Toivottelen omasta puolestani kaikille oikein hyvää ja turvallista tätä päivää.
Taikauskoisiahan emme ole?..Emmehän? :D
Zamio
Perjantai,Perjantai...Perjantai
16
1565
Vastaukset
- tomppa2006
...taikauskoinen, en yhtään. Olen mies, jonka kuvitelmiin taikausko ei mahdu, ei yhtään.
- Tuhkimotar
Koska emme ole taikauskoisia, on hyvä, että toivotamme toisillemme turvallista perjantaita kolmattatoista päivää. Vai kuinka?
- kikakakkonen
,,,siitä muusta en haluakaan tietää :)
- blackwomans
taikauskoa on niin monenlaista.
mutta itse en ole taikauskoinen;)
hyvin on päivä mennyt tähän asti,toivotaan sen jatkuvan samalla tavalla;) - *Putte*
Asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Vaikeimman kautta tai sitten, tosin aika harvoin, sillä helpoimmalla mahdollisella tavalla. Nyt eräs vaikeahko juttu järjestyi kuin tyhjää vaan. Kaikki se eilinen ja aikaisempi taktinen suunnittelu ja pään raapiminen oli tavallaan turhaa, hyvä niin.
- tuffe
Ei sovi uhmata :/ Joskus kakskymppisenä ajelin talvella kouluun, kuuntelin radiota missä kehuttiin ihmisiä olemaan varovaisia, oli perjantai 13. Nauroin tietysti "just joo..." ja seuraavaksi istuin ojassa.
Joten tänään en aja autoa, enkä käytä hellaa.- blackwomans
et siis meinaa keittää kurpitsoja,et tehdä musakaa,etkä ajella karvanoppa chrysyä?
voi sun kanssa se mikä ei tapa se vahvistaa:)
heitin tossa lenkin sillä nelijalkasella josta eilen kerroin niin en pudonnut,nyt vaan tarvii olla tarkkana ettei noi lihanhimoiset metsästäjät ammu meitä hirvenä:) - tuffe
blackwomans kirjoitti:
et siis meinaa keittää kurpitsoja,et tehdä musakaa,etkä ajella karvanoppa chrysyä?
voi sun kanssa se mikä ei tapa se vahvistaa:)
heitin tossa lenkin sillä nelijalkasella josta eilen kerroin niin en pudonnut,nyt vaan tarvii olla tarkkana ettei noi lihanhimoiset metsästäjät ammu meitä hirvenä:)se vituttaa :/
Eikä edes mikään oksa pyyhkäissyt sua alas? Huh, onkin parempi että kerrot vasta jälkikäteen mitä teet, joudun muuten olemaan huolissani kaikista täällä ://
- Huomenta,
Heräsin äsken,puolet päivästä mennyt hyvin.
tietenkään................ei ainakaan paljon...:)
- niisku-myy46
Ihan ok päivä ollut. Nou hätä :D
aina voi olla... perjantai... perjantai... ;)))
Hyvin on päivä sujunut... ei siis mitään proplemas koko päivänä... joten tuo 13 pv. perjantai...
ei ainakaan minuun vaikuta millään tavalla... ;)))- niisku-myy46
taas viikon päästä, joskin jo 20.10. silloin :)
Toistaiseksi kaikki hyvin...=))))
Emmehän me taikauskoisia ole. Muuten vaan ripustan valkosipulilettiä kattoon...=))))- retros
on jo tapahtunut paljon hyviä asioita!
Poikani -ainut lapseni- syntyi 13.päivä, tosin maanantaina.
Mustista kissoista tykkään myös ja tikapuita en ole vuosiin edes päässyt alittamaan ;DDD
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
