SättiVieroitus

Ellen

Minkä asteisen sättäämisen sanoisitte olevan ongelma? Onko olemassa tuntirajoituksia päivittäin, viikottain, kuukausittain? Miten mitataan, mikä Chat-käyttö on ongelmallista?

Miten pystyt kontrolloimaan naputtamiasi viestejä joko keskusteluihin tai sättiin? Milloin sättääminen tai keskustelupalstat käyvät "hermoon"?

-Otan yhden vertauksen-"... Mitä on hevosvaras raitistuttuaan".... Netti on huume ,toisille ei. Toisille Netti on työväline, hauska harrastus, ei addiktio. Milloin pitäisi olla huolissaan nettiriippuvuudestaan, onko sitä edes olemassa oikeasti?... Läheisriippuvuus on tarvetta ihmisiin, nettiaddiktio... tietokoneen nettiyhteyteen,,, niinkö ??? hassua, eikö totta???

Toisille auttaa lääkitys, "wahwat lääkkeet tarpeen", toisille se lääkitys tekee temppujaan sätissä esim..

Ihminen on sosiaalinen eläin. Netti on tullut jäädäkseen , suomi24 on erittäin hyvä paikka vuorovaikutukseen internetissä suomen~kielellä.

Jos IHMINEN saa sosiaalisia kontakteja esim. suomi24-sivustolla, eihän se mitenkään voi olla paha, eihän ??

Jokaiselle normaalisti käyttäytyvälle suodaan mahdollisuus tuoda ajatuksensa julki sekä sätissä että keskusteluissa, hyvän maun rajoissa.

SuomiSätissä on vieläkin ihmisiä Sirkus.comin ajoilta, ovat vanhoja konkareita sättäämisessä. Puhutaanko silloin addiktiosta?? tai sairaudesta??

Ei minun mielestäni; minä olen sitä mieltä että netti on hyvä asia, sätti on hyvä asia, keskustelupalstat on hyvä asia.

... Sitten se nettiseksi. Minä en katso, että nettiseksi olisi mitenkään tuomittavaa; onko onanointi tuomittavaa ?? Miettikääpä ...aikuiset... sitä... Minusta ei ainakaan ole kenenkään arwostelijaksi, tehköön asiansa itse.

Sätissä kaikki tapahtuu näytöllä, ei oikeassa elämässä; joten se ei ole olemassa.. oikeasti.

Voiko virtuaaliin ihastua, rakastua, tai voiko Virtuaali-Ihmisestä Välittää Mielestänne?

Syntyykö Sättiin "kaveruus"suhteita?
Voiko virtuaalin kanssa olla ystävä?

Sättiin kyllästyy aika ajoin, se on kuin peli.
Ihmiset weiwaavat peliä ruudulla, rivit wilahtelee.

Jokaisen tulisi itse tietää rajansa, mikä on väärin ja oikein. Jollekin tunti sätissä on helewettiä, toiselle viikko ei tunnu missään.

Onko se oikeasti leikkimistä: jos istuu sätissä pitkiä aikoja, kotityöt tekemättä, perhe/ystävyyssuhteet ruudulla, ajatukset nikkien elämissä...

Miksi terve ihminen joka on kykenevä sosiaalisiin kontakteihin ... ihan tuolla ulkona, tahtookin tavata ihmiset virtuaalimaailmassa ?? Kertokaapa se minulle.

Ihminen osaa puhua, kuunnella, väittää vastaan, tutustua eläviin ihmisiin kasvotusten; Miksi Hän sättäisi?

Kerronko....

SIKSI

että sätissä näkee ajatukset. Sätissä näkee ihmisen, eikä tarvi katsella hänen "ulkomuotoaan". Sätti kertoo sielusta ja ajatuksista, Hänestä itsestään .. eikä mikään ulkoinen vaikuta. Ei työpaikka, ei asema, ei vaatteet, ei kasvojen kauneus, ei ruumiin rakenne, ei sormukset, ei mikään epäolennainen; saat olla vain ihmisen seurassa.. täysin. Itsestä on tosin kiinni, mitä antaa, mitä saa. Itse valitsee sanansa, mitä naputtelee ruudulle.

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Sätissäkin on mahdollisuus olla rehellinen,
elämä on vain elämää... ei muuta, netissäkään.

Mitä hauskaa voisi olla istua sätissä koko päivä ?
Kuka syyllistää tällaisen sättärin ? Minä en ainakaan. Hänellä on ehkä jokin tarve siihen, jota en tiedä, eikä se mulle kuulukaan.

Mitä on olla epätoivoinen tai turhautunut virtuaalimaailmassa? Mihin silloin oikeasti on turhautunut? .... Kertokaapa se!

Vaikuttavatkos vuodenajat sättäämisen mielenkiintoon? Pimeällä on helpompi olla kotona, kuin ... tuolla kaupungilla.

Ei kannata tehdä sätistä mörköä,
ennenkuin havaitsee itsessään MörköLoverin :D

0

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 107
        2052
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        55
        1924
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1885
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1667
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        20
        1588
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        12
        1388
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1330
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1316
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        15
        1311
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1252
      Aihe