Onnellisuus

tänään ja huomenna

Kertokaa te kokeneet vaakanaiset, miten meidän herkkien ja vapautta kaipaavien sielujen on mahdollista tulla onnellisiksi. Turvallinen parisuhde houkuttaa, mutta sielu tuntee itsensä kahlituksi. Onko vaa'alle mahdollista kasvaa henkisesti niin paljon, että ymmärrystä ja toisen kantamistakin löytyisi pitkään parisuhteeseen.

6

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25 vuotta

siitä vaan jos löydät sopivan kumppanin!! Siitä se on kii :)

• anturi

Jos kaipaa vapautta ja ajattelee kuitenkin tulevansa onnelliseksi vain pitkässä parisuhteessa kahlittuna, kuulostaa se jo vähän erikoiselta.

Luulen, että itse kullakin löytyy kykyä pitkään parisuhteeseen, mikäli vain on haluja tai löytää vertaisensa kumppanin. Tiettävästi se vain ei ole muodikasta nykyään, ei ole ollut vuosikymmeniin. Eikä se kysy horoskooppimerkkiä.

• kaurist.

Esim. vihkikaavassa ei tosin kysytä haluatko vaan tahdotko, mikä käsittääkseni on astetta vaativampi asia.

Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat vertaisensa kumppanin löytämisellä?
        Oisko luovuttava "leikistä" jos vaikka epäilisi, ettei itse ole ihan kumppaniehdokkaan vertainen? :)

• anturi
        kaurist. kirjoitti:

Esim. vihkikaavassa ei tosin kysytä haluatko vaan tahdotko, mikä käsittääkseni on astetta vaativampi asia.

Voisitko täsmentää, mitä tarkoitat vertaisensa kumppanin löytämisellä?
        Oisko luovuttava "leikistä" jos vaikka epäilisi, ettei itse ole ihan kumppaniehdokkaan vertainen? :)

tarkoittaa tässä nyt sitä mikä sattuu miellyttämään, se ei nyt välttämättä aukea heti, mutta pikku hiljaa avautuu ja saavuttaa päämääräänsä = löytänyt vertaisensa. Siinä löytämisen (avautumisen) ajassa jo saa tietää senkin onko itse toisen vertainen. Siis ei saa hoppuilla, mennä asioiden edelle.

• just a woman

Ei parisuhteessa tarvitse olla kahlittu. Olen asunut nyt mieheni kanssa samassa asunnossa kaksi vuotta ja aina sanonut hänelle, milloin minua ahdistaa ja tarvitsen omaa tilaa, hän ymmärtää sen ja antaa sitä minulle koska rakastaa minua.

Ei vakituisessa parisuhteessa ole mikään tarve olla toisen kanssa jokainen päivä ja maata koko ajan vierekkäin sohvalla katsoen romanttisia komedioita....sinulla saa olla myös oma elämä!

Vaaka tarvitsee parisuhteen missä saa pitää myös oman vapautensa, joka ei tarkoita sitä että heti hypättäisiin sänkyyn toisen miehen/naisen kanssa. Esimerkiksi mun on saatava mennä kaverien kanssa ja mun on saatava olla minä eikä mua voi laittaa kotirouvan rooliin. Haluan oman päätösoikeuden. Ei sovinisteille!!! Jos haluan mennä vaikka metsätöihin niin sitten menen sinne tai vaikka armeijaan....kukaan ei saa sanoa mulle että eihän se nyt sulle sovi koska sinähän olet nainen.

Minä teen itse elämäni päätökset eikä kukaan muu ja jos mies rakastaa niin kyllä hän sitten ymmärtää eikä kahlitse!

Ja sen verran ainakin vaaoilla ja yleisesti naisilla on munaa, että kyllä he yksinkin pärjäävät! Ei ole pakko saada lapsia tai olla miehen kanssa naimisissa ollakseen menestyvä hieno nainen!

Tulipas feminististä textiä :)))))

• vaaka woman

:).. vaan parisuhteessa tietty pitää (ja haluaakin) ottaa myös sen toisen osapuolen toiveet huomioon. tasapainoilua, sehän on meillä vaa'oilla jo verissä, heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      156
      5819
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3273
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      100
      1831
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1190
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1124
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      65
      1111
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      993
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      58
      990
    9. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      159
      865
    10. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      865
    Aihe