Mitähän eroa on otsikon autoilla noin laadullisesti?
Mielestäno Caliber on tehty halvalla, minkä huomaa viimeistelystä, äänieristyksestä ja tietenkin hinnasta.
Onko Jeep Compass myös äänekäs?
Compass on kalliimpi, mutta johtuuko se nelivedon tuomasta lisätekniikasta?
Compass vs Caliber
6
3091
Vastaukset
- Jumppi
Kyllä itse teknisistä tiedoista, lehtien koeajoista yms. olen päätellyt, että lähes samasta autosta eri kuosissa ( 4-veto ja vaikkapa 2.4l moottori) on kyse. Hintaero varmaan selittynee nelivedolla. Halvin mallihan on varustettu 2.4 litraisella bensakoneella ja jos ajattelee sitä ja nelivedon lisähintaa niin joku 32 tuhanne euron hinta verrattuna Caliberiin (2-veto, 2.0 mottori) on aika ymmärrettävä.
Äänekkyydestä ei Jeepin osalta ole testeissä puhuttu mitään. Maasturille varmaan myös sallitaan hieman henkilöautoa suurempi melu.- juke
"At times the booming tire roar made the Compass no quieter than the cargo hold of a 747. We suspect the optional 18-inch wheels and tires were partly to blame..."
Löytyypi palstan aiemmasta linkistä. - Arnie
"Maasturille varmaan myös sallitaan hieman henkilöautoa suurempi melu."
Compass on citymaasturi, ja niiltä odotetaan henkilöautomaista mukavuutta.
- masa1
lienee myös harkinnan arvoinen tässä luokassa. "Samasta" autosta kun on kyse. Tuleekohan Suomeen?
http://www.jeeppatriot.com/forum/showthread.php?t=18- Suomeen?
Patriot olisi paremman näköinen kuin Compass. Perustuvat samaan pohjalevyyn ja tekniikkaan, joten hintaeron ei pitäisi olla kovin suuri.
Maahantuojasta riippuu tuoko kahta samanlaista
autoa Suomen pienille markkinoille.
- forre
Minusta toi uusi jeepin kompassi on sisustukseltaan ja etenkin kuskin näkökentästä katsottuna todella halvan oloinen, ja kojetaulun muotoilu tuo mieleen vanhan nissanin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828