Perjantai,Perjantai...Perjantai

Zamio

Toivottelen omasta puolestani kaikille oikein hyvää ja turvallista tätä päivää.

Taikauskoisiahan emme ole?..Emmehän? :D

Zamio

16

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...taikauskoinen, en yhtään. Olen mies, jonka kuvitelmiin taikausko ei mahdu, ei yhtään.

    • Tuhkimotar

      Koska emme ole taikauskoisia, on hyvä, että toivotamme toisillemme turvallista perjantaita kolmattatoista päivää. Vai kuinka?

    • kikakakkonen

      ,,,siitä muusta en haluakaan tietää :)

    • blackwomans

      taikauskoa on niin monenlaista.

      mutta itse en ole taikauskoinen;)

      hyvin on päivä mennyt tähän asti,toivotaan sen jatkuvan samalla tavalla;)

    • *Putte*

      Asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Vaikeimman kautta tai sitten, tosin aika harvoin, sillä helpoimmalla mahdollisella tavalla. Nyt eräs vaikeahko juttu järjestyi kuin tyhjää vaan. Kaikki se eilinen ja aikaisempi taktinen suunnittelu ja pään raapiminen oli tavallaan turhaa, hyvä niin.

    • tuffe

      Ei sovi uhmata :/ Joskus kakskymppisenä ajelin talvella kouluun, kuuntelin radiota missä kehuttiin ihmisiä olemaan varovaisia, oli perjantai 13. Nauroin tietysti "just joo..." ja seuraavaksi istuin ojassa.

      Joten tänään en aja autoa, enkä käytä hellaa.

      • blackwomans

        et siis meinaa keittää kurpitsoja,et tehdä musakaa,etkä ajella karvanoppa chrysyä?
        voi sun kanssa se mikä ei tapa se vahvistaa:)

        heitin tossa lenkin sillä nelijalkasella josta eilen kerroin niin en pudonnut,nyt vaan tarvii olla tarkkana ettei noi lihanhimoiset metsästäjät ammu meitä hirvenä:)


      • tuffe
        blackwomans kirjoitti:

        et siis meinaa keittää kurpitsoja,et tehdä musakaa,etkä ajella karvanoppa chrysyä?
        voi sun kanssa se mikä ei tapa se vahvistaa:)

        heitin tossa lenkin sillä nelijalkasella josta eilen kerroin niin en pudonnut,nyt vaan tarvii olla tarkkana ettei noi lihanhimoiset metsästäjät ammu meitä hirvenä:)

        se vituttaa :/

        Eikä edes mikään oksa pyyhkäissyt sua alas? Huh, onkin parempi että kerrot vasta jälkikäteen mitä teet, joudun muuten olemaan huolissani kaikista täällä ://


    • Huomenta,

      Heräsin äsken,puolet päivästä mennyt hyvin.

    • tietenkään................ei ainakaan paljon...:)

    • niisku-myy46

      Ihan ok päivä ollut. Nou hätä :D

    • aina voi olla... perjantai... perjantai... ;)))

      Hyvin on päivä sujunut... ei siis mitään proplemas koko päivänä... joten tuo 13 pv. perjantai...
      ei ainakaan minuun vaikuta millään tavalla... ;)))

    • niisku-myy46

      taas viikon päästä, joskin jo 20.10. silloin :)

    • Toistaiseksi kaikki hyvin...=))))

      Emmehän me taikauskoisia ole. Muuten vaan ripustan valkosipulilettiä kattoon...=))))

    • retros

      on jo tapahtunut paljon hyviä asioita!

    • Poikani -ainut lapseni- syntyi 13.päivä, tosin maanantaina.

      Mustista kissoista tykkään myös ja tikapuita en ole vuosiin edes päässyt alittamaan ;DDD

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe