Kiitän.
Siis mikä on tämä -> :9
Mitä tarkoittaa tämä hymiö :9 ??
6
4394
Vastaukset
- ,,,,,,,
no saattaapi tarkottaa :), jos on vahingos siis tullu sit vaa :9..(ite jos vahingossa noin pistän niin en yleensä korjaa koska kaikki sen ymmärtää, tai siis melkein kaikki, eikä ollu tarkotus mitenkää ilkeesti sanoo)
Niin siis jos mesellä keskustellessa, mut tietenki jos esim tekstarissa niin tuskin vahingos noin käy.
Et en sitten tiiä..Itellä kyllä tulee parikin toisista huomattavasti eroavaa tarkotusta mieleen,, - tulee mieleen
sellainen lipova kieli-ilme...
- meetwurstinakki
Joo, näyttäähän toi vähän joltain lipovalta kieleltä, mutta yleensä toi on tosiaankin silkka "vahinkohymiö." Tarkoituksena on siis ollut tehdä :) mutta onkin painanut vähän huolimattomasti, joten on tullut :9
- Lasikätinen leija.
Itteni tulee laijtettua sitä ihan tarkoituksellakin, ja possuna sitä käytän. :9 ;>>
- DarkLink
Nöf nöf :D
- master of hymiö
Merkki tarkoittaa kielellä nenän kaivamista :9
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936