Millaisia alueita ovat asua Pääskyvuori ja entäs Ilpoinen?
Kummassakaan ei vissiin ole uimahallia lähellä?
Entä muita palveluja ja entäs rauhallisuus jne?
Pääskyvuori ja Ilpoinen
7
1005
Vastaukset
- daax
asuisi kummassakaan, ellei olisi ihan pakko. Pääskyvuori liian lähellä Varissuota ja ....no ehkä Ilpoinen juuri ja juuri menisi...
- -----
Juu,ei kannata missään nimessä muuttaa Pääskyvuoreen,oikeastaan kannattaa jättää muuttamatta koko Turkuun,joka on liian lähellä Varissuota!!!!
Pääskyvuori valitettavasti on lähellä Varissuota,
mutta silti kaukana Varissuosta,noin niinkun vertauskuvallisesi.Ja pitääkö se perkeleen Vakke vetää joka keskusteluun,kun kysellään minne Turussa kannattaa muuttaa/mitkä on pahimpia alueita?!
Oletko muuten ite koskaan asunut Varissuolla? - .....
----- kirjoitti:
Juu,ei kannata missään nimessä muuttaa Pääskyvuoreen,oikeastaan kannattaa jättää muuttamatta koko Turkuun,joka on liian lähellä Varissuota!!!!
Pääskyvuori valitettavasti on lähellä Varissuota,
mutta silti kaukana Varissuosta,noin niinkun vertauskuvallisesi.Ja pitääkö se perkeleen Vakke vetää joka keskusteluun,kun kysellään minne Turussa kannattaa muuttaa/mitkä on pahimpia alueita?!
Oletko muuten ite koskaan asunut Varissuolla?jos kysellään mitkä on pahimpia alueita turussa, niin väkisinkin se "vakke" on vedettävä keskusteluun, ja kyllä, olen itse asunut varissuolla ja muutin pois heti, kun oli mahdollisuus.
- -----
..... kirjoitti:
jos kysellään mitkä on pahimpia alueita turussa, niin väkisinkin se "vakke" on vedettävä keskusteluun, ja kyllä, olen itse asunut varissuolla ja muutin pois heti, kun oli mahdollisuus.
No,kieltämättä Varissuo ei mikään elitistialue Turussa ole.Itse olen vasta muuttanut Varissuolle eli olen asunut täällä puolitoista vuotta,ja harva se päivä piipaa-autot tulee tänne pillit huutaen,
puhumattakaan montako densua on ostarissa sätkinyt viinakrampin kourissa.Tarinoita ja tapahtumia täältä kyllä löytyy.
Ite olen asunut Turussa 6 vuotta joista siis puoltoista vuotta Varissuolla.Aikoinaan vannoin etten koskaan tänne muuta,mutta kuinka kävikään....
Olen kuitenkin saanut elää ja asua rauhassa,mikä on mulle tärkeintä,eli oven takana ei ole kertaakaan kupanneet narkkarit,spurgut ym. roskasakki,tosin en kyllä sellasissa porukoissa liikukaan.
Mutta,jos ei nyt ihan Varissuotakaan lyttyyn haukuttais,pliis! - luomus
----- kirjoitti:
No,kieltämättä Varissuo ei mikään elitistialue Turussa ole.Itse olen vasta muuttanut Varissuolle eli olen asunut täällä puolitoista vuotta,ja harva se päivä piipaa-autot tulee tänne pillit huutaen,
puhumattakaan montako densua on ostarissa sätkinyt viinakrampin kourissa.Tarinoita ja tapahtumia täältä kyllä löytyy.
Ite olen asunut Turussa 6 vuotta joista siis puoltoista vuotta Varissuolla.Aikoinaan vannoin etten koskaan tänne muuta,mutta kuinka kävikään....
Olen kuitenkin saanut elää ja asua rauhassa,mikä on mulle tärkeintä,eli oven takana ei ole kertaakaan kupanneet narkkarit,spurgut ym. roskasakki,tosin en kyllä sellasissa porukoissa liikukaan.
Mutta,jos ei nyt ihan Varissuotakaan lyttyyn haukuttais,pliis!Turun ev.lut.seurakunta omisti maat ja lupasi tehdä alueesta viihtyisän ja luonnonläheisen! Kirkon ahneudella ei ole rajoja!
- jjjjjjj
moi itse asuin ilpoisissa koko lapsuuden ja nuoruuden eli 19 vuotta. ilpoisissa hyvää asutusaluetta on esim. ilpoistenvuori eli uudentuvankatu. ilpoisissa on kauppa, kirjasto, pizzeria, koulu (1lk-6lk)urheilukenttä, hyvät ulkoilu alueet ja kohtalaiset bussiyhteydet. lähin uimahalli on petreliuksen uimahalli reilun kilometrin päässä ilpoisista. muutin pois ilpoisista 2003. eli tiedot ovat melko tuoreita. itse viihdyin hyvin ilpoisissa ja mielestäni se on hyvä paikka lapsiperheille.
- on asuttava
Lisäksi hyvät ulkoilumaastot sekä kesällä , että talvella. Hyvät yhteydet myös julkisilla ja polkupyörällä keskustaan (ja jos tykkää ulkoilla pitempään niin jopa kävellen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648