Jos sinä hukut suruihisi
kuljetan sinut pintaan
ja elvytän.
Ulkona myrskyää mutta sinun
tyyneytesi vie voiton kaikesta.
Minä annan kaiken ja enemmänkin.
Tuli polttaa minua en usko mihinkään.
Mitä sitten jos sieluni menetän?
On kai pakko roikkua perässä.
Vai tuska meidät herättää
selvästi hetket näkemään.
Jos sinä
6
598
Vastaukset
- minä olen
Luulin tässä, että hukkuisin suruun, onneksi, jotkut ihmiset saivat minut uskomaan, ettei mitään syytä mennä niin pieneen lätikköön hukkumaan, onneksi, suuri musta pilvi häipyi hätistelemästä pääni päältä, lainatakseni erään ihmisen sanoja, pääsin paikkaan, jonne auringonsäde varovasti pilkistää...
Kiitos niille, joille on merkityksellistä, että, minä olen... - *MURUKULTA*
Ja huomenta! :)..ups..
Runosi on aivan ihastuttavaa lukea!
Tunnetta ja viisautta.
Hieno päivän aloitus mulle! :) Kiitos!
Aurinko näyttää kasvojaan upeasti täällä,
pikkulinnut käyvät hyppelehtimässä ikkuna
takana ja katselevat silmät tapilla, että mitä kattelet? :) Toivotan sinulle kivaa pvää sinne! - Lisa.J.
Apulantaa?
- Lisa.J.
pitkästä, pitkästä aikaa.
Kirjoitteles lisää... :) - Rellu
sen kummempaa erittelyä, pidin tästä runostasi
erityisen paljon - huoh :)
Lupsakkaa lauantaita, ja kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747