Olen viettänyt useita tunteja netissä etsimässä halpoja lentoja tammi-maaliskuulle. Olen varmaan myöhässä kun tuntuu, että kaikki lennot yli 1000 euroa. Olisko vinkkejä mistä vielä vois katsoa (ebookers, matkapörssi, supersaver katsottu)
Yllätys oli kun Finnairin lennon sai Tukholmasta Bangkokiin alle 800 eurolla! Mut sit pitäis lähteä reissuun Tukholmasta - tuo tietenkin lisäkustannuksia ja vie aikaa mut halvalla sais...
Mistä edullinen lento Thaimaahan
29
21085
Vastaukset
- jei
Oletko kokeillut http://www.kilroytravels.fi/
sieltä kun klikkaat vielä Bangkok niin näät päivät jolloin on tilaa esim. hinnalla 709€ löytyy jotain, mutta 870€ hinnalla löytyy aika varmasti tilaa tuolta ajalta. - vähän...
Onko 1000€ muka kallis hinta 11 tunnin lennosta??Ihmetellä täytyy nykyteinien hintatietoisuutta. 1996 esim. Vaasa-Tukholma-Lontoo Heathrow maksoi opiskelijalle 350€ ja se oli edullista. Ota huomioon, että juuri tammi-maaliskuu on sesonkia. Tonni on erittäin hyvä hinta kun koneet ovat täysiä. Luuletko pääseväsi jollain 99€ hinnalla vai mikä on kun ei kelpaa kun on sentään tilaa!
- niceyin
olen lentänyt Thaimaahan ennen 666€-700€ monta kertaa. ja 1200€ lento hotelli, kyllä 1000 on riisto hinta lennosta, olkoon vaan sesonki ja nyt ei Finnair ole mikään varma valinta
- minääääää
hinta 819 euroa supersaverissa (SAS:in lento, hintaan sisältyy 2 yötä hotellissa)
menomatka 24.1.2007 paluu 12.2.2007 Tuossa oli ensimmäinen löytö ja aikaa meni 4min.
http://www.reisiekspert.ee/default.asp/ac/filtr/type/lennu/lan/en/step/5
kannattaa mennä seuraavan linkin luo ja käydä matkatoimistot läpi, tehdä sähköposti (ebglanniksi) johon laittaa matkapäivät yms ja jota voi lähetellä mielenkiintoisiin toimistoihin ja kysellä lentoja joko Helsingistä tai Tallinnasta. hyvällä tuurilla säästöjä voi tehdä.
http://www.neti.ee/cgi-bin/teema/ARI/Turism/Reisibyrood/- BRITTIEN
Sivuilta, lontoon heatrowin kentältä pääsee ympäri vuoden 450-550 ekeä bangkokiin.Eka tietysti pitää tsekata et saat ryanilta halvan lennon sinne( pieni riski tietty aina on että olet lontoossa myöhässä yms.)eli kandee mennä vaikka edellisenä päivänä sinne, jos aika ei oo kortilla. Eva air, Gulf air,etihad, emirates, air jordan esim lentää ja aivan kelpo kyytiä jos brittien mökellys ei haittaa :)
- jollei oo varaa lentää
Minä lennän tammikuussa 2 kuukaudeksi aasiaan ja lentoni maksoi 1600e, enkä pidä sitä kalliina.
- 699€
jollei oo varaa lentää kirjoitti:
Minä lennän tammikuussa 2 kuukaudeksi aasiaan ja lentoni maksoi 1600e, enkä pidä sitä kalliina.
Etihad Abu Dhabin kautta 699 euroa.
Hinta ei voimassa jouluna eikä uutena vuotena. - me pidämme.....
jollei oo varaa lentää kirjoitti:
....sinua tyhmänä.
- ...lainattua...
699€ kirjoitti:
Etihad Abu Dhabin kautta 699 euroa.
Hinta ei voimassa jouluna eikä uutena vuotena.ebookers.fi lentotarjouksista löydät 700 e:n pintaan olevia matkoja. Vaikka kokonaislentoaika on 20 tunnin pintaan niin palvelu pelaa: uudet koneet, ateriavaihtoehtoja , henkilökohtainen viihdekeskus ja mukava tauko 6 tunnin lennon jälkeen (2 vaihtoa). Sen verran meikäläisen aika on halpaa, että halun joskus tulevaisuudessa kokea , mikäli tarjous on pitkäaikainen, mitä palvelu turistiluokassa tarkoittaa uudessa koneessa.
http://www.airliners.net/open.file/1093640/M/
- pitää
sitten tietty saada ilmaiset ateriat ja oma ruutu kun halpaa matkaa haet. Niin ja koneen on oltava jumpo, eikö vain?
- AYAY
Miksi te tyrmäätte rehellisten kysyjien tiedustelut. Eikö Finnair ole saanut lentojaan täyteen kun pitää yrittää mollata muiden yhtiöiden hintoja ja matkustajia. Onko AYn sukulaisten lennot jo niin tiukassa, että pitää tavallisia matkustajia moittia.
Kysyjiä rohkaisen tiedustelemaan edelleenkin tällä palstalla kaikkea mahdollista, halpoja lentoja jne. Tämä ei ole Finnairin henkilökunnan, poolitikkojen tai sukulaisten palsta. Antaa niiden lennellä minne haluavat sillä rakkaalla Ayllä, itse valitsen aina, jos mahdollista muun yhtiön. - pitää
AYAY kirjoitti:
Miksi te tyrmäätte rehellisten kysyjien tiedustelut. Eikö Finnair ole saanut lentojaan täyteen kun pitää yrittää mollata muiden yhtiöiden hintoja ja matkustajia. Onko AYn sukulaisten lennot jo niin tiukassa, että pitää tavallisia matkustajia moittia.
Kysyjiä rohkaisen tiedustelemaan edelleenkin tällä palstalla kaikkea mahdollista, halpoja lentoja jne. Tämä ei ole Finnairin henkilökunnan, poolitikkojen tai sukulaisten palsta. Antaa niiden lennellä minne haluavat sillä rakkaalla Ayllä, itse valitsen aina, jos mahdollista muun yhtiön.luulla että olisin jotenkin Finnairin kanssa tekemisissä?
Huvittaa vaan nuo iänikuiset kysymykset halvimmista lennoista.
Itse olen tavallinen matkustaja ja valitsen lennot sen mukaan mikä on kuhunkin tilanteeseen sopivin, eikä suinkaan halvin. Joskus se on Finnair joskus joku muu. Ja jos mulla ei ole varaa matkustaa, pysyn kotona. - Sissi
pitää kirjoitti:
luulla että olisin jotenkin Finnairin kanssa tekemisissä?
Itse olen tavallinen matkustaja ja valitsen lennot sen mukaan mikä on kuhunkin tilanteeseen sopivin, eikä suinkaan halvin. Joskus se on Finnair joskus joku muu. Ja jos mulla ei ole varaa matkustaa, pysyn kotona.Eikös tämä ole lentämistä koskeva keskustelupalsta? Hassua, että jotain ärsyttää kun kysyy halvoista lennoista ;-)Kukin tyylillään matkustaa, on ok maksaa lennosta paljon jos ei ole pikkurahan puutetta. Mut hei, samassa putkessa matkustetaan, ehkä jopa vierekkäisillä paikoilla: Sinä maksoit lipusta 1600 euroa, minä 800 euroa.... Kummallakin oikeus reissata!!
- asdadda
pitää kirjoitti:
luulla että olisin jotenkin Finnairin kanssa tekemisissä?
Itse olen tavallinen matkustaja ja valitsen lennot sen mukaan mikä on kuhunkin tilanteeseen sopivin, eikä suinkaan halvin. Joskus se on Finnair joskus joku muu. Ja jos mulla ei ole varaa matkustaa, pysyn kotona.Kannattaa lukea tarkasti palstan kuvaus ja sännöt ennen kuin tänne kirjoittaa.
Itse ostin talveksi lennon Thaimaahan hintaan ~700e ja se oli mielestäni kallis. Joku 500e olisi sopiva hinta (tämän summan Englantilaiset ja Keski-Eurooppalaiset maksavat, ja heillä on hieman suuremmat nettopalkat). - herra+mies
asdadda kirjoitti:
Kannattaa lukea tarkasti palstan kuvaus ja sännöt ennen kuin tänne kirjoittaa.
Itse ostin talveksi lennon Thaimaahan hintaan ~700e ja se oli mielestäni kallis. Joku 500e olisi sopiva hinta (tämän summan Englantilaiset ja Keski-Eurooppalaiset maksavat, ja heillä on hieman suuremmat nettopalkat).Liian monella ihmisellä on pätemisen tarve ja nämä kaikki keskustelupalstat ja niiden idea tuhotaan järjestelmällisesti. ja joka osastolla. erittäin surullista.
Parempi olisi purjkaa pahaa mieltään oikeassa elämässä eikä täällä anonyyminä. täällä kiukutteluun ja mussutteluun ei tarvita kuin hamekangasta lahjaksi - skaala^
herra+mies kirjoitti:
Liian monella ihmisellä on pätemisen tarve ja nämä kaikki keskustelupalstat ja niiden idea tuhotaan järjestelmällisesti. ja joka osastolla. erittäin surullista.
Parempi olisi purjkaa pahaa mieltään oikeassa elämässä eikä täällä anonyyminä. täällä kiukutteluun ja mussutteluun ei tarvita kuin hamekangasta lahjaksiHalvimmalla pääset kun pokaat alalla olevan työntekijän, toimivaksi todettu :)
- wee
Jos haluat parasta palvelua edullisesti
niin suosittelen China Airlines
Amsterdamista-Taipeihin,jossa on välilasku Bangkokissa.
Intia-keskuksen kautta hinta meno-paluu
n.850-900 euroa sisältäen lennon Finnairilla Amsterdamiin.
Huippu juomatarjoilu kestää läpi yön
parhaiden viskien ja konjakkien ym.juomien kera.Taiwanilaista tasoa PARHAIMMILLAAN.- tsing
No johan sassillakin pääse alle tuon ettei tarvi kinkkien kyytiin lähteä.
- bobo
Kannattaa kysyä Turkish Airlinesilta. 09-7599810
- voi päästä
vahinkossa vaikka yakutskiin kun turkin poijaat lentelee ( no,kivaahan sielläkin voi olla)
- ave1
Etihad näyttäisi olevan edullisin tällä hetkellä. Varasimme eilen helmikuulle 14 pv matkan lennot hki - frankfurt (finnair) frankfurt - Abu Dhabi (Etihad) Abu Dhabi - Bangkok (Etihad) ja samalla kaavalla takaisin päin. Ja hinnat olivat ainakin minun mielestäni erittäin halvat, menopaluun hinta veroineen 650 €/henkilö. Lisäksi täytyy todeta, että Etihadin koneet viimeisintä huutoa, molemmat hankittu 2006.
- konkari...
Myyvät joskus pelkkiä lentoja, joskus pitää ottaa hotelli kaupan päälle. Joka tapauksessa hinta satoja euroja edullisempi kuin lentoyhtiöltä ostettuna.
Tallinnan kautta saa joskus tosi halvalla. Lennetään kuitenkin samalla koneella Helsingistä.- uiweåtui
ja ensi keväästä lähtien tukholmasta ja oslosta pilkkahintaan uudella Feelair halpalentoyhtiöllä niin Bangkokiin kuin New Yorkiin...
- ....
Tyyppi varmaan matkusti jo.
- steppaillen halapaa
.... kirjoitti:
Tyyppi varmaan matkusti jo.
millo lähösä ? Kävellen oesit jo varmaannii perillä ...
- matkaaja878977675
steppaillen halapaa kirjoitti:
millo lähösä ? Kävellen oesit jo varmaannii perillä ...
siinäpäs hintaa muille:)
- säästöäsyntyy
Kokeilkaapas laittaa Finnairin sivuilla haku seuraavasti:
Esimerkiksi:
Helsinki-Bangkok-Helsinki
Lontoo-Helsinki-BANGKOK-Helsinki-Lontoo
Moskova-Helsinki-Bangkok-Helsinki.Moskova
Jne jne... Yllätys ei liene suuri jos suomalaiset maksaa kovimman hinnan vaikka lentomatka on lyhyin! Ihan jo periaatteen vuoksi en ole enää käyttänyt vuosiin Finnairin ylihinnoiteltuja lentoja enkä käytä ellei hinnoittelu muutu! Olen myös aktiivisesti tuonut asiaa esiin, jottei muutkaan kuluta rahojaan turhaan jos halvemmallakin saa:)- AY hinnoittelu
Etkö nyt ymmärrä et Finnairin pitää kilpailla Lontoossa hinnallaan, koska Finnairin tuote on "huonompi" kuin vaikkapa BA/QF/TG jotka lentää suoraan LHR-BKK. Jos näiden yhtiöiden lento maksaa 700 euroa, pitää Finnairin myydä samaa 600 eurolla. Eihän muuten kukaan ostaisi Finnairin lippua, jos kerran samaan hintaan pääsee myös suoraankin.
Taasen täällä Suomen markkinoilla, Finnar hinnoittelee suoran Bangkokin lennon 800 euroon ja KLM saman saa 650 euroon, mut siinä sun pitääkin lentää AMS kautta ja lento kestää 4-6 tuntia/suunta kauemmin.
En itsekään tykkää Finnairin hinnoittelusta, mut ymmärrän miksi se näin on ja hyväksyn asian. Ne jotka haluavat päästä nopeasti suoralla lennolla kohteeseen, hyväksyttäköön se heille. Toiset haluavat säästää sen pari sataa euroa ja kiertävät Keski-Euroopan kenttien kautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830