AITOA SS-TAVARAA

KELPAAKO??

AJATTELIN KYSÄSTÄ ONKO KUKAAN KIINNOSTUNUT OSTAMAAN?

TÄMMÖSET LÖYTYISI:

-HAKARISTI KAULAKORU
-TIKARI SS-MERKEIN
-LAKKI, PÄÄKALLOMERKKI EDESSÄ LIPAN PÄÄLLÄ
-PALVELUS ASUN TAKKI
-SS/HAKARISTI PÖYTÄVIIRI
-SS-KALVOSIN-NAPIT
-MITALEITA
-VALOKUVIA RINTAMALTA SATOJA, JOUKOSSA MYÖS PARAATI KUVIA, ONPA MUUTAMASSA MYÖS HITLERKIN

KAIKKI EDELLÄ MAINITUT TAVARAT AITOJA,
KUULUIVAT ISO-ISÄLLENI.

JOS KIINNOSTUSTA, LAITA SÄHKÖPOSTI OSOITE, LAITAN MEILIÄ.

29

10283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydät

      tikarista ja nipullinen kuvia? Kiitos.

    • tusssari

      kiinnostaa

      -LAKKI, PÄÄKALLOMERKKI EDESSÄ LIPAN PÄÄLLÄ
      -PALVELUS ASUN TAKKI

      Ja osoite oli
      [email protected]

      • jasujanne

      • Rauhanrauhaa
        jasujanne kirjoitti:

        minkälainen on palvelusasun takki?

        koko ja hinta??


        [email protected]

        Kun taas puna-armeijan uniformut ovat rauhanasusteita.


    • kaikista

      hintatiedot

      • sähköpostia

        jos olet halukas keskustelemaan ostosta, en ole hinnoitellut näitä mitenkään! välttämättä en edes myy, ja kaikille en millään summalla, joten mikäli ostohaluja, ota yhteys meiliin!


    • halukas
    • Samppa100
    • Onko lakki tai takki vielä myynnissä? Mitä mitaleita? Onko kuvia?

    • hynkelberger

      Moro!
      Vieläkö löytyy ss tavaraa?

      Henri Kuusisto
      p. 0415010088

    • 7365

      Jos löytyy orginaalia SS-tavaraa niin ilmoittele ihmeessä! Maksan kyllä hyvin

    • 7365

      Vielä edelliseen että jos tavaraa vielä jäljellä kiinnostusta olisi ja yleisesti muutenkin tiedoksi! Aloitteleva alan keräilijä.
      Ottakaa yhteyksiä ;)

    • menny

      Vai onko kaikki myyty?

    • 1957

      ONKO TIKARI JO MYYTY?

      • SS-Tikari

        Minulla olisi myös yksi aito SS-tikari myynnissä. Vieläkö kiinnostaa?


      • 1957
        SS-Tikari kirjoitti:

        Minulla olisi myös yksi aito SS-tikari myynnissä. Vieläkö kiinnostaa?

        Hei!
        Voitko lähettää kuvia ym.tietoa sähköp.


      • SS-tikari
        1957 kirjoitti:

        Hei!
        Voitko lähettää kuvia ym.tietoa sähköp.

        Voi olla että en osaa käyttää kyseistä foorumia, mutta en saa sähköpostiosoitettasi mistään esiin. Lähetän kuvia ym. infoa kun saan osoitteen.


      • 1957
        SS-tikari kirjoitti:

        Voi olla että en osaa käyttää kyseistä foorumia, mutta en saa sähköpostiosoitettasi mistään esiin. Lähetän kuvia ym. infoa kun saan osoitteen.

        Tässä osoite:

        [email protected]


    • moho92

      Olen kiinnostunut tuosta palvelustakista ja lakista, paljonko pyydät niistä?

    • Jimmyh851

      Nii olisin kiinnostunut tuosta viiristä ja kalvosin napeista. voisitko lähettää kuvia..?
      [email protected]

    • -damned-

      Olisin tuosta lakista kiinnostunut, jos on vielä myytävänä. Paljonkos tämä maksaisi ja minkälaisessa kunnossa se on? :)

    • Shalashaska!

      Olisin kiinnostunut näistä tavaroista ja voisin ostaa ne ellei kukaan muu ole niitä vielä ostanut tai ne ovat vielä myynnissä. Haluaisin vain yksityiskohtia tietää. Hinta, ovatko aitoja? ( uskon, että ovat, jos ovat isoisäsi) Onko luotettava taho? jne.. Mutta hintaa haluaisin kuulla?? Mutta todella kiinostunut olen!!

    • jasujanne

      paljonko lakista ja valokuvista?

    • Keräilijä

      Voisin ostaa kaikki mahdolliset tavarat mitkä löytyvät. Otappas yhteyttä [email protected] niin vaihdellaan puhelinnumeroita niin päästään nopeasti hieromaan kauppoja :)

    • RL

      Olen kiinnostunut SS- tikarista, jos se on SS- tikari. [email protected] Terveisin
      Riku Lehtonen

    • Wiking division

      Moi,

      Minkälainen SS- tikari, voitko lähettää kuvan tai muuten kuvailla sitä!

      Terveisin,

      Riku Lehtonen
      [email protected]

    • tosidiootti

      MINUAKIN KIINNOSTAA OSTAA KAIKKI 1 000 000 EURON HINNALLA.

      EI KAI SILLÄ OLE VÄLIÄ, VAIKKA JUTTU ON JO KYMMENEN VUOTTA VANHA.

      VASTAA SÄHKÖPOSTIIN: [email protected]

    • Vedä_SS_päähäs

      Mulla olis myytävänä tuSSu. Siinä on pääkallo siinä klitoriksen paikkeilla. Sen kun kiskaiset nuppiis, nii sullakin on edes jotain päässä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe