Liikahtaa muuten yllättävän hyvin!
Nissan Cherry turbo
15
4487
Vastaukset
- Cherry GTT
Alkaa tuntumaan aika löysältä. Pitää ruveta porttailemaan kanavia yms... siis kevväämmällä
- Toni tiikeri
Paljonkos tehoja aiot saada ulos chrrystäs?
Onko kukaan Suomessa viritelly turbo cherryä oikein tosissaan? - Cherry GTT
Toni tiikeri kirjoitti:
Paljonkos tehoja aiot saada ulos chrrystäs?
Onko kukaan Suomessa viritelly turbo cherryä oikein tosissaan?Onko kukaan viritelly tosissaan, mutta ainakin ruotsissa on eräs tyyppi viritellyt ajokkinsa kiihtymään 0-100km/h 4.3s ja 1/4 maili 12.49s loppunopeudella 152 km/h. Ihmetyttää vaan se vehje kun se on vakio tietokoneella ja ilman ilokaasuvirityksiä... Potentiaaliahan tuossa on virittämiseen, koska on elektroninen ruisku jne.
- Pelle
..niin ei teidän tarvi jäädä kuuntelemaan kun muut nauraa...
- Cherry GTT
Mitenniin nauraisivat?
- SR
Cherry GTT kirjoitti:
Mitenniin nauraisivat?
Kyllä turbo cherry on lähes vakionakin niin nopea että aika moni on joutunut katsomaan takavaloja :)
Mun autossa ei vielä ole muuta viritystä kuin kone käyty läpi, isompi turbo, 2.5" putkisto ja ahto nostettu 1.0 baariin.
Kesäksi olis tulossa mittatilaus cooleri, isommat suuttimet ym. 200 hv on mentävä rikki :)
Ruotsin HotWok cherry on jo aika äreä mutta paljon olis siinäkin vielä paranneltavaa. Kustannukset tietysti nousee huimasti ku aletaan hommaan kunnon ruiskua ym. - Cherry GTT
SR kirjoitti:
Kyllä turbo cherry on lähes vakionakin niin nopea että aika moni on joutunut katsomaan takavaloja :)
Mun autossa ei vielä ole muuta viritystä kuin kone käyty läpi, isompi turbo, 2.5" putkisto ja ahto nostettu 1.0 baariin.
Kesäksi olis tulossa mittatilaus cooleri, isommat suuttimet ym. 200 hv on mentävä rikki :)
Ruotsin HotWok cherry on jo aika äreä mutta paljon olis siinäkin vielä paranneltavaa. Kustannukset tietysti nousee huimasti ku aletaan hommaan kunnon ruiskua ym.Mulla on tällä hetkellä vakio kun katsastuskin on tulossa kohta... Välijäähdytin on kesäisin ja yritin syksyllä nostaa paineita (nyt 0,5-0,6 bar) niin eipä noussutkaan. Ilmeisesti hukkaportissa jotain toimintahäikkää. Putkisto on 2". Viime talvena rakensin moottorin normaali E15 padasta. Nyt olis tiedossa Haltecin systeemit mutta hinnasta ei olla vielä keskusteltu. Jos rahavarat sallivat jossakin välissä niin vakioahdin lentää pitkän matkan päähän ja tilalle isompaa. Tästä lähdetään...
- SR
Cherry GTT kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä vakio kun katsastuskin on tulossa kohta... Välijäähdytin on kesäisin ja yritin syksyllä nostaa paineita (nyt 0,5-0,6 bar) niin eipä noussutkaan. Ilmeisesti hukkaportissa jotain toimintahäikkää. Putkisto on 2". Viime talvena rakensin moottorin normaali E15 padasta. Nyt olis tiedossa Haltecin systeemit mutta hinnasta ei olla vielä keskusteltu. Jos rahavarat sallivat jossakin välissä niin vakioahdin lentää pitkän matkan päähän ja tilalle isompaa. Tästä lähdetään...
Mun mielestä turbo cherry on otollinen kohde rakentaa todellinen sleepperi!
Omassa kotterossa olen pitänyt ulkonäön vakiona. Suorituskykyä olis tarkoitus parannella niin paljon kuin on mahdollista järkevällä budjetilla.
Ajattelin pysyä tuossa vakio ruiskussa ja sytkässä koska luulisin että niilläkin pääsee melko pitkälle.
Kilpa-autossa mulla on Hestec ja ohjelmoitavan ruiskun edut ovat käyneet kyllä selväksi mutta cherry on ihan hauskanpito laite ja siksi mahdollisimman halvalla paljon tehoa.
Kesällä pitää käydä kokeilemassa jossain tapahtumassa varttimailia niin näkee onko viritykset onnistuneet. Tavoitteeksi rohkeasti 13 s. aika :) - Et15
SR kirjoitti:
Kyllä turbo cherry on lähes vakionakin niin nopea että aika moni on joutunut katsomaan takavaloja :)
Mun autossa ei vielä ole muuta viritystä kuin kone käyty läpi, isompi turbo, 2.5" putkisto ja ahto nostettu 1.0 baariin.
Kesäksi olis tulossa mittatilaus cooleri, isommat suuttimet ym. 200 hv on mentävä rikki :)
Ruotsin HotWok cherry on jo aika äreä mutta paljon olis siinäkin vielä paranneltavaa. Kustannukset tietysti nousee huimasti ku aletaan hommaan kunnon ruiskua ym.sais virilastua tai vastaavaa tälläseen vai voiko bensanpaineita säätää vakioruiskusta jostain?kuppipenkit eteen kiinostas myös..
oisko tommosesta s13:en orkkis coolerista kokemuksia tekeekö sillä mtn vai kannattaako teettää??
onko normaali kaasari 1.5 ja tässä koneessa samat männät ja turbossa siis lyhysemmät kiertokanget,että saadaan matalampi puristussuhde vai?mitähän noi vakiomännät kestäs paineita?
Myös australian poijat on onnistunu "suht" hyvin näitten virittelyssä
www.n12turbo.com - Cherry GTT
Et15 kirjoitti:
sais virilastua tai vastaavaa tälläseen vai voiko bensanpaineita säätää vakioruiskusta jostain?kuppipenkit eteen kiinostas myös..
oisko tommosesta s13:en orkkis coolerista kokemuksia tekeekö sillä mtn vai kannattaako teettää??
onko normaali kaasari 1.5 ja tässä koneessa samat männät ja turbossa siis lyhysemmät kiertokanget,että saadaan matalampi puristussuhde vai?mitähän noi vakiomännät kestäs paineita?
Myös australian poijat on onnistunu "suht" hyvin näitten virittelyssä
www.n12turbo.comVirilastuja on aika hankala saada. Kiertokanget ovat todellakin lyhyemmät. Vakiomännät kestänee jotain 1 bar, edellyttäen että cooleri on asennettu. Jonkun Suzuki moottoripyörän männät kuulemma käyvät suoraan, olisko ollu 1000R ja niitähän löytyisi takona... Siellä n12turbo.comissa oli vertailua noista coolereista, että vähän sen mukaankin vois semmosta suunnitella.
- mikko
Cherry GTT kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä vakio kun katsastuskin on tulossa kohta... Välijäähdytin on kesäisin ja yritin syksyllä nostaa paineita (nyt 0,5-0,6 bar) niin eipä noussutkaan. Ilmeisesti hukkaportissa jotain toimintahäikkää. Putkisto on 2". Viime talvena rakensin moottorin normaali E15 padasta. Nyt olis tiedossa Haltecin systeemit mutta hinnasta ei olla vielä keskusteltu. Jos rahavarat sallivat jossakin välissä niin vakioahdin lentää pitkän matkan päähän ja tilalle isompaa. Tästä lähdetään...
Cherry GTT:
Mitä tuolle vakio E15 padalle on tehty kun se muutettiin turbolle?
onko tbo:n männät ja veivit?
laita yhteystietoja niin katellaan lisää
- Jarski
Eihän tollanen vakio turbo kiihdy ku just ja just 9sek...ja kaveril oli 0,9 ahdot cossun ahdin cooleri...ja just mentiin 7,9sek..MOPO!
- SR
Joo...nopeus on niin suhteellista. Liikenteessä tommonen vähän piristelty turbo kirsikka on nopeampi kuin useimmat muut tiellä liikkujat.
Mun kisa-auto kiihtyy 0-100kmh 1,7 sekuntia ja 0-250 kmh 8 s. Silti turbo cherry tuntuu ihan kivan ripeältä.
Ei ton cherryn hauskuus perustu mihinkään mielettömään kiihtyvyyteen vaan ennemminkin siihen että se on juuri cherry. Siis kaikista väheksytyin ja halveksituin automalli :) Juuri se yllätysmomentti on se mikä mua tossa laitteessa kiehtoo. Tulipahan syksyllä todettua käytännössä että esim. vakio 200 xs turbo jäi cherrylle kiihdytyksessä, eikös se ole jo jonkinmoisen urheiluauton maineessa...
- tatsunit?
viekää kaikki tatsunit paalattavaksi!
- Anonyymi
Datsuni on mun Ratsuni!!
Jiiihhaaa....!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892