Liikahtaa muuten yllättävän hyvin!
Nissan Cherry turbo
15
4716
Vastaukset
- Cherry GTT
Alkaa tuntumaan aika löysältä. Pitää ruveta porttailemaan kanavia yms... siis kevväämmällä
- Toni tiikeri
Paljonkos tehoja aiot saada ulos chrrystäs?
Onko kukaan Suomessa viritelly turbo cherryä oikein tosissaan? - Cherry GTT
Toni tiikeri kirjoitti:
Paljonkos tehoja aiot saada ulos chrrystäs?
Onko kukaan Suomessa viritelly turbo cherryä oikein tosissaan?Onko kukaan viritelly tosissaan, mutta ainakin ruotsissa on eräs tyyppi viritellyt ajokkinsa kiihtymään 0-100km/h 4.3s ja 1/4 maili 12.49s loppunopeudella 152 km/h. Ihmetyttää vaan se vehje kun se on vakio tietokoneella ja ilman ilokaasuvirityksiä... Potentiaaliahan tuossa on virittämiseen, koska on elektroninen ruisku jne.
- Pelle
..niin ei teidän tarvi jäädä kuuntelemaan kun muut nauraa...
- Cherry GTT
Mitenniin nauraisivat?
- SR
Cherry GTT kirjoitti:
Mitenniin nauraisivat?
Kyllä turbo cherry on lähes vakionakin niin nopea että aika moni on joutunut katsomaan takavaloja :)
Mun autossa ei vielä ole muuta viritystä kuin kone käyty läpi, isompi turbo, 2.5" putkisto ja ahto nostettu 1.0 baariin.
Kesäksi olis tulossa mittatilaus cooleri, isommat suuttimet ym. 200 hv on mentävä rikki :)
Ruotsin HotWok cherry on jo aika äreä mutta paljon olis siinäkin vielä paranneltavaa. Kustannukset tietysti nousee huimasti ku aletaan hommaan kunnon ruiskua ym. - Cherry GTT
SR kirjoitti:
Kyllä turbo cherry on lähes vakionakin niin nopea että aika moni on joutunut katsomaan takavaloja :)
Mun autossa ei vielä ole muuta viritystä kuin kone käyty läpi, isompi turbo, 2.5" putkisto ja ahto nostettu 1.0 baariin.
Kesäksi olis tulossa mittatilaus cooleri, isommat suuttimet ym. 200 hv on mentävä rikki :)
Ruotsin HotWok cherry on jo aika äreä mutta paljon olis siinäkin vielä paranneltavaa. Kustannukset tietysti nousee huimasti ku aletaan hommaan kunnon ruiskua ym.Mulla on tällä hetkellä vakio kun katsastuskin on tulossa kohta... Välijäähdytin on kesäisin ja yritin syksyllä nostaa paineita (nyt 0,5-0,6 bar) niin eipä noussutkaan. Ilmeisesti hukkaportissa jotain toimintahäikkää. Putkisto on 2". Viime talvena rakensin moottorin normaali E15 padasta. Nyt olis tiedossa Haltecin systeemit mutta hinnasta ei olla vielä keskusteltu. Jos rahavarat sallivat jossakin välissä niin vakioahdin lentää pitkän matkan päähän ja tilalle isompaa. Tästä lähdetään...
- SR
Cherry GTT kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä vakio kun katsastuskin on tulossa kohta... Välijäähdytin on kesäisin ja yritin syksyllä nostaa paineita (nyt 0,5-0,6 bar) niin eipä noussutkaan. Ilmeisesti hukkaportissa jotain toimintahäikkää. Putkisto on 2". Viime talvena rakensin moottorin normaali E15 padasta. Nyt olis tiedossa Haltecin systeemit mutta hinnasta ei olla vielä keskusteltu. Jos rahavarat sallivat jossakin välissä niin vakioahdin lentää pitkän matkan päähän ja tilalle isompaa. Tästä lähdetään...
Mun mielestä turbo cherry on otollinen kohde rakentaa todellinen sleepperi!
Omassa kotterossa olen pitänyt ulkonäön vakiona. Suorituskykyä olis tarkoitus parannella niin paljon kuin on mahdollista järkevällä budjetilla.
Ajattelin pysyä tuossa vakio ruiskussa ja sytkässä koska luulisin että niilläkin pääsee melko pitkälle.
Kilpa-autossa mulla on Hestec ja ohjelmoitavan ruiskun edut ovat käyneet kyllä selväksi mutta cherry on ihan hauskanpito laite ja siksi mahdollisimman halvalla paljon tehoa.
Kesällä pitää käydä kokeilemassa jossain tapahtumassa varttimailia niin näkee onko viritykset onnistuneet. Tavoitteeksi rohkeasti 13 s. aika :) - Et15
SR kirjoitti:
Kyllä turbo cherry on lähes vakionakin niin nopea että aika moni on joutunut katsomaan takavaloja :)
Mun autossa ei vielä ole muuta viritystä kuin kone käyty läpi, isompi turbo, 2.5" putkisto ja ahto nostettu 1.0 baariin.
Kesäksi olis tulossa mittatilaus cooleri, isommat suuttimet ym. 200 hv on mentävä rikki :)
Ruotsin HotWok cherry on jo aika äreä mutta paljon olis siinäkin vielä paranneltavaa. Kustannukset tietysti nousee huimasti ku aletaan hommaan kunnon ruiskua ym.sais virilastua tai vastaavaa tälläseen vai voiko bensanpaineita säätää vakioruiskusta jostain?kuppipenkit eteen kiinostas myös..
oisko tommosesta s13:en orkkis coolerista kokemuksia tekeekö sillä mtn vai kannattaako teettää??
onko normaali kaasari 1.5 ja tässä koneessa samat männät ja turbossa siis lyhysemmät kiertokanget,että saadaan matalampi puristussuhde vai?mitähän noi vakiomännät kestäs paineita?
Myös australian poijat on onnistunu "suht" hyvin näitten virittelyssä
www.n12turbo.com - Cherry GTT
Et15 kirjoitti:
sais virilastua tai vastaavaa tälläseen vai voiko bensanpaineita säätää vakioruiskusta jostain?kuppipenkit eteen kiinostas myös..
oisko tommosesta s13:en orkkis coolerista kokemuksia tekeekö sillä mtn vai kannattaako teettää??
onko normaali kaasari 1.5 ja tässä koneessa samat männät ja turbossa siis lyhysemmät kiertokanget,että saadaan matalampi puristussuhde vai?mitähän noi vakiomännät kestäs paineita?
Myös australian poijat on onnistunu "suht" hyvin näitten virittelyssä
www.n12turbo.comVirilastuja on aika hankala saada. Kiertokanget ovat todellakin lyhyemmät. Vakiomännät kestänee jotain 1 bar, edellyttäen että cooleri on asennettu. Jonkun Suzuki moottoripyörän männät kuulemma käyvät suoraan, olisko ollu 1000R ja niitähän löytyisi takona... Siellä n12turbo.comissa oli vertailua noista coolereista, että vähän sen mukaankin vois semmosta suunnitella.
- mikko
Cherry GTT kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä vakio kun katsastuskin on tulossa kohta... Välijäähdytin on kesäisin ja yritin syksyllä nostaa paineita (nyt 0,5-0,6 bar) niin eipä noussutkaan. Ilmeisesti hukkaportissa jotain toimintahäikkää. Putkisto on 2". Viime talvena rakensin moottorin normaali E15 padasta. Nyt olis tiedossa Haltecin systeemit mutta hinnasta ei olla vielä keskusteltu. Jos rahavarat sallivat jossakin välissä niin vakioahdin lentää pitkän matkan päähän ja tilalle isompaa. Tästä lähdetään...
Cherry GTT:
Mitä tuolle vakio E15 padalle on tehty kun se muutettiin turbolle?
onko tbo:n männät ja veivit?
laita yhteystietoja niin katellaan lisää
- Jarski
Eihän tollanen vakio turbo kiihdy ku just ja just 9sek...ja kaveril oli 0,9 ahdot cossun ahdin cooleri...ja just mentiin 7,9sek..MOPO!
- SR
Joo...nopeus on niin suhteellista. Liikenteessä tommonen vähän piristelty turbo kirsikka on nopeampi kuin useimmat muut tiellä liikkujat.
Mun kisa-auto kiihtyy 0-100kmh 1,7 sekuntia ja 0-250 kmh 8 s. Silti turbo cherry tuntuu ihan kivan ripeältä.
Ei ton cherryn hauskuus perustu mihinkään mielettömään kiihtyvyyteen vaan ennemminkin siihen että se on juuri cherry. Siis kaikista väheksytyin ja halveksituin automalli :) Juuri se yllätysmomentti on se mikä mua tossa laitteessa kiehtoo. Tulipahan syksyllä todettua käytännössä että esim. vakio 200 xs turbo jäi cherrylle kiihdytyksessä, eikös se ole jo jonkinmoisen urheiluauton maineessa...
- tatsunit?
viekää kaikki tatsunit paalattavaksi!
- Anonyymi
Datsuni on mun Ratsuni!!
Jiiihhaaa....!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850