Onko mitään

viisautta

kellään kertoa mulle et mitä teen kun isänpäivä tulee lähetänkö isälleni kortin vaikka ei pidä mitään yhteyttä minuun...minusta se on teennäistä...itse olen yrittänyt monesti ottaa yhteyttä mutta on tää niin yksipuolista..

6

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isällesi

      isänpäiväkortti. Sehän on sun isä ja vaan kerran elämässäsi saat yhden oman isän. Vaikka isäs olisi niin hölmö ettei se tajuis pitää yhteyttä, pidä sä kuitenkin. Joskus isäskin voi tulla järkiinsä...

      • mutta

        kun isä on jo iältää 73 ja yksin asuva niin ajattelis että elämässä on oma poika tärkeä ja haluaa pitää suhteen kunnossa itse olen tehnyt kaikkeni...tuskin tuo järkiin tulee on niin katkeroitunut elämänsä aikana tulleisiin takkuihin joihin minä olen ulkopuolinen....tuntuu vaan niin pahalta kun


      • ikävä kuulla
        mutta kirjoitti:

        kun isä on jo iältää 73 ja yksin asuva niin ajattelis että elämässä on oma poika tärkeä ja haluaa pitää suhteen kunnossa itse olen tehnyt kaikkeni...tuskin tuo järkiin tulee on niin katkeroitunut elämänsä aikana tulleisiin takkuihin joihin minä olen ulkopuolinen....tuntuu vaan niin pahalta kun

        ..laita, silti,ehkä se tykkää siitä että laitat kortin mutta ei vaan halua näyttää sitä. ehkä olet sille kumminkin tärkeä ja ehkä hän miettii että laitatko sinä kortin hänelle.


      • olis
        ikävä kuulla kirjoitti:

        ..laita, silti,ehkä se tykkää siitä että laitat kortin mutta ei vaan halua näyttää sitä. ehkä olet sille kumminkin tärkeä ja ehkä hän miettii että laitatko sinä kortin hänelle.

        varmaan parasta kun vaan laittas edes kortin saisin ainakin itselleni rauhan että taas olen jotenkin yrittänyt lähestyä.
        Tiedän että hänelle merkitsee kortin saanti, mutta se pitää kyllä löytyä vaan perus onnittelukortti eikä sovi mikään "lässytys"
        Kiitos kun jaksoit vastata, olen ihan uupunut isä-suhteeseen kun ei se toimi kaikkeni olen tehnyt sen eteen ja haluaisin välit olevan niinkun joskus vuosia sitten....vaimonikin kärsii meidän tilanteesta


    • isin tyttö

      Ehkä sekin joskus tajuaa pitää suhun yhteyttä.

      Mä oon itte ton saman kysymyksen eessä, lähettää vai ei. Viimeksi ku nähtiin, isäni kiros mulle, näytti 'rumaa käsimerkkiä' ja huusi "TÄÄ HUORA MUISTETAAN." Siinä oli kivasti ihmisiä katsomassa.

      .....En taida lähettää mitään.

      • ap....

        mä kuiteskin nyt sitten lähetin tavallisen kortin ihan vaan sen vuoksi että olen taas tehnyt tavallaan velvollisuuteni.
        En tiedä luuleeko isäni että huomenna menen käymään mutta sinne en voi mennä on sellaista tapahtunut mikä on meidät erottanut ja välit ei korjaannu jos hän ei mene jo itseensä ja koita lähestyä...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe