Uusi tapaaminen (jatkoa Aamuun)

LFR

Jatkoa edellisiin Sanni-tarinoihin.:)

Viime tapaamisestani Sannin kanssa oli kulunut jo viikkoja. Istuin autossani ja odotin että valo vaihtuisi vihreäksi. Kaarroin saman vanhan kerrostalon pihaan ja astuin ulos autosta. Kylmä tuuli puhalsi ja keltaiset lehdet lentelivät ympäriinsä. avasin kerrostalon oven ja lähdin kiipeämään rappusia. ”Saisivat hommata tänne hissin”, marisin hengästyneenä. Soitin ovikelloa ja kuulin Mikan askeleet. ”Ja siinä sitä taas ollaan!”, Mika huudahti ja rutisti minut melkein kuoliaaksi ja jatkoi, ”Sanni meni jo edeltä baariin, jos sä sitä etit.” Mika oli nimittäin suunnitellut jonkin näköistä juhlimista. ”Meni vai?”, mutisin hieman loukkaantuneena. ”Joo, meni ja sä saat viedä sun kamat sen huoneeseen, koska siellä sä luultavasti nukut.”, Mika sanoi vinkaten silmää.

Vaihdoin ylleni lyhyen hameen ja hieman väljän topin. Tiesin että baarissa puolet muijista kiertelisi Sannin ympärillä, joten laittauduin mahdollisimman kauniiksi. ”No jopas nyt!”, huudahti Mika kun palasin Sannin huoneesta olohuoneeseen. ”Aattelin vähän laittautua kun niin harvoin tulee ulkona käytyä.”, ilmoitin hymyillen. Lähdimme autolle.

”Sä laittauduit Sannin takia, kyllä mä tiedän.”, Mika huomautti kun hän parkkeerasi autoa baarin lähelle. Katsahdin häntä hymyillen ja nyökkäsin. Nousimme autosta. Ulkona oli ihan pirun kylmä ja minulla oli vain pieni jakku toppini päällä ja lyhyt hame.

Mika tervehti kaikkia baariin sisälle mennessämme. Sannia ei näkynyt missään, mutta baari olikin iso, meluisa ja hämärä. Pienen etsinnän jälkeen nurkkapöydässä istuva Sanni kuitenkin piirtyi näköpiiriini. Hän oli yksinkertaisissa vaateissa, mutta se vaan lisäsi hänen viehätysvoimaansa.

Lähestyin pöytää, mutta jonkinmoinen naisröykkiö tukki tieni. ”Onko neiti eksyksissä?”, kaljalle haiseva pyylevä miehennäköinen nainen örisi korvaani. Minua oksetti. Muut naiset nauroivat ja huutelivat jotain törkeyksiä. Yritin ängetä naisjoukon läpi Sannin luokse, mutta se ei näyttänyt onnistuvan. ”Nätti tyttö täytyy sanoa, saankos minä tarjota jotakin?”, nainen jatkoi ja tuli inhottavan lähelle. ”E-ei kiitos.”, änkytin, mutta nainen ei uskonut. Tilanne alkoi käydä uhkaavaksi. ”Hän sanoi, ei kiitos, jos et tajunnut.”, kuului takaani harvinaisen tuttu ääni. Sanni mulkoili vihaisesti naisia. Pidin Sannin ranteesta kiinni, ettei hän olisi tehnyt jotain harkitsematonta. Sanni astui minun ohitseni ja sähisi jotain naisen korvaan. Tilanne näytti vielä uhkaavammalta, mutta yksi naisporukassa ehdotti että he lähtevät, ja se sopi kaikille. Sanni otti minua kädestä kiinni ja johdatti pöytään istumaan. Huokaisin helpotuksesta.

Istuuduttuamme en ehtinyt sanoa mitään kiva nähdä – kohteliaisuuksia, kun Sanni jo suuteli minua. Vein käteni Sannin rinnalle ja tunsin kuinka hänen sydämensä takoi vielä edellisestä välikohtauksesta. ”Kauan sä oot täällä tällä kertaa?”, Sanni viimein henkäisi kun erkaannuimme. ”Niin kauan kun Mika antaa mun olla nurkissa.”, naurahdin. ”Mä haen juotavaa. Otatko sä mitä?”, Sanni kysyi ja nousi ylös, ”Sitä samaa mitä säkin otat.”, sanoin ja hymyilin ihastuneesti.

Sanni lähti kävelemään baaritiskiä kohti ja näin kuinka monet naiset kääntyivät katsomaan hänen peräänsä. Baaritiskillä oli joitakin blondeja ja nekös innostuivat kun Sanni käveli heidän viereensä tilaamaan juomia. Minuun alkoi imeytyä mustasukkaisuus. Blondit puhuivat jotain Sannille, flirttailivat, ja Sanni vaan hymyili takaisin. Olin todella mustasukkainen. Sanni oli lähtemässä takaisin juomien kanssa, mutta toinen blondeista yhtäkkiä suuteli häntä. Tuosta vaan. Olin aivan järkyttynyt. Sanni irrottautui nopeasti ja väläytti ihan pienen, vaivautuneen hymyn, blondille ja lähti takaisin pöytääni päin. Blondit vain nauroivat. Ei voinut olla totta, olin todella loukkaantunut, kyyneleet kihosivat silmiini. Emmehän me Sannin kanssa olleet mitään seurustelusta puhuneet, mutta siltä se oli vaikuttanut.

Sanni laski juomat pöydälle ja istui viereeni. En sanonut hänelle mitään. Sanni oli juuri alkamassa selittää tilannetta, mutta en jäänyt kuuntelemaan. Nousin vaan ylös ja lähdin kävelemään Mikaa kohti. ”Anna avaimet.”, sanoin vakavana ja vihaisena Mikalle. ”Joko sä nyt lähdet?”, Mika kauhisteli. ”Joo, anna ne nyt.”, sanoin itku kurkussa. Mika ojensi ne vaitonaisena ja lähdin harppomaan ovea kohti.

Ulkona oli todella kylmä, olin unohtanut jakkuni baariin, mutta en todellakaan ollut kääntymässä takaisin sitä hakemaan. Kyyneleet alkoivat valua poskilleni. Valot sekoittuivat. Olin juuri auton kohdalla kun kuulin juoksuaskeleita. Käsi veti minut selkä autoa vasten, huulet painautuivat omilleni. Sanni suuteli minua kovaa. Läpsäisin Sannia poskelle, hän veti päätään vähän taakse ja katsahti minuun. ”Älä koske muhun.”, sopersin itkuisella äänellä. Hän veti nopeasti sanaakaan sanomatta molemmat käteni selkäni taakse ja piti niitä siellä lujalla otteella. Hän suuteli hellästi kaulaani ja siirtyi hitaasti huulilleni. Pieni huokaisu karkasi huuliltani.

Hän otti autonavaimet kädestäni ja avasi auton ovet nopeasti pitäen edelleen ranteestani kiinni. Sanni avasi auton takaoven ja sysäsi minut sinne ja tuli itse perässä vetäen oven kiinni. Makasin auton takapenkillä ja itkin, mutta olin myös melkoisen kiihottunut Sannin tavasta pyytää anteeksi. Sanni suuteli poskiani kuivaten kyyneleet samalla. Hän vetäisi toppini pois päältäni ja veti hamettani ylöspäin. Nopealla liikkeellä hän veti alushousuni pois ja alkoi riisua rintsikoitani. Nännini kovettuivat kylmän ilman seurauksena ja pilluni alkoi kostua. Sanni suuteli rintojani ja kaulaani, puraisi vähän kovempaa toista nänniä.

Kohotin käteni ja suostuin viimein koskemaan Sannia. Vedin tämän toppia selkää pitkin ylemmäs ja vetäisin sen kokonaan pois. Käteni avasi hänen vyötään ja silitti vatsaa. Sanni suuteli kaulaani, melkein purren. Riisuin Sanni farkkuja suurin piirtein repien. Sanni siirtyi alaspäin ja minä siirryin taaksepäin. Nostin toisen jalkani takaikkunaa vasten ja toisen Sannin olkapäälle. Sanni hengitti ihanan kuumaa ilmaa märkää pilluani vasten.

Ihana, kuuma kieli painui hitaasti häpyhuulieni välistä. Sanni liikutteli sitä hitaasti kutitellen. ”Nai mua jo.”, voihkaisin kärsimättömänä. Sanni työnsi yhden sormeni pilluuni ja lisäsi heti perään toisen. Alkoi kuulua litinää kun Sanni alkoi liikuttaa sormiaan nopeasti kuumassa pillussani. Hänen kielensä nuoli klittaani mielettömän nopeasti ja toinen käsi hyväili alaselkääni. Auton ikkunat alkoivat täyttyä höyrystä. ”Tuntuu tosi hyvältä.”, inisin ja Sanni jatkoi. Kuuma kieli lipoi vakoani ja Sanni halusi saattaa minut huipulle, joten työnsi kolmannen ihanan pitkän sormen turvonneeseen pilluuni. Voihkin jo todella kovaa ja painoin Sannin päätä jalkoväliini. Kiljahtelin ihanien aaltojen lähestyessä ja pian ne vavauttelivat koko ruumistani. Sanni jatkoi vielä hellää nuolemistaan.

Makasin raukeana takapenkillä ja Sanni tuli puolittain päälleni. Hänen ihanan lämmin vartalonsa lämmitti minua. ”Mä rakastan sua.”, Sanni kuiskasi korvaani värähtelevällä äänellä. Hymy levisi kasvoilleni, käännähdin ja suutelin Sannia pitkään. Sannin käsi silitti vielä häpyhuuliani hellästi. ”Tuon mä vaan halusin kuulla.”, kuiskasin takaisin.


Kommenttia tulemaan, kiitos. :)

3

3789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Nämä ovat hyviä, näissä on muutakin kuin seksiä ja juoni! Hyviä novelleja! :) Ei niin hirveän kiihottavia, mutta... Loistava kirjoitustyylisi pelastaa nämä! Ehkä voisit jatkossa ottaa mukaan hieman enemmän itse toimintaa...? Mutta tunteet eivät saa kuitenkaan jäädä ulkopuolelle :) Täällä on usein aika paljon p*skaa (tyyliin: jättikaluni upposi häneen ja saimme yhtäaikaa valtavan orgasmin *loppu*), joten kiitos näistä! ^^

    • parasta:)

      nämä sanni tarinat ovat olleet todella hyviä!!kiintoisia:D jatka samaan malliin!!

    • miljakr

      ei voi muuta sanoa! vau. tuo oli kaunista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe