Jos kokeet eivät ole menneet ihan nappiin(oma laiskuus) ja on 10 hengen linjalla sijalla 9,onko mahdollista päästä rukkiin, jos sanoo hakevansa maanpuolustuskorkeakouluun? rukkiin lähtee 4 tyyppiä... kaikki halukkaita rukkiin, mutta muut eivät ole halukkaita kadettiuralle. P-1 koe 8 ja p-2:sta 5(eli täydet).
pitääkö paikkaansa?
utelias
2
982
Vastaukset
- tympiintynyt
Maanpuolustuskorkeakouluun riittää kyllä muutenkin hakijoita. Rukkiin pääsy riippuu nimenomaan tähänastisesta menestyksestäsi, eikä suinkaan tulevaisuuden suunnitelmistasi.
- res ups
Kyllähän halukkuudesta sotilasuralle saa pisteitä tehtäessä vertailua AUK 1:sen jälkeen. TOSIN jos ne AUK:n kirjalliset kokeet oot vetänyt vasemmalla kädellä, pelkällä halukkuudella ei pitkälle mennä. Yleisesti AUKkiin päässeet lähtevät suht samalta viivalta p-kokeiden ja "halukkuuspisteiden" osalta joten ne erot tehdään niissä AUK:n kokeissa ja käytännön osaamisen tasossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273573- 412419
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362234Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72017Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381449
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451235