Mitenkähän on... onko tuo ilmalämpöpumpun yhteydessä käytettävä tyhjiöpumppu vaikea käyttää?
Moni varmaan on käyttänyt Ultimaten tyhjiöpumppua.
Eli kun putket on riittävästi tyhjiöity miten tapahtuu itse vermeen irroitus ja letkujen liitäntä?
nim. utelias
Tyhjiöpumpun käyttö, vaikeata?
5
961
Vastaukset
- vermeitä
varten, pitää vain tietää mitkä niistä on auki ja mitkä kiinni ja milloin??
Pumpun käyttö on helppoa, sähköä sisään niin se pyörii. - mä vaan
Milloin on tyhjiöity riittävästi?
Kysymys ei ole ajasta vaan saavutetusta tyhjiöntasosta.
Tuota tasoa pitäisi pystyä mittaamaan, jollakin muulla mittarilla, kuin tuolla Ultin mittarilla.
Jos hyväksyttävä tyhjiöintitaso pitää olla mmbar luokkaa, miten tuollainen mittari sen pystyy näyttämään?
Barin tuhannesosia mitataan 1 cm matkalla?
Voi v...u mitä kusetusta.
Itseasennushan on muuten kiellettyä Suomessa.- asentaa
mutta takuuta ei taida saada.
- Carrrier
Jenkeissä on laitettu iät ajat kaikenlaisia viilennysvekottimia itse kiinni ja hyvin ne toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752