T-paidan keltaiset kainalot....=(

minä vaan.,..

..apua..millä saa pois valkoisista paidoista kellertyneet kainalot....taitaa tulla dödöstä...kääk...apua...=)

18

13495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkään...

      se keltanen väri johtuu siitä että hiki on polttanut paidan keltaiseksi...se ei mielestäni lähde millään pois..en tiiä valkaisuaineella..? mutta kandee ostaa jotain hikoiluu estävää ni pysyy kainalot valkosina...

    • joukkoon

      Kloriitti valkaisuaine? Käy tosiaan vain valkoisiin vaatteisiin.

    • Raikas nainen

      Peseydy hyvä ihminen kunnolla ja päivittäin!Laita suihkun jälkeen hyvää dödöä kainaloihis ja ajele myös kainalokarvas.Heitä paitas roskikseen ja hanki uusia ja puhtaita tilalle!

      • raikas ja luomu nainen

        joten kannattaa pestä ei-kuivattavilla ja ei-hikoilua kiihottavilla, kevyillä pesuaineilla suihkussa ja antaa ihon kuivua kunnolla ennen paidan pukemista.

        Iho saa tointua pesusta eikä ala pukkaamaan hikeä ja a-vot olet raikas, puhdas ja kemikaaliton ja paidatkin pysyy puhtaina!

        Huom. polyesteri ym. keinokuitupaidat eivät anna ihon hengittää joten kannattaa ostaa paidat luonnonmateriaaleista niin hikiongelmaa ei ole eikä tule :)


      • minä vaan..

        raikas voit olla mutta lukea et taida osata...
        ...öö...oliskohan tossa ollu että "epäilen sen johtuvan dödöstä..."...blondi...=)


    • j-n06

      Tahranpoistoaineella, kokeiltu on ja hyväksi havaittu.

    • roskiin vaan!

      Ja osta uusia tilalle.

      • mamma-miia

        roskiin vanha paita, ei kannata yrittää valkaista, on kova vaiva. Uudet on suht'koht edullisia ja osta sen verran löysiä kainalosta, etteivät ole alttiina hikoilulle, eli eivät ole ihan kainalossa kiinni.
        Nii ja karvat pois, niihin kertyy hien haju, joka ei lähde ees kunnon pesulla, heti kun vähänkin kainalot kostuvat, hiki haisee.


    • oma kokemus x2

      Itse kärvistelin tämän ongelman kanssa vuosia. Kävin lääkärillä liikahikoilun vuoksi ja kilpirauhasongelmat suljettiin pois. Pääsin liikahikoiluhoitoon, jossa kainaloon ruiskutetaan botoksia. Hien liikaeritys loppui kuin seinään ja uusi elämä oli moninverroin helpompaa.
      Ainoa haittapuoli on se, että hoito voidaan uusia vasta sitten, kun hikoilu on tullut kunnolla takaisin. Mulla hoitotarve on noin vuoden välein.
      Toivottavasti vanhetessa hikoilu helpottuu, niin kuulemma useimmiten käy.

      • mullakin

        Sama ongelma ollut muutaman vuoden, paitoja mennyt roskiin enemmän kuin laki sallii...
        Olen kuullut botox pistoksista! Onko todella tehokkaita ja joutuuko kovin paljon pulittamaan?? Kauheita summia ei ois varaa laittaa :-(


      • todellakin.
        mullakin kirjoitti:

        Sama ongelma ollut muutaman vuoden, paitoja mennyt roskiin enemmän kuin laki sallii...
        Olen kuullut botox pistoksista! Onko todella tehokkaita ja joutuuko kovin paljon pulittamaan?? Kauheita summia ei ois varaa laittaa :-(

        Itse sain terveyskeskuksen lekurilta lähetteen ihotautipolille ja hoito kustansi vain poliklinikkamaksun (n. 20-30 euroo). Eli "turhan" takia sinne ei pääse, mutta ehdottomasti kannattaa mennä lääkärin juttusille.

        Pistokset ovat erittäin tehokkaita, uusi elämä alkaa, kun ei tarvitse spennata keltaisia kainaloita (itse käytin aikaisemmin tämän vuoksi vain tummia paitoja, en koskaan valkoisia :() eikä tarvii jännittää, tuleeko kainaloista hien löyhkä. Pikkuisen ne pistokset kuitenkin kirpaisee, varsinkin tuohon keskikainalon alueelle, mutta on kyllä sen arvoista!


    • apteekista

      absolut torr-merkkistä deodoranttia. 50ml maksaa noin 12e. käytetään "kuuriluontoisesti" ja loppuu hikoilu..

      • ja allergia

        Kovaa mainosta täällä joku antaa tuolle hyväksi havaitsemalleen dödölle.
        Mutta entäs me runsaslukuinen joukko, joka saa siitä ihottumaa. Tehodödöt ovat voimakkaasti allergisoivia.
        Että vois tämän tuotteen ylimainostamisen lopettaa...


      • on merkki
        ja allergia kirjoitti:

        Kovaa mainosta täällä joku antaa tuolle hyväksi havaitsemalleen dödölle.
        Mutta entäs me runsaslukuinen joukko, joka saa siitä ihottumaa. Tehodödöt ovat voimakkaasti allergisoivia.
        Että vois tämän tuotteen ylimainostamisen lopettaa...

        jostain ongelmasta, ei sitä auta naamioida aina uusilla hienblokkaajilla.

        Iso syy ylihikoiluun on siinä mitä suustansa alas pistää ja miten elimistö tämän ruuan käsittelee.

        Terveellistä ruokaa syömällä ei haise eikä hikoa ylenmääräisesti. On taas eri juttu, mikä ruoka kenellekin on terveellistä juuri tietylle ihmiselle. Allergioita on joka lähtöön. Ruokavaliota yksi kerrallaan karsimalla ja kokeilemalla voi löytyä ratkaisu. Pysyvä ratkaisu ei koskaan ole se, että tukitaan hikirauhaset jotta se hiki ei tulisi ulos...


    • ongelmainennainen

      mulla kans yhden valkoisen paidan kanssa sama ongelma,vaikka päivittäin peseydyn enkä juurikaan hikoile.epäilen kanssa johtuvan dödöstä, jonka merkkiä en voi vaihtaa kun tuntuu olevan ainoa mistä ei allergisia reaktioita....

    • nouppi

      Todellakin jokin reaktio dedorantin ja ihon happamuuden kanssa aiheuttaa puseroiden kainaloiden kellastumista,mutta nyt löytyi apu siihenkin(monen vuoden etsinnän tulos)Vapaa Valinta myy Pore nimistä saippuaa,jota valmistaa vain Vaasan saippuatehdas.Saippua on rakeista eikä paljon vaahtoa,käsin pestessä toimii loistavasti.Onnea kokeiluihin toivottelee Pippe.

      • atlatl

        Tämä vinkki on käsityötaitoisille.
        Ompele puuvillasta kainaloihin lisälaput taittamalla pari kolme kerrosta kangasta ja leikkaamalla sopivankokoiset.
        Siksakilla yhteen ja kiinnitys samoilla tarroilla joita takkien tuulilistoissa ja hihansuissa käytetään.
        Neppari olisi muuten hyvä mutta allergisoi joitakin.
        Tarrojen ei tarvitse olla suurensuuria,kunhan kainalopalat vain pysyvät paikollaan.
        Tee muutamia niin voit vaihtaa tarpeen tullen vaikka kesken illan.

        Nämä ei tietenkään sovi niukkoihin paitoihin vaan väljiin.
        Mutta niukka paita ei muutenkaan sovi hikikainaloille...

        Helponta on valita väljähköjä paitoja,joissa väri tai kuvionti on sellainen ettei hikijäljet näy.

        Eihän ole pakko käyttää tiukkoja paitoja,sillä sexympää on se mikä ei näy...


    • Pirkko Niksi

      Saksilla tai mattoveitsellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe