Katrin uusin levy on todella onnistunut. Ei koskaan on hitti jo nyt! Monia helmiä mukana, eri tyylisuuntia, uutta ja covereita ;). Katri yllättää aina. Konsertti oli myös loistava, näin sen Turussa, aivan mahtavaa katseltavaa - ja kuunneltavaa. En sulta pyytänyt kuuta ja euroviisutykitys olivat parasta antia!
Hyvä Katri Helena! Toivottavasti luot positiivista energiaa meidän suomalaisten arkeen vielä pitkään!
Katrin uusi levy loistava!
4
570
Vastaukset
- mieltä
Loistava levy ja mahtava konsertti. Itse olin katsomassa Katria Kuopiossa. Innolla jäin odottamaan ensi kesää ja tulevaa showta. Jatka vaan Katri samaan tahtiin!!!
- 1987
olin Kuopiossa. Hieno konsertti oli. Seuraavaksi sitten joulukonsertti Kajaanissa.
- natsamatti
Singlet
Sija
Artisti
Levy
OK
1
KOTITEOLLISUUS
ARKUNNAULA
Mulle
2
STAM1NA
LIKAINEN PARKETTI
Mulle
3
SMAK
ELOHOPEAA
Mulle
4
APOCALYPTICA
REPRESSED
Mulle
5
PET SHOP BOYS
MINIMAL
Mulle
6
KOTITEOLLISUUS
EEVAN PERINTÖ
Mulle
7
CMX / KOTITEOLLISUUS / 51KOODIA
VAPAUS JOHTAA KANSAA
Mulle
8
KATRI HELENA
ONNEN ONKIJA
Mulle
9
MIRROR OF MADNESS
APPELSIINIJAFFAA
Mulle
10
DEEP INSIGHT
NEW DAY - Yööökkk
Tosi mummomainen levy,ei osaa sitten uudistua ollenkaan.Tuntuu,että vuosi vuodelta vaan taso huononee,ihmettelen kuka jaksaa vielä kuunnella?Yööök,Yööökkk.En kyllä aio ostaa levyä,johan tota tarpeeksi radiossa kuulee,vaihdan aina kanavaa kun laulaa.Mulla ei ole kuin yksi Katrin levy,senkin saannut lahjaksi,jota kuunnellut kai pari kertaa.Yök
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607