Kysymys

kaksosnaisille!!

Jostain syystä olen saanut teistä kuvan, et yleensä olette seurallisia, ihmisten kanssa hyvin toimeentulevia, ilosia ja nauravia. Vaan, kun teihin paremmin tutustuu, tulee se toinenkin puoli esille. Joskus olette hyvinkin sulkeutuneita ja ajatuksissanne. Valhekin tietyissä tilanteissa
"lipsahtaa" helposti ja ihan pokerinaamalla. Kyllästytte herkästi ja tarvitsette jatkuvasti uusia virikkeitä. Miehet ja miesten huomionkipeys on teissä hyvin näkyvillä. Kysynkin teiltä, oletteko herkkiä pettämään omaa kumpanianne?? Kiinnostutteko silläkin saralla herkästi aina uuteen ja mielenkiintoiseen?? Kiinnostaako teitä tietty salailu ja sen tuoma jännitys??
Pyytäisin rehellisiä vastauksia, kiitos.

16

2977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaksosN

      Myönnän olevani seuraihminen! On ihanaa tutustua uusiin ihmisiin, mutta tosi ystäviä on vain yksi. Kääntöpuolena haluan "omaa aikaa" eli lähden vaikka lenkkipolulle aivan yksin ja viihdyn erinomaisesti omassa seurassani!

      Valehtelua vältän KAIKIN KEINOIN, sillä olen aivan surkea valehtelemaan. Vihaan valehtelua. Tulen melkein hermoheikoksi, jos tiedän joutuvani valehtelemaan vaikka tarkoituksena olisikin jonkun muun kuin oman nahkan pelastaminen. Eli asioiden salailu käy työstä. Jännitys kyllä on mieluista, muttei valehtelusta tai salailusta yms. johtuva.

      Miehiltä saan huomiota ilman ihmeellisempiä "Kevätjuhla-elkeitä". Huomion saanti on jo niin arkista, etten hetkahda ihan vähästä ja kuittaan moiset "heitot" suoralla puheella.

      Jos kaksonen pettää, suhde on silloin käytännössä ohi. Itse en ainakaan kestä tunnontuskiani, jos olen tehnyt omasta mielestäni vähänkin jotain pettämiseen viittavaa. On pakko kertoa -silläkin uhalla, että suhde loppuu.

      (Ilmeisesti exäsi tai nykyisesi on kaksonen)

      • A.P.

        Ei ole ex:ni tai nykyiseni kaksonen, vaan heitä on ystävä- ja tuttavapiirissä. Nykyiseni on ehkä hiukan liiankin tulinen skorpioni.:) :)


      • KakSoNeN...
        A.P. kirjoitti:

        Ei ole ex:ni tai nykyiseni kaksonen, vaan heitä on ystävä- ja tuttavapiirissä. Nykyiseni on ehkä hiukan liiankin tulinen skorpioni.:) :)

        noin paljon kiinnostaa, jos sun seurustelukumppani on skorpioni..? Noh, mä olen ainakin aivan tuuliviiri. Olen usein sietämätön pienessä hiprakassa, liiankin seurallinen ja möläyttelen typeriä juttuja. En kuitenkaan pidä valehtelusta, olen usein liiankin rehellinen ja naiivi, koska oletan automaattisesti että muut toimivat samoin. Ja en ole kertaakaan pettänyt seurustelukumppaniani, mutta jos juttu ei toimi, kyllästyn todella helposti. Niin, ja usein olen samanaikaisesti ihastunut useaan henkilöön. Ja elämä ei ole silloin helppoa. :)


      • totta,

        "Jos kaksonen pettää, suhde on silloin käytännössä ohi."

        Ainakin oli minun kohdallani.


    • -aurinko-

      Olen seurallinen ja iloinen. Pidän joitain asioita vain omana ja mieheni tietoni.
      En pidä valehtelusta joten vältän sitä, mutta voi sellainen joskus livahtaa huulitani, enkä ole siitä ylpeä vaan pidän silloin itseäni halpana, vaikka olisi pienestäkin kyse.
      Vaihtelua tarvitsen esimerkiksi kotona. Tykkään ostaa joskus jotain uutta, mutte muuten en vaihtelusta tykkää. Mitä en vaihtaisi on koti , miestäni, työpaikkaani ja monia muita asioita, jotka tuovat turvallisuutta elämääni.
      En petä miestäni. Olen kriittinen jopa mitä puhun vieraille miehille etten anna väärää kuvaa. Saan kyllä paljon huomiota ilman että itse sitä tahtoisin. Toivon vain että vieraat miehet ymmärtävät pysyä kuosissa puheissaan ja käytöksessä jos aikovat olla ystäviä tai työkavereitani.

    • -S-

      Vastaanpa tähän minäkin kaksosnaisena.
      Seurallinen olen minäkin ja ihmisten kanssa tulen toimeen.. mutta välillä pitää saada olla yksin rauhassa ja mieluiten asunkin yksin..

      Vakava puoli löytyy minustakin ja maailmanmenoa tulee pohdittua.. Valehtelu en voi sietää, se saa näkemään punaista..

      Totta on tuo että kyllästyn herkästi, tai no omalla kohdalla se kyllästyminen tapahtuu suhteessa.. Silti omaan korkean moraalin enkä petä vaikka suhteesta se hohto olisikin mennyt.
      Asioista pitää jutella ja lopettaa suhde ajoissa..


      Salailu ei todellakaan kiinnosta vaan saa hermoromahduksen partaalle :)

    • Tuplakaksonen

      Kaksonen on seurallinen, tykkään olla keskipisteenä, tykkään jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa ja yleensä miehet viihtyvät seurassani, koska olen hyvä "jätkä", en flirttaile, mutta olen iloinen ja "vouhotan" mielelläni. Keskustella osaan asiasta kuin asiasta, tykkään väitellä. Huomenna tosin voin olla jo toista mieltä, vaikka tänään pidän kantani loppuun asti.
      Valehtelemaan ja pettämään en rupea, sillä kompastun siinä hommassa omaan näppäryyteeni, sillä en muistaisi kuitenkaan mitä olen aikasemmin puhunut, puhun niin paljon.
      Koskaan en ole pettänyt miesystävääni, edellinen suhde on ollut aina ohi ennenkuin uusi on alkanut, tosin seuraava mies voi tulla elämääni jo viikon kahden päästä edellisen suhteen loppumisesta. Pisin suhteeni kesti 13 vuotta eikä tullut mieleenkään pettää. Pettämistä en hyväksy toiseltakaan osapuolelta, niinpä suhde loppuu vaikka kuinka rakastaisin miestä, kerran kun menettää kaksosen luottamuksen, menettää sen iäksi, anteeksi en pysty antamaan.

    • ruska

      Seurallinen olen, mutta huomannut myös sellaisen piirteen itsessäni, että saman henkilön naaman näkeminen pitemmän päälle alkaa kyllästyttämään. Välillä jopa raivon partaalle (sisäisesti)Ulospäin harvemmin näytän tunteitani. Kylmetän itseni ja sulkeudun tällöin omaan kuoreeni. Onko muita samoin tuntevia? Tietenkin myös muista syistä saatan olla omissa mietteissäni, mutta yleensä minua on tavalla tai toisella loukattu, kun olen sulkeutunut.
      Kaipaan useita ihmiskontakteja päivässä, erilaisten ihmisten kanssa, sellainen olisi minun ihanne päiväni. :) Itselleni haluan myös hetken rauhaa, näin parantuu myös vuorovaikutukseni ihmisten kanssa, kun on saanut välillä rauhoittua ja olla vain.

      Valehtelua en voi sietää. Siispä en tee sitä itsekkään. Mieluummin olen vaiti, kun päästän valheen suustani. Pienet valkoiset valheet tilanteen helpottamiseksi ovat joskus tarpeen. Tai itse kutsun sitä totuuden kaunistamiseksi...

      Miesten huomion kohteena oleminen on imartelevaa, mutta en ikinä pettäisi kumppaniani.
      Olen huomannut, että olen tiedostamattani hieman flirttailija ja seurustellessani on muutaman kerran jouduttu puhumaan asiasta. Saatan tiedostamattani loukata kumppaniani, vaikka en sitä todellakaan tarkoita. Asiaan havahdun vasta, kun kumppanini kysyy miten minä suhtautuisin siihen jos hän tekisi samoin?
      Vasta silloin huomaan asian toisen näkökulmasta.
      Kumppanin tulee olla luotettava ja niin kuin joku jo kertoi kaksonen ei pysty antamaan pettämistä ikinä anteeksi. Sanallisesti ehkä, mutta unohtaa ei voi, luottamus mennyt ikiajoiksi.

    • kaksosskorppari

      no ei todellakaa kiinnosta salailu... haluan vaan kunnon miehen piste. mutta kunnon miehet ei näytä haluuvam mua. kukaa ei halua sitoutua, en tiedä mistä johtuu.. vaik aina väitetää et kaksonen on sitoutumiskammonen niin mä en tod. ole.. voi johtuu kyl nousevasta skorpionistani..

      päinvastoin miehet huijaa mua!!!

    • osittain

      Kuvauksesi piti osaltaan paikkansa. Kaksosnaisena olen sosiaalinen, yleensä työpaikalla huurmorinviljelijä, kaikkien ystävä.. mutta arkielämässä kotona viihdyn hyvin itsekseni omien ajatusten kanssa.

      Mutta sitoutumisesta:
      Minun ei ole helppo sitoutua, mutta tiedän kokemuksesta että siihenkin kykenen 100% kun sopiva mies osuu kohdalle. En ole koskaan pettänyt ja muiden miesten katselu saa silloin jäädä kun tunne on tarpeeksi vahva. Ehkä kaksonen tarvitsee turvallisen suhteen johon hän pystyy luottamaan täydellisesti, ennekuin on itse valmis sitoutumaan täydellisesti.

      Tähän liittyen valehtelusta:
      Valehtelu on ehkä osittain luottamuksen puutetta. Kun ei ole aivan varma toisesta, ei tiedä kannattaako laittaa kaikkea peliin ja tällöin voi myös puhua valkoisia valheita. Tämäkään piirre ei ole seurannut suhteeseen jossa luottamus ja välittäminen on todellista.
      Se on siis mahdollista!

    • kaksoset nainen minäkin

      Kysyit rehellistä vastausta siitä, miten on pettäisinkö ja miten herkästi? Mitä se pettäminen on? Jos se on sänkyyn menemistä, niin ei, mutta kyllä voin flirttailla ja höpöttää. Joskus joku mies luulee saaneensa lupauksen enmmästäkin, mutta ei... Jos mies on minulle hyvä ja rakas, niin en petä. On eri asia seurustella "ei vakavasti", jolloin kumpikin tiedostaa pelin säännöt. Mut jos suhde on vakava, niin se on ja se kyllä sitouttaa kaksosnaisen. Kaksos- nainen on siis uskollinen ja hänen rakkautensa on hyvin pyyteetöntä ja kattavaa......... Rakkaudella!

      • gemini76

        Itse tulisessa suhteessa leijonamiehen kanssa eläessäni pettäminen ei ensimmäisenä tullut mieleen. Pieni flirtti ja ihastuminen ei kuulu omasta mielestäni pettämisen piiriin. Sitä tekee jokainen ja se kuuluu arkeen. Rakastin miestäni (tai siis mitä on rakkaus?) mutta harrastin mahtavaa seksiä toisen miehen kanssa kerran, kahdesti ja kerran vielä, koska halusin juuri tuota kaivattua vaihtelua. Sitä sain mitä halusin ja olin tyytyväinen ja elämäni jatkui normaalina leijonani kanssa. Pettäminen toi uutta potkua suhteelle eikä mieheni koskaan saanut sitä tietää. Enhän omasta mielestäni ollut tehnyt mitään pahaa joten ei minusta sitä edes huomannut. Rakkaus jatkui kunnes hän poistui traagisesti elämästäni. Mitäpä siihen sanotte? Puuttuuko kaksosilta myös omatunto?


      • puuttua...
        gemini76 kirjoitti:

        Itse tulisessa suhteessa leijonamiehen kanssa eläessäni pettäminen ei ensimmäisenä tullut mieleen. Pieni flirtti ja ihastuminen ei kuulu omasta mielestäni pettämisen piiriin. Sitä tekee jokainen ja se kuuluu arkeen. Rakastin miestäni (tai siis mitä on rakkaus?) mutta harrastin mahtavaa seksiä toisen miehen kanssa kerran, kahdesti ja kerran vielä, koska halusin juuri tuota kaivattua vaihtelua. Sitä sain mitä halusin ja olin tyytyväinen ja elämäni jatkui normaalina leijonani kanssa. Pettäminen toi uutta potkua suhteelle eikä mieheni koskaan saanut sitä tietää. Enhän omasta mielestäni ollut tehnyt mitään pahaa joten ei minusta sitä edes huomannut. Rakkaus jatkui kunnes hän poistui traagisesti elämästäni. Mitäpä siihen sanotte? Puuttuuko kaksosilta myös omatunto?

        ...omatunto - toisinaan!

        Tietenkin voidaan puhua pettämisestä, jos suhteen aikana vehtaa toisen kanssa. Minusta asiaa lieventää se, jos TIETÄÄ, että alkuperäinen suhde ei toimi ja se loppuu hetkenä minä hyvänsä.

        Liittyköhän tuo omaantuntoon, vai järkiperäiseen ajatteluun...? (Eli suhde, jolla ei ole tulevaisuutta = suhde, joka on ohi.)


      • gemini76
        puuttua... kirjoitti:

        ...omatunto - toisinaan!

        Tietenkin voidaan puhua pettämisestä, jos suhteen aikana vehtaa toisen kanssa. Minusta asiaa lieventää se, jos TIETÄÄ, että alkuperäinen suhde ei toimi ja se loppuu hetkenä minä hyvänsä.

        Liittyköhän tuo omaantuntoon, vai järkiperäiseen ajatteluun...? (Eli suhde, jolla ei ole tulevaisuutta = suhde, joka on ohi.)

        Fiksu ajatus täytyy todeta. Kaksonenhan on kykeneväinen vaihtamaan kumppania "lennossa" eikä vaihtoa pidätä ainakaan omatunto. Mutta oma suhteeni jatkui kauniina loppuun asti kaikesta huolimatta enkä kadu mitään tekemääni tähän päivään asti. Onko siis totta että Kaksonen ajattelee järjellä eikä sydämellä? Siksikö olemme tuuliviirejä ja pintaliitäjiä?


    • täyskaksonen

      Itselläni on kartallani todella paljon kaksosta ,mukaanlukien aurinko ja kuu, joten olen todella kaksoismainen luonteeltani. Sanoisin että kaksonen todella haluaa välttää valehtelua, eli moraalia on, mutta uutuuden viehätystä ei voita mikään. Aina jokin tuntuu paremmalta kun se vanha mihin on jo kerennyt tottua. Kaksosnaista viehättää miestyyppi joka on ns. vaikeasti tavoiteltava ja etäinen.Kaksonen pitää haasteista kiinnostuttuaan.Toisaalta huomattuaan ettei kohde ole kiinnostunut pystyy kaksosnainen unohtamaan hyvinkin nopeasti ihastuksensa.Viehättää mies joka ei välttämättä edes verbaalisesti lahjakas vaan lähinnä salaperäinen ja joka on jollain tavalla kiinnostava.Kaksosnainen voi ainoastaan sitoutua mieheen jota arvostaa henkisesti. Estetiikalla ei suurta painoarvoa eli henkinen älykkyys voittaa fyysisen puolen!

    • kyllä, kyllä

      Miksemme me kaksostytötkin tekisi/olisi kuten kuvailet. Muutkin ovat sellaisia!

      Mainitsemasi piirteet ovat inhimmilisiä. On vaikeaa sanoa, ovatko nämä piirteet enemmän tai useammin esiintyviä juuri kaksosilla kuin muilla merkeillä, koska ei koskaan voi tietää miten muut olevat, miten he ajattelevat, mitä tekevät "selän takana".

      Arvaan, että meillä kaikilla on jotain jokaisesta mainitsemastasi piirteestä. Sinullakin! Oletkohan itse kaksonen? Unohdit kertoa, mikä merkkiä olet.

      Itse en ole pokerinaama. Olen varmaan joka kerran jäänyt kiinni, kun olen valehdellut ja siis lopettanut narraamiset jo leikki- iässä. Kaksoset yleensä eivät ole pokerinaamoja. He ovat läpikuuultavia, herkkäaistisia ja rehellisiä.

      Täytyy tunnustaa, että harvoin näen näitä negatiivisia piirteitä, joita luettelet, juuri kenelläkään tai kenessäkään. Luulenkin, että ihminen havaitsee toisissa niitä piirteitä, joita itse tietää omaavansa (=projisoi) ja joiden kanssa ei oikein jaksa tai uskalla elää. Älä projisoi - uskalla elää. Elämä on ihanaa!

      Esim. miksi salata tai yrittää salata luonnollista heterosexistä kiintymistään vastakkaiseen sukupuoleen. Ei sitä onnistu salaamaan ja ei ole elämän ja luonnon tarkoituskaan salata! Sehän on luonnollista että tytöt hakeutuvat poikien seuraan ja vice versa sukupuolikypsyyden saavutettuaan ja sen jälkeen lopun elämäänsä. Toisin olisikin epänormaalia. Sehän on biolooginen luonnontapahtuma, joka edellytää nativiteetin ylläpidon maailmassa. Luonto on varustanut meidät sillä vietillä.

      On niin yksilöllistä kuinka paljon sexiä ihmiset tarvitsevat ja kuinka usein ihmiset vaihtavat partneria. Ei siitä kannatta puhua ollenkaan eikä missään nimessä verrata eri yksilöitä toisiinsa. Se on todella epäkiinnostava tutkielma. Samoin aiheesi "minkälaiseen sexiin ihmiset tyytyvät", siis kuinka monen kanssa jne. Arkipäiväistä ja ei ollenkaan kiinnostavaa! Vanhanaikaista kehittymättömän ihmisen tuumiskelua!

      Miksi sinulla on halua tietää toisten ihmisten sexielämästä, kaksosten tai muittenkaan? Mitä sinulta itseltäsi puuttuu omassa elämässäsi? Onko joku kaksosnainen vienyt miehesi? Vai tarvitsiko miehesi vain uusia virikkeitä, normaalia huomiota (välttämättä olematta huomionkipeä), tarvitsiko hän uutta ja mielenkiintoisempaa, jännitystä ja salaelämää.

      Kaikki ihmiset voivat hyvin saadessaan huomiota osakseen, ei vain kaksosnaiset.

      Hanki itsellesi elämä! Lopeta projisoimiset! Elä ja anna elää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe