Suositelkaa jotain hyvää ihotautilääkäriä pk-seudulla? Pitäisi saada akneen roaccutan kuuri.
Paljonko lääkärissä verikokeissa käynti tulee maksamaan? Korvaako kela lääkkeistä lääkäristä käynnistä osan?
Suositelkaa siis hyviä lääkäriasemia joihin ei ole pitkää jonoa, ja johon voisi päästä mahdollisesti jopa viikonloppuisin
Ihotautilääkärit pk-seudulla?
8
22544
Vastaukset
- minä itse
Yksityisellä asiointi menee ainakin yli 50 e lieppeille, uskoisin että 50-80 e riittänee käyntiin. Sitten se verikoe, sitä en tiedä, kun en itse ole yksityisellä sitä ottanut, joten kysy jos haluat ja mahdollisuus on, niin mennä otattamaan sen julkiselta puolelta, jolloin selviät terveyskeskuskäyntimaksulla 11,50e. Yksityisellä varmasti on kalliimpaa. Jos sulla on mahdollisuus, niin pyri Mehiläiseen, siellä perjantaisin kai päivystää tämä Itä-Suomen suuri ihme, Raimo Suhonen, joka on kyllä hyvä ihotautilääkäri.
- minä itse
Toki Kela korvaa osan lääkkeen hinnasta yksityisellä käynnistä.
- lissu80
minä kävin joskus Leppävaaran mehiläisellä h. happosella. anto nopeesti lääkkeet ja oli muutenkin ihan ok.
- teppo
Varasin ajan nettivarauksen kautta www.mehilainen.fi/ajanvaraus tuolle Happoselle.
Kiitos paljon hyvästä vinkistä. Enpä edes tiennyt että ajanvaraus onnistuisi netin kautta noin helposti. Ja kohta 10-vuotta tapellut finnien kanssa, nyt päätin että saa riittää.
Mutta antaako tuo Happonen heti reseptin roaccuttaniin, vai pitääkö ensin käydä verikokeissa? Onnistuuko tuo verinäytteen otto samalla kertaa vai pitääkö varata erillinen aika?
Kuinka paljon kela on maksanut teidän roaccutan lääkkeistä, sekä lääkärin kuluista? - lissu80
teppo kirjoitti:
Varasin ajan nettivarauksen kautta www.mehilainen.fi/ajanvaraus tuolle Happoselle.
Kiitos paljon hyvästä vinkistä. Enpä edes tiennyt että ajanvaraus onnistuisi netin kautta noin helposti. Ja kohta 10-vuotta tapellut finnien kanssa, nyt päätin että saa riittää.
Mutta antaako tuo Happonen heti reseptin roaccuttaniin, vai pitääkö ensin käydä verikokeissa? Onnistuuko tuo verinäytteen otto samalla kertaa vai pitääkö varata erillinen aika?
Kuinka paljon kela on maksanut teidän roaccutan lääkkeistä, sekä lääkärin kuluista?siitä on muutama vuosi kun itse kävin. ensin jutellaan yleensä noin vartti eri vaihtoehdoista ja elämäntilanteesta. verikokeet voit yleensä tehdä heti, mutta ne maksavat ekstraa (ovat aika kalliita). erikoislääkärin palkka 15 minuutista on noin 50 euroa toimistomaksu 10 euroa, josta kela korvaa 10-20 euroa. joissakin paikoissa on suoravelotusjärjestelmä, voit kysäistä siitä etukäteen jos haluat odotellessasi. kela antaa jonkin verran takaisin tuosta roaccutan lääkkeestä, en muista enää kuinka paljon sen korvaavuus on, mutta sille on myös hieman halvempi rinnakkaislääke. lääkäri selittää nämä jutut sitten. jos et ole syönyt mitään aknekuuria (esim. antibiootteja), et voi saada heti roaccutania, vaan sinulle määrätään joku muu lääke, koska lääkärin etiikka velvoittaa käyttämään sitä viimeisenä lääkkeenä (eli voidaan käyttää vaikka olisi lieväkin akne jos ei muulla yksinkertaisesti lähde). voitte sopia esim. parin viikon antibioottikuurista, jos ei lähde niin sitten roaccutania. kysy lisää lääkäriltä ja mene mahdollisimman luonnollisen ihoisena sinne, eli naiset ilman meikkiä tottakai ja miehet ilman että olette käyttäneet finnivoiteita. näin pystyy parhaiten arvoimaan ihon kunnon.
- minä vaan...
teppo kirjoitti:
Kuinka paljon kela on maksanut teidän roaccutan lääkkeistä, sekä lääkärin kuluista?Suosittelen lämpimästi ihotautilääkäri Raimo Suhosta. Paras asiantuntija, nopeat diagnoosit ja hyvä hoito. Hänellä on myös omat nettisivut, jotka löytyy googlettamalla.
- minä itse
minä vaan... kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi ihotautilääkäri Raimo Suhosta. Paras asiantuntija, nopeat diagnoosit ja hyvä hoito. Hänellä on myös omat nettisivut, jotka löytyy googlettamalla.
Joo, itse huomasin juuri, ettei hän (RS) enää Mehiläisessä pidäkään vastaanottoa, ottaa potilaita siis vastaan Mikkelissä.
- tiitu
pistän vielä listan jatkoksi lääkärin jolla kävin Diacorissa eli Terttu Virrankoski. Vastaan otot: Keskusta, Tapiola, Leppävaara, Iso Omena. Netistä ajanvaraus nopeinta. Ehtii "jonon kärkeen" eikä tarvii puhelimessa jonotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671