Muistaakseni Katrin Eismannin jossain kirjassa oli esimerkki, jossa oli päällekkäin kaksi kuvaa. Photarissa kursorin mennessä päällimmäisen kuvan päälle (oli tehty pyöreä ympyrä joka kuvas kursoria) alta paljastui alempi kuva tämän ympyrän kohdalla. Muuten päällimmäinen kuva pysyi samanlaisena.
Onkohan netissä jossain tutoriaali tähän? Vai osaako joku opastaa miten homma toimii? Kokeilin silloin ja toimi hyvin, mutta en ulkoo enää muista.
Kuvan alta paljastuu toinen kuva
MiMa
2
557
Vastaukset
- mietintämyssy
No voi sösse pakko kommentoida.
Jos ei ees tajua että kaksi kuvaa voi yhdistää ja tarvii tutoriaalia niin ei voi ku sanoo että on pakko olla netistä imuroitu laiton photoshop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876