Kuka on sinun suosikkisi... ?

Wiljami

Julkisuudessa esiintyvistä henkilöistä... ja pienellä perustelulla tietty...

Oli alue tai ala sitten mikä tahansa... esim. toimittaja, juontaja, näyttelijä tai jokin muu...

Hmmm...
Itselleni tulee mieleen muutama vakio ja he ovat tv:stäkin tuttuja ja varmaan aika monelle... ;)))

- Marjo Rein
- Inka Korhonen

Perusteluina... hyvä ulos anti...
sekä viekkaan Kaunis Hymy molemmilla... ;)))

99

3191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tok-Fia

pitääkö ne olla suomalaisia?

• Jollet muuta keksi ku minut... ;DDD

• Tok-Fia
        Wiljami kirjoitti:

Jollet muuta keksi ku minut... ;DDD

tällä palstalla olet mun suosikki mutta muita suosikkeja on: Uutistenlukija/juontaja Bengt Magnusson,hänellä on..seksikäs ääni.

Näyttelijä on se joka näyttelee Kotikadussa Onni Partasta,nimeä en muista..se on vaan yksinkertaisesti hyvä näyttelijä.

kamala..mulla on paljon suosikkeja:))

• Tok-Fia kirjoitti:

tällä palstalla olet mun suosikki mutta muita suosikkeja on: Uutistenlukija/juontaja Bengt Magnusson,hänellä on..seksikäs ääni.

Näyttelijä on se joka näyttelee Kotikadussa Onni Partasta,nimeä en muista..se on vaan yksinkertaisesti hyvä näyttelijä.

kamala..mulla on paljon suosikkeja:))

Vaikka tiesinkin vielä muitakin löytyvän... ;)))
        Mutta kuulisitpa minun ääneni...
        ni ni johan... ;DDD

Ai se... voi hitsi... tiedän kyllä ketä tarkoitat...

Yllättävää... mutta niitä on aika monia tosiaankin... kun alkaa ajattelemaan heitä... ;)))

• Tok-Fia
        Wiljami kirjoitti:

Vaikka tiesinkin vielä muitakin löytyvän... ;)))
        Mutta kuulisitpa minun ääneni...
        ni ni johan... ;DDD

Ai se... voi hitsi... tiedän kyllä ketä tarkoitat...

Yllättävää... mutta niitä on aika monia tosiaankin... kun alkaa ajattelemaan heitä... ;)))

että..että..no,että sullakin on seksikäs ääni?Onks sulla hyvä lauluääni kans?

• Tok-Fia kirjoitti:

että..että..no,että sullakin on seksikäs ääni?Onks sulla hyvä lauluääni kans?

kun en itselleni liioin soittele... ;DDD
        Mutta ihan hmmmm:ksi... sitä on sanottu... ;)))
        Ja mitä tulee tuohon tuohon... joikhamiseen...
        ni sitä en tiedä...
        vaikka ei nuo naapurit saunassa tai suihkussa käydessäni ole kyllä valittaneetkaan... ;)))

• Tok-Fia
        Wiljami kirjoitti:

kun en itselleni liioin soittele... ;DDD
        Mutta ihan hmmmm:ksi... sitä on sanottu... ;)))
        Ja mitä tulee tuohon tuohon... joikhamiseen...
        ni sitä en tiedä...
        vaikka ei nuo naapurit saunassa tai suihkussa käydessäni ole kyllä valittaneetkaan... ;)))

sitten joikhata täällä minun ikkunan alla oikee kuutamoseranaadi;))

• Tok-Fia kirjoitti:

sitten joikhata täällä minun ikkunan alla oikee kuutamoseranaadi;))

jos haluat häädön osoitteestasi... ;DDD
        Kun kaikki luulevat sitä... ilo.......si sen jälkeen kun olen joikhannut... ;DDD

• Tok-Fia
        Wiljami kirjoitti:

jos haluat häädön osoitteestasi... ;DDD
        Kun kaikki luulevat sitä... ilo.......si sen jälkeen kun olen joikhannut... ;DDD

täällä sitä vasta niitä joikhauksia kuulee...tai paremminkin ne kuullostaa itkuvirsiltä:)) Joten ei mulle mitään häätöä tule...ai niin,ei ole kuulunut mun ikkunan alta:)

• Tok-Fia kirjoitti:

täällä sitä vasta niitä joikhauksia kuulee...tai paremminkin ne kuullostaa itkuvirsiltä:)) Joten ei mulle mitään häätöä tule...ai niin,ei ole kuulunut mun ikkunan alta:)

kuinka kollit siellä mauruaa virsiään... ;DDD
        Ja milloinka se kuuluu... sitten sinunkin akkunasi alta... ;DDD

• Tok-Fia
        Wiljami kirjoitti:

kuinka kollit siellä mauruaa virsiään... ;DDD
        Ja milloinka se kuuluu... sitten sinunkin akkunasi alta... ;DDD

miettimään mitä mouruat:))ei se kovin pitkä serenaadi tarvitse olla..et sinä kerkiäis kovin kauaa mouruta kun ovi jo olisi sepposen selällään:))

• Tok-Fia kirjoitti:

miettimään mitä mouruat:))ei se kovin pitkä serenaadi tarvitse olla..et sinä kerkiäis kovin kauaa mouruta kun ovi jo olisi sepposen selällään:))

mate in finlant... ;DDD jos sun ovi niin nopiaa aukiais... ;DDD
        Mut muista...
        mä en ole sitte seppo selällänikään... ;DDD

• Tok-Fia
        Wiljami kirjoitti:

mate in finlant... ;DDD jos sun ovi niin nopiaa aukiais... ;DDD
        Mut muista...
        mä en ole sitte seppo selällänikään... ;DDD

on olemassa että kuolen nauruun:))
        Yritän muistaa,mutta oletkos mahallaan?

• Tok-Fia kirjoitti:

on olemassa että kuolen nauruun:))
        Yritän muistaa,mutta oletkos mahallaan?

ihmeessä sitä mee tekee... jää muuten jälkkäritkin saamatta... ;DDD
        En ole... ku kruunut ei ole mun raha yksikkö... ;DDD
        Mutta hmmm... sä... voisit vaikka ollakkin... ;DDDD

• Mysteriet

Häpeilemättömän eläimellisen seksikkyytensä vuoksi ;D

• sulla on taas pamppu mielessäs... ;DDD

• Mysteriet
        Wiljami kirjoitti:

sulla on taas pamppu mielessäs... ;DDD

Sitä paitsi rumpusettiä sanotaan pumpuksi - ei pampuksi *höh*

Pampusta muuten tulee mieleen Nokia - tiedäthän Nokialainen nuoriso-ohjaaja (25cm kumipamppu ;D)

• M-rk
        Mysteriet kirjoitti:

Pampusta muuten tulee mieleen Nokia - tiedäthän Nokialainen nuoriso-ohjaaja (25cm kumipamppu ;D)

Eikös teikätyttö tarvitse tätä "ohjaajaa" työnsäkin puolesta? Vai miten sä selviät teollisuusalueella hengailevista nulikoista?

Mutta vuoden 2000 presidentinvaaleissa Esko Aho leimautui kännykkäisäksi, kun paljastui että hän on kasvattanut lapsiaan matkapuhelimen välityksellä. Silloin 'Nokian nuoriso-ohjaaja' sai uuden modernin merkityksen!

• Mysteriet kirjoitti:

vaikka pumppu pamputtaakin aika hyvin... ;DDD

Juu... tiedän mää sen... vaikka en sen ohjausta tarvinnutkaan... ;)))

• Mysteriet
        M-rk kirjoitti:

Eikös teikätyttö tarvitse tätä "ohjaajaa" työnsäkin puolesta? Vai miten sä selviät teollisuusalueella hengailevista nulikoista?

Mutta vuoden 2000 presidentinvaaleissa Esko Aho leimautui kännykkäisäksi, kun paljastui että hän on kasvattanut lapsiaan matkapuhelimen välityksellä. Silloin 'Nokian nuoriso-ohjaaja' sai uuden modernin merkityksen!

Olen pärjäillyt tämän suuvärkkini kanssa... ;D
        Yhden käden sormilla on laskettavissa ne tilanteet, kun on ollut edes halua ollut turvautua siihen vempaimeen...

Nokialainen nuoriso-ohjaaja - kännykkähän se taitaa nykyään (valitettavasti) olla... vaikka no, mielummin se kuin kumipamppu =)

• Mysteriet
        Wiljami kirjoitti:

vaikka pumppu pamputtaakin aika hyvin... ;DDD

Juu... tiedän mää sen... vaikka en sen ohjausta tarvinnutkaan... ;)))

Tulen kysymään tarinasi tuohon - miten tutustuin Nokialaiseen jne... ;D

• Mysteriet kirjoitti:

Tulen kysymään tarinasi tuohon - miten tutustuin Nokialaiseen jne... ;D

jään siis odottavalle kannalle... ;)))

*hieman jo peläten pahinta*

• viikolla

Ajeli autolla Porkkalankadulla, Stadissa. Ei ehkä osaa säätää istuinta korkeammalle koska ajoi leuka korkealle eteen ojennetulla kaulalla - rasite niskalle pitkällä ajomatkalla.

• Milana

Ensiksikin Peter Nyman: mukava pilke silmäkulmassa ja tietää jotain futiksestakin ja Jari Litmanen: kiva katsella pallon kanssa ja ilman :-)

• ihan mukavia molemmat alallansa... ;)
        Vaikka en futista paljoa seuraakkaan...

• Milana
        Wiljami kirjoitti:

ihan mukavia molemmat alallansa... ;)
        Vaikka en futista paljoa seuraakkaan...

Enlannissa sain niin pahan futiskuumetartunnan, että pakko oli Suomeen tultua hankkia maksulliset kanavat, että pääsee edes vähän näkemään brittifutista. Tää kotimainen versio ei ainakaan vielä sytytä.

• Milana kirjoitti:

Enlannissa sain niin pahan futiskuumetartunnan, että pakko oli Suomeen tultua hankkia maksulliset kanavat, että pääsee edes vähän näkemään brittifutista. Tää kotimainen versio ei ainakaan vielä sytytä.

ootsä tosiaan noin innokas futaaja mieleltäsi... vai sen jälkeisestä... eli pubi kulttuurista... ;)))
        Ei sytytä muokaan... siksi katsonkin vaan huippu matseja... Kuten Ranskan, Saksan, Portugalin, Italian jne.. otteluita jos jotakin katson...

• Milana
        Wiljami kirjoitti:

ootsä tosiaan noin innokas futaaja mieleltäsi... vai sen jälkeisestä... eli pubi kulttuurista... ;)))
        Ei sytytä muokaan... siksi katsonkin vaan huippu matseja... Kuten Ranskan, Saksan, Portugalin, Italian jne.. otteluita jos jotakin katson...

Asiaan tietysti kuuluu olut ennen ja jälkeen, mutta oikeesti peli - ja pelaajat! - kiinnostaa eniten. Italia-vuosilta jäi rakkaus AC Milaniin.

• Milana kirjoitti:

Asiaan tietysti kuuluu olut ennen ja jälkeen, mutta oikeesti peli - ja pelaajat! - kiinnostaa eniten. Italia-vuosilta jäi rakkaus AC Milaniin.

elikkä maassa maan tavalla... ;)))
        Olen hieman ällikällä... kiinnostuksestasi...
        mutta eihän siinä mitään...
        se on hieno juttu kuitenkin että pidät futiksesta...
        olet nimittäin eka... jonka tiedän olevan naisena
        noin kiinnostunut lajista... ;)))
        Vaikka Rakkautesi sinne jäikin... ;(

• Milana
        Wiljami kirjoitti:

elikkä maassa maan tavalla... ;)))
        Olen hieman ällikällä... kiinnostuksestasi...
        mutta eihän siinä mitään...
        se on hieno juttu kuitenkin että pidät futiksesta...
        olet nimittäin eka... jonka tiedän olevan naisena
        noin kiinnostunut lajista... ;)))
        Vaikka Rakkautesi sinne jäikin... ;(

Juuri niin: Englannissa ja Italiassa futis kuuluu kaikille, myös keski-ikäisille naisille.
        Rakkauksilla on tapana jäädä (joko taakse tai paikoilleen). Taidan kuitenkin ManU:a ja futismatsien tunnelmaa kaivata enemmän kuin ex-miestä :-)

• Milana kirjoitti:

Juuri niin: Englannissa ja Italiassa futis kuuluu kaikille, myös keski-ikäisille naisille.
        Rakkauksilla on tapana jäädä (joko taakse tai paikoilleen). Taidan kuitenkin ManU:a ja futismatsien tunnelmaa kaivata enemmän kuin ex-miestä :-)

ei se pelkästään ukkojen laji ole... ;)))
        Mutta mä muistan ku...
        Mä olin kerran Espanjassa... ja erhdyin vilkasemaan sisälle päin yhteen baariin... ja näin siellä tosi ison tv:n... vilkasin pitemmälle sisään astuen... ja heti tarjottiin ystävällisesti istumapaikkaa... ja juuri futis matsia katsomaan... No... kävinhän minä tietty kattelemaan Espajan jotakin paikallis-ottelua ja mukavaksi tilanteeksi se muodostuikin...
        kun alkoivat sitten vielä kysellä... että mistä päin olet kotoisin ja kun kerroin mistä olen... että Suomesta... alkoivat monet hymyilemään ja nauramaan... ja totesivat ääneen... että Rallia tulee vasta myöhemmin illalla... ;DDD
        Mutta vastaan otto loistava... jossa oli tosiaankin vain paikallisia futiksen kannattajia... fiilis oli aivan mahtava...
        kun opettivat vielä futiksen jälkeen oikeaa bupi-tikan heittoakin... josta kehkeytyi oikea kilpailukin... jossa parina olikin oikea Senjorita... tosin yhden heittäjistä oleva tyttö-ystävä... ;)))
        Ja sitten istuinkin heidän kanssaan iltaa viettäen... pitkälle myöhäiseen iltaan ja heidän tavoillaan tietenkin... ;)))
        Ups...
        minkä romaanin mä meinasin raapustaa... ;DDD

Nii... sanonta pitänee paikkansa tässäskin...
        että Rakkaus on ikuista... mutta kohde vaan vaihtuu... Ja toinen... jos tilanne muuttuu... niin soitellaan... ;)))
        Oli tilanne matseissa ja elämässä mikä tahansa...

• Milana
        Wiljami kirjoitti:

ei se pelkästään ukkojen laji ole... ;)))
        Mutta mä muistan ku...
        Mä olin kerran Espanjassa... ja erhdyin vilkasemaan sisälle päin yhteen baariin... ja näin siellä tosi ison tv:n... vilkasin pitemmälle sisään astuen... ja heti tarjottiin ystävällisesti istumapaikkaa... ja juuri futis matsia katsomaan... No... kävinhän minä tietty kattelemaan Espajan jotakin paikallis-ottelua ja mukavaksi tilanteeksi se muodostuikin...
        kun alkoivat sitten vielä kysellä... että mistä päin olet kotoisin ja kun kerroin mistä olen... että Suomesta... alkoivat monet hymyilemään ja nauramaan... ja totesivat ääneen... että Rallia tulee vasta myöhemmin illalla... ;DDD
        Mutta vastaan otto loistava... jossa oli tosiaankin vain paikallisia futiksen kannattajia... fiilis oli aivan mahtava...
        kun opettivat vielä futiksen jälkeen oikeaa bupi-tikan heittoakin... josta kehkeytyi oikea kilpailukin... jossa parina olikin oikea Senjorita... tosin yhden heittäjistä oleva tyttö-ystävä... ;)))
        Ja sitten istuinkin heidän kanssaan iltaa viettäen... pitkälle myöhäiseen iltaan ja heidän tavoillaan tietenkin... ;)))
        Ups...
        minkä romaanin mä meinasin raapustaa... ;DDD

Nii... sanonta pitänee paikkansa tässäskin...
        että Rakkaus on ikuista... mutta kohde vaan vaihtuu... Ja toinen... jos tilanne muuttuu... niin soitellaan... ;)))
        Oli tilanne matseissa ja elämässä mikä tahansa...

Yhtä helppoa on Englannissa astua pubiin, kunhan on muistanut tarkistaa, minkä joukkueen kannattajia sieltä löytyy :-)Ja kaikille tuttuja ovat Hyypiä, Jääskeläinen, Forssell, Tainio ja muut suomalaiset futarit. Keskustella voi vaikka aiheesta, miksei Suomi ole koskaan mukana kisoissa, vaikka huippuyksilöitä löytyy. Toivotaan, että tulevissa EM-kisoissa jo olis

• Milana kirjoitti:

Yhtä helppoa on Englannissa astua pubiin, kunhan on muistanut tarkistaa, minkä joukkueen kannattajia sieltä löytyy :-)Ja kaikille tuttuja ovat Hyypiä, Jääskeläinen, Forssell, Tainio ja muut suomalaiset futarit. Keskustella voi vaikka aiheesta, miksei Suomi ole koskaan mukana kisoissa, vaikka huippuyksilöitä löytyy. Toivotaan, että tulevissa EM-kisoissa jo olis

tarinahan se... mutta aidosti hauska tapahtuma elämässäni... ;)))

Varmaan onkin... ja tuo pitääkin paikkansa...
        tuosta minkä seuran kannatien pubiin menet... nimittäin jos erehdyt väärän paikkaan... voi seurauksetkin olla aika
        vääryydenlaista koetut... ;(((

Kyllä Suomalaiset nyky futaajat onkin tuttuja jo monessa paikassa... jopa paikoissa... joissa ei Suomesta oikeastaan muuta tiedetäkkään
        kun he... ;DD

Toivotaan niin... jolloin päästäisiin maailmallakin parempiin tuloksiin... ;)))

• retros

siitä mäkin tykkään!Se pilke silmäkulmassa kyllä.

• retros
        retros kirjoitti:

siitä mäkin tykkään!Se pilke silmäkulmassa kyllä.

Pauli Hanhiniemestä:)

• Milana
        retros kirjoitti:

Pauli Hanhiniemestä:)

Muusikkopuolelta voisi vielä lisätä Alangon veljekset ja Amorphiksen Tomi Joutsen *huokaa jo pelkästä ajatuksesta*

• Martti Syrjä koska se on niin äijä ja eppu normaalin musiikki on lähellä sydäntä;)Mutmut emmää keksi ketään toista *pinnistelee* luovutetaan;))

• koska tuleehan se muutenkin...
        mieleen nimittäin... ;DDD
        Kyllä... totta kumpikin ominaisuus... ;)))

• Wiljami kirjoitti:

koska tuleehan se muutenkin...
        mieleen nimittäin... ;DDD
        Kyllä... totta kumpikin ominaisuus... ;)))

Iässä pitää jo vähän pinnistellä,muistia nimittäin;))

• jou.m kirjoitti:

Iässä pitää jo vähän pinnistellä,muistia nimittäin;))

sun kanssas... eiköhän se pinnisteltävyys kohdistu jo pikku hiljaa johonkin muuhun paikkaan... ku muistiin... ;DDD

*ethän lähde ärrälle tenaa ostamaan ethän*

Nimittäin...muistat paremmin kuitenkin vaikka viis vuotta taakse päin... ku eileisen päivän... ;DDD
        Eikä tarvii pinnistellä yhtään...

• Wiljami kirjoitti:

sun kanssas... eiköhän se pinnisteltävyys kohdistu jo pikku hiljaa johonkin muuhun paikkaan... ku muistiin... ;DDD

*ethän lähde ärrälle tenaa ostamaan ethän*

Nimittäin...muistat paremmin kuitenkin vaikka viis vuotta taakse päin... ku eileisen päivän... ;DDD
        Eikä tarvii pinnistellä yhtään...

Ainoo hyvä puoli alkavassa dementiassa on että joka päivä tapaa uusia ihmisiä;))Ainoo huoli on että en minä niitä 5 vuoden takaisiakaan muista;)
        Tenat on kuule jo kotona,säästöpakkaus nääs;)))

• jou.m kirjoitti:

Ainoo hyvä puoli alkavassa dementiassa on että joka päivä tapaa uusia ihmisiä;))Ainoo huoli on että en minä niitä 5 vuoden takaisiakaan muista;)
        Tenat on kuule jo kotona,säästöpakkaus nääs;)))

mutta tuo onkin hyvä juttu...
        uusia joka päivä... ;)))
        Ai... älä välitä... en minäkään kaikkea...
        vaikka ukkini muisti paremmin 50v. taakse päin...
        ku eilisen... ;)))
        Siksi uskalsinkin aiheeseen vihjata jotakin...
        ku tiedät osittain...
        mitä kaikkea te olette porukalla niistä jo
        askarrelleet täällä... ;DDD

• Wiljami kirjoitti:

mutta tuo onkin hyvä juttu...
        uusia joka päivä... ;)))
        Ai... älä välitä... en minäkään kaikkea...
        vaikka ukkini muisti paremmin 50v. taakse päin...
        ku eilisen... ;)))
        Siksi uskalsinkin aiheeseen vihjata jotakin...
        ku tiedät osittain...
        mitä kaikkea te olette porukalla niistä jo
        askarrelleet täällä... ;DDD

Vaan mitä kaikkea voi niistä tehdä,Mysna on niitä värjäillytkin ettei olisi niin tylsän valkoisia kaikki;)Niistä voi tehdä myös joulukoristeita ja oviverhoja,saa takuulla omanlaisensa;)))

• jou.m kirjoitti:

Vaan mitä kaikkea voi niistä tehdä,Mysna on niitä värjäillytkin ettei olisi niin tylsän valkoisia kaikki;)Niistä voi tehdä myös joulukoristeita ja oviverhoja,saa takuulla omanlaisensa;)))

mä jotakin niistä tiedänkin... vaikka en itse niitä käytäkkään... edes askartelu mielessä... ;DDD
        Juu... sen tiedänkin... että MysNa on niitä värjännytkin... ja tehnyt kaikkea muutakin omanlaistaan muidenkin iloksi niistä... ;)))

• amalia

sehän on kaikkien miesten esikuva.......
      onko myös sinun wiljami?

• onkin mainio... mutta ei se minun esikuvani kyllä ole... vaikka kesä-ihminen olenkin... ;)))

• amalia
        Wiljami kirjoitti:

onkin mainio... mutta ei se minun esikuvani kyllä ole... vaikka kesä-ihminen olenkin... ;)))

kyl sie wiljami oot niin lutunen... että mie otan sinua korvista kiinni ja pussaa moiskautan keskelle siun suuta....
        mie toivotan siulle hyvää vapaata viikonloppua mie lähen ratalle....
        tietysti joraamaan tekis mieli..kun tänään on yks päivä...
        mut siehän tiiät mihin mie menen....
        mie menen nyt...heissuli vei ja moiskis...

• amalia kirjoitti:

kyl sie wiljami oot niin lutunen... että mie otan sinua korvista kiinni ja pussaa moiskautan keskelle siun suuta....
        mie toivotan siulle hyvää vapaata viikonloppua mie lähen ratalle....
        tietysti joraamaan tekis mieli..kun tänään on yks päivä...
        mut siehän tiiät mihin mie menen....
        mie menen nyt...heissuli vei ja moiskis...

Ajatuksestasi...
        joita vastauksesi pitää sisällään...
        minua koskettaen... ;)))
        *joista melkein punastun*

Siksi...
        Haluankin toivottaa oikein hauskaa...
        sekä mukavaa iltaa sinulle...
        niin ratalle...
        ku jortsuloihinkin... ;)))

Ai... tiedän vai... no pistähän loput lootani... vaikka arvelenkin ilmeisen oikein tietäväni sinut... ;)))

Joten ei muuta... kun Heissuli vei ja MoisKiss vaan sinnekin päin... ;)))

• Tulienkeli

Petelius..Kalliala..Krisse...
      Sipilä...Toimittaja
      Ulkomaisista...useita nais- ja miesnäyttelijöitä.
      Ja Hyvää Lauantai Iltaa

• Krisse ja Kalliala ovatkin
        mukavia show immeisiä... ;))) Petelius meneekin siinä sivussa sitten... ;)
        Hetkinen... Sipilä... onko se se rikostoimittaja...?

Juu... ulkolaisia onkin sitten jo pilvin pimein...

Kiitos Samoin Sinulle... Tulienkeli... ;)))

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

Krisse ja Kalliala ovatkin
        mukavia show immeisiä... ;))) Petelius meneekin siinä sivussa sitten... ;)
        Hetkinen... Sipilä... onko se se rikostoimittaja...?

Juu... ulkolaisia onkin sitten jo pilvin pimein...

Kiitos Samoin Sinulle... Tulienkeli... ;)))

muutaman lukeneena...Hyviä :)

• Tulienkeli kirjoitti:

muutaman lukeneena...Hyviä :)

tosiaan...
        vaikka en oikein lukuimmeisiä olekkaan... ;)

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

tosiaan...
        vaikka en oikein lukuimmeisiä olekkaan... ;)

kesällä ostin ja vasta..sain luettua...

• Tulienkeli kirjoitti:

kesällä ostin ja vasta..sain luettua...

kovin kova olet sitten sinäkään lukemaan... jos näin pitkään on kestänyt...
        Kun vastaavasti itse en olisi varmaan saannut niitä edes kassista pois... jos olisin edes erehtynyt sellaisia yleensäkkään ostamaan...

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

kovin kova olet sitten sinäkään lukemaan... jos näin pitkään on kestänyt...
        Kun vastaavasti itse en olisi varmaan saannut niitä edes kassista pois... jos olisin edes erehtynyt sellaisia yleensäkkään ostamaan...

kieltämättä vähän... nihkeetä ;)
        ja mun ajan on vienyt...noi koulukirjat...kun kouluun tässä tyhmyyksissäni erehdyin ilmoittautumaan.

• Tulienkeli kirjoitti:

kieltämättä vähän... nihkeetä ;)
        ja mun ajan on vienyt...noi koulukirjat...kun kouluun tässä tyhmyyksissäni erehdyin ilmoittautumaan.

todellakin on minunkin kohdallani... ;)
        Vaikka nyt jokin aika sitten... harrastus tai mieltymys pohjaisen lehden tilasinkin... ;)))

No no... ei kait se tyhmyyttä ole... jos lisää oppia haluaa... päin vastoin... mä nostan hattua päätöksellesi ja opinahjoon uudelleen
        ryhtymisellesi... ;)))

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

todellakin on minunkin kohdallani... ;)
        Vaikka nyt jokin aika sitten... harrastus tai mieltymys pohjaisen lehden tilasinkin... ;)))

No no... ei kait se tyhmyyttä ole... jos lisää oppia haluaa... päin vastoin... mä nostan hattua päätöksellesi ja opinahjoon uudelleen
        ryhtymisellesi... ;)))

No,läpi olen päättänyt mennä...vaikka päähän sattuukin...huuli ;)

• Tulienkeli kirjoitti:

No,läpi olen päättänyt mennä...vaikka päähän sattuukin...huuli ;)

koska on hyvä kannustaa... ;)))
        Ja läpihän se menee... että heilahtaa... ;)))

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

koska on hyvä kannustaa... ;)))
        Ja läpihän se menee... että heilahtaa... ;)))

hykertelee... tyytyväisenä :)))

• Tulienkeli kirjoitti:

hykertelee... tyytyväisenä :)))

kannustuksestani oli jotakin hyötyä...
        iltaasikin... ;)))

*hmmm... miettii hykertelyä ja miten se ilmenee* ;DDD

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

kannustuksestani oli jotakin hyötyä...
        iltaasikin... ;)))

*hmmm... miettii hykertelyä ja miten se ilmenee* ;DDD

Hykertely pitäis nähdä...;)
        Ilmeet.. eleet...Hmmm
        Piristi osallistua johonkin keskusteluun...ja sun alku kuulosti hyvältä...;)

Mut nyt huudetaan saunaan....:)

• Tulienkeli kirjoitti:

Hykertely pitäis nähdä...;)
        Ilmeet.. eleet...Hmmm
        Piristi osallistua johonkin keskusteluun...ja sun alku kuulosti hyvältä...;)

Mut nyt huudetaan saunaan....:)

koska ajatukset menee mihin menee...
        Hup Upsista... sentään... ;DDD
        Mutta toi... hmmmm... ;DDD
        kuvastaa kyllä jo jotakin... ;DDD

Kiitos ajatuksestasi... ;)))
        Jos aloitukseni teki Sinuun sellaisen
        vaikutuksen... ;)))

Oi hitsi... mä tuun kyl sauna tonttuna mukaan... ;DDD

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

koska ajatukset menee mihin menee...
        Hup Upsista... sentään... ;DDD
        Mutta toi... hmmmm... ;DDD
        kuvastaa kyllä jo jotakin... ;DDD

Kiitos ajatuksestasi... ;)))
        Jos aloitukseni teki Sinuun sellaisen
        vaikutuksen... ;)))

Oi hitsi... mä tuun kyl sauna tonttuna mukaan... ;DDD

kurkistelee ajatukset menee.....oikeen nauru naamako...tossa...
        Onko sulla tonttu hattu,sellanen missä on valkoinen reuna...sit pääset..;D

• Tulienkeli kirjoitti:

ne menee tietty... jos vähän hmmm...
        juttuja suustaan päästelee... ;)))
        Jaa toi Hup Upsista... vai mitä tarkotat nauru naamalla...? edellisessäni...

On toki...
        koska pitäähän tontulla sellanen olla... ;DDD

• Tulienkeli
        Wiljami kirjoitti:

ne menee tietty... jos vähän hmmm...
        juttuja suustaan päästelee... ;)))
        Jaa toi Hup Upsista... vai mitä tarkotat nauru naamalla...? edellisessäni...

On toki...
        koska pitäähän tontulla sellanen olla... ;DDD

Nyt saat pysyä lestissäs...kyllä...en mä sun kanssa uskalla leikkiä...;DDD
        ;DDD ;DDD
        Sä oot sit hyvä tonttu...kohta sulla kiirettä pukkaa...;)

• Tulienkeli kirjoitti:

;DDD ;DDD

tietty... mut ei silleesti... ettet sää uskaltais... kerran kutsuit saunaakin... ;DDD hmmm... ;DDD

Juu... niin varmaan pukkaakin... ku naapurissakin saunovat parasta aikaa... ;)))
        Ja itse menenkin vasta huomenna... ku on katto prosentti päiväki... ;DDD

• Tulienkeli
        Tulienkeli kirjoitti:

;DDD ;DDD

leikilläni heitin...:

Nyt toivottaa... hyvät yöt...hyvät unet :)

• Tulienkeli kirjoitti:

;DDD ;DDD

lekkimäänkös tässä alettiinkin... ;)))
        Voi jummi jammi sentään... mutta...

Hyvää Yötä Sinullekkin... Tulienkeli... ;)))
        Sillä tiedätköhän... mihinkähän mahtaa tonttu nyt kiivetä... ;DDD
        No... viereesi tietenkin... ;DDD

Öitä... ;)))

• Tulienkeli
        Tulienkeli kirjoitti:

tonttu...omaan sänkyyn ja ottaa...peiton tohon jalko...ihin....

• Tulienkeli kirjoitti:

tonttu...omaan sänkyyn ja ottaa...peiton tohon jalko...ihin....

yhtään... jos tonttu pikkasen hipsuttelee sun hipiätäsi... ;)))
        Ja peitteleekin tarpeen vaatiessa...
        jos kovin levottomasti nukuksit... ;DD

• odotan aina Jari Tervon kommentteja;DDD

Tanja Poutiainen on taas puolestaan uskomattoman positiivinen energiapakkaus!!!

Jarno Saarinen (sympaattinen, taitava ja söpö) oli suuri ihanteeni nuorena, mutta ..:(

• aika nasevia välillä... ;DDD

Totta... siinä on hyvä alppilajien kilpailija... jolta ei hymy hyydy... ;)))

Taitava allallaan olikin... mutta... ;(
        Onneksi mulla on kuitenkin vieläkin yksi muisto ja se on kisalippis menneiltä ajoilta... ;)))

• Wiljami kirjoitti:

aika nasevia välillä... ;DDD

Totta... siinä on hyvä alppilajien kilpailija... jolta ei hymy hyydy... ;)))

Taitava allallaan olikin... mutta... ;(
        Onneksi mulla on kuitenkin vieläkin yksi muisto ja se on kisalippis menneiltä ajoilta... ;)))

Mistä kisoista lippis on? - Vähän kateus vihertää...;)

• Minea44 kirjoitti:

Mistä kisoista lippis on? - Vähän kateus vihertää...;)

ja siihen vihreyteesi vastaten...
        Että Lippis on Imatran-ajoista... ;)))
        Väriltään... valko-puna-musta... ja on aito... ;)))

• Wiljami kirjoitti:

ja siihen vihreyteesi vastaten...
        Että Lippis on Imatran-ajoista... ;)))
        Väriltään... valko-puna-musta... ja on aito... ;)))

käynyt "ajoissa", kun olin niin nuori ja kaverit halusivat vain Ruisrockiin...

Lisäys vielä:
        Ulkomaisista henkilöistä minulle tärkein oli Martin Luther King.
        Usein tuntuu, että tässä mammonan pyörittämässä maailmassa kaikki rohkeat ihmiset murhataan - Annakin:(

Ihailen rohkeita journalisteja, jotka henkensä uhalla tekevät (kutsumus)työtään!!!

• Minea44 kirjoitti:

käynyt "ajoissa", kun olin niin nuori ja kaverit halusivat vain Ruisrockiin...

Lisäys vielä:
        Ulkomaisista henkilöistä minulle tärkein oli Martin Luther King.
        Usein tuntuu, että tässä mammonan pyörittämässä maailmassa kaikki rohkeat ihmiset murhataan - Annakin:(

Ihailen rohkeita journalisteja, jotka henkensä uhalla tekevät (kutsumus)työtään!!!

ja vielä muutamaan otteeseenkin... kun rockit eivät minua kiinnostaneet... vaikka enhän minäkään mikään vanhapatu ole vielä itsekkään tänäpäivänä... ;DDD

Oi... siinä olikin suurin suuri mies... mitä tulee tummaihoisiin... ja yleensäkkin ihmisiin jotka ovat ajaneet etuja kaikkien hyväksi... kuten Annakin tosiaan...

Totta... vaikka onkin aika uskaliasta ryhtyä moisiin toimiin tänäkin päivänä...

• Wiljami kirjoitti:

ja vielä muutamaan otteeseenkin... kun rockit eivät minua kiinnostaneet... vaikka enhän minäkään mikään vanhapatu ole vielä itsekkään tänäpäivänä... ;DDD

Oi... siinä olikin suurin suuri mies... mitä tulee tummaihoisiin... ja yleensäkkin ihmisiin jotka ovat ajaneet etuja kaikkien hyväksi... kuten Annakin tosiaan...

Totta... vaikka onkin aika uskaliasta ryhtyä moisiin toimiin tänäkin päivänä...

mutta lääkäri avaa ihmisessä olevan mätäpaiseen - jotkut rohkeat uskaltavat avata yhteiskunnan mätäpaiseita...

Jatkohoito jälkimmäisessä tapauksessa jää usein tekemättä:(

• Minea44 kirjoitti:

mutta lääkäri avaa ihmisessä olevan mätäpaiseen - jotkut rohkeat uskaltavat avata yhteiskunnan mätäpaiseita...

Jatkohoito jälkimmäisessä tapauksessa jää usein tekemättä:(

kyllä... mutta eihän täällä nyt ihan tosissaan tarvitsekkaan olla...
        Vaikka totuus tuo onkin... ja jää tosiaankin hoitamatta...

• useita julkimoita!

Usein he ovat olleet pikku hiprakassa niissä tilanteissa. Eivätkä yhtään kummempia kuin "taviksetkaan."

Jos joitakuita fiksuimmasta päästä olevia pitäisi mainita, he löytyvät yllättäin eri puolueistakin:
      Esko Aho, Pertti Salolainen ja ent. vasemmistoliiton puh.joht. Siimes (etunimi katosi juts muististani, pahus).

Ihmisen suuruus löytyy yllättäin niistä kaikista vähäpätöisimmistä tilanteista, joissa sydämen sivistys voidaan mitata.

• sen kummallisempia olekkaan...
        tavallisia kuolevaisia hekin siis...

Varmaan löytyykin... kun löytyy eri aloiltakin...
        Suvi-Anneli... on ilmeiseti se... jota hait mieleesi... Mutta P.Salolainen on mun suosikki heistä kolmesta kuitenkin...

Totta... sillä sydämmettömänä ihmisenä on aika hankalaa... koska ei ihminen kovuudellaan kaikkea voi voittaa...

• se oli!
        Wiljami kirjoitti:

sen kummallisempia olekkaan...
        tavallisia kuolevaisia hekin siis...

Varmaan löytyykin... kun löytyy eri aloiltakin...
        Suvi-Anneli... on ilmeiseti se... jota hait mieleesi... Mutta P.Salolainen on mun suosikki heistä kolmesta kuitenkin...

Totta... sillä sydämmettömänä ihmisenä on aika hankalaa... koska ei ihminen kovuudellaan kaikkea voi voittaa...

Joo, nyt muistinkin.

• se oli! kirjoitti:

Joo, nyt muistinkin.

enpä muistanut ihan oikein itsekkään...
        mutta saitpahan apua hieman... ;)))

• Uus-neiti

Keijo Leppänen. Ammattitaitoinen ihminen.

• onko hän uutisten lukija...?
        Vai muistanko nimen väärin...

• Kysyhän

Seuraavaksi 40 suosikeista.
      Kun ei paljoa ole oikeita julkkiksia juttuusi vielä löytynyt.

• nyt jo kuiteski tässä vaiheessa... ;)))
        Mielenkiintoista... hyvä ajatus muuten...
        vaikka taitaakin olla aika arka aihe toteutettavaksi
        suosion ja porukan
        jakaantumisen suhteen...
        lähinnä liialla arvostelulla
        kenenkin suosiosta täällä...
        Vai oliskohan... ? ;)))

Ei ole muita pahemmin ilmaantunut ei...
        vaikka onhan noita monia hyviä hmmmm...
        juttuja vielä olemassa... ;DDD

Kuten Janina Frostell... Viivi Avellan jne...
        Ja hymyillään he pärjäävät...    

• ..tulee ekana mieleen. Hänessä on 'sitä jotain',
      karskin sexy, silti vaatimaton, en tiedä ;)
      Olin yllättynyt kun jossain Iltiksen äänestyksessä hänet oli valittu,
      olikohan se just
      sexyimmäksi. Yllätyin, että mulla vissiin jokin massamaku ;))
      Toisaalta, monikin julkkis voisi olla suosikki,
      koska heistä harvemmin tietää mitään arkista tai negatiivista..

• Vai sellanen julkisuuden henkilö...
        on sinun mieleesi... ;)))
        Vaikka nyt ei kyseinen omaan mieleeni
        ihan heti tulekkaan... ;(
        Mutta kait hän ihan muikea on...
        jos hän on sexykin mielestäsi... ;DDD
        Niinku muidenkin ja
        vielä äänestyksen perusteella... ;DD
        Kyllä niitä löytyy...
        vaikka ei aina ihan heti mieleen
        tupsahdakkaan...
        Jollei nyt negatiivisiä haeta...
        kuten Matti Nykänen ja Tapola jne...
        Ilman heitä pärjää ja loistavasti pärjääkin...

Mitä mieltä olet muuten Kamuna... ;)))
        minun suosikeistani...
        jos voin kysyä...

• Wiljami kirjoitti:

Vai sellanen julkisuuden henkilö...
        on sinun mieleesi... ;)))
        Vaikka nyt ei kyseinen omaan mieleeni
        ihan heti tulekkaan... ;(
        Mutta kait hän ihan muikea on...
        jos hän on sexykin mielestäsi... ;DDD
        Niinku muidenkin ja
        vielä äänestyksen perusteella... ;DD
        Kyllä niitä löytyy...
        vaikka ei aina ihan heti mieleen
        tupsahdakkaan...
        Jollei nyt negatiivisiä haeta...
        kuten Matti Nykänen ja Tapola jne...
        Ilman heitä pärjää ja loistavasti pärjääkin...

Mitä mieltä olet muuten Kamuna... ;)))
        minun suosikeistani...
        jos voin kysyä...

Jos oot nähynyt Reijo Mäen kirjan pohjalta tehtyä Vares -leffaa, niin Juha Veijonen on siinä Vareksena.. muuten ei ole pöhkömpi tuo itse kirjailijakaan ;)
        Lista kasvais vissiin sitä myöten, kun julkkiksia tulee mieleen ;))
        Mutta miehiä mieluummin, jos nainen, niin sitte joku hauska.. Ulla Tapaninen, Heli Sutela ehkä..
        Söpöjä tyttöjä varmasti nuo mainitsemasi.. uskon, kun niin sanot ;) Jollain tapaa heidät telkusta muistankin..

• Sanin kirjoitti:

Jos oot nähynyt Reijo Mäen kirjan pohjalta tehtyä Vares -leffaa, niin Juha Veijonen on siinä Vareksena.. muuten ei ole pöhkömpi tuo itse kirjailijakaan ;)
        Lista kasvais vissiin sitä myöten, kun julkkiksia tulee mieleen ;))
        Mutta miehiä mieluummin, jos nainen, niin sitte joku hauska.. Ulla Tapaninen, Heli Sutela ehkä..
        Söpöjä tyttöjä varmasti nuo mainitsemasi.. uskon, kun niin sanot ;) Jollain tapaa heidät telkusta muistankin..

Ei mulle muistu kyllä nuo kumpikaan näin... ;(
        mutta jos näkisin kuvan...
        niin varmaan sanosinkin että...
        ai noi vai... ;)))
        Mutta tuo Ulla jo sanookin...
        varsinainen koomikko... ;DDD
        Ja Heli taas pompsahtaakin ohi... ;DDD
        Voi vitsi sentää...
        No eihän kaikkea voi muistaa...
        vaikka haluaisikin... ;)))

Juu... se Marjo Rein on uutisten lukija onkos se nyt ykkösellä... Oi mikä hymy... ;)))
        Ja Inka Korhonen on taas ton kolmosen tulosruudun lukija... ;))) Samoin nätillä Hymyllään... ;)))

• Vastaajille... vaikka kiinnostavia julkisuuden henkilöitä aika vähän löytkin... ;)))

• Tok-Fia

Wiltsu..oli kiva vastata;))

• Tok-Fia kirjoitti:

Wiltsu..oli kiva vastata;))

tosiaankin... sillä kivaa oli näytön tälläkin puolen... ;)))

• retros

seuraavalla kerralla anna kaksi viikkoa aikaa
      mutustella!

• mutustella... ja miten niin kaksi viikkoa... ;))

• retros
        Wiljami kirjoitti:

mutustella... ja miten niin kaksi viikkoa... ;))

olisi ollut aikaa miettiä ihkui ihmisii...
        Hätänen ihminen kun olen sanon ensteks ja tuumaan vasta sitten!
        Seuraavan kerran sano:kaksi wiikkoa aikaa wastata tähän kysymykseen!

• retros kirjoitti:

olisi ollut aikaa miettiä ihkui ihmisii...
        Hätänen ihminen kun olen sanon ensteks ja tuumaan vasta sitten!
        Seuraavan kerran sano:kaksi wiikkoa aikaa wastata tähän kysymykseen!

sitäkös sä tarkotitkin... ;)))
        No voi harmi... ;(
        Mut seuraavaks mä huomautan sitte eriksee... ja ihan sulle tarkotetusti... jos vaan muistan sen...

Vaikka näin että...

Nii ja... retroksella onki sitte aikaa pläjäyttää vastaten... ainaki kaks viikkoo...
        sopimuksen mukaan tietty pitempäänki... ;)))

• retros
        Wiljami kirjoitti:

sitäkös sä tarkotitkin... ;)))
        No voi harmi... ;(
        Mut seuraavaks mä huomautan sitte eriksee... ja ihan sulle tarkotetusti... jos vaan muistan sen...

Vaikka näin että...

Nii ja... retroksella onki sitte aikaa pläjäyttää vastaten... ainaki kaks viikkoo...
        sopimuksen mukaan tietty pitempäänki... ;)))

mä kumarran..oho kruunu putos..siitä,että antaisit mulle lisäaikaa,jos muistat!
        Hätäisen ihmisen tunnusmerkkikö???
        Siinä mielessä kyllä,jos multa esim.kysytään mitä laittaisit roskakoriin,niin hetivarmasti vastaisin,että roskiksen;))

• retros kirjoitti:

mä kumarran..oho kruunu putos..siitä,että antaisit mulle lisäaikaa,jos muistat!
        Hätäisen ihmisen tunnusmerkkikö???
        Siinä mielessä kyllä,jos multa esim.kysytään mitä laittaisit roskakoriin,niin hetivarmasti vastaisin,että roskiksen;))

mikäli tosiaan muistan... nimittäin tuo Nude pätkii jo ajoittain muistiani... ;)))
        Ei ole ei... ;DDDDDDDDDD
        Vaikka niin vastaisitkin... ;DDDDDDDDDDD
        Hitsi vieköön sun kanssas...
        Kiitos nauruista retros... ;DDDDDDDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65