Tähtimerkeistä

niisku-myy46

Sori, tämä on jo toinen aloitus tänään, mutta huomenissa olen poissa maisemista :)

Onkohan mitään perää siinä, että tietyt tähtimerkit eivät voi sietää toisiaan? Toiset taas ystävystyvät helposti ja ystävyys kestää... Toiset jopa avioituvat, toiset pettyvät aina, mikäli kohdalla sattuu tietyn tähtimerkin edustaja?

Entäs luonteenpiirteet? Neitsyt pikkutarkka ja himosiisti, Kaksoset kaksoisluonne tosiaankin, rapu rauhallinen koti-ihminen jne.

Mikäs on sinun horoskooppimerkki? Mitäs tuumaat edellisiin kysymyksiin?

31

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

Hyvin tyypillinen sellainen ;D

Minun on helppo sietää kaikkia, mutta kaikki eivät voi sietää minua... Luulisin ;D

• niisku-myy46

Sinä et vaikuta oinaalta, vaan joltain Vaakalta :)

Mikäs mahtaa olla kainaloisen tähtimerkki?

Äitini on oinas ja isä vaaka. Lieneekö vuodet tehneet tehtävänsä, mutta ei kovin onni kukoista. Varsin tylsää, oikeastaan tosi tylsää yhteiseloa :)

• niisku-myy46

ja jotenkin sellainen rauhoittava. Sitä tarkoitin :) Äiti kaipaisi enemmän toimintaa :) Jännitystä jne.

• olen

tuun kaikkien kanssa hyvin toimeen(oinaista ei kokemusta).

• Mysteriet
        niisku-myy46 kirjoitti:

Sinä et vaikuta oinaalta, vaan joltain Vaakalta :)

Mikäs mahtaa olla kainaloisen tähtimerkki?

Äitini on oinas ja isä vaaka. Lieneekö vuodet tehneet tehtävänsä, mutta ei kovin onni kukoista. Varsin tylsää, oikeastaan tosi tylsää yhteiseloa :)

Hän on kauris - sarvet kolisevat välillä, mutta olemme pystyneet puhumaan kolinat hiljaisiksi ;D
        Tylsää meillä ei ainakaan ole ;D

Miksi minut muuten vaa'aksi miellät? Aika kivaa...

• niisku-myy46

että olen skorppari :)

• ..ehkä siks', etten ole hyvä horoskooppien tuntija, että oisit rapu.. eikö se ole kodinläheinen merkki.. mutta enhän tunne sinuakaan kovin, kirjoitustesi, joista pidän, perusteella jonkin verran.
        Ite oon vesimies, kiinalaisessa koira, muistaakseni.. Osa sopii, yleispäteviä ominaisuuksia.
        Elämäni tärkeimmät miehet, exä ja nykyinen molemmat kaksosia. Nuorena suhde veskari -mieheen, vaikea ja ihana yhtäaikaa :))

• niisku-myy46
        Sanin kirjoitti:

..ehkä siks', etten ole hyvä horoskooppien tuntija, että oisit rapu.. eikö se ole kodinläheinen merkki.. mutta enhän tunne sinuakaan kovin, kirjoitustesi, joista pidän, perusteella jonkin verran.
        Ite oon vesimies, kiinalaisessa koira, muistaakseni.. Osa sopii, yleispäteviä ominaisuuksia.
        Elämäni tärkeimmät miehet, exä ja nykyinen molemmat kaksosia. Nuorena suhde veskari -mieheen, vaikea ja ihana yhtäaikaa :))

Rapujen kanssa tulen kyllä tosi hyvin toimeen :)

Minun molemmat lapset on vesimiehiä. Yhteisiä piireitä heistä ei juuri löydy :) Elämäni miehet ovat olleet kaloja... Vieneet jalat alta ja tuoneet vain sydänsuruja.

Mikähän mahtaisi olla se oikea merkki sitten, vai onko näissä mitään perää?

• niisku-myy46 kirjoitti:

Rapujen kanssa tulen kyllä tosi hyvin toimeen :)

Minun molemmat lapset on vesimiehiä. Yhteisiä piireitä heistä ei juuri löydy :) Elämäni miehet ovat olleet kaloja... Vieneet jalat alta ja tuoneet vain sydänsuruja.

Mikähän mahtaisi olla se oikea merkki sitten, vai onko näissä mitään perää?

Veskarin ja kaksosten pitäisi sopia hyvin yhteen,
        mutta ei heistä sen vuoksi tullu mun miehiä..
        Erilaisiakin ovat, ja nythän se toinen on ollu exä jo pitkään..

• Bon-es

ole se että kaikia ei voi rakastaa oli horoskooppimerkki mikä tahansa, mutta kaikkien kanssa on yritettävä tulla toimeen.

(poistetaanko tääki)

????E.S.

• lemnaminor

Eli horoskoopiltani olen kaksonen ja nousevalta merkiltä leijona sekä kiinalaisessa horoskoopissa tulihevonen.

Ehkä normaalia ihmistä rauhattomampi - vilkkaampi. Toisaalta pystyn halutessani saamaan, vaikka ihmeitä aikaan.. Kiltti, mutta vain harva ihminen pääsee todella lähelle..

• niisku-myy46

flirttailun mestareita? Ihastuvatkin aika helposti?

• lemnaminor
        niisku-myy46 kirjoitti:

flirttailun mestareita? Ihastuvatkin aika helposti?

Omalta kohdalta flirttailen ;), mutta siihen se jääkin.. Hmm.. ja aika mielenkiintoista, jos olen todella kiinnostunut ja sitä tapahtuu todella harvoin, en flirttailemalla yritä vaikuttaa toiseen - vaan aidolla läsnäololla. Eli en voisi sanoa ihastuvani helposti. Toisaalta ystäväni eivät pidä minua aitoa kaksoset-tyyppinä. Jellonavaikutus on aika iso?

• blackwomans

itse en noihin tähtimerkkeihin oikein usko.
      tottahan se kuitenkin on että toisilla natsaa toisilla taas ei:)

omalta kohdaltani olen kuitenkin valikoiva ystävien suhteen kuten ,ehkä nickissäni olen antanut ymmärtää.

yritän tulla kaikkien kanssa toimeen, mutta harvat vaan omaksun tosi ystävikseni;)

minusta vaan ystävyys kasvaa aikaa sille antamalla ,ei hetkessä;)

• Tok-Fia

ihmiset kumpi mä oon kaksoset vai härkä kun mä olen syntynyt 21.5 toisinaan mä olen härkä,sit toisissa kaksoset.

• Mysteriet

Otat vaan parhaat puolet molemmista... ;D

Kummaksi itsesi tunnet?

• Tok-Fia
        Mysteriet kirjoitti:

Otat vaan parhaat puolet molemmista... ;D

Kummaksi itsesi tunnet?

valitsen aina sen joka tuntuu paremmalta:))

• Sama syntymäpäivä kun minun isosiskollani ja täytyy myöntää että hänessä löytyy molempien merkkien piirteitä;)Rikkaushan se vaan on kun voi valita jommankumman;)

• Tulienkeli

mies on neitsyt...lapset 2 härkää ja leijona...
      en seuraa horoskoopeja, mutta aika sekalainen seurakunta.

Ensi vaikutelma luo sen pitääkö vai ei...joskus se alku kielteinen muuttuukin parhaaksi...mutta,kaveri piirissäkin lähes kaikki merkit,vaikka ei heti mieleen tuu kysyä mihin kuuluu...hyviä tyyppejä kaikki ;)

• oranssikisuli

miauuuuu

• kikakakkonen

...kun olen jellona ja isäntä härkä, eikä meillä pitäisi olla mitään mahdollisuuksia pärjätä keskenään. Läheinen ystäväni on kaksonen ja toinen neitsyt, niin niissäkin on jo horoskooppien mukaan ongelmia...

Mulla taitaa tuo uskominen kallistua enemmän uudelleen syntymiseen ja voisin kuvitella, että samat tyypit törmää toisiinsa yhä uudelleen eri rooleissa esim. tyttäristä tulee äitejä tai toisinpäin tai aviopuolisot ovat olleet eri rooleissa jnejne.

• niisku-myy46

Siitäkös sitten voisi johtua, että toiset ihmiset tuntuvat tutuilta - heti ja siinä paikassa.

Joskus taisin lukea, että tietty tuttuus jossakin henkilössä, esim. yhdennäköisyys mukavaksi mieltämäsi henkilön kanssa, tavallaan "siirtää" hyvän kemian myös tuntematonta kohtaaan. Hänkin tuntuu tutulle ja mukavalle...

• kikakakkonen
        niisku-myy46 kirjoitti:

Siitäkös sitten voisi johtua, että toiset ihmiset tuntuvat tutuilta - heti ja siinä paikassa.

Joskus taisin lukea, että tietty tuttuus jossakin henkilössä, esim. yhdennäköisyys mukavaksi mieltämäsi henkilön kanssa, tavallaan "siirtää" hyvän kemian myös tuntematonta kohtaaan. Hänkin tuntuu tutulle ja mukavalle...

...ja sellaiset, jotka todella uskovat jälleensyntymiseen väittävät saavansa hypnooseissa selville entistä elämäänsä. Siis ihan tavallista entistä elämää, eikä mitään kuninkaallisia ja lordeja. Mene ja tiedä :-O Eräs tuttuni väittää näkevänsä musta lestadiolaispapin, oikein tiukkiksen, joten selittäisi mun viininhimon ;D

• niisku-myy46
        kikakakkonen kirjoitti:

...ja sellaiset, jotka todella uskovat jälleensyntymiseen väittävät saavansa hypnooseissa selville entistä elämäänsä. Siis ihan tavallista entistä elämää, eikä mitään kuninkaallisia ja lordeja. Mene ja tiedä :-O Eräs tuttuni väittää näkevänsä musta lestadiolaispapin, oikein tiukkiksen, joten selittäisi mun viininhimon ;D

Kukapa tietää. Mikä lienee selitys... Nämä on niitä henkimaailman asioita, totta vie :D

• Animus

...ja en kyllä hirmusti perusta noista. Tiettyjä vaakamaisuuksia itessä on, esim päätösten tekeminen on joskus vaikeeta ja mielipiteet vaihtuu alati vaihtuvien tunnetilojen mukaan. Tätähän sanotaan ailahtelevaisuudeksi, muttei sitä oo. Mut käytännössä oon huomannu seuraavaa:

- naisoinas ärsyttää mut mies kiinnostaa (ja paljon)
      - rapumies on liian kotikeskeinen mulle
      - toiset vaa'at tunnistaa ja on jotain kemiaa, mut vaakamies ei kiinnosta yhtään seksuaalisesti

• tomppa2006

On siinä perää, että tietyt tähtimerkit eivät tule juttuun keskenään, ainakin minun kohdallani kompastustähtimerkit ovat naisoinas ja naishärkä. Kahteen kertaan kokeillut yhteiseloa molempien kanssa, mahdotonta, tuskin sattumaa.

• niisku-myy46

Onko oinas itsepäinen? Jos kaksi tulisielua on liikaa samalla tantereella :)

Vaikea sanoa. Mites vaaka-neidit, käyvätkö he? Tai skorpparit?

• tomppa2006
        niisku-myy46 kirjoitti:

Onko oinas itsepäinen? Jos kaksi tulisielua on liikaa samalla tantereella :)

Vaikea sanoa. Mites vaaka-neidit, käyvätkö he? Tai skorpparit?

itsepäinen ja jääräpäinen.

Kaikki muut menee, mutta ei oinas, eikä härkä. Ai mistäkö minä sen tiedän. No kun olen...

• Se kaikkein paras merkki....Sellanen,että on vähän joka horoskooppimerkeistä vähäsen, eli hyvin monipuolinen immeinen...;)

• niisku-myy46

ja ylväs ryhti :D Niinkö?

• niisku-myy46 kirjoitti:

ja ylväs ryhti :D Niinkö?

Mikä arvokas olento..:=)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      403
      8793
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3178
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1644
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1108
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1035
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      77
      937
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      900
    Aihe