YOU WILL ALL REMEMBER THIS DAY AS THE DAY WHEN YOU ALMOST CAUGHT CAPTAIN JACK SPARROW!
Vastaukset 4
- on..
in world's end, jos kiinnostaa.. ja ensi-ilta 25.5.07
ootan jo innolla!!!!:D- zeromjj-d
Tiesin jo että sen nimi oli World's End ja tiesin jo ensi-illankin:) Odottelen myös sitä jo ihan innolla, että en tiedä miten pysyn housuissani... :D hehe... :)
- Tuhahdus
zeromjj-d kirjoitti:
Tiesin jo että sen nimi oli World's End ja tiesin jo ensi-illankin:) Odottelen myös sitä jo ihan innolla, että en tiedä miten pysyn housuissani... :D hehe... :)
...Se kylläkin on At Worlds end.
- Pirates medaljong
...omasta mielestäni Will Turner on kyllä samalla viivalla. Kuumia tapauksia molemmat! Itse olen täysin myyty kahdelle leffatrilogialle; PotC ja TSH. Jack on hurmaava hulttio ja Will kiltti komistus. Molemmat pistävät pasmat sekaisin ja ajatukset huitelemaan pois sieltä, missä niiden pitäisi olla.
Mmmmm... hulttio Jack ja komistus Will
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901673
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17965- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43851Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607