tietenkin itse olen syytön ;) Täällä etelässä on paljon parempaa tarjontaa ;) Sori heinäveden naiset.


    • 100000000000euroa

      Jos saat Heinävedeltä pillua loka-huhtikuu välillä niin nostan hattua.Itse olin metallilaitteella töissä 3 vuotta ja talvikuukausina mahdoton tehtävä..Joensuuhun piti mennä.Lycka till ja good riddance to bad luck!

      • Metallimies

        Nais tilanne Heinävedellä tosiaan vaikuttaa. Tasoa täytyisi laskea kipurajan alapuolelle joten kai tässä täytyy johonkin muualle suunnistaa. Varkauden Rammaria ovat pojat kehuneet ihan mukavana paikkana, jossa olisi myös naisia:)


      • Metallimies

        En ole vielä saanut Heinävedellä naista. Ei ole ollut edes hilkullakaan vielä, vaikka yritystä on ollut kovastikkin.


      • ex-heinäveteläinen
        Metallimies kirjoitti:

        En ole vielä saanut Heinävedellä naista. Ei ole ollut edes hilkullakaan vielä, vaikka yritystä on ollut kovastikkin.

        Uskon, että olet raastanut asian tiimoilta kovasti, mutta pakko on sanoa, että köyhä on kylä naisten suhteen. Ja nämä vähätkin seurustelee paikallisten luusereitten kanssa. Sympatiat on puolellasi...ja suosittelen siirtymistä Joensuun tarjontaan tai ainakin lähipitäjien. Tsemiä projektillesi. Näkyillään joskus paikkakunnalla varmaan :)


      • Heinäveteläinen tytsy
        Metallimies kirjoitti:

        En ole vielä saanut Heinävedellä naista. Ei ole ollut edes hilkullakaan vielä, vaikka yritystä on ollut kovastikkin.

        Tämä sinun typerä viestisi vahvistaa käsityksiäni siitä, että useimmat muualta Heinävedelle metellilaitteelle työhön tulevat miehet ovat idiootteja.. Ehkäpä siinä syy kun naista ei löydy..


      • Metallimies
        Heinäveteläinen tytsy kirjoitti:

        Tämä sinun typerä viestisi vahvistaa käsityksiäni siitä, että useimmat muualta Heinävedelle metellilaitteelle työhön tulevat miehet ovat idiootteja.. Ehkäpä siinä syy kun naista ei löydy..

        Haluaisitko kenties tutustua minuun ja tavatakkin ehkä lähiaikoina? Olen todellinen gentleman ja elämää kokenut mies...Siis varsinainen LÖYTÖ:)


      • ex-heinäveteläinen
        Heinäveteläinen tytsy kirjoitti:

        Tämä sinun typerä viestisi vahvistaa käsityksiäni siitä, että useimmat muualta Heinävedelle metellilaitteelle työhön tulevat miehet ovat idiootteja.. Ehkäpä siinä syy kun naista ei löydy..

        Ei millään pahalla tytsy, mutta useat paikkakuntalaisetkin miehet osaa olla aika kädettömiä. Jos itseäsi kiinnostaa nää luuserit, jotka leikkii keskenään kingiä paikkakunnalla, niin olet kohtalosi valinnut. Kun vielä ottaa etäisyyttä paikkakuntaan, niin näkee selvemmin asiat. Morahan siellä käy symbolisesti enemmänkin...kun ei taida olla muutakaan tekemistä. Eli eläkää omaa elämää, älkää toisten, kiitos. Ja metallimiehelle kuuluu kunnon nainen, eikä mikään nipottaja.


      • Jurpo alle kolmekymppinen mies
        ex-heinäveteläinen kirjoitti:

        Ei millään pahalla tytsy, mutta useat paikkakuntalaisetkin miehet osaa olla aika kädettömiä. Jos itseäsi kiinnostaa nää luuserit, jotka leikkii keskenään kingiä paikkakunnalla, niin olet kohtalosi valinnut. Kun vielä ottaa etäisyyttä paikkakuntaan, niin näkee selvemmin asiat. Morahan siellä käy symbolisesti enemmänkin...kun ei taida olla muutakaan tekemistä. Eli eläkää omaa elämää, älkää toisten, kiitos. Ja metallimiehelle kuuluu kunnon nainen, eikä mikään nipottaja.

        Viimeksi kun olin heinäveellä ravintolassa juomassa, näin nuoren sangen isopovisen naisen istumassa aivan itsekseen.. tottakai menin jutulle.. ja kuinka ollakaan yhteistä yötä jo vietettiin muutaman tunnin perästä.. aamulla herätessäni sain tietää, että nainen oli 40 ja hänen tyttönsä seurusteli kaverini kanssa , Argg.. no mitäs tässä, elossa ollaan..


      • ex-heinäveteläinen
        Jurpo alle kolmekymppinen mies kirjoitti:

        Viimeksi kun olin heinäveellä ravintolassa juomassa, näin nuoren sangen isopovisen naisen istumassa aivan itsekseen.. tottakai menin jutulle.. ja kuinka ollakaan yhteistä yötä jo vietettiin muutaman tunnin perästä.. aamulla herätessäni sain tietää, että nainen oli 40 ja hänen tyttönsä seurusteli kaverini kanssa , Argg.. no mitäs tässä, elossa ollaan..

        Onpas ollut kevytkenkäinen naishenkilö. Tuo taitaa kuulua sarjaan, "poikkeus vahvistaa säännön".


      • päivällä
        Jurpo alle kolmekymppinen mies kirjoitti:

        Viimeksi kun olin heinäveellä ravintolassa juomassa, näin nuoren sangen isopovisen naisen istumassa aivan itsekseen.. tottakai menin jutulle.. ja kuinka ollakaan yhteistä yötä jo vietettiin muutaman tunnin perästä.. aamulla herätessäni sain tietää, että nainen oli 40 ja hänen tyttönsä seurusteli kaverini kanssa , Argg.. no mitäs tässä, elossa ollaan..

        unta!


      • ..........
        ex-heinäveteläinen kirjoitti:

        Onpas ollut kevytkenkäinen naishenkilö. Tuo taitaa kuulua sarjaan, "poikkeus vahvistaa säännön".

        luulisi maailmaa nähneen gentlemannin löytävän naisseuraa helposti tämmöiseltäkin kylältä. hassua kun en ole täällä tuommoiseen miehen törmännyt..
        Ja Ex- heinäveteläinen: kyllä täältäkin pääsee käymään muualla.Luuletko olevasi jotenkin fiksumpi nyt,kun et asu enää täällä? Että me täällä asuvat emme ymmärrä mitään muusta maailmasta?
        En mitenkään puolustele heinävetisiä miehiä, mutta kyllä täältä, kuten muualtakin löytyy mukaviakin ja fiksuja miehiä...


      • miehestä kii
        Metallimies kirjoitti:

        Haluaisitko kenties tutustua minuun ja tavatakkin ehkä lähiaikoina? Olen todellinen gentleman ja elämää kokenut mies...Siis varsinainen LÖYTÖ:)

        kyllä se on niin että heinävedellä saa naista jos haluaa. jos siellä ei saa niin sit se on miehestä kiinni!!


      • ex-heinäveteläinen
        .......... kirjoitti:

        luulisi maailmaa nähneen gentlemannin löytävän naisseuraa helposti tämmöiseltäkin kylältä. hassua kun en ole täällä tuommoiseen miehen törmännyt..
        Ja Ex- heinäveteläinen: kyllä täältäkin pääsee käymään muualla.Luuletko olevasi jotenkin fiksumpi nyt,kun et asu enää täällä? Että me täällä asuvat emme ymmärrä mitään muusta maailmasta?
        En mitenkään puolustele heinävetisiä miehiä, mutta kyllä täältä, kuten muualtakin löytyy mukaviakin ja fiksuja miehiä...

        No ei millään pahalla, mutta nää teidän fiksut miehet on kovia "puukottamaan" selkään. Lähinnä symbolisesti tarkoitan. Kateus vie kalatkin vedestä. Lähinnä huvittaa tuo pikkukylän meininki, joten siinä mielessä pidän itseäni parempana. Koska minun ei tarvitse alentua samalle tasolle, luojan kiitos.

        Onhan siellä toki fiksujakin sällejä, mutta ne vähemmän fiksut erottuu vaan niin paljon selvemmin siellä kylän raiteilla. Tsemiä vaan sinne kyräilevään pikkukylään :) Ja erikoistsemit Metallimiehelle, toivottavasti löydät mukavan elämänkumppanin sieltäpäin.


      • vamma-tue
        päivällä kirjoitti:

        unta!

        kun oltiin tyttökaverin kanssa mökillä ni sain siltä pillua heinävedellä! sitten vedin vielä hanskaan ja haistelin hanskaa ja vein sen pikkulin puistoon kunniamerkiksi jota haistelee jotkut pojat ja vanhemmat miehet.

        Minua ei vaivaa muu kuin kaksisuuntainen mielialahäiriö ja uskontojen sejkoitus.


    • kyrpäjyrä69

      Kyllä heinävedeltä pillua irtoaa kun tietää keneltä kysyy. ON nimittäin huoria joka lähtöön...;)

    • siveyden sipuli

      Miksi niitä kuumia misuja täytyis löytyä paljon eikö yksi hyvä metallimiehelle riitä vai oletko kierrätystavaraa siis mieshuora.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe