Onko olemassa jotain nettipalstaa, jossa voi myydä akvaarion ja kaloja? Suositelkaa jos tiedätte.
Kaloina mm. helmivampyyripleko, kultajuovapleko, rantamonneja (2) ja pilkkuantennimonneja (2). Eli pitäisi löytää isoja monneja harrastavia ihmisiä.
Liikkeet eivät olleet kiinnostuneita kaloista tai käytetystä akvaariosta (2v vanha) ja eroon pitäisi päästä kaikista, vieläpä aika pikaisesti. Ilmankaan ei huvittaisi antaa, tarjottu on korkeimmillaan 200 euroa, ja se on mielestäni turhan vähän tästä.
Pitäisi eroon päästä
Nimetön
2
491
Vastaukset 2
- hoitaja
aqua-web.org, siellä on monniharrastajiakin ja altaankin saat siellä myytyä.
- trasseli
Mikäli et vielä ole päässyt eroon altaastaasi/kaloistasi:
http://www.aqua-web.org/forum/
Tässä foorumissa on myydään palsta, jota itse olen käyttänyt onnistuneesti.
Toinen vaihtoehto on huuto.net, jossa voit saada jopa paremman hinnan altaastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501995- 1541291
- 941183
- 721166
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1831059- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674