eli hyvät 40 nyt on tunnustuksen aika ,vielä näin myöhään lauantai-iltana.
eli mihin olet jäänyt koukkuun tänne keskustelupalstalle,niin onhan täällä kivaa seuraa;)
vaiko johonkin muualle,esim noihin peleihin mitä täällä netissä voi pelata?
tästä tulikin mieleen älkää hyvät ihmiset ainakaan jääkö virkkuu koukkuun kiinni,se tekee todella kipeää irroittaa sitä esim reidestä saati virvelin(ongen) koukkua;(
nyt nimittäin on mentävä irroittamaan sitä virkkuu koukkua reidestä,ei omasta mutta..
tunnustatko jääneesi koukkuun?
27
1474
Vastaukset
- paha juttu
Pelaan pelaan ja veikkaaja lehteä selaan.
Mikä avuksi.- blackwomans
niihinkin jää useasti koukkuun.
miten päästä irti,no jos egejä on tarpeeksi rahapussissa niin mikäs siinä:)
ei vaan sekin siis pelaaminen voi viedä omaisuuden;(
- oli erittäin
suuressa merkityksessä, kun yksinhuoltajaäitini sitä heilutti päätyönsä ohella, jotta pääsin opiskelemaan.
- blackwomans
ansaittava.
arvostan kyllä ns,käsityö ihmisiä itse en heihin lukeudu.
vaikka pysyy se koukku minunkin kädessä:)
Musaan ja elokuviin...
Ja siinä sivussa niin kuin donis sanoi, pasianssia ja herttaa tulee läiskittyä vähän liikaakin.
Palstallakin tulee ajoittain majailtua, mukavia kun olette...=))))- blackwomans
vähän liikaa tulee majailtua täällä,vaan eihän se haittaa;)
musiikkia sen parempaa rentoutumis keinoa ei ole;)
- xs2jammu
En edes joka päivä tsekkaa näitä, mutta on tää kuitenkin niitä yksiä harvoja mestoja missä käyn prätkä osion lisäksi.
- blackwomans
mulla vaan duunit on sellasia ,että täällä sitä tulee käytyä niin ja siellä mp-keskustelussa myös.
lukasemassa tosin vaan,vaan tuntuu että nykyään se on suurimmalta osin noiden nk palsta motoristien paikka;(
en mä ainakaan ole missään koukussa... jollet sä mua siihen laita... ;DDD
Ja mitä tulee taas... niihin toisiin koukkuihin... niin tiedän miten pirun kipeää tekee rapala mangnumin koukku peukalon kynnen alla ja vielä kun reilun kilon hauki on yksissä koukuissa kiinni ravistelemassa... ;(((
Ni... voihan Auts sentään... ;(((
Mut mee sä tekemään sankarin työ... ;))) ja hoida koukku veks... jookosta... vaikka taidat tosi toimissasi jo ollakkin...- blackwomans
no ei sitä nyt niin kirjaimellisesti tarvitse ottaa,sitä virkkaamista ,että heti menit kokeilee miltä se tuntuu;)
no ketjujako virkkasit, vai patalapun?
kyllä nyt on koukku pois ja tyytyväinen olla saa niin hän sekä minä ..huh..
varmaan sattuu jos jää kiinni koukkuun oikein tosissaan,siis tarkoitan tällä sitä rapalaa tms:) blackwomans kirjoitti:
no ei sitä nyt niin kirjaimellisesti tarvitse ottaa,sitä virkkaamista ,että heti menit kokeilee miltä se tuntuu;)
no ketjujako virkkasit, vai patalapun?
kyllä nyt on koukku pois ja tyytyväinen olla saa niin hän sekä minä ..huh..
varmaan sattuu jos jää kiinni koukkuun oikein tosissaan,siis tarkoitan tällä sitä rapalaa tms:)menny... vaikka aika lähellä mahdollisuuksia siihen olenkin... ;)))
Arvaa... ? kumman...
Hyvä juttu... tarvitsikos muuten antaa koukistajan poistajaa...
Kyllä se sattuu... kun hermoja sellanen iso koukku oikein painolla vängertää... ja kun on niin iso... se se... mikä se nyt onkaa se... koukun vasta väkänenki... niin ei se tullut läpikään vetämällä... leikkaamalla se piti poistaa... ja kun se kerkis olemaan siinä muutaman tunninki ni... huh sentään... ;(- blackwomans
Wiljami kirjoitti:
menny... vaikka aika lähellä mahdollisuuksia siihen olenkin... ;)))
Arvaa... ? kumman...
Hyvä juttu... tarvitsikos muuten antaa koukistajan poistajaa...
Kyllä se sattuu... kun hermoja sellanen iso koukku oikein painolla vängertää... ja kun on niin iso... se se... mikä se nyt onkaa se... koukun vasta väkänenki... niin ei se tullut läpikään vetämällä... leikkaamalla se piti poistaa... ja kun se kerkis olemaan siinä muutaman tunninki ni... huh sentään... ;(tunkea sormet siihen koukkuun,eikös äiti ole opettanut että kaikkea ei tarvitse kokeilla?
katsoakkin saa;)
olet sä muuten asunut täällä koko päivän voi wiljami:) blackwomans kirjoitti:
tunkea sormet siihen koukkuun,eikös äiti ole opettanut että kaikkea ei tarvitse kokeilla?
katsoakkin saa;)
olet sä muuten asunut täällä koko päivän voi wiljami:)ku ei äitee ollu lähelläkään...
tapahtuma hetkellä... ;)))
Aivan... joskus onkin paree katsoa ensin...
ennenku katua... ;)))
En muuten ole... ku olen ollu ulkonakin... ;DD
- kikakakkonen
...että olis koukussa mihinkään, mutta vetoa on selvästi tänne palstalle samoin kuin hösään niitä postikorttejanikin.
- blackwomans
jotenkin sen huomaa ,ketkä ovat koukussa tähän 40 keskusteluun,mutta hauskaahan täällä välillä on ja etenkin kun saa ajatukset pois siitä normaalista elämästä;)
- tomppa2006
...olen tosiaankin jäänyt koukkuun tähän 40 keskusteluun. Aikaisemmin pyörein entisen kotikaupunkini ja nykyisen asuinpaikkani keskusteluissa. Tämä palsta on jotenkin läheisempi, meitä kaikkia yhdistää eletty menneisyys ja nykypäivän murheet ja ilot.
- blackwomans
olipa kaunisti sanottu;)
eteenpäin ollaan menossa kovaa kyytiä,periksi ei anneta.
erilaiset ihmiset ja mielipiteet on elämän rikkaus.eihän siitä mitään tulisi jos kaikki menisi saman kaavan mukaan.
ehkä olen niin omapäinen ,että en edes siihen suostuisi.
kunhan jokainen meistä muistaa meillä on vaan ja ainostaan tämä yksi elämä,joten eletään sen mukaan,niin ne hyvät kun huonotkin päivät;)
Kyllähän näitä luettua tulee. Mutta harvemmin kirjoittelen. No ehken noista maalauksista tulee rustattua vähän useammin tekstiä.
Mutta se varsinainen kysymys!
Tuohon mopoiluun olen kyllä jostain syystä jumittunut. Nytkin ihan tosissani mietin, missä asti kerkiäisi käydä valoisana aikana, jos pian lähtisi. Puolipilvinen ilma, lämpöä noin seitsemän astetta. Varusteet on sitä luokkaa, että tarkenen kyllä. Muutta katsotaan nyt.- blackwomans
kaikki irti vielä ennen talvea,hyvä niin ,tosi aika hitsisti on sadellut lehtiä maahan ja se tekee noista kanteista liukkaita.
täällä vartutaan ensi kevättä,kunhan se nyt tulisi pian;) blackwomans kirjoitti:
kaikki irti vielä ennen talvea,hyvä niin ,tosi aika hitsisti on sadellut lehtiä maahan ja se tekee noista kanteista liukkaita.
täällä vartutaan ensi kevättä,kunhan se nyt tulisi pian;)Mutta en sitten kumminkaan lähtenyt ajelemaan, vaikka mieli vähän teki.
- niisku-myy46
Tassu sydämellä: Olen jäänyt koukkuun tähän keskustelupalstaan. Ette kyllä ehkä ole huomanneet koko asiaa :D
- retros
minäkö?
Katsotaan huomenna.. - blackwomans
tervetuloa;)
täällähän on kivaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa,ottamalla kantaa niihin aiheisiin, jotka itseään miellyttää:) - blackwomans
retros kirjoitti:
minäkö?
Katsotaan huomenna..mut oot sit varovainen, ettei koukku uppoa niin syvälle, että joutuu tekemään kirurgisia operatsuuneja:)
- retros
blackwomans kirjoitti:
tervetuloa;)
täällähän on kivaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa,ottamalla kantaa niihin aiheisiin, jotka itseään miellyttää:)kyllä ja hei!
- niisku-myy46
blackwomans kirjoitti:
mut oot sit varovainen, ettei koukku uppoa niin syvälle, että joutuu tekemään kirurgisia operatsuuneja:)
Joskus tuntuu, että pieni vieroitus olisi paikallaan, mutta kun istut koneella tavallaan työksesi, niin kiusaus on liian suuri sukeltaa myös palsta-maailmaan :D
- niisku-myy46
retros kirjoitti:
kyllä ja hei!
Minulla on selitys asiaan: Teen työtä kotona ja koneella. Onkos ihme, että tänne sitten eksyn, kuin varkain... tai silleen .... ;)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862