pakasti vauvansa!

minä minä

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1250687

Miten joku voi olla noin julma ja kyyninen? kuka voi tehdä tuon OMALLE lapselleen? en voi muuta sanoa että raakaa ja julmaa ja epäoikeudenmukaista! aina jankutetaan että äidit eivät ole julmia lapsiaan kohtaan vaan se on isä, joka satuttaa ja on raaka lapsiaan kohtaan, eikö tämä jo todista jotain että isät voivat olla suojelevaisempia ja fiksuja!? minusta kyllä, on myös julmaa aina väittää että miehet on niitä jotka käyttää raakaa voimaa lapsiin! epäoikeudenmukaista.. mitäs se eukko lykkäs itsensä paksuksi? sitten tappaa raa`asti lapsensa!! maailma on epäoikeudenmukainen! eikö ollut rahaa pitää lasta. ei se aina rahasta ole kiinni. aina haukutaan teini tyttöjä kun tulevat raskaaksi ja ovat erinlaisia pukeutumisesta esim gootteja se on paksua mitä heistä puhutaan se on pienin ongelma tämän teon rinnalla he rakastavat lapsiaan.mutta tämä kyseinen eukko ei! sitä paheksun jos käytetään huumeita ja alkoholia HUOM, normaalia määrää enemmän! mutta tämä, mitä luin, on niin kamalaa mitä voi tehdä OMALLE lapselle! se on murja josta pitää tuomita ja suoraansanottuna hirteen koko ämmä!

en tiedä pystynkö hillitsemään joskus itseäni poliisin ammatissa jos siihen edes pääsen jos vastaan tulee kyseinen tilanne, ehken otan kaikki MURHAT huomioon että onko minusta käsittelemään LAPSEN murhaa, ja sitä tekotapaa ja vielä kohtaamaan murhaajaa!

11

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kaikenlaista

kamaluutta löytyy ympäri maailmaa.
      Jokainen reagoi näihin uutisiin, mutta sinun reaktiosi on kyllä todella huolestuttavaa, jos aiot poliisin ammattiin. Ehkä sinulla olisi tässä harkinnan paikka. Tuskin pystyt hoitamaan vaativaa poliisin työtä, kun jo uutista lukiessasi otat sen noin henkilökohtaisesti.

• minä minä

laitan kyseisen ammatin jäähylle pikkaseksi aikaa ja mietin kun sen aika on, ehken tosi asioitten kohtaaminen onkin vanhempana helpompaa :) toivottavasti

• Mitäerityistä ihmetekltävää noissa on. Vielä viime vuosisadan alkupuolella lähes sata naista tappoi vastasyntyneen lapsensa joka vuosi. Se, että sama nainen tekee tämän useamman kerran osoittaa jotain henkistä häiriötä. Sitä en ymmärrä ollenkaan miten tällainen herättää tuollaista raivoa. Suomen lain mukaan lapsensurmasta voi rangaista enintään neljän vuoden vankeudella.

• minä minä

oletko sä ihan kahjo? niin viimevuosisata on pikkasen eri asia me eletään parhaillaan vuotta 2006!eniten raivoa minussa herättää lapsiin tai muihin puolustuskyvyttömiin ihmisiin kohdistuva väkivalta tai surma, mikään muu minua ei saa raivostumaan! sillä naisella on aika paljon päässä vikaa, ei vaan vähän!sillä naisella ei ole omatuntoa. miten normaali ihminen voi tappaa? nyt voin sanoa että suomen lakipykäliä voisi HIUKAN uudistaa. kaikkea sitä elämänsä aikana oppii.

• minä minä kirjoitti:

oletko sä ihan kahjo? niin viimevuosisata on pikkasen eri asia me eletään parhaillaan vuotta 2006!eniten raivoa minussa herättää lapsiin tai muihin puolustuskyvyttömiin ihmisiin kohdistuva väkivalta tai surma, mikään muu minua ei saa raivostumaan! sillä naisella on aika paljon päässä vikaa, ei vaan vähän!sillä naisella ei ole omatuntoa. miten normaali ihminen voi tappaa? nyt voin sanoa että suomen lakipykäliä voisi HIUKAN uudistaa. kaikkea sitä elämänsä aikana oppii.

Sinussa on jotain outoa vihaa, kun rupeat oikein solvaamaan toisia. En näe mitään syytä muuttaa lakia. Ne syyt minkä takia lievempi rangaistus on säädetty ovat yhä voimassa. Nykyään ko. tapauksia on erittäin vähän.

• minä minä
        okaro kirjoitti:

Sinussa on jotain outoa vihaa, kun rupeat oikein solvaamaan toisia. En näe mitään syytä muuttaa lakia. Ne syyt minkä takia lievempi rangaistus on säädetty ovat yhä voimassa. Nykyään ko. tapauksia on erittäin vähän.

niin eikös se ensimmäinenkin kerta riitä? kunnon tuomiot niin eiköhän ala tyhmätkin ymmärtämään! onko siinä jotain outoa että vihaa niitä ihmisiä jotka satuttaa muita? ehken olen tälläinen omituinen! ihan miten tykkäät.

• murhaajille
        minä minä kirjoitti:

niin eikös se ensimmäinenkin kerta riitä? kunnon tuomiot niin eiköhän ala tyhmätkin ymmärtämään! onko siinä jotain outoa että vihaa niitä ihmisiä jotka satuttaa muita? ehken olen tälläinen omituinen! ihan miten tykkäät.

En voi käsittää ihmistä joka tappaa synnyttämänsä lapsen, tästähän on hiljattain esimerkkejä ihan täältä suomestakin: savonlinnassa nainen joka synnytti salassa ja pisti sitten elävän vauvansa pussiin ja tuomiona ehdollista..ei s**tana! Elinkautinen olisi ollut ainoa järkevä vaihtoehto!

Kyllä on naisille tarjolla muitakin vaihtoehtoja jos lasta ei halua. On aivan järkyttävää mielenköyhyyttä ja itsekkyyttä toimia noin! En voi uskoa että kovinkaan moni lapsensa tappanut on täyttä ymmärystä vailla vaan pelkästään itsekäs paska

• minä minä
        murhaajille kirjoitti:

En voi käsittää ihmistä joka tappaa synnyttämänsä lapsen, tästähän on hiljattain esimerkkejä ihan täältä suomestakin: savonlinnassa nainen joka synnytti salassa ja pisti sitten elävän vauvansa pussiin ja tuomiona ehdollista..ei s**tana! Elinkautinen olisi ollut ainoa järkevä vaihtoehto!

Kyllä on naisille tarjolla muitakin vaihtoehtoja jos lasta ei halua. On aivan järkyttävää mielenköyhyyttä ja itsekkyyttä toimia noin! En voi uskoa että kovinkaan moni lapsensa tappanut on täyttä ymmärystä vailla vaan pelkästään itsekäs paska

muuta en voi sanoa että ne naiset jotka tappaa lapsensa on hiukan sekasin! niin kuin sanoit on niitä muitakin keinoja jos ei halua lasta! nämä asiat kiehauttaa aina sisälläni, miten lapsen ÄITI voi tappaa lapsensa? se on jotain mitä ei voi hyväksyä, ei mikään lapsen murhaaja ansaitse vaivaisia 5 vuotta, vaan kuolemantuomion!

• jhanna

"Hän kertoi järkyttävän rikoksensa syyksi sen, että hän synnytti vuosina 1999-2003 kolme lasta mieheltään salassa. Synnytyksen jälkeen Courjault murhasi lapsensa ja kätki kaksi viimeksi syntynyttä perheen pakastimeen.

- Halusin pitää vauvat lähelläni, äiti selitti."

IS, 14.10.2006

Okei - kannattaako sinun, kenties pienelläkin kapasiteetilla, ruveta YMMÄRTÄMÄÄN tätä asiaa? Josko antaisit asian olla, ja liittäisit sen muiden järjettömien rikosten joukkoon?

• minä minä

miten tälläiset murhat voi liittää muihin? lehdissä komeilee otsikoilla aina että joku on tappanut känniöykkärin, lapset ovat useinmiten puolustuskyvyttömiä, varsinkin pienet lapset. mistä heitä rangaistaan kuolemalla? siksi siitä on tehtävä heti loppu jos jompikumpi vanhemmistä kohottaa nyrkkinsä, jossain vaiheessa se kuitenkin päätyy raaempaan! kun se tapahtuu kerran niin se on oltava myös viimeinen kerta! ne jotka hakkaa lastaan tai jopa tappaa niin heillä ei ole ihan kaikki himassa, se on merkki mihin on sosiaalityön tekijöitten puututtava ja se on tasan varma asia että jos minä ikänä törmään nuoreen tai lapseen jota hakataan niin se ei jää siihen minun kohdaltani. näpyttelen esiksi poliisien numeron, sellaiset vanhemmat on saatava oikeuteen ja heti! heillä ei ole oikeutta käydä käsiksi lapseen ei missään tilanteessa oli lapsi tehnyt mitä hyvänsä.

• epäilemättä sairas,

mutta ei aviomieskään kulje ihan täysillä, mikäli "ei huomaa" vaimon kolmea raskautta ja synnytystä. Siinä on todellakin vakka kantensa valinnut.

Ehkäpä oli oikeasti lasten (tai ympäröivän yhteiskunnan) onni, etteivät tuollaisista lähtökohdista edes saaneet mahdollisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108