Hei! Onkos kukaan pitänyt lapsille halloweenjuhlia? Kaipailisin vinkkejä n. 3 vuotiaille pidettäviin halloweenjuhliin. Mitä ohjelmaa ois hyvä olla? Entä tarjoilu?
Kiitos kommenteista!
Lasten halloweenjuhlat
2
3747
Vastaukset 2
- kivaa oli
viimevuonna pidimme lapsille juhlat.
olin printannut halloween värityskuvia, joita lapset saivat värittää.
Piilotin halloween aiheisia karkkeja pimeään huoneseen ja lapset saivat vuorotellen etsiä niitä fikkarin avulla.
Yhdessä limbosimme musiikin tahdissa ja kaikki toivat jotain naposteltavaa tullessaan.Olin koristellut halloween koristeilla kodin ja kaikki pukeutuivat kamaliin asuihin. Ja kivaa oli - vilizorro
aika kiva mun mielestä:jaa lapset kahteen joukkoon ,ota iso valk.lakana,vie toinen ryhmä toiseen huoneeseen ja peitä joku lapsista lakanalla...menkää takaisin toisten joukkoon,ARVAUS...KUKA ON LAKANAN ALLA...JATKAKAA NIIN KAUAN KUIN HUVITTAA...EHKÄ PIENIÄ OIKEINARVAUSPALKINTOJA VOIS ANTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2731096Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "236880- 98841
- 73758
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429