Katrin uusin levy on todella onnistunut. Ei koskaan on hitti jo nyt! Monia helmiä mukana, eri tyylisuuntia, uutta ja covereita ;). Katri yllättää aina. Konsertti oli myös loistava, näin sen Turussa, aivan mahtavaa katseltavaa - ja kuunneltavaa. En sulta pyytänyt kuuta ja euroviisutykitys olivat parasta antia!
Hyvä Katri Helena! Toivottavasti luot positiivista energiaa meidän suomalaisten arkeen vielä pitkään!
Katrin uusi levy loistava!
4
590
Vastaukset
- mieltä
Loistava levy ja mahtava konsertti. Itse olin katsomassa Katria Kuopiossa. Innolla jäin odottamaan ensi kesää ja tulevaa showta. Jatka vaan Katri samaan tahtiin!!!
- 1987
olin Kuopiossa. Hieno konsertti oli. Seuraavaksi sitten joulukonsertti Kajaanissa.
- natsamatti
Singlet
Sija
Artisti
Levy
OK
1
KOTITEOLLISUUS
ARKUNNAULA
Mulle
2
STAM1NA
LIKAINEN PARKETTI
Mulle
3
SMAK
ELOHOPEAA
Mulle
4
APOCALYPTICA
REPRESSED
Mulle
5
PET SHOP BOYS
MINIMAL
Mulle
6
KOTITEOLLISUUS
EEVAN PERINTÖ
Mulle
7
CMX / KOTITEOLLISUUS / 51KOODIA
VAPAUS JOHTAA KANSAA
Mulle
8
KATRI HELENA
ONNEN ONKIJA
Mulle
9
MIRROR OF MADNESS
APPELSIINIJAFFAA
Mulle
10
DEEP INSIGHT
NEW DAY - Yööökkk
Tosi mummomainen levy,ei osaa sitten uudistua ollenkaan.Tuntuu,että vuosi vuodelta vaan taso huononee,ihmettelen kuka jaksaa vielä kuunnella?Yööök,Yööökkk.En kyllä aio ostaa levyä,johan tota tarpeeksi radiossa kuulee,vaihdan aina kanavaa kun laulaa.Mulla ei ole kuin yksi Katrin levy,senkin saannut lahjaksi,jota kuunnellut kai pari kertaa.Yök
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27810429IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3327352Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861977Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231731Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut771586Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61531- 1091191
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48979Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26838MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762