Löytyykö täällä ko. sarjan käyttäjiä ?
Sekaiho/rasvainen iho ?
Miltä iho tuntuu ?
Itse hankin näytepakkauksen ko. sarjasta, pitänee testata.
Dr.Hauscka
5
3502
Vastaukset
- tiitu
Ihoni on ohut, herkkä, pintakuiva ja rasvoittuva.
Iho voi hyvin. Kaikea olen kokeillu mutta Hauschkan sarja on itselleni paras/sopivin. Syväpuhdistu onnistuu paremmin kuin ennen koska iho työntää mustapäät pintaan ja ne lähtee helposti. Pintakuivuus vähentynyt ja talintuotanto tasaantunut. Ei kiiltele enää niin paljon päivisin ja meikki pysyy siistinä. Iho on mukavan pehmeä eikä kiristele pesun jälkeen (yölläkään) vaikka olen jättänyt yövoiteen pois.
Käytössä puhdistusemulsio, puhdistusvoide, kasvovesi spezial, kasvoöljy, kasvohöyrytiiviste ja savinaamio. Talveksi ostan kosteusvoiteen ja/tai ruusuvoiteen. Ostelen pikkihiljaa lisää ja laajennan varastoani. Haluaisin myös kylpytuotteita ja vartalovoiteen. - halouuuuu
Käytän myös kyseistä sarjaa ja tykkään todella paljon! ihoni on rasvainen, varmaan pintakuiva kumminkin. ennen iho rasvoittui päivän mittään todella pahasti mutta nykyäään ei enään meikkikään liiku pois ja iho toimii itsessään ihan hyvin, ettei tartte käyttää yörasvaa(eisaakkaan kyseisessä sarjassa). vielä on pikkunäppyjä, mutta pukkaa kokoajan ulos musta päätä ja sellasta. iho on pehmeämpi
- myös meikit
Oon käyttänyt ja ollut tosi tyytyväinen. Myös meikit on kelpo kamaa. Suosittelen.
- Dr. H
Hyvä ja laadukas sarja, siitähän löytyy eri ihotyypeille erilaisia tuotteita, itse olen tykännyt kasvovoiteista (pintakuiva iho mutta välillä tukkeumia/aknea). Lisäksi tämä sarja löytyy mysö Animalian listalta, eli edes raaka.aineita ei ole testattu eläimillä!! Muutenkin ihanan tuoksuinen, luomu-sarja!
Ostin heinäkuun alussa Ruohonjuuresta tuon kasvoille tarkoitetun matkarasia setin ja täytyy sanoa,että tuote on todella ihana!Mitään allergisia reaktioita ei ole tullut.Harmi vaan,että tuo kasvovesi on rasiassa todella pienessä putkilossa,kun tuntuu,että se ei riitä!Puhdistusvoide ja puhdistuselmusio ja rasvat riittävät,muttei kasvovesi.Juuri tässä etsin paikkaa mistä saisi tätä tuote sarjaa hieman halvemmalla.Ainakin ruohonjuuressa ja sokosella tuote on todella kallis!Saisiko maahantuojalta tilattua halvemmalla?Onko kukaan kokeillut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619