tammikuussa Intian Gooaan
kertokaahan mitä kaikkea siellä on mahdollista urheilijan tehdä,muutakin kuin auringonpalvontaa
kaikki vinkit tervetulleitä
tammikuussa Goa
5
1330
Vastaukset
- goafan
ja pyöräillä 20 km pituisella rannalla. Siis etelägoassa. Ikiihanaa!!
- mitä kaikea
olen menossa pohkois-Goaan
- rantoja
Kyllä niitä rantoja sielläkin riittää. Kysele taksikuskeilta tai hotellilta kuntosaleista. Länsi-Ghats-vuoristoonkin varmaan järjestävät valluksia. Venettäkin saat varmaan vuokralle Mayem-järvellä tai Goan monilla joilla souteluun. Tai opettele kiipeämään kookospalmuihin ...
- järjestynee
rantoja kirjoitti:
Kyllä niitä rantoja sielläkin riittää. Kysele taksikuskeilta tai hotellilta kuntosaleista. Länsi-Ghats-vuoristoonkin varmaan järjestävät valluksia. Venettäkin saat varmaan vuokralle Mayem-järvellä tai Goan monilla joilla souteluun. Tai opettele kiipeämään kookospalmuihin ...
Surffaus-mahdollisuuksia myös järjestynee. Banaanivene-ajeluja ainakin on tarjolla ja riippuliitoa. Snorklatakin voi, mutta Goa ei ole kovin hyvä paikka siihen. Vesi ei ole täysin kirkasta, koska siellä ei ole koralleja vaan hiekkaa, joka sekoittuu veteen ja tekee sen vähän sameaksi.
- linkki..
http://www.hoteltravel.com/india/goa/guides/activities_ sports.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818