Onnellisuus

tänään ja huomenna

Kertokaa te kokeneet vaakanaiset, miten meidän herkkien ja vapautta kaipaavien sielujen on mahdollista tulla onnellisiksi. Turvallinen parisuhde houkuttaa, mutta sielu tuntee itsensä kahlituksi. Onko vaa'alle mahdollista kasvaa henkisesti niin paljon, että ymmärrystä ja toisen kantamistakin löytyisi pitkään parisuhteeseen.

6

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25 vuotta

      siitä vaan jos löydät sopivan kumppanin!! Siitä se on kii :)

    • anturi

      Jos kaipaa vapautta ja ajattelee kuitenkin tulevansa onnelliseksi vain pitkässä parisuhteessa kahlittuna, kuulostaa se jo vähän erikoiselta.

      Luulen, että itse kullakin löytyy kykyä pitkään parisuhteeseen, mikäli vain on haluja tai löytää vertaisensa kumppanin. Tiettävästi se vain ei ole muodikasta nykyään, ei ole ollut vuosikymmeniin. Eikä se kysy horoskooppimerkkiä.

      • kaurist.

        Esim. vihkikaavassa ei tosin kysytä haluatko vaan tahdotko, mikä käsittääkseni on astetta vaativampi asia.

        Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat vertaisensa kumppanin löytämisellä?
        Oisko luovuttava "leikistä" jos vaikka epäilisi, ettei itse ole ihan kumppaniehdokkaan vertainen? :)


      • anturi
        kaurist. kirjoitti:

        Esim. vihkikaavassa ei tosin kysytä haluatko vaan tahdotko, mikä käsittääkseni on astetta vaativampi asia.

        Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat vertaisensa kumppanin löytämisellä?
        Oisko luovuttava "leikistä" jos vaikka epäilisi, ettei itse ole ihan kumppaniehdokkaan vertainen? :)

        tarkoittaa tässä nyt sitä mikä sattuu miellyttämään, se ei nyt välttämättä aukea heti, mutta pikku hiljaa avautuu ja saavuttaa päämääräänsä = löytänyt vertaisensa. Siinä löytämisen (avautumisen) ajassa jo saa tietää senkin onko itse toisen vertainen. Siis ei saa hoppuilla, mennä asioiden edelle.


    • just a woman

      Ei parisuhteessa tarvitse olla kahlittu. Olen asunut nyt mieheni kanssa samassa asunnossa kaksi vuotta ja aina sanonut hänelle, milloin minua ahdistaa ja tarvitsen omaa tilaa, hän ymmärtää sen ja antaa sitä minulle koska rakastaa minua.

      Ei vakituisessa parisuhteessa ole mikään tarve olla toisen kanssa jokainen päivä ja maata koko ajan vierekkäin sohvalla katsoen romanttisia komedioita....sinulla saa olla myös oma elämä!

      Vaaka tarvitsee parisuhteen missä saa pitää myös oman vapautensa, joka ei tarkoita sitä että heti hypättäisiin sänkyyn toisen miehen/naisen kanssa. Esimerkiksi mun on saatava mennä kaverien kanssa ja mun on saatava olla minä eikä mua voi laittaa kotirouvan rooliin. Haluan oman päätösoikeuden. Ei sovinisteille!!! Jos haluan mennä vaikka metsätöihin niin sitten menen sinne tai vaikka armeijaan....kukaan ei saa sanoa mulle että eihän se nyt sulle sovi koska sinähän olet nainen.

      Minä teen itse elämäni päätökset eikä kukaan muu ja jos mies rakastaa niin kyllä hän sitten ymmärtää eikä kahlitse!

      Ja sen verran ainakin vaaoilla ja yleisesti naisilla on munaa, että kyllä he yksinkin pärjäävät! Ei ole pakko saada lapsia tai olla miehen kanssa naimisissa ollakseen menestyvä hieno nainen!

      Tulipas feminististä textiä :)))))

      • vaaka woman

        :).. vaan parisuhteessa tietty pitää (ja haluaakin) ottaa myös sen toisen osapuolen toiveet huomioon. tasapainoilua, sehän on meillä vaa'oilla jo verissä, heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe