Mikä Mättää? Valita nyt kun siihen on tilaisuus.
Tää mun käsittääkseni on virtuaali ja kasvoton tila,mihin voi mietteitään heittää...tai käydä keskustelua...
Se on kuin Hyttysen Paska Itämeressä.
Todellisuus on ihan toinen juttu.
Henkilökohtaisuuksiin mennään kun annetaan siellä täällä keskustelujen välissä oikeita tietoja:Kävin juuri Paratiisissa ja alla ei enään ole Focus vaan Anglia..jalassa oli nyt Lenkkarit ei Korkokengät...Osoite on Vuosaari eikä...Olen tietty otettu jos se tuo teille mielihyvän...Voidaan ratkoa mieltä painavat asiat...
MITÄ HAMPAAN KOLOSSA?
198
3450
Vastaukset
- (.)Y(.)
Mut sanoppas sinä,
pitäisikö minun vaihtaa,
koneeseeni optinen hiiri..
http://www.ife.ee.ethz.ch/~rodoni/download/funstuff/NewMouse.wmv
tän vanhan tilalle?.. :DDD- Tulienkeli
mikä estää?
mulla ei oo hiirtä ollenkaan ;) - (.)Y(.)
Tulienkeli kirjoitti:
mikä estää?
mulla ei oo hiirtä ollenkaan ;)Mut, en tollaseen karvaseen.. :DDD
- Tulienkeli
(.)Y(.) kirjoitti:
Mut, en tollaseen karvaseen.. :DDD
karvasia vai...tietsikka hiiriä?
- (.)Y(.)
Tulienkeli kirjoitti:
karvasia vai...tietsikka hiiriä?
Mut, mähän voisin.. muokata..
tätä vanhaa hiirtä?.. ;))
Kangaskaupasta karvaa..
sit vain..
leikkaamaan ja liimaamaan,
vanhan hiiren päälle karvapalttoo.. :DDD
Vois tulla söpö siliteltävä?.. ;)) - Tulienkeli
(.)Y(.) kirjoitti:
Mut, mähän voisin.. muokata..
tätä vanhaa hiirtä?.. ;))
Kangaskaupasta karvaa..
sit vain..
leikkaamaan ja liimaamaan,
vanhan hiiren päälle karvapalttoo.. :DDD
Vois tulla söpö siliteltävä?.. ;))ei muuta kun askartelemaan..
mut älä ihmeessä kännyy..et se on vaan se hiiri.
- Mysteriet
Mutta enpä viitsi siitä enää tässä narista, kun korpesi niin, että tein siitä ihan oman aloituksen...
Kyllä helpotti ;D- Tulienkeli
leipää ollenkaan...täytyy kai syödä loputkin prinssinakit..kun niistä kuuluu kiva äänikin.
Mikä korpesi, sano vaan ;)
- tomppa2006
Ei tässä näin pitänyt käydä. Minun piti vaan heittää jokunen mukava aloituskeskustelu ja katella miten lähtee menemään?
Nyt olen roikkunut kahden viikon lomani täällä netissä, kahta päivää lukuunottamatta joka päivä.
Juma kauta! Kohta mää lopetan koko touhun.- Tulienkeli
Mutta, mikäs tässä jos on luppoaikaa.
Näin meinas itseellekkin käydä...mutta ei sentään kokopäivistä ole kyse vaan muutama tunti...riittää...paitsi jos juttuseura on mukava,niin aika on lentänyt kuin siivillä.
Tunnustan että ihastuin Galileoon tapaan kirjoittaa...mutta, siitä on selvitty.
Anteeksi Galileoo susta tuli mun virtuaali Nalle - tomppa2006
Tulienkeli kirjoitti:
Mutta, mikäs tässä jos on luppoaikaa.
Näin meinas itseellekkin käydä...mutta ei sentään kokopäivistä ole kyse vaan muutama tunti...riittää...paitsi jos juttuseura on mukava,niin aika on lentänyt kuin siivillä.
Tunnustan että ihastuin Galileoon tapaan kirjoittaa...mutta, siitä on selvitty.
Anteeksi Galileoo susta tuli mun virtuaali Nalle...onneksi koko päivää täällä luuhaa. Silloin tällöin käyn katsomassa ja jotain väliin heittämässä.
Päivisin on enemmän aikaa naputella, illat ja viikonloput pitää pyhittää perheelle. Kyllä mä uskon seiviäväni tästä kurimuksesta. - Tulienkeli
tomppa2006 kirjoitti:
...onneksi koko päivää täällä luuhaa. Silloin tällöin käyn katsomassa ja jotain väliin heittämässä.
Päivisin on enemmän aikaa naputella, illat ja viikonloput pitää pyhittää perheelle. Kyllä mä uskon seiviäväni tästä kurimuksesta.Perhe on tärkeä...Hienoa ;)
Mullakin painottuu tää näpytys aamusta tai illasta, pientä koukkuun jäämistä olen havainnut itsessäni...mut kyllä se siitä... ;)
- Milana
Ihan just nyt mättää omat olemattomat kalan fileoimistaidot. Kuhan selkäruotoon jäi ihan liikaa hyvää kalalihaa kiinni. Nahan poisto sentään sujui lähestulkoon mallikkaasti :-)) Oikeesti elämä on syksystä huolimatta niin kevyttä ja valoisaa, ettei isompia murheita tai harmin aiheita ole!
- Tulienkeli
ihan yhtä paljon koska se on jäänyt vähemmälle...toi kalan fileoiminen....
Harvoin kalaa.. opettettu tai mitä lie eivät tykkää kalasta..kun jossain muodossa. - Milana
Tulienkeli kirjoitti:
ihan yhtä paljon koska se on jäänyt vähemmälle...toi kalan fileoiminen....
Harvoin kalaa.. opettettu tai mitä lie eivät tykkää kalasta..kun jossain muodossa...söisivät kalaa vaikka joka toinen päivä. Harvoin vaan saan kouraani ihan vastapyydetyn kalan. Ylensä turvaudun kaupan kalatiskiin tai pakastealtaaseen. Mutta harjoittelemalla opin varmaan fileointiekspertiksi :-))
- Tulienkeli
Milana kirjoitti:
..söisivät kalaa vaikka joka toinen päivä. Harvoin vaan saan kouraani ihan vastapyydetyn kalan. Ylensä turvaudun kaupan kalatiskiin tai pakastealtaaseen. Mutta harjoittelemalla opin varmaan fileointiekspertiksi :-))
Harjoitus tekee mestarin ;)))
Mutta se on hyvä... että tykkäävät eivätkä ....irvistele...pääasia että maistuu ja nälkä lähtee.
- ettei minulla
ole vielä rekattua nicciä, silti uskaltaudun ottamaan osaa keskusteluun. :)
Itselläni on hampaankolo täynnänsä tätä meidän suomalaista negatiivisuutta. Onkohan toista kansaa maan piirissä, jossa haukutaan lähes kaikkia.
Demokraattisesti valittu presidentti, ja kansanedustajat tuntuvat kirjoitusten perusteella täysiltä mänteiltä. Ahtisaarestakin tuli hyvä pressa vasta kun Halonen valittiin hänen tilalleen.
Toisaalta, kun Ahtisaarelta meni Nobel nenän edestä, siitä tunnutaan olevan vahingoniloisia.
Ennen viime vaaleja Halme oli maailman paras, ja tulisi yksinään muuttamaan maamme asiat. Nyt Halme on lähes kaikkien mielestä ihan muuta.
Maamme nimi voitaisiin muuttaa Angstlandiaksi.
Nyt tosin syyllistyn samaan, mistä muita moitin, mutta tämä onkin ainoalaatuinen teksti minun näpeistäni läheneenä.
Kiitos, helpotti! :)- Tulienkeli
Oikein silmä kirkastui...Todella Hieno ;)
Saa osallistua nicillä tai ilman.
Se on pääasia että, helpotti...mutta laita lisää jos tuntuu siltä...politiikasta en keskustelua saa aikaiseksi, mutta ihmettelen Halmeen valintaa...mikäs sillä ollessa...raha virtaa...teki tai paremminkin oli tekemättä.
- blackwomans
mikään;)
tänään vaan on pönttö niin sekaisin ,että tulee vastailtua mitä sattuu.
kiitos siitä kuuluu työnantajalle:)- Tulienkeli
Bailut ja Hmmm....kyllä se päänsärky helpottaa...muutaman tunnin päästä.
Nyt pitäis olla herkkuja...Hmmm - blackwomans
Tulienkeli kirjoitti:
Bailut ja Hmmm....kyllä se päänsärky helpottaa...muutaman tunnin päästä.
Nyt pitäis olla herkkuja...Hmmmsiis niin mahtavat bileet ,että et edes usko:)
mitä nyt yks virkkuukoukku jalassa.parit tappelun paikkaamiset.
elvytys ja exitus;( - Tulienkeli
blackwomans kirjoitti:
siis niin mahtavat bileet ,että et edes usko:)
mitä nyt yks virkkuukoukku jalassa.parit tappelun paikkaamiset.
elvytys ja exitus;(mutta, tappelemaanko te menittekin...ois pitäny lähtee messiin....
olikohan miehet...aihe...mietin ;) - blackwomans
Tulienkeli kirjoitti:
mutta, tappelemaanko te menittekin...ois pitäny lähtee messiin....
olikohan miehet...aihe...mietin ;)miehistä tapeltiin,oikein urakalla;)
oli muuten omat elvytys pakitkin mukana ja defi myös ei sitä joka naisella olekkaan omia ensiapu välineitä mukana kun lähtee yöksi.. ...bailaamaan;) - Tulienkeli
blackwomans kirjoitti:
miehistä tapeltiin,oikein urakalla;)
oli muuten omat elvytys pakitkin mukana ja defi myös ei sitä joka naisella olekkaan omia ensiapu välineitä mukana kun lähtee yöksi.. ...bailaamaan;)eiks sullakin ole oma kulta...sen käsityksen oon saanut...
Se on hyvä, et oli apu lähellä :) - blackwomans
Tulienkeli kirjoitti:
eiks sullakin ole oma kulta...sen käsityksen oon saanut...
Se on hyvä, et oli apu lähellä :)mutta ehkä et tiedä että olen ammatiltani?
joten olin yön töissä:)
kuitenkin kivaa iltaa sinulle täällä ehkä tapaamme vielä:) - Tulienkeli
blackwomans kirjoitti:
mutta ehkä et tiedä että olen ammatiltani?
joten olin yön töissä:)
kuitenkin kivaa iltaa sinulle täällä ehkä tapaamme vielä:)en..en ammattiasi tiedä....mutta,
Hyvää Illan Jatkoa :)
- N40+
Henkilökohtainen elämäntilanteeni on vaikea. Uppoan vain syvemmälle. Ruikutustani on tällä palstalla alla ja muilla palstoilla. Miten minä fiksu, hyvässä asemassa oleva, aikuinen, 4 lapsen äiti, hyvän miehen vaimo vaivun näin syvälle. Tiedätkö syvyys vain pahenee: osa lapsista ja mies ovatlomailemassa, minä vedän keppanaa yöpaita päällä ja itken. Jos tuntisit minut et uskoisi.
- Tulienkeli
kuitenkin tilantees..
se on vaan noustava sieltä ylös..hopi..hopi.
Sillä asmalla ei ole mitään sen suurempaa merkitystä...ei kukaan tuo pokaalia, jos on töissä suuri ja kotona pieni, käännä se tilanne toisinpäin.
Jokainen kuitenkin tekee niin kuin parhaakseen näkee....jos se tuo sulle helpotusta..niin hyvä. - lemnaminor
Jos sinulla olisi hyvä ystävä, jonka kanssa voisit jakaa tuon surun? Hyvän ystäväni kanssa olemme ottaneet tavaksi naureskella omille hölmöilyilemme ym., mitä elämässä tulee vastaan. Tämän olisin voinut lisätä ohjeiden mukaan.
Uskon, että vie aikansa päästä eroon tunteista toista kohtaan. Kunhan et sotke siihen tunnetta syyllisyydestä. Koska tilanne on jo ohi, niin yritä surusta huolimatta katsoa eteenpäin. Eihän elämän tarvitse palata samoilla raiteille. Voisit miettiä, mitä hait toisesta suhteesta ja saada muutoksen omassa liitossasi. - Tulienkeli
lemnaminor kirjoitti:
Jos sinulla olisi hyvä ystävä, jonka kanssa voisit jakaa tuon surun? Hyvän ystäväni kanssa olemme ottaneet tavaksi naureskella omille hölmöilyilemme ym., mitä elämässä tulee vastaan. Tämän olisin voinut lisätä ohjeiden mukaan.
Uskon, että vie aikansa päästä eroon tunteista toista kohtaan. Kunhan et sotke siihen tunnetta syyllisyydestä. Koska tilanne on jo ohi, niin yritä surusta huolimatta katsoa eteenpäin. Eihän elämän tarvitse palata samoilla raiteille. Voisit miettiä, mitä hait toisesta suhteesta ja saada muutoksen omassa liitossasi.tämä vai 40 ....
- lemnaminor
Tulienkeli kirjoitti:
tämä vai 40 ....
Töppäyksiä aina sattuu.. Toivon vain, että nimimerkillä 40 pääsisi eteenpäin elämässä ;).
- lemnaminor
Ei mitään sellaista, jota en olisi osaltani itse aiheuttanut :). Nautiskelen tässä samalla kupillista höyryävää teetä, kun kirjoittelen..
- Tulienkeli
paratiisissa oli niin pirun kylmä...että, kahvia kupissa tässä samalla...
- lemnaminor
Tulienkeli kirjoitti:
paratiisissa oli niin pirun kylmä...että, kahvia kupissa tässä samalla...
Ehkä on myös niin, etten jaksa narista. Kesäkuussa puolikuolleena väsymyksestä lopettelin viimeisen projektityön, koirani sairastui syöpään, elokuussa lopetin suhteen elämäni mieheen.. Eli lyhyessä ajassa tapahtui niin paljon asioita, että ulkokantautuvat narinan aiheet eivät tunnu todellisilta.
No,koirani voi paremmin. Mielenkiintoisia työpaikkoja on avoinna ja varmasti kulman takaa löytyy mies, joka osaa olla aidosti paikalla. Eli ei elämä niin vakavaa ole :). - Tulienkeli
lemnaminor kirjoitti:
Ehkä on myös niin, etten jaksa narista. Kesäkuussa puolikuolleena väsymyksestä lopettelin viimeisen projektityön, koirani sairastui syöpään, elokuussa lopetin suhteen elämäni mieheen.. Eli lyhyessä ajassa tapahtui niin paljon asioita, että ulkokantautuvat narinan aiheet eivät tunnu todellisilta.
No,koirani voi paremmin. Mielenkiintoisia työpaikkoja on avoinna ja varmasti kulman takaa löytyy mies, joka osaa olla aidosti paikalla. Eli ei elämä niin vakavaa ole :).paremmin...sille, sairaudelle on onneksi jo kehitetty jonkinlaiset lääkkeet.
Työ kummasti piristää...riippuu mitä työtä ja onko hyvä porukka...
Kyllä se siitä lähtee rullaamaan...ja se mieskin...no, koiran kanssa lenkillähän niihin on hyvä tutustua...;) - lemnaminor
Tulienkeli kirjoitti:
paremmin...sille, sairaudelle on onneksi jo kehitetty jonkinlaiset lääkkeet.
Työ kummasti piristää...riippuu mitä työtä ja onko hyvä porukka...
Kyllä se siitä lähtee rullaamaan...ja se mieskin...no, koiran kanssa lenkillähän niihin on hyvä tutustua...;)Oikeastaan kaikki on hyvin. Koiran lääkitys tepsi. Koulutus ja työkokemus ovat kunnossa. Pariin vuoteen en ole pitänyt kunnon lomia, joten tämä vastatkoon tämä sitä. Ja ei se elämäni mies ollut sittenkään elämäni mies. Muutenhan se vielä jatkuisi..
- Tulienkeli
lemnaminor kirjoitti:
Oikeastaan kaikki on hyvin. Koiran lääkitys tepsi. Koulutus ja työkokemus ovat kunnossa. Pariin vuoteen en ole pitänyt kunnon lomia, joten tämä vastatkoon tämä sitä. Ja ei se elämäni mies ollut sittenkään elämäni mies. Muutenhan se vielä jatkuisi..
ja lämmittää sydäntä, että on tollanen asenne kun Sulla....;)))
Omassa ja kaveri porukassa on onni suosinut enemmän näitä pitkiä liittoja...
..lähes kaikki.
Joskus taas kaikki asiat tuntuu olevan ihan ok.
Kuten tänään :))
Mättää, kun ois ollu nyt se tilaisuus valittaa..- Tulienkeli
hyvä vähän tuulettaa,
niin hyvät päivät tuntuvat paremmilta.
Jos siltä tuntuu,että haluis valittaa....niin viestiä vaan tulemaan ;) Tulienkeli kirjoitti:
hyvä vähän tuulettaa,
niin hyvät päivät tuntuvat paremmilta.
Jos siltä tuntuu,että haluis valittaa....niin viestiä vaan tulemaan ;)Kyllä nää pimeät päivät on jo jonkin aikaa ottanu
päähän. Niistä voi KAiT syyttää saamattomuutta,
jotenkin tulivat niin yhtä äkkiä.
Ja kiitos, kun annoit luvan valittaa.. eiköhän tää vielä iloksi muutu.. joskus ?)- Tulienkeli
Sanin kirjoitti:
Kyllä nää pimeät päivät on jo jonkin aikaa ottanu
päähän. Niistä voi KAiT syyttää saamattomuutta,
jotenkin tulivat niin yhtä äkkiä.
Ja kiitos, kun annoit luvan valittaa.. eiköhän tää vielä iloksi muutu.. joskus ?)miten se saamattomuus...pimeyteen liittyy...nukkuuko pitkään..
Hyvää Illan Jatkoa...ja Öitä.. - Sanin*
Tulienkeli kirjoitti:
miten se saamattomuus...pimeyteen liittyy...nukkuuko pitkään..
Hyvää Illan Jatkoa...ja Öitä....että nukuttaa, mikä kyllä voi mennä sitkeähkösti vaivanneen flunssan piikkiin, nyt jo ohi :)
Ja sitte, kun tykkää valosta ja auringosta, niin harmaat päivät vetää joskus mieltäkin harmaaksi..
Jopa ikkunoiden pesu voi olla suuri saavutus, kun ei kuulu ns. pakollisiin hommiin :)
- Tulienkeli
vastailen kunhan ...tuli ylläri vieraita.
- galileoo
valittamisen aihetta.Mikään ei tunnu ahistavan.
- Tulienkeli
Hyvää Iltaa Sullekkin...sanoo ja palataan.
- kikakakkonen
...täynnä touhua ulkona ja sisällä. Ei valittamista, mutta mikä siinä on kun juuri nauttii raikkaasta päivästä ja nuuskii nenän täydeltä kostean mullan tuoksua, saa melkein mielenrauhan ja erehdyn hyväntuulisena puhumaan kyylänaapurille jostain kumman syystä.Hänestä huokuu niin negatiivinen voima, että pitäis varmaan heilutella valkosipulia ja ristiä hänen edessään tai ampua kultaluodilla. Piti hölkätä äkkiä kotiin turvaan.
- Tulienkeli
kävin mökin laittamassa talvikuntoon....ilma oli kirpakka...sormet ja varpaat vieläkin kylmät.
Se on vähän...kun naapureitaan ei voi valita...vähän samanlaisia ongelmia...
- LoveRules
on niin mukava kun teinit lähtivät isälleen ja kaukokultani omalle kotiseudulleen ja sain tämän ihanan rauhan ihan useammaksi päiväksi. Kynttilät palamaan ja saunaan ja joku mahtava leffa... En nyt jaksa kaivella omia enkä muiden hampaankoloja.
Mut mut kyllä se maanantaina sitten jo muuttuu varmaan ääni kellossa? Nyt nautin vaan tästä.- Tulienkeli
hyvältä...että toljottamaan jäi ruutua...ja sukeltaa ruudusta sisään ;)))
Pidä se sama tunne...maanantainakin...älä vedä sitä kelloa, illalla vasta jos tarve vaatii. - LoveRules
Tulienkeli kirjoitti:
hyvältä...että toljottamaan jäi ruutua...ja sukeltaa ruudusta sisään ;)))
Pidä se sama tunne...maanantainakin...älä vedä sitä kelloa, illalla vasta jos tarve vaatii.hävettää joskus, miten voikaan olla mukavaa kun saa kämpän tyhjäks ja pääsee nauttimaan yksin olosta. Ja kuitenkin noita porukoita rakastan - tietysti - mistään sellaisesta ei ole kyse.
Siis pelkkiä hymyjä täältä puolen ruutua. Tällä kertaa. Se kello tikittää kuitenkin... ja aamupiru saattaa iskeä heti heräämisen jälkeen! - Tulienkeli
LoveRules kirjoitti:
hävettää joskus, miten voikaan olla mukavaa kun saa kämpän tyhjäks ja pääsee nauttimaan yksin olosta. Ja kuitenkin noita porukoita rakastan - tietysti - mistään sellaisesta ei ole kyse.
Siis pelkkiä hymyjä täältä puolen ruutua. Tällä kertaa. Se kello tikittää kuitenkin... ja aamupiru saattaa iskeä heti heräämisen jälkeen!hyvää olla vaan...ja ihan vaan olla...se on sitä sun omaa aikaas...laatuaikaa...siitä täytyykin nauttia...
No, enhän mä nyt oikeesti sinne sukella...en oo lepakko...vaikka...tää pitää paikkansa ne jotka ei mua tunne,luulevat niin ;))
Luulo ei ole tiedon.....
Mulla ei valitettavasti ole hampaankolossa mitään... ku käytin hammastikkua apuna... ;)))
Mutta Mukavaa Sunnuntai-Illan Jatkoa Sinulle... ;)))
Kuten Kaikille Muillekkin Palstalaisille... ;)))- Tulienkeli
hammastikku onkin hyvä ;)
Kiitos Samoin Sinulle. - Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
Terkut Tontulta... ;DDD
(jäi pois edellisestä)... ;(
Mutta ne Tulivat Tässä... ;)))Tonttu kurkistelemassa..vai ;)
Kiitos...kiitos....peittelikö...:) Tulienkeli kirjoitti:
hammastikku onkin hyvä ;)
Kiitos Samoin Sinulle.juu... hyvä se on...
vaan on niissäkin pahus vieköön eroja... ;)))
Kiitos... kun työt kutsuu kohta...Tulienkeli kirjoitti:
Tonttu kurkistelemassa..vai ;)
Kiitos...kiitos....peittelikö...:)ja säikähti vallan kamalasti... ku et ollukkaa yksinäs... ;)))
Peitteli ja pikkusen hmmmm... hipsuttelikin... ;)))- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
ja säikähti vallan kamalasti... ku et ollukkaa yksinäs... ;)))
Peitteli ja pikkusen hmmmm... hipsuttelikin... ;)))bodari...ei ihan heti kandee alkaa...mähän sanoin ;)))
Oisit vaan uskonut ;) - Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
juu... hyvä se on...
vaan on niissäkin pahus vieköön eroja... ;)))
Kiitos... kun työt kutsuu kohta...on eroja...hyviä???
Hyvää työ yötä...yötyötä...ota ne tikut mukaan ;)))
Vai ootko pirtsakka ja nukkunut hyvin ;) Tulienkeli kirjoitti:
bodari...ei ihan heti kandee alkaa...mähän sanoin ;)))
Oisit vaan uskonut ;)ja iha rauhassa... mua ei nimittäin miehet kiinnosta... ;DDD
Tulienkeli kirjoitti:
on eroja...hyviä???
Hyvää työ yötä...yötyötä...ota ne tikut mukaan ;)))
Vai ootko pirtsakka ja nukkunut hyvin ;)laaduissa tietty... ;)))
Kiitos toivotuksestasi...
sillä yö meni ihan mukavasti...
liekkö toivotuksesi auttanut pirtsakkuuteen...
etten tikkuja silmilleni tarvinnut... ;)))- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
ja iha rauhassa... mua ei nimittäin miehet kiinnosta... ;DDD
sitä.. meinannut ;)
Toivotan Hyvää Yötä...;) - Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
laaduissa tietty... ;)))
Kiitos toivotuksestasi...
sillä yö meni ihan mukavasti...
liekkö toivotuksesi auttanut pirtsakkuuteen...
etten tikkuja silmilleni tarvinnut... ;)))oli...nukuit vaan niin hyvin, että...;)
Ne tikut olis ollukin pahasta...
eiks ne ollu hammastikut??
Mut, Öitä... Tulienkeli kirjoitti:
sitä.. meinannut ;)
Toivotan Hyvää Yötä...;)mitäs sitten... ;)))
Kiitos... en tarvinnut tikkuja silmissäni töissä...
sitte viime yönäkään... ;)))Tulienkeli kirjoitti:
oli...nukuit vaan niin hyvin, että...;)
Ne tikut olis ollukin pahasta...
eiks ne ollu hammastikut??
Mut, Öitä...mutta aamulla nukuttikin sitten jo suht hyvin... ;)))
Olis ollu juu...
Hammastikut tietty...
ku ei silmätikkuja visiinkää tehä vielä... ;DDD
Muikeeta Ilta-päivää Sinulle...
Tulienkeli... ;)))- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
mutta aamulla nukuttikin sitten jo suht hyvin... ;)))
Olis ollu juu...
Hammastikut tietty...
ku ei silmätikkuja visiinkää tehä vielä... ;DDD
Muikeeta Ilta-päivää Sinulle...
Tulienkeli... ;)))Wiljami :)
- Tulienkeli
Wiljami kirjoitti:
mitäs sitten... ;)))
Kiitos... en tarvinnut tikkuja silmissäni töissä...
sitte viime yönäkään... ;)))mites yö meni :)
- niisku-myy46
Kiitän tästä mahdollisuudesta :D Ah..
Mikä ottaa pattiin? Ihmisten pinnallisuus, epäluotettavuus, inhimillisyyden puuttuminen. Onko syynä, että yhteiskunta vaatii liikaa? Ei jakseta keskittyä luomaan kestäviä ihmissuhteita, vaan raapaistaan pinnalta eli seksiä ja se on siinä sitten. Ihmiset on esineellistetty. Ostan tuon tuosta ja viskaan sitten pois, kun kyllästyn.
On vaikeaa löytää "kunnollista" ihmistä, sellaista, jolla olisi arvot kohdallaan = yhtä konservatiiviset kuin mitä itsellä on. Olkoot vinossa sitten :)
Yksinäisyys ottaa pattiin, mutta mikä sitten estää menemästä jahtaamaan miehiä kapakkaan? Kyllästyminen ja pelko, että vain satuttaa itseään taas kerran.
Piste. Olen puhunut :D Uhgh, helpotti, kiitos.- Tulienkeli
puhuit....Kiitos siitä ;)
Jos tuo on kuva minusta...täällä virtuaalissa...niin jokainen saa kuvan...erilaisen enkä,jaksa nähdä vaivaa korjata...jokainen saa pitää sen omansa.
lainaten alkua kuin Hyttysen Paska Itämeressä.
Kestäviä ihmissuhteita eikö ole 28v.naimisissa ja hyvin laaja,mutta kiinteä kaveripiiri joille valitettavan vähän aikaa. Ja seksiä,en täältä hakenutkaan vaan...pornoa..höh PUHETTA
Mä olen ihan samanlainen todellisuudessakin,ne jotka mut tuntee ne tietää ;)))
- Tulienkeli
ja Hyvää Yötä.
- galileoo
TÄNÄKIN AAMUNA.
- Tulienkeli
galileoo ;)))
Ja mä kun.. nää sut nyt...
silmiisi mä hukun...Laulun sanoin toivotan Jani W - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
galileoo ;)))
Ja mä kun.. nää sut nyt...
silmiisi mä hukun...Laulun sanoin toivotan Jani Woletko töihin lähdössä.Eikö se ole maanantaina taas alettava työ viikko.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
oletko töihin lähdössä.Eikö se ole maanantaina taas alettava työ viikko.
muutaman päivän putkeen.
Lähdössä kyllä, mutta ei sentään vielä.
Eilinen koneen ääressä oli mun ennätys...siinähän menee koko päivä...meinaan tommosessa aloituksessa :) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
muutaman päivän putkeen.
Lähdössä kyllä, mutta ei sentään vielä.
Eilinen koneen ääressä oli mun ennätys...siinähän menee koko päivä...meinaan tommosessa aloituksessa :)pitäs käydä vastaamassa aina välillä.Paljon helpompi mennä jonkun toisen aloitukseen.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
pitäs käydä vastaamassa aina välillä.Paljon helpompi mennä jonkun toisen aloitukseen.
niin teen tästä lähtien...tätä mä ajattelin kun sanoit..että..tee sä se aloitus...
senkin rontti....hali ;) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
niin teen tästä lähtien...tätä mä ajattelin kun sanoit..että..tee sä se aloitus...
senkin rontti....hali ;)harhaan johtanut.Se on aina aiheesta kiinni paljonko ihmiset vastaa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
harhaan johtanut.Se on aina aiheesta kiinni paljonko ihmiset vastaa.
voi johtaa...jos se olinkin mä...
Ighu...jatketaanko ;))) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
voi johtaa...jos se olinkin mä...
Ighu...jatketaanko ;)))ei se ole tämän päivän asia.Pitäs lähtee kaupassakin käymään mutta jotenkin ei oikein huvita.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ei se ole tämän päivän asia.Pitäs lähtee kaupassakin käymään mutta jotenkin ei oikein huvita.
siellä on vähän kirpakka ilma...juo muutama kuppi kahvia niin kone lähtee käyntiin...
Tuo mullekin maitoo...on niin pahaa kahvi mustana ;)) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
siellä on vähän kirpakka ilma...juo muutama kuppi kahvia niin kone lähtee käyntiin...
Tuo mullekin maitoo...on niin pahaa kahvi mustana ;))tuli yksi koiran kusetus keikka.Mutta yritän muistaa sen sun maitosi palataan myöhemmin.Hyvää päivän jatkoa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tuli yksi koiran kusetus keikka.Mutta yritän muistaa sen sun maitosi palataan myöhemmin.Hyvää päivän jatkoa.
Sinulle ;)
Heipat........... - galileoo
galileoo kirjoitti:
tuli yksi koiran kusetus keikka.Mutta yritän muistaa sen sun maitosi palataan myöhemmin.Hyvää päivän jatkoa.
Taas on palauduttu päivän toimista.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Taas on palauduttu päivän toimista.
kyllä vain...
Miten sun päivä meni? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
kyllä vain...
Miten sun päivä meni?onneksi on päivät aikaa harrastaa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
onneksi on päivät aikaa harrastaa.
ei saa olla niin...kiire.
Mitä harrastit? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
ei saa olla niin...kiire.
Mitä harrastit?siivosin kotona .Kävin kantamassa pois yhden pesukoneen.Kaikkea sitä tulikin tehtyä.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
siivosin kotona .Kävin kantamassa pois yhden pesukoneen.Kaikkea sitä tulikin tehtyä.
ja vielä kerkesit siivotakin...
sä oot hyvä jätkä ;))
Onko sulla tiskikone vai pesetkö käsin astiat? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
sä oot hyvä jätkä ;))
Onko sulla tiskikone vai pesetkö käsin astiat?mutta sattu saamaan.Ihan mielelläni minä tiskaan siis käsinkin.Eihän konetta tartte käyttää kun kerran viikossa.
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
sä oot hyvä jätkä ;))
Onko sulla tiskikone vai pesetkö käsin astiat?tiskaamisessa on hyvät puolensa.....
mutta,konekin on hyvä...
sulla täytyy olla astioita enemmänkin ettei kupit lopu kesken...
jos kerran viikossa vaan...
- Animus
...sillä ylihuomenna on hammaslääkäri ja korjataan iso kolo :DD
Mua mättää vähän maanantaiaamu. Ei selviä millään ilman kahta aamukahvia. Käynnistysvaikeuksia niinku (hei, mähän oon siis niin-ku tyypppi)- Tulienkeli
on vaan käytävä..aina välillä...vaikka 2 lääkäriä on mihin ei menis..ei sit niin millään...parempi sulla...
Huomenta Sullekin Animus ;) - M-rk
Mulla ens viikolla!! Mitähän pommeja meikäläisen poskihampaista löytyykään... ainakin vihloo välillä tosi ilkeesti. Viime kerrasta on noin vuosi.
- Tulienkeli
M-rk kirjoitti:
Mulla ens viikolla!! Mitähän pommeja meikäläisen poskihampaista löytyykään... ainakin vihloo välillä tosi ilkeesti. Viime kerrasta on noin vuosi.
sulle hammaslääkäriin....
toivottavasti ei mitään pahempaa...
mut,sen jälkeen vihlonta/kipu hellittää kummasti ja muutenkin elämä kirkkaammalta...voi syödä ja juoda ilman vihlontaa...se tuntuu hyvältä.
Hyvää Yötä..M-rk
- galileoo
tule yksin sotkettua niin paljon että tarttis usemmin tiskata.Joskus vähemmän olevat tulee tiskattua käsin .
- Tulienkeli
epeli..Hieno mies..;)
Runoilet ja Kotihommat sujuu...se on hienoa ;) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
epeli..Hieno mies..;)
Runoilet ja Kotihommat sujuu...se on hienoa ;)Kai se on pakon edessä opeteltava.
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
epeli..Hieno mies..;)
Runoilet ja Kotihommat sujuu...se on hienoa ;)aamulla..tänään oli pitkä päivä...
ja nyt väsy : - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Kai se on pakon edessä opeteltava.
saat tehdä ihan mitä huvittaa...eikä kukaan "motkota" vieressä..
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
aamulla..tänään oli pitkä päivä...
ja nyt väsy :nyt on ihan pakko mennä...aa...
että olis aamulla virkeä ;) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
saat tehdä ihan mitä huvittaa...eikä kukaan "motkota" vieressä..
että siitä tuskin tulisi sanomista.
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
nyt on ihan pakko mennä...aa...
että olis aamulla virkeä ;)kauniita unia.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
että siitä tuskin tulisi sanomista.
sanottu...teet sen verran kun tarvii ;)
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
aamulla..tänään oli pitkä päivä...
ja nyt väsy :Mene hyvä ihminen nukkumaan ei se ole pakko keikkua täällä yö myöhään.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
kauniita unia.
mitä...kaunista näkyy ;)
Samoin Sinulle Ja yö hali ;) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
mitä...kaunista näkyy ;)
Samoin Sinulle Ja yö hali ;)sänkyyn siitä.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Mene hyvä ihminen nukkumaan ei se ole pakko keikkua täällä yö myöhään.
mihinkään...tai ollaan vielä aamullakin tässä ;)
Huomenna otetaanko viis riviä ja jokaiseen eri puheen aiheet??? mitä?
Nyt aa.. - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
sänkyyn siitä.
Huomenna..kyllä..ootas vaan..
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
mihinkään...tai ollaan vielä aamullakin tässä ;)
Huomenna otetaanko viis riviä ja jokaiseen eri puheen aiheet??? mitä?
Nyt aa..Sitä on taas herätty pahaan maailmaan.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Sitä on taas herätty pahaan maailmaan.
just Sua ajattelin..Hali
Ja mikäs paha..tässä? - Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
sanottu...teet sen verran kun tarvii ;)
Tänään sinne työkkäriin?
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
just Sua ajattelin..Hali
Ja mikäs paha..tässä?en tarkoita sun henk. koht. pahaa vaan yleisesti.
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
nyt on ihan pakko mennä...aa...
että olis aamulla virkeä ;)aikainen..nukkumaan meno...
muistutettiin juhlapäivästä...ettei ois lahjat menny sivu....harakoille. - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
Tänään sinne työkkäriin?
kuntoutukseen katsotaan kauanko siellä menee.
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
aikainen..nukkumaan meno...
muistutettiin juhlapäivästä...ettei ois lahjat menny sivu....harakoille.Sun täytyy mennä nukkumaan jus silloin kun itsestäs tuntuu.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
en tarkoita sun henk. koht. pahaa vaan yleisesti.
niitä puheenaiheita....kohta sormet sauhuten...
Ei mulla oo henk. koht. pahaa...mistä sellasen kuvan saat...se on muuten jännää...kuvitele ja kerro kuva musta...ja mä susta... - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
kuntoutukseen katsotaan kauanko siellä menee.
vanhemmista..huolta...Hienoa ;)
Jääkö faijas sinne vai käykö vaan? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
niitä puheenaiheita....kohta sormet sauhuten...
Ei mulla oo henk. koht. pahaa...mistä sellasen kuvan saat...se on muuten jännää...kuvitele ja kerro kuva musta...ja mä susta...Teeveestä,radiosta,lehdistä on luettavissa.Sodat,tulvat,nälänhädät,ynnä muut.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Sun täytyy mennä nukkumaan jus silloin kun itsestäs tuntuu.
no niinhän meninkin...
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
vanhemmista..huolta...Hienoa ;)
Jääkö faijas sinne vai käykö vaan?ja olettaisin että jään sinne odottamaan kunnes pääsee pois.
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
no niinhän meninkin...
ilman muuta sinä tarvitset kauneus unesi siinä kun muutkin.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Teeveestä,radiosta,lehdistä on luettavissa.Sodat,tulvat,nälänhädät,ynnä muut.
perehtyä...tiedän hyvin vähän maailmanmenosta en toki ole umpiossa, tiedän sen minkä koen tarpeelliseksi ;)
Lähden aamulla...tulen illalla... - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
perehtyä...tiedän hyvin vähän maailmanmenosta en toki ole umpiossa, tiedän sen minkä koen tarpeelliseksi ;)
Lähden aamulla...tulen illalla...olisi tarpeellista.Vaan tapahtuu niin paljon ettei voi välttyä kuulematta,näkemättä,lukematta.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ja olettaisin että jään sinne odottamaan kunnes pääsee pois.
ajattelin, niitä kun on semmoisiakin,mihin jäädään.
mutta, se on hyvä...ja mielenkiintoista...siellä silmäilet ;) hoitsuja...muista Hymyillä. - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
ajattelin, niitä kun on semmoisiakin,mihin jäädään.
mutta, se on hyvä...ja mielenkiintoista...siellä silmäilet ;) hoitsuja...muista Hymyillä.tällä kertaa.Eiköhän se ole ihmettelyä mitä täällä tehdään.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ilman muuta sinä tarvitset kauneus unesi siinä kun muutkin.
mutta, jätetään toi kauneus...sille kuvan tulienkelille...mä nukuin ja se sai kauniin..
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
mutta, jätetään toi kauneus...sille kuvan tulienkelille...mä nukuin ja se sai kauniin..
se lienee pää asia.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
olisi tarpeellista.Vaan tapahtuu niin paljon ettei voi välttyä kuulematta,näkemättä,lukematta.
silmissä ja korvissa...ne kun on niin isotkin :)
ai,ai..miten mieleen heti aamusta tulikin punahilkka..
Painaako sun mieltäs joku...nyt olis aikaa miettiä? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
silmissä ja korvissa...ne kun on niin isotkin :)
ai,ai..miten mieleen heti aamusta tulikin punahilkka..
Painaako sun mieltäs joku...nyt olis aikaa miettiä?tilanteen läpi.Ja päätynyt siihen loppu tulokseen etten voi muuta kun odottaa. eI OLE PAHA ASIA VAIKKA EI OLISI SELVILLÄ MAAILMAN MENOSTA.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tällä kertaa.Eiköhän se ole ihmettelyä mitä täällä tehdään.
ja anna mennä omalla painollaan...siellä huolehditaan ja huomioidaan, annetaan aikaa...se on mukavaa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
se lienee pää asia.
se on hyvä...se ;)
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
se on hyvä...se ;)
sanottiin hyvää ruokaa parempi mieli. Vaikka kyllä kai se on parempi omistaa hyvä mieli kun olla alla päin.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tilanteen läpi.Ja päätynyt siihen loppu tulokseen etten voi muuta kun odottaa. eI OLE PAHA ASIA VAIKKA EI OLISI SELVILLÄ MAAILMAN MENOSTA.
voisko näin sanoa wirtuaalissa..kuuntelen.
Tiedän, mutta...mikä on nyt se kuumin juttu ? - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
sanottiin hyvää ruokaa parempi mieli. Vaikka kyllä kai se on parempi omistaa hyvä mieli kun olla alla päin.
toi..hyvä ruoka, parempi mieli...tää muuten pitää paikkansa...entäs sun kohdalla?
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
voisko näin sanoa wirtuaalissa..kuuntelen.
Tiedän, mutta...mikä on nyt se kuumin juttu ?itse asiassa ei taida olla mitään kuumaa juttua ei tälläsen taviksen elämästä taida saada juttuja.
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
toi..hyvä ruoka, parempi mieli...tää muuten pitää paikkansa...entäs sun kohdalla?
himpun verra äreämpi.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
itse asiassa ei taida olla mitään kuumaa juttua ei tälläsen taviksen elämästä taida saada juttuja.
mites ollaan yhdellä rivillä...puutuuko sormet?
Jokaisessa on jotain....erityistä..ja nyt kun tiedän ton taviksen...niin eikö me kaikki olla?
Kirjoita iloa tuottava aamuriimi :)
jos on aikaa tai mikä vaan...B.... - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
ja anna mennä omalla painollaan...siellä huolehditaan ja huomioidaan, annetaan aikaa...se on mukavaa.
tai terveys asemista enkä osaa sanoa mitään erikoista syytä.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
himpun verra äreämpi.
sellainen sanonta..kai se pätee kaikkeen...nälkä/syömällä....
yskä/yskimällä..jne... - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tai terveys asemista enkä osaa sanoa mitään erikoista syytä.
mä en tykkää piikeistä...mä pyörryn :O
Mut, toi kuntoutus on iisiä...Jos pidän sua kädestä..siellä.. - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
Jokaisessa on jotain....erityistä..ja nyt kun tiedän ton taviksen...niin eikö me kaikki olla?
jos on aikaa tai mikä vaan...B....Hämärän väistyessä valo vallan saa
minusta se on kamalan mukavaa
päivän valo paljastaa syksyn saapuneen
minussa se herättää kysymyksen minne meen - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
mä en tykkää piikeistä...mä pyörryn :O
Mut, toi kuntoutus on iisiä...Jos pidän sua kädestä..siellä..kuntoutukseen koska asia ei koske minua.Mutta kädestä pitäminen kuulostaa hyvältä.
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
jos on aikaa tai mikä vaan...B....mutta..kamalan mukavaa...miksi se on niin?
Ajattele jos kaupassa myyjä sanoo sulle: Toi takki näyttää Rirveen Hyvältä..miltä kuulostaa....mä juoksisin karkuun :) - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
kuntoutukseen koska asia ei koske minua.Mutta kädestä pitäminen kuulostaa hyvältä.
mut, ajattelin ajatuksen turvaksi...
Ootko muuten jo kahvilla vai hetikö silmät x.x näpyttelet - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
sellainen sanonta..kai se pätee kaikkeen...nälkä/syömällä....
yskä/yskimällä..jne...ja jos ei ole keksitään uusia.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ja jos ei ole keksitään uusia.
vähän menee.
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
Ootko muuten jo kahvilla vai hetikö silmät x.x näpyttelettänä aamuna pitäs ruveta kattoon jotakin aamu palaa ettei ihan tyhjällä vatsalla singahda radalle.
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
Ootko muuten jo kahvilla vai hetikö silmät x.x näpytteletettei ala huikoo...
Onko jo mentävä? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
vähän menee.
mitä jos emme antaisi asioitten mennä normaaliin tapaan vaan hakisimme muutosta.Miltäs semmoinen kuulostaisi.Sekavaltako.
- Tulienkeli
Tulienkeli kirjoitti:
vähän menee.
jos ne on jollain tasolla opettavaisia...
Ja mihin ei voi vaikuttaa...niin turhaa siihen on energiaa kuluttaa...
- galileoo
ei varmaan voi sanoa asiakkaalle että toi takki näyttää kamalalta teidän päällänne.
- Tulienkeli
oletko aina riimitellyt...
kynällä kirjoittanut...laatikkoon...
vai oletko julkaissut niitä?
Niitä on mukava lukea...vastaile riimin muodossa..sekin onnistuu sulta. - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
oletko aina riimitellyt...
kynällä kirjoittanut...laatikkoon...
vai oletko julkaissut niitä?
Niitä on mukava lukea...vastaile riimin muodossa..sekin onnistuu sulta.että sinulle tietoa toisin
uusi asia on tämäkin mulle
riittääkö vastaukseksi sulle
kaikkihan osaavat sanoja yhteen liittää
siitä voimme lukutaitoamme kiittää
siitä vaan esiin paperi ja kynä
ajatus kulkee kun öljyttynä. - Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
että sinulle tietoa toisin
uusi asia on tämäkin mulle
riittääkö vastaukseksi sulle
kaikkihan osaavat sanoja yhteen liittää
siitä voimme lukutaitoamme kiittää
siitä vaan esiin paperi ja kynä
ajatus kulkee kun öljyttynä.täällä lukee...ei tohon kaikki pysty..
sulla on hieno lahja ;)
hienoja riimejä sulla
kun ajatus tökkii mulla - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
täällä lukee...ei tohon kaikki pysty..
sulla on hieno lahja ;)
hienoja riimejä sulla
kun ajatus tökkii mullasun tarttee antaa itsellesi aikaa.Sinähän tiedät että hätäilemällä ei tule kun kus päisii lapsii.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
sun tarttee antaa itsellesi aikaa.Sinähän tiedät että hätäilemällä ei tule kun kus päisii lapsii.
ravistelee lasten päitä...joo..joo..kusta on täynnä...hitto et pitikin hätäillä...mut jos ei se johtunutkaan musta...huuli
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
ravistelee lasten päitä...joo..joo..kusta on täynnä...hitto et pitikin hätäillä...mut jos ei se johtunutkaan musta...huuli
ole vakavasti otettavaksi tarkoitettu.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ole vakavasti otettavaksi tarkoitettu.
naputukselta kenenkään päätä kerkee ravistelee....se oli huuli
Enkä ota vakavasti mä...;) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
naputukselta kenenkään päätä kerkee ravistelee....se oli huuli
Enkä ota vakavasti mä...;)ja ottaisit päästä kiinni ja sanoisit vaan pitää tarkistaa yksi asia.
- Tulienkeli..........
galileoo kirjoitti:
ja ottaisit päästä kiinni ja sanoisit vaan pitää tarkistaa yksi asia.
ei ois mitenkään outoo...
Katoku isä on ** ja äiti '' niin lapsista tuli
"" ^^ ?
semmoista meillä. - galileoo
Tulienkeli.......... kirjoitti:
ei ois mitenkään outoo...
Katoku isä on ** ja äiti '' niin lapsista tuli
"" ^^ ?
semmoista meillä.ymmärrettäsi.Jokaisella omat metodinsa ja aika tulee näyttämään mikä niistä osottautuu parhaaksi.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ymmärrettäsi.Jokaisella omat metodinsa ja aika tulee näyttämään mikä niistä osottautuu parhaaksi.
ihan lupaavalta näyttää...tyytyväinen saa olla.
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
ihan lupaavalta näyttää...tyytyväinen saa olla.
huolta ja murhetta.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
huolta ja murhetta.
ollut, kuin murhetta...se on hyvä se :)
- galileoo
mihis aikaan sinun virka aikasi alkaa.
- Tulienkeli
päivän aloituksella...ne on ne suodattimet.
Mulla on niinkun vähän tämmönen Juhlapäivä...niitä mä teen usein viikossa ;) - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
päivän aloituksella...ne on ne suodattimet.
Mulla on niinkun vähän tämmönen Juhlapäivä...niitä mä teen usein viikossa ;)alotusta vaan ainoastaan toivottaa hyvät huomenet.JuHLA PÄIVÄ kiinnostavaa oikeiko synttärit.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
alotusta vaan ainoastaan toivottaa hyvät huomenet.JuHLA PÄIVÄ kiinnostavaa oikeiko synttärit.
oot aika haka?
ei synttärit on maaliskuussa. - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
oot aika haka?
ei synttärit on maaliskuussa.Onko kyseessänimipäivät,hääpäivä,vuosi päivä siinä kai on jotakin vaihto ehtoja.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Onko kyseessänimipäivät,hääpäivä,vuosi päivä siinä kai on jotakin vaihto ehtoja.
napsahti yksi vuosi lisää..mutta se ei ole mikään edellisistä...
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
napsahti yksi vuosi lisää..mutta se ei ole mikään edellisistä...
vaikeeta on mennä sanoon mutta oli mikä oli onneksi olkoon joka tapauksessa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
vaikeeta on mennä sanoon mutta oli mikä oli onneksi olkoon joka tapauksessa.
vaan oma... tekemä :)
Juhlan voi tehdä mistä vaan...ja mä viljelen näitä juhlia... - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
vaan oma... tekemä :)
Juhlan voi tehdä mistä vaan...ja mä viljelen näitä juhlia...tuhansittain .Mutta olkoon mikä on juhli vaan jos siltä tuntuu.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tuhansittain .Mutta olkoon mikä on juhli vaan jos siltä tuntuu.
mutta ei se tarkoita kakkuja ja muita hörhelöitä...en mä niinkun juhli...
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
mutta ei se tarkoita kakkuja ja muita hörhelöitä...en mä niinkun juhli...
olettaen kun olet juhlat järjestänyt.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
olettaen kun olet juhlat järjestänyt.
juhlia en aio...juhlan varsinaisessa merkityksessä...se on pienistä jutuista kiinni...
älä tressaa tällä..täytyykö sun lähteä jo? - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
juhlia en aio...juhlan varsinaisessa merkityksessä...se on pienistä jutuista kiinni...
älä tressaa tällä..täytyykö sun lähteä jo?tuskin yli kahta sataa.Pitäs alkaa valumaan kun pitää mennä toiseen kaupunkiin,mutta palataan myöhemmin asiaan.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tuskin yli kahta sataa.Pitäs alkaa valumaan kun pitää mennä toiseen kaupunkiin,mutta palataan myöhemmin asiaan.
Toivotan Hyvää Päivän Jatkoa Sinulle...tulen ajatuksella mukaan ;)
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
Toivotan Hyvää Päivän Jatkoa Sinulle...tulen ajatuksella mukaan ;)
ajattelemaankin aina on kiva kokeilla jotakin uutta.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ajattelemaankin aina on kiva kokeilla jotakin uutta.
itselles :)
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
itselles :)
ja palaataan.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ja palaataan.
Mites päiväs meni?
Kuuluuko näistä mikään sulle Galileoo lisäksi,
jou-m / jeff jeff / puskajussi...muutama alkajaiseks?
- galileoo
vai laajemmin esim. vaalien kautta.
- Tulienkeli
muutokset on hyvästä?
Henkilökohtaisella tasolla..tietysti.
Vaalit..hmm..ne ei aina jaksa kiinnostaa...kyllähän siitä voi keskustelua käydä jos haluat... - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
muutokset on hyvästä?
Henkilökohtaisella tasolla..tietysti.
Vaalit..hmm..ne ei aina jaksa kiinnostaa...kyllähän siitä voi keskustelua käydä jos haluat...EVVK. siinä kaikki siitä asiasta.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
EVVK. siinä kaikki siitä asiasta.
sen meinasin laittaakin mut en tiennyt tiedätkö...hyvä :)
silakoita... talolle - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
sen meinasin laittaakin mut en tiennyt tiedätkö...hyvä :)
silakoita... talolleKoskaan ei ole liian myöhäistä oppia.Jos vaan aikaa ja intoa riittää.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia.Jos vaan aikaa ja intoa riittää.
parhaat jutut....
joskus meni sanat irvistää ja pyllistää sekaisin yhdellä lapsella...jos pyllistää...se on irvistämistä...mahto jäädä traumat..mitä lie näki..ISON IRVINAAMAN.. - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
parhaat jutut....
joskus meni sanat irvistää ja pyllistää sekaisin yhdellä lapsella...jos pyllistää...se on irvistämistä...mahto jäädä traumat..mitä lie näki..ISON IRVINAAMAN..ja lapset oppivat sulta ja sun käytöksestä joskus saa olla varovainen mitä suustansa päästää.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
ja lapset oppivat sulta ja sun käytöksestä joskus saa olla varovainen mitä suustansa päästää.
joskus ne sano: et pidä sitä mitä sanot...jos oli kyse vaikka kotiarestista..olin hellämielinen....mutta,noiden sanojen jälkeen tilanne muuttui...se mitä sanotaan se pidetään :)
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
joskus ne sano: et pidä sitä mitä sanot...jos oli kyse vaikka kotiarestista..olin hellämielinen....mutta,noiden sanojen jälkeen tilanne muuttui...se mitä sanotaan se pidetään :)
laiset rajat on oltava muuten ei tule mitään.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
laiset rajat on oltava muuten ei tule mitään.
rajat on oltava :)
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
rajat on oltava :)
miltä semmoinen kuulostaisi.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
miltä semmoinen kuulostaisi.
se on sun oma asias...siihen en puutu...hali
- galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
se on sun oma asias...siihen en puutu...hali
tällekkin päivälle.Sitä alotellaan keskiviikkoa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
tällekkin päivälle.Sitä alotellaan keskiviikkoa.
sinulle....
jep...on päivä uus - galileoo
Tulienkeli kirjoitti:
sinulle....
jep...on päivä uuspäivän haasteisiin.Onko muuta ohjelmaa kun työn tekoa.
- Tulienkeli
galileoo kirjoitti:
päivän haasteisiin.Onko muuta ohjelmaa kun työn tekoa.
toi kuulosti pahalta..traumoja...mutta herätty on..
Ei ohjelmistoon kuulu kun työ...työ...työ..työ
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890