Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen kiropraktikkokeskuksen hoidoista. Jos on niin millaisia?
Kokemuksia muista asiantuntevista kiropraktikoista tms eteläsuomen alueelta?
Kiitos etukäteen.
Suomen kiropraktikkokeskus
8
2183
Vastaukset
- osoittaisi
älykkyyttä enemmän, jos käyttäisit palveluja tarjotaan osastoa.
- KOKENUT
SUOSITTELEN !!!
- javascript:void(0);
mitä ?? eikö muuta sanomistä kellään?
- avun saanut
Kävin Turussa ja kaularanka meni jumiin. Si-niveltä ei osattu diagnosida lukittuneeksi ja kaikenlaista pientä.
Sain avun muualta.
En aio mainostaa täällä hömppäpalstalla, kellä' kävin. - Lääkiksenopiskelija
En suosittele.
Hoitokerrat ovat 10 min järkyttävän kalliita pikkukäyntejä jolloin naksautetaan aina samat paikat kohdalleen. Apu on hetkellisesti tehokas, mutta viimeistään jo seuraavana tai sitäseuraavana päivänä täysin hävinnyt.
Oikeata apua kiropraktiasta pidemmällä aikavälillä tulee vain jos:
- sitoutuu itse nostamaan rutkasti liikkumisesnsa määrää ja siten vahistamaan yläkropan lihaksia tukemaan rankaansa kunnolla
- venyttelee kunnolla usemman kerran päivässä
- hankkii itselleen hyvän ergonomisen työtuolin
- seuraa jatkuvasti asentoaan ja opettelee eroon kaikista kehonsa virheasentoista esim. istuessa.
- panostaa ergonomiseen patjaan jolloin hyvä asento säilyy myös nukkuessa
Työ on pitkä ja kiropraktiset manipulaatiot ovat vain jäävuoren huippu ja hyvä sysäys elämänmuutokseen. Kyseisen keskuksen kiropraktikot puolestaan (2 heistä) määräisivät mielellään yhä enemmän ja enemmän hoitosarjoja.
Älkää tukeko rahastusta - panostakaa itse omaan hyvinvointiinne! - että näin
Oma hoito ja paikat kohalleen, niin toimii
http://tarinani.webs.com/ - pettynyt3
En suosittele,
samanlainen kokemus kuin lääkiksenopiskelijalla, kiireistä liukuhihnahoitoa, Ensimmäisellä kerralla yksin ja aikaa n. 15-20 min. Seuraavat ei mielestäni kymmentäkään minuuttia, hoitohuoneessa parhaimmillaan 4 henkilöä samaan aikaan. 2 pedeillä valmiina, 2 odottamassa vuoroaan. Rutina kyllä kävi ja lukkojakin aukeni mutta apu oli hetkellinen. Harmittaa, kuvittelin olevan enemmän apua, Enemmän apua sain aiemmin käydessäni fysioterapeutilla, joka koulutus kuitenkin myös tällä kiropraktikolla oli.
Rahastusta - että näin
Minua hoidettii korkeintaan 2 minuuttia ja vain osa rangasta aukesi. Täten ei ollut mitään hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519