Eppujen perse-kansi?

legendago

Hei, kertokaas asiantuntijat totuus tästä Eppujen legendaarisesta perse-levynkannesta?

2

6552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

      "Martti Syrjä siinä taitaa esitellä peräpukamiaan. Muistan lukeneeni tuon tarinan Poko Rekordsin historiikista. Muistaakseni Eput olivat saaneet käsiinsä kameran, jonka filmillä oli Tahroja paperilla -singlelle tarkoitettuja otoksia. Ja pilailuhenkisinä poikina ne olivat pitäneet vähän omaa kivaa sillä kameralla. Epe oli tajunnut mistä on kyse ja kuka on kuvassa, koska Martin peräpukamista oli ollut puhetta.

      Epe teki sitten sellaisen kostoiskun, että painatti jonkun 1 000 (?) kpl singleä tuolla hanurikuvalla ja esitteli singlen Epuille jossain palaverissa. Pojat olivat olleet vähän epäuskoisina, mutta kun he näkivät monta laatikollista samaa levyä, niin hetken he jo kuvittelivat, että siinä todella on sinkun lopullinen myyntiversio."

      Tosin levyjä painettiin "kait" noi 50 kpl

      Lähde: Rumban keskustelualue.

      • .....

        Tarkkaan ottaen se meni niin, että Eput olivat Tavastialla keikalla ja Epe oli siellä sitten takahuoneessa esitellyt uutta hienoa kameraansa: "Kattokaas pojat mitä mulla on...". Epe oli sitten poistunut ja jättänyt kameransa pöydälle ja Juha ja Martti päättivät tehdä kepposen. Ja ottivat siis ne otokset.

        Vaan Epe teki sitten vastakepposen. Painatti kaikilta salassa 50 kpl levynkansia. Aika sattui olemaan juuri silloin Tahroja paperilla 12"-maxin julkaisun aikaan, joten Epe teki kannet sille. Ja tosiaan, sitten jossain palaverissa tai vastaavassa, jossakin ravintolassa Epe sitten törkkäsi pojille laatikollisen niitä sinkkuja käteen...

        Tuota sinkkua tietysti on mielettömän vaikea löytää. Ei sen takia, ettei niitä kovin montaa ole, mutta siksi, että ne kaikki annettiin tietyille lähipiirin ihmisille, joiden nimet ja asuinpaikat ovat Pokolla ja Epellä tiedossa. Siksi harvempi alkuperäisistä omistajista on luopunut kappaleistaan. Toki niitä muutamia on yleisessä kierrossa, mutta jos niitä jossain näkee, niin hinta on taatusti yli 300e. Ja taisi viime vuonna huuto.netissä mennä liki 600:lla yksi. "Hieman liikaa", sanoisin...

        Täällä muuten näet (ymmärrettävistä syistä) pienen kuvan siitä kannesta: http://eppunormaali.net/spesiaalia.php


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe