Mikä LP tai CD

AssAssA

on mielestäsi Katrin paras julkaisu?

Itse pidän parhaimpana Lady Love julkaisua vuodelta 1976.

9

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää uusin

      elämänlangat .varsinkin se laulu jing ja jang. kyllä lady love on hieno .ja sit se vie minut oli kanssa upee.jos mä ruusu oisin.

    • Vastata

      Jotain heittääkseni julkaisujärjestyksessä; Vie minut, Tässä tällä hetkellä, Elämänlangat.

      • siMosku

        mielestäni vie minut, katri helena laulaa kuoppamäkeä ja muista minua


    • Katri Helenan fani

      Hiljaisuudessä ja Anna mulle tähtitaivas jne.

    • r.moore

      Aivan mahdotonta sanoa "parasta kaikista" mutta jos jotain yrittää niin vaikkapa Hiljaisuudessa, Anna mulle tähtitaivas, Vie minut, Tässä tällä hetkellä, Elämänlangat ja tietenkin Missä oot.

    • Katri-fani

      sillä Katrilla on niin monia upeita levyjä. Jokaisessa levyssä on aina paljon hyvää, mutta mikään niistä ei ole myöskään mielestäni täydellinen. Toisaalta voiko ihan täydellistä levyä ollakaan??? Jotkut biisit nousevat aina levyn huipuiksi ja aina on joku, joka olisi saanut vaikka jäädä pois. Niin no, tämä on vain minun mielipiteeni. Mieluisin ja rakkain Katrin lauluista on minulle ON ELÄMÄ LAULU, se saa minut aina hyvälle mielelle...

    • Oli miten oli!

      Katri Helenalla on paljon hyvin tehtyjä LP\CD-levyjä!
      Varsinkin viimeisimmät albumit joiden tekovaiheessa hän on ollut varmaankin aika paljon vaikuttamassa itse levyn sisältöön.
      Kokonaisuuteen vaikuttaa myös säveltäjät,sovittajat ja sanoittajat, kukin omalla tavallaan (Katri laulaen).
      Siitä syntyy kokonaisuus josta - joko kuulijat pitävät - tai sitten ei!
      Musiikin kuuntelu on pitkälle mieliala kysymys (Millaiset fiilikset milloinkin sattuu kuuntelijalla olemaan).
      Että siis heitit vaikeen kysymyksen johon ei ole olemassa helppoa vastausta.
      Sanotaan nyt silti jotain! Itse olen pitänyt Vie minut albumista syystä,että se on erinlainen hyvin tehty kokonaisuus.
      Jokainen laulu on tavallaan oma tarinansa! Seuraavan kerran,kun levyä kuuntelette kuunnelkaapa laulujen sanoja - TARKKAAN -!!

      Hyvää kesää kaikille palstan lukijoille!!

      • metsäratio

        suosikkini on Anna mulle tähtitaivas levy. Mulla on se sekä kasettina että ceedeenä... Siinä on enemmän vahvoja lauluja kuin muilla. Tosin enhän kaikkia Katrin levyjä ole kuullutkaan, niitä on niin paljon.


      • kesän lapsi
        metsäratio kirjoitti:

        suosikkini on Anna mulle tähtitaivas levy. Mulla on se sekä kasettina että ceedeenä... Siinä on enemmän vahvoja lauluja kuin muilla. Tosin enhän kaikkia Katrin levyjä ole kuullutkaan, niitä on niin paljon.

        Aivan mahdotonta nimetä yhtä ja ainoaa levyä,joka olisi paras. Kaikissa on mukana niin paljon hyviä lauluja. Jos nyt parhaita minun makuuni hakemalla haetaan,niin 70-luvulta levy Paloma Blanca mm.Tumma poikamies ja On kaikki hyvin tällä lp:llä 80-luvulta levy Kotimaa mm.Alta Elva ja Aika jolloin kaikki on toisin tällä levyllä 90-luvulta Lähemmäksi mm.Uusi kevät ja Siis do svidanja tällä levyllä ja 2000-luvulta Elämänlangat mm.Jing ja Jang ja Elämänlangat tällä levyllä. Olipa vaikea valita vain yksi levy vuosikymmeneltään ja nyt tekisi mieli vielä toinen mokoma nimetä,mutta pidetään nyt nämä...näitä on nyt lähiaikoina enemmän tullut kuunneltua. Katri on Katri ja kaikki laulut on uskomattoman hyviä ja uusia odotellen kaikille lämpöistä syyskesää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe