moi!!!!
oisin kiinnostunut että tietääkö kukaan mistä saisin himin: funeral of heart's kappaleen mä tarvin sitä tosi paljon mulla on viikko aikaa saada se joten ihmiset auttakaa...!jos omistatte nii n voitteko kertoa mistä sen saa tai antaa sen netin kautta?=) kiitos jo etukäteen niille jotka lahjoittavat sen!!!!
IHMISET!!!! funeral of heart's nuotit ?????
him-fani 4-ever<3<333...
3
674
Vastaukset
- Elyce
Mun muistaakseni yhdessä koulun musiikinkirjassa on Funeralin nuotit, mä en nyt muista mikä sen kirjan nimi on mutta mulla on huomenna musatunti ja mä voin kattoa sen kirjan nimen ja kertoa sen sitten sulle, niin sä voit koittaa etsiä sitä kirjastosta :)
- ..s
sen niminen musiikin kirja kun musa 8 tai musa 7.en muista kumpi.
- Elyce
Se on Musa 8 se kirja jossa on Funeralin nuotit, se on Wsoy:n julkaisema ja siinä on siniset kannet jossa on jonkun tytön naaman kuva. HIM-fani 4-everin kannattaa kysellä sitä koulustaan tai käväistä musakirjastossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648