Nyt koeajettu 2,0 cvt ja 2,0 cdr.
Cdr ei ollutkaan niin "tykki" kuin olin odottanut. Ihan mukava käytännön suorituskyky kuitenkin, mutta vaatisi kaverikseen kehittyneen automaattilaatin (kuten VW golf:ssa).
Portaaton vaihteisto bensamallissa toimii moitteetta, jos ei halua kiihdytellä rajusti. Auton suorituskyvyn huippu tuntuu katoavan parhaan vääntömomentin yläpuolella. Tämä siis takapuolituntumalta.
Autoissa helppo löytää hyvä ajoasento, mutta rengasmelu moottoritien karkealla asfaltilla häiritsee. Nopeuden ollessa yli 140km/h kuuluu myös dieselin ääni. Bensalla en ajanut yli 120km/h.
Hyvä auto varsinkin taajamiin, joissa ei nopeudet tuo rengasmelua esille. Hintansa väärti.
kävin koeajolla
jhgfd
3
1189
Vastaukset
- jhgf
Koeajot siis Dodge Caliber:lla
- voi ei
ei näistä saa hintansa väärttejä edes kiinan romu markkinoilla
- sepe7
"Auton suorituskyvyn huippu tuntuu katoavan parhaan vääntömomentin yläpuolella"
Kaikissa autoissa tehokkain kierroslukualue on parhaan vääntömomentin ja parhaan tehon kierrolukujen välissä. Mihin se on sieltä voinut Caliberista kadota?
Vai mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703169
- 622515
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562146Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942065- 551972
- 421604
- 401570
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141263EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391178- 61103