Tämä on jo viime vuodelta, mutten ole aiemmin huomannut:
http://www.carpages.co.uk/fiat/fiat-stilo-part-1-08-05-05.asp
The Fiat Stilo Schumacher
9
1753
Vastaukset
Malmin Deltan pihassa näin tuollaisen vuosi sitten, joten löytyy Suomestakin ainakin yksi. Autossa oli lisänä se avattava lasikatto.
- J..
Timontti kirjoitti:
Ensi vuonna myyntiin tulee varmaankin Fiat Kimi Bravo, mutta miksei myös Fiat Jenni Brava?
Fiat Bravo Kimi Special Edition tarjoaa yllätyksen liikennevaloissa. Se on nopea, vaikka onkin ulkoa päin aneemisen näköinen ja epämiehekäs äänimaailma tuo mieleen astmaisen lampaan. Suorituskyvyn vastapainona Bravo Kimi on melkoinen juoppo. Sisältä Kimi on harvinaisen yksinkertainen. Hienona yksityiskohtana ansaitsevat kuitenkin maininnan ovien saranat, jotka on jätetty rasvaamatta; näin auto toivottaa sinut formulakuljettajan äänellä tervetulleeksi ajelulle. Tyyliin sopimattomana mainittakoon staattista sähköä poistava, lerputtava, kuminen "häntä", joka tässä riisutussa versiossa on turha varuste. Fiatilta myönnetään, että Bravo Kimin käytös erikoistilanteissa on toisinaan ollut arvaamatonta. Ongelmaan on kuitenkin jo puututtu ja parannuksia on luvassa.
Fiat Brava Jenni Special Edition osoittautuu perusteellisemmassa tarkastelussa lieväksi pettymykseksi. Autoa lähestyttäessä huomio kiinnittyy tyylikkäisiin helmoihin, kohennettuihin puskureihin ja perän houkutteleviin muotoihin. Kauniiden kuoriensa sisään Brava Jenni kätkee kuitenkin lähinnä tyhjyyttä. Esittelytilaisuudessa monien toimittajien tyly tuomio olikin, että kakku on päältä kaunis, mutta itse auto silkkoa sisältä. Hyvännäköinen ulkoasu herättänee kuitenkin huomiota ja jopa kateutta naapurustossa. Tummien lasien takia sisätilojen tyhjyyttä ei helposti huomaa. Myöskään konepeltiä ei kannata aukoa rehvastelumielessä, sillä etupäässäkin on pääasiassa tyhjää. Esittelyn yhteydessä huomiota kiinnitti ilmastoinnin teho: Brava Jenni oli todella viileä, jopa kylmä. Kun suhtautuu Brava Jenniin oikein, se osoittautuu vaivattomaksi, joskin tavanomaista paremman näköiseksi käyttöesineeksi, jota voi huolellisen lämmittelyn jälkeen surutta polkea. Äänetkin ovat ok. Kolmireikäisen Jennin kaikista aukoista on mukava kulkea sisään ja ulos. Sisällä tunnelma on juuri sopivan tiivis. - Vanhemman Bravan omistaja
J.. kirjoitti:
Fiat Bravo Kimi Special Edition tarjoaa yllätyksen liikennevaloissa. Se on nopea, vaikka onkin ulkoa päin aneemisen näköinen ja epämiehekäs äänimaailma tuo mieleen astmaisen lampaan. Suorituskyvyn vastapainona Bravo Kimi on melkoinen juoppo. Sisältä Kimi on harvinaisen yksinkertainen. Hienona yksityiskohtana ansaitsevat kuitenkin maininnan ovien saranat, jotka on jätetty rasvaamatta; näin auto toivottaa sinut formulakuljettajan äänellä tervetulleeksi ajelulle. Tyyliin sopimattomana mainittakoon staattista sähköä poistava, lerputtava, kuminen "häntä", joka tässä riisutussa versiossa on turha varuste. Fiatilta myönnetään, että Bravo Kimin käytös erikoistilanteissa on toisinaan ollut arvaamatonta. Ongelmaan on kuitenkin jo puututtu ja parannuksia on luvassa.
Fiat Brava Jenni Special Edition osoittautuu perusteellisemmassa tarkastelussa lieväksi pettymykseksi. Autoa lähestyttäessä huomio kiinnittyy tyylikkäisiin helmoihin, kohennettuihin puskureihin ja perän houkutteleviin muotoihin. Kauniiden kuoriensa sisään Brava Jenni kätkee kuitenkin lähinnä tyhjyyttä. Esittelytilaisuudessa monien toimittajien tyly tuomio olikin, että kakku on päältä kaunis, mutta itse auto silkkoa sisältä. Hyvännäköinen ulkoasu herättänee kuitenkin huomiota ja jopa kateutta naapurustossa. Tummien lasien takia sisätilojen tyhjyyttä ei helposti huomaa. Myöskään konepeltiä ei kannata aukoa rehvastelumielessä, sillä etupäässäkin on pääasiassa tyhjää. Esittelyn yhteydessä huomiota kiinnitti ilmastoinnin teho: Brava Jenni oli todella viileä, jopa kylmä. Kun suhtautuu Brava Jenniin oikein, se osoittautuu vaivattomaksi, joskin tavanomaista paremman näköiseksi käyttöesineeksi, jota voi huolellisen lämmittelyn jälkeen surutta polkea. Äänetkin ovat ok. Kolmireikäisen Jennin kaikista aukoista on mukava kulkea sisään ja ulos. Sisällä tunnelma on juuri sopivan tiivis.Menin sanattomaksi.
- lkuylyuftgktd
J.. kirjoitti:
Fiat Bravo Kimi Special Edition tarjoaa yllätyksen liikennevaloissa. Se on nopea, vaikka onkin ulkoa päin aneemisen näköinen ja epämiehekäs äänimaailma tuo mieleen astmaisen lampaan. Suorituskyvyn vastapainona Bravo Kimi on melkoinen juoppo. Sisältä Kimi on harvinaisen yksinkertainen. Hienona yksityiskohtana ansaitsevat kuitenkin maininnan ovien saranat, jotka on jätetty rasvaamatta; näin auto toivottaa sinut formulakuljettajan äänellä tervetulleeksi ajelulle. Tyyliin sopimattomana mainittakoon staattista sähköä poistava, lerputtava, kuminen "häntä", joka tässä riisutussa versiossa on turha varuste. Fiatilta myönnetään, että Bravo Kimin käytös erikoistilanteissa on toisinaan ollut arvaamatonta. Ongelmaan on kuitenkin jo puututtu ja parannuksia on luvassa.
Fiat Brava Jenni Special Edition osoittautuu perusteellisemmassa tarkastelussa lieväksi pettymykseksi. Autoa lähestyttäessä huomio kiinnittyy tyylikkäisiin helmoihin, kohennettuihin puskureihin ja perän houkutteleviin muotoihin. Kauniiden kuoriensa sisään Brava Jenni kätkee kuitenkin lähinnä tyhjyyttä. Esittelytilaisuudessa monien toimittajien tyly tuomio olikin, että kakku on päältä kaunis, mutta itse auto silkkoa sisältä. Hyvännäköinen ulkoasu herättänee kuitenkin huomiota ja jopa kateutta naapurustossa. Tummien lasien takia sisätilojen tyhjyyttä ei helposti huomaa. Myöskään konepeltiä ei kannata aukoa rehvastelumielessä, sillä etupäässäkin on pääasiassa tyhjää. Esittelyn yhteydessä huomiota kiinnitti ilmastoinnin teho: Brava Jenni oli todella viileä, jopa kylmä. Kun suhtautuu Brava Jenniin oikein, se osoittautuu vaivattomaksi, joskin tavanomaista paremman näköiseksi käyttöesineeksi, jota voi huolellisen lämmittelyn jälkeen surutta polkea. Äänetkin ovat ok. Kolmireikäisen Jennin kaikista aukoista on mukava kulkea sisään ja ulos. Sisällä tunnelma on juuri sopivan tiivis.Kerrankin asiantuntevasti tehty koeajo.
Kiinnostaisi Bravan äänitaso. Mikä on Bravan äänenpaine normaalissa ajossa?
Ja mikä on metelin määrä, kun autoa polkee kunnolla? - J..
lkuylyuftgktd kirjoitti:
Kerrankin asiantuntevasti tehty koeajo.
Kiinnostaisi Bravan äänitaso. Mikä on Bravan äänenpaine normaalissa ajossa?
Ja mikä on metelin määrä, kun autoa polkee kunnolla?Brava Jennin koeajo koostui enimmäkseen tyhjäkäynnistä. Siinä se onkin omimmillaan. Koeajoporukkamme halusi kuitenkin päästä myös kiljuttamaan Bravaa ylärekisterissä, joten aloitimme huolellisen lämmittelyn iltapäivällä. Ensin vähän ryyppyä ja sitten huolellisesti käsikaasua.
Poljimme vuoron perään kuin tulpatonta mopoa ja täytyyhän se tunnustaa, että hauskaakin oli, vaikka ei kyyti nyt missään mielessä parasta a-ryhmää ollut. Kun aluksi heitimme pientä sisään, ei tosin tuntunut ensin tapahtuvan mitään. Vaihdettaessa isompaan, kone ikäänkuin heräsi eloon. Se mourusi reippaasti ja vieressä mitattuna äänenpaine nousi yli 100 db. Kaikki kuusi testiajajaa olivat yhtä mieltä siitä, että äänet olivat messevämmät kuin itse kyyti.
Seuraavana aamuna joku koeajaja väitti Bravan pitävän outoa naputusta. Myös vähäistä vuotoa esiintyi, joten kovaan käyttöön Brava Jenni ei ole sittenkään tehty. Malliston idea lieneekin siinä, että Bravo Kimi on yksinkertaisen, jopa tylsän näköinen, mutta nopea vaatien tosin päättäväisen käskijän. Brava Jenni puolestaan tyylittelee ulkonäöllään ja äänellään tarjoten kuitenkin vain varsin vaatimattomat ominaisuudet muussa kuinpienessä nurkka-ajossa.
Vahvat huhut kuitenkin liikkuvat Torino-Maranello-akselilla, että tulossa olisi näitä malleja hieman pienempi Punto Hugo (joidenkin tietojen mukaan Punto Nico), jossa yhdistyisivät Bravan ja Bravon parhaat ominaisuudet. Jäämme odottamaan.
Ai niin, sellainen outo huomio, että kaasutellessamme Bravaa, myös Bravon kierrokset tuntuivat nousevan ja siitä kuului outoa korinaa. Kun ajoimme Bravan ulos hallista, se liikkui jotenkin vastahakoisesti. Ulkona oudot äänet hävisivät, mutta ryyppy juuttui päälle. Laatu ei oikein vakuuta, mutta Bravan ja Bravon varsinainen tuotansarjahan aloitetaan vasta ensi vuonna. - J..
J.. kirjoitti:
Brava Jennin koeajo koostui enimmäkseen tyhjäkäynnistä. Siinä se onkin omimmillaan. Koeajoporukkamme halusi kuitenkin päästä myös kiljuttamaan Bravaa ylärekisterissä, joten aloitimme huolellisen lämmittelyn iltapäivällä. Ensin vähän ryyppyä ja sitten huolellisesti käsikaasua.
Poljimme vuoron perään kuin tulpatonta mopoa ja täytyyhän se tunnustaa, että hauskaakin oli, vaikka ei kyyti nyt missään mielessä parasta a-ryhmää ollut. Kun aluksi heitimme pientä sisään, ei tosin tuntunut ensin tapahtuvan mitään. Vaihdettaessa isompaan, kone ikäänkuin heräsi eloon. Se mourusi reippaasti ja vieressä mitattuna äänenpaine nousi yli 100 db. Kaikki kuusi testiajajaa olivat yhtä mieltä siitä, että äänet olivat messevämmät kuin itse kyyti.
Seuraavana aamuna joku koeajaja väitti Bravan pitävän outoa naputusta. Myös vähäistä vuotoa esiintyi, joten kovaan käyttöön Brava Jenni ei ole sittenkään tehty. Malliston idea lieneekin siinä, että Bravo Kimi on yksinkertaisen, jopa tylsän näköinen, mutta nopea vaatien tosin päättäväisen käskijän. Brava Jenni puolestaan tyylittelee ulkonäöllään ja äänellään tarjoten kuitenkin vain varsin vaatimattomat ominaisuudet muussa kuinpienessä nurkka-ajossa.
Vahvat huhut kuitenkin liikkuvat Torino-Maranello-akselilla, että tulossa olisi näitä malleja hieman pienempi Punto Hugo (joidenkin tietojen mukaan Punto Nico), jossa yhdistyisivät Bravan ja Bravon parhaat ominaisuudet. Jäämme odottamaan.
Ai niin, sellainen outo huomio, että kaasutellessamme Bravaa, myös Bravon kierrokset tuntuivat nousevan ja siitä kuului outoa korinaa. Kun ajoimme Bravan ulos hallista, se liikkui jotenkin vastahakoisesti. Ulkona oudot äänet hävisivät, mutta ryyppy juuttui päälle. Laatu ei oikein vakuuta, mutta Bravan ja Bravon varsinainen tuotansarjahan aloitetaan vasta ensi vuonna.Ajoimme tietenkin ulos BravOn, koska se tuntui saavan häiriöitä Bravan koeajosta. Se liikkui jotenkin vastahakoisesti. Ulkona oudot äänet hävisivät, mutta ryyppy juuttui päälle.
Havaintoina kirjatiin myös pieni, sinertävä vaihdekeppi, joka varsinkin naispuolisten testaajien mielestä oli jopa söpö, mutta käyttöominaisuuksiltaan hankala. Se oli kyllä sijoitettu näkyvästi, mutta liikerata oli epämääräinen ja tuntuma vetelä. - Vanhemman Bravan omistaja
J.. kirjoitti:
Fiat Bravo Kimi Special Edition tarjoaa yllätyksen liikennevaloissa. Se on nopea, vaikka onkin ulkoa päin aneemisen näköinen ja epämiehekäs äänimaailma tuo mieleen astmaisen lampaan. Suorituskyvyn vastapainona Bravo Kimi on melkoinen juoppo. Sisältä Kimi on harvinaisen yksinkertainen. Hienona yksityiskohtana ansaitsevat kuitenkin maininnan ovien saranat, jotka on jätetty rasvaamatta; näin auto toivottaa sinut formulakuljettajan äänellä tervetulleeksi ajelulle. Tyyliin sopimattomana mainittakoon staattista sähköä poistava, lerputtava, kuminen "häntä", joka tässä riisutussa versiossa on turha varuste. Fiatilta myönnetään, että Bravo Kimin käytös erikoistilanteissa on toisinaan ollut arvaamatonta. Ongelmaan on kuitenkin jo puututtu ja parannuksia on luvassa.
Fiat Brava Jenni Special Edition osoittautuu perusteellisemmassa tarkastelussa lieväksi pettymykseksi. Autoa lähestyttäessä huomio kiinnittyy tyylikkäisiin helmoihin, kohennettuihin puskureihin ja perän houkutteleviin muotoihin. Kauniiden kuoriensa sisään Brava Jenni kätkee kuitenkin lähinnä tyhjyyttä. Esittelytilaisuudessa monien toimittajien tyly tuomio olikin, että kakku on päältä kaunis, mutta itse auto silkkoa sisältä. Hyvännäköinen ulkoasu herättänee kuitenkin huomiota ja jopa kateutta naapurustossa. Tummien lasien takia sisätilojen tyhjyyttä ei helposti huomaa. Myöskään konepeltiä ei kannata aukoa rehvastelumielessä, sillä etupäässäkin on pääasiassa tyhjää. Esittelyn yhteydessä huomiota kiinnitti ilmastoinnin teho: Brava Jenni oli todella viileä, jopa kylmä. Kun suhtautuu Brava Jenniin oikein, se osoittautuu vaivattomaksi, joskin tavanomaista paremman näköiseksi käyttöesineeksi, jota voi huolellisen lämmittelyn jälkeen surutta polkea. Äänetkin ovat ok. Kolmireikäisen Jennin kaikista aukoista on mukava kulkea sisään ja ulos. Sisällä tunnelma on juuri sopivan tiivis.Onko uuden Bravan kahvat edelleen samaa 5 vuodessa hapertuvaa materiaalia kuin vanhemmissa Bravoissa? Tuntuuko se kädessä kovalta vai pehmeältä? Vanhojen materiaali ei tainnut kestää UV-säteilyä.
- J..
Vanhemman Bravan omistaja kirjoitti:
Onko uuden Bravan kahvat edelleen samaa 5 vuodessa hapertuvaa materiaalia kuin vanhemmissa Bravoissa? Tuntuuko se kädessä kovalta vai pehmeältä? Vanhojen materiaali ei tainnut kestää UV-säteilyä.
Brava Jennin kahvat tuntuivat käteen varsin kimmoisilta. Niistä saa napakan otteen ja niitä on mukava hypistellä. Kokokin on ihan passeli, sanoisinko käteenkäypä. Myös painikkeet ovat sormeen sopivat.
Kahvat on sijoitettu piiloon (vrt. Alfa 156 takaovet), mikä on tyylikästä, mutta ei välttämättä kovin käytännöllistä.
Bravo Kimin kahva taas on silmiinpistävästi esillä, suorastaan tyrkyllä, mutta se on epämiellyttävä lerppu.
Brava Jennin kahvojen sijainnista johtuen ne eivät juurikaan ole tekemisissä suoran uv-säteilyn kanssa, joten veikkaisin, että ne pysyvät sileinä ja kauniin vaaleina pitkään. Vanhemmiten voivat tietysti venyä hieman.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196120- 173666
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193046Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1662259Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6452255Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721515Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421465Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31258Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061176Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641147