Energiaa / tuntemuksia? Chakrat

mualimanmies

Eli kiinnostaa millä tavalla ihmiset tunnette kropassanne energioita?

Itse tunnen helposti otsassa(silmien välissä) yleensä painetta mutta joskus se myös tuntuu viileältä tai kuumalta. Päälaessa tunnen myös ikään kuin nosteen/paineen. Vasen käsi "värisee" ,pistelee ,kutittelee ja viilenee. Taidan tuntea tavaroittenkin värinöitä kun liikuttelen kättä jonkin tavaran lähellä tunnen ikään kuin ääriviivat siitä. ??

Onko jotain haittaa esim. kun otsa ja päälaki helottaa jossain linja autossa tai muualla ihmisten seassa?

Outo tuo painekkin otsassa, sitä voi kasvattaa ja syventää sun muuta mutta mitään ihmeellistä ei tapahdu kumminkaan. Käsitykseni mukaan se on niin sanottu kolmas silmä, mikä siinä tuntuu mutta miksi se vain tuntuu.

Pitääkö minun vain itse pohtia ja kehittää näitä. Löytää itse vastaukset? Varmaankin mutta kiinnostaisi jos joku muukin on kokenut samanlaisia asioita, ja mitä niistä on saanut niin sanotusti irti?

29

5664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

      miksi tunnen näitä "energioita" enemmän vasemmalla puolella?

    • Qadesha

      Olen joitakin vuosia kokenut tietynlaisen tunteen otsassa silmien yläpuolella, mainitun "3. silmän" kohdalla. Nuorempana varsinkin näin usein valveen ja unen välisessä tilassa näkyjä jotka kaikki tuntuivat projisoituvan tuosta otsan pisteestä siten "eteenpäin" että saatoin ne nähdä ikäänkuin tv-kuvana edessäni (suljetuin silmin tietenkin). Viitisen vuotta sitten aloin onnistua vähän paremmin meditoimisessa (vieläkin hankalaa minulle) ja tällöin näin violetteja läiskiä jotka useimmiten tulevat minua kohti, tuossa aivan samassa "pisteessä". Kylmyyttä tai kuumuutta en otsassani koe, mutta ikäänkuin jonkin "aukenevan" silloin kun näen kuvia tai väriläiskiä.

      Olen kuullut että jotkut ihmiset ovat saaneet kehitettyä tuon violettien väriläiskien vaiheen eteenpäin siten että heidän eteensä aukeaa musta tunneli, ja jotkut jopa irtautuvan kehostaan imeytyen tuohon tunneliin. Voisi kai ajatella että me joilla vasta on jotain epämääräisiä tuntemuksia otsassa olemme tuollaisen kehitystien alussa. Mikään ei tietenkään takaa että kehitys siitä etenisi.

      Joskus olen tuntenut kuumotusta ja pistelyä käsissä pidellessäni kvartsikiviä, tai jos muuten vain keskityn käsiini.

      Vasemmassa jalassa olen tuntenut kuumotusta sellaisina kausina kun olen tavannut nähdä enemmän tietoisia (lucid) unia. Voineeko vasemman puolen tuntemukset sitten liittää oikean aivopuoliskon aktivoitumiseen (hallitseehan oikea aivopuolisko kehon vasenta puolta), vai onko kyseessä jotain paranormaalimpaa, on arvoitus.

      • vaivan näöstä

        tosiaan tuo kolmas silmä on aika jännä. sitä voi syventää, kasvattaa ja joskus tosiaan tuntuu että se aukeaisi. jotain liikettä siellä joka tapauksessa on ;)


      • olen
        vaivan näöstä kirjoitti:

        tosiaan tuo kolmas silmä on aika jännä. sitä voi syventää, kasvattaa ja joskus tosiaan tuntuu että se aukeaisi. jotain liikettä siellä joka tapauksessa on ;)

        itsekkin nähnyt "tv lähetystä" mutta tämä oli jotain todella tyhmää. Ajatella tietokone peliä näin silmissä :D Joskus myös sellasia välähdyksiä, ihan kuin joku olisi räpsinyt silmien edessä valokuvia


      • Qadesha
        olen kirjoitti:

        itsekkin nähnyt "tv lähetystä" mutta tämä oli jotain todella tyhmää. Ajatella tietokone peliä näin silmissä :D Joskus myös sellasia välähdyksiä, ihan kuin joku olisi räpsinyt silmien edessä valokuvia

        Hyödytöntä ja hyödyllistä kamaa, ihan samaten kuin tavallisillakin silmillään katsellessaan sitä joskus hyötyy näkemästään ja joskus ei. Aika peto sitten semmoinen joka ihan tietoisesti halutessaan pystyy näkemään haluamansa asiat...


      • Revolver
        Qadesha kirjoitti:

        Hyödytöntä ja hyödyllistä kamaa, ihan samaten kuin tavallisillakin silmillään katsellessaan sitä joskus hyötyy näkemästään ja joskus ei. Aika peto sitten semmoinen joka ihan tietoisesti halutessaan pystyy näkemään haluamansa asiat...

        Hei,

        Hyödytöntä on vain joidenkin yksittäisten tuntemusten tai näkyjen ylikorostaminen ja niiden märehtiminen vuosi toisensa jälkeen.

        Energiaa ei voi pakottaa mihinkään. Mitä enemmän keskittyy avaamaan vaikka kolmatta silmäänsä, sitä varmemmin saa palkakseen vain migreenin.

        Oman energian käyttäminen on taito vailla vertaa, fyysisesti, emotionaalisesti, älyllisesti ja henkisesti. Magia-alueen lukijat eivät useinkaan ymmärrä mitä tekemistä paranormaaleilla ilmiöillä on arkielämän kanssa. Tehdään niiden välille liian suuri ero. Arkielämää voisi kuvailla tavallista hieman pitemmäksi ja tylsemmäksi hallusinaatioksi.

        Miksi pitäisi pystyä näkemään täsmälleen mitä haluaa? Silloin näkymme olisivat rajoitettuja vain siihen mihin oma mielikuvituksemme loppuu. Elämä ei ole huolella toteutettu suunnitelma, vaan leikki tai tanssi, jossa viisas antaa sijan yllätyksille ja reagoi niihin improvisoiden, kuten näyttelijä tai koomikko.

        Katso vaikka miten kauniisti tämä vanha kiinalainen patu osaa tehdä kehonsa energialla. Mieti mitä samalla energian tanssittamisen taidolla voisi tehdä emotionaalisesti, älyllisesti ja henkisesti?

        http://www.youtube.com/watch?v=ndY4jMB9w6U&mode=related&search=


      • Qadesha
        Revolver kirjoitti:

        Hei,

        Hyödytöntä on vain joidenkin yksittäisten tuntemusten tai näkyjen ylikorostaminen ja niiden märehtiminen vuosi toisensa jälkeen.

        Energiaa ei voi pakottaa mihinkään. Mitä enemmän keskittyy avaamaan vaikka kolmatta silmäänsä, sitä varmemmin saa palkakseen vain migreenin.

        Oman energian käyttäminen on taito vailla vertaa, fyysisesti, emotionaalisesti, älyllisesti ja henkisesti. Magia-alueen lukijat eivät useinkaan ymmärrä mitä tekemistä paranormaaleilla ilmiöillä on arkielämän kanssa. Tehdään niiden välille liian suuri ero. Arkielämää voisi kuvailla tavallista hieman pitemmäksi ja tylsemmäksi hallusinaatioksi.

        Miksi pitäisi pystyä näkemään täsmälleen mitä haluaa? Silloin näkymme olisivat rajoitettuja vain siihen mihin oma mielikuvituksemme loppuu. Elämä ei ole huolella toteutettu suunnitelma, vaan leikki tai tanssi, jossa viisas antaa sijan yllätyksille ja reagoi niihin improvisoiden, kuten näyttelijä tai koomikko.

        Katso vaikka miten kauniisti tämä vanha kiinalainen patu osaa tehdä kehonsa energialla. Mieti mitä samalla energian tanssittamisen taidolla voisi tehdä emotionaalisesti, älyllisesti ja henkisesti?

        http://www.youtube.com/watch?v=ndY4jMB9w6U&mode=related&search=

        kysyi onko kellään ollut samankaltaisia kokemuksia. Joskus niitä on syytä jakaa, koska aivan liian helposti alkaa kuvitella olevansa jotenkin outo tai yksinäinen jos luulee että kukaan muu koko maailmassa ei ole kokenut mitään vastaavaa.

        Jakamista, ei märehdintää. Pitäisikö meidän jokaisen vain kunkin tahoillamme salailla kaikkea kokemaamme kuin jotakin erityisen merkillistä ja merkittävää aarretta...? Juuri puhumalla asioista avoimesti voimme saada vinkkiä siitä että nämä jutut eivät niin kovin merkillisiä olekaan. Kaikilla niitä on.

        Radiosta ei kannata ihan kaikkea humppaa kuunnella, minkä vuoksi jostain "maailmankaikkeudesta" tai tietoisuudestamme tai mistä lie sitten pitäisi ottaa riemusta vinkuen kaikki vastaan, kuvitellen että kaikki on hyödyllistä? Aina jokin on jollekulle, mutta kaikki ei ole kaikille. Jos alkaisin kuulla jatkuvasti ääniä päässäni, en pitäisi sitä järin hyödyllisenä - vaikka tokihan siinä jonkinlainen informaatio virtaisi. Roska- sellainen.

        ***

        Letkeä ukko.


      • Revolver
        Qadesha kirjoitti:

        kysyi onko kellään ollut samankaltaisia kokemuksia. Joskus niitä on syytä jakaa, koska aivan liian helposti alkaa kuvitella olevansa jotenkin outo tai yksinäinen jos luulee että kukaan muu koko maailmassa ei ole kokenut mitään vastaavaa.

        Jakamista, ei märehdintää. Pitäisikö meidän jokaisen vain kunkin tahoillamme salailla kaikkea kokemaamme kuin jotakin erityisen merkillistä ja merkittävää aarretta...? Juuri puhumalla asioista avoimesti voimme saada vinkkiä siitä että nämä jutut eivät niin kovin merkillisiä olekaan. Kaikilla niitä on.

        Radiosta ei kannata ihan kaikkea humppaa kuunnella, minkä vuoksi jostain "maailmankaikkeudesta" tai tietoisuudestamme tai mistä lie sitten pitäisi ottaa riemusta vinkuen kaikki vastaan, kuvitellen että kaikki on hyödyllistä? Aina jokin on jollekulle, mutta kaikki ei ole kaikille. Jos alkaisin kuulla jatkuvasti ääniä päässäni, en pitäisi sitä järin hyödyllisenä - vaikka tokihan siinä jonkinlainen informaatio virtaisi. Roska- sellainen.

        ***

        Letkeä ukko.

        >> Pitäisikö meidän jokaisen vain kunkin tahoillamme salailla kaikkea kokemaamme? >>

        En minä mitään salaile. Mutta on turhaa kertoa jotain kokemuksia täysin arpomalla.

        Helpompi on jakaa jotain kun toisella on tietty ajatus tai tarve olemassa, mihin haluaa palautetta.

        Esim. näin: "Hei! Tunsin pienen mutta tiiviin kuumuuden tunteen sydämessä, joka nousi hitaasti kurkkuun ja laajeni kunnes se viileni ja valui alas käsivarsia. Sormissa se tuntui pistelynä. Onko kenelläkään ollut tällaista, ja mitähän se voisi merkitä? Hyvä merkki vai jotain muuta?"

        Siihen mitä kysyjä kertoi omasta kokemuksestaan, kommentoin kuten katsoin parhaaksi. Mielestäni hän ei vaikuttanut tarvitsevan tarinoita energiatuntemuksista, vaan jotain käytännöllistä pohjaa työskentelylle ja sellaisen lohdun, ettei tarvitse yksin painiskella.

        Annoin hänelle harjoituksen jota olen itsekin tehnyt ja jonka tiedän omasta kokemuksestani toimivan, täsmäiskuna sille mitä hän kertoi (kuumotusta päässä).

        Energiatuntemuksien vaihtaminen ilman sen kummempaa tarkoitusta ei yleensä johda mihinkään. Mitään salailua ei tarvita, mutta onhan siitä enemmän hyötyä jos keskustelu on muutakin kuin lätkäkorttien treidaamista.

        R


      • Qadesha
        Revolver kirjoitti:

        >> Pitäisikö meidän jokaisen vain kunkin tahoillamme salailla kaikkea kokemaamme? >>

        En minä mitään salaile. Mutta on turhaa kertoa jotain kokemuksia täysin arpomalla.

        Helpompi on jakaa jotain kun toisella on tietty ajatus tai tarve olemassa, mihin haluaa palautetta.

        Esim. näin: "Hei! Tunsin pienen mutta tiiviin kuumuuden tunteen sydämessä, joka nousi hitaasti kurkkuun ja laajeni kunnes se viileni ja valui alas käsivarsia. Sormissa se tuntui pistelynä. Onko kenelläkään ollut tällaista, ja mitähän se voisi merkitä? Hyvä merkki vai jotain muuta?"

        Siihen mitä kysyjä kertoi omasta kokemuksestaan, kommentoin kuten katsoin parhaaksi. Mielestäni hän ei vaikuttanut tarvitsevan tarinoita energiatuntemuksista, vaan jotain käytännöllistä pohjaa työskentelylle ja sellaisen lohdun, ettei tarvitse yksin painiskella.

        Annoin hänelle harjoituksen jota olen itsekin tehnyt ja jonka tiedän omasta kokemuksestani toimivan, täsmäiskuna sille mitä hän kertoi (kuumotusta päässä).

        Energiatuntemuksien vaihtaminen ilman sen kummempaa tarkoitusta ei yleensä johda mihinkään. Mitään salailua ei tarvita, mutta onhan siitä enemmän hyötyä jos keskustelu on muutakin kuin lätkäkorttien treidaamista.

        R

        >Energiatuntemuksien vaihtaminen ilman sen kummempaa tarkoitusta ei yleensä johda mihinkään.

        ...ettei tarvitse tuntea olevansa yksin. Ei ole niinkään vähäistä että ihmiset pelkäävät hiemankin erikoisempia kokemuksiaan. Jos sinä et pelkää enää tai et ole koskaan pelännyt, ja minä en pelkää, se ei tarkoita sitä etteikö enemmistö ihmisistä niin tekisi.

        Mutta tietenkin aloittaja päättää miten hän asioihin suhtautuu, minä vain tarjosin yhden vastauksen yhden ajatukseni perusteella ja sinä toisen vastauksen jonkin toisen ajatuksen perusteella.


      • höpöttelette
        Revolver kirjoitti:

        Hei,

        Hyödytöntä on vain joidenkin yksittäisten tuntemusten tai näkyjen ylikorostaminen ja niiden märehtiminen vuosi toisensa jälkeen.

        Energiaa ei voi pakottaa mihinkään. Mitä enemmän keskittyy avaamaan vaikka kolmatta silmäänsä, sitä varmemmin saa palkakseen vain migreenin.

        Oman energian käyttäminen on taito vailla vertaa, fyysisesti, emotionaalisesti, älyllisesti ja henkisesti. Magia-alueen lukijat eivät useinkaan ymmärrä mitä tekemistä paranormaaleilla ilmiöillä on arkielämän kanssa. Tehdään niiden välille liian suuri ero. Arkielämää voisi kuvailla tavallista hieman pitemmäksi ja tylsemmäksi hallusinaatioksi.

        Miksi pitäisi pystyä näkemään täsmälleen mitä haluaa? Silloin näkymme olisivat rajoitettuja vain siihen mihin oma mielikuvituksemme loppuu. Elämä ei ole huolella toteutettu suunnitelma, vaan leikki tai tanssi, jossa viisas antaa sijan yllätyksille ja reagoi niihin improvisoiden, kuten näyttelijä tai koomikko.

        Katso vaikka miten kauniisti tämä vanha kiinalainen patu osaa tehdä kehonsa energialla. Mieti mitä samalla energian tanssittamisen taidolla voisi tehdä emotionaalisesti, älyllisesti ja henkisesti?

        http://www.youtube.com/watch?v=ndY4jMB9w6U&mode=related&search=

        kumpikin. vain eri tavalla. Tosiaan kiitti vaan revolver ja Q kommenteista niin omista kokemuksista kuin neuvoista. Tanssitaan kaikki yhdessä :D


    • Revolver

      Hei,

      Vastailen tähän aiheeseen, koska se on aina jostain syystä ollut mun heiniä. En ole useinkaan näkyjen näkijä, vaan tavallisemmin tuntemusten tuntija. Minua ei niinkään kiinnosta enää magia tai paranormaalit ilmiöt, vaan se mitä konkreettisesti voimme tehdä työskennelläksemme kohti korkeampaa olemisen tilaa.

      >> Eli kiinnostaa millä tavalla ihmiset tunnette kropassanne energioita? >>

      Samalla tavalla kuin sinäkin, oletan. Jos meinaat että täsmälleen minkälaisia tuntemuksia, niin listan tekeminen niistä olisi kyllä suuri työ. Varsin kattavaa kuvailua eri energiatuntemuksista ja niiden käyttömahdollisuuksista kylläkin saa taiji, qiqong, taojooga ja kung-fu -kirjallisuudesta.

      >> Onko jotain haittaa esim. kun otsa ja päälaki helottaa jossain linja autossa tai muualla ihmisten seassa? >>

      Jos päässä kuumottaa kovasti, se tarkoittaa, että elinvoimasi pakkautuu liikaa päähän, eikä kierrä sieltä eteenpäin. Usein tämä johtuu siitä, että on liian vähän läsnä omassa kehossa ja liikaa ajatuksissa. Keskity antamaan energiasi vajota alas kunnes se valuu jaloistasi maahan. Se auttaa.

      >> Outo tuo painekkin otsassa, sitä voi kasvattaa ja syventää sun muuta mutta mitään ihmeellistä ei tapahdu kumminkaan. >>

      Ehdotan, että ainakin kokeilet kuljettaa sitä painetta alaspäin. Laita kieli kitalakeen kiinni. Ala kuljettamaan energiaa mielesi avulla ensin otsasta kurkkuun, sitten kurkusta sydämeen ja sydämestä alavatsaan. Pidä energia siellä (vatsa on hyvä paikka energian säilyttämiseen). Tämä vähentää tukalaa oloa päässä.

      Voit myös antaa energian vajota jaloista maahan. Älä huoli, se ei häviä minnekään tai "mene hukkaan" tms, vaan se ainoastaan kiertää rataansa, tulee takaisin jotain toista reittiä ja tekee olosi raikkaammaksi.

      >> Pitääkö minun vain itse pohtia ja kehittää näitä. >>

      Ei. Tästä on kirjoitettu paljon hyvää oppimateriaalia. Monia monia hyviä kirjoja.

      Itse olen viime aikoina työskennellyt Mantak Chian
      viitoittamalla polulla. Jos haluat, että teen tämän sinulle helpoksi, harkitse seuraavaa kirjaa:

      http://www.bookplus.fi/product.php?&isbn=0943358078

      • mualimanmies

        kiitoksia paljon neuvoista.

        Kunfu sujuu luonnostaan ;)
        Aika virtaava liike Sun Zhi Junilla. Kirjaa ei ainakaan kirjastosta löytynyt mutta ehkäpä jostain sen kynsiini saan ;)


      • Revolver
        mualimanmies kirjoitti:

        kiitoksia paljon neuvoista.

        Kunfu sujuu luonnostaan ;)
        Aika virtaava liike Sun Zhi Junilla. Kirjaa ei ainakaan kirjastosta löytynyt mutta ehkäpä jostain sen kynsiini saan ;)

        Hei,

        Viime kädessä kaikkein parasta olisi tietenkin hakea oppia elävältä opettajalta, kuin kirjasta tai kirjeenvaihtona. Sillä lailla minä olen parhaiten oppinut. Kirjoista saa usein liian paljon tietoa ja liian monia erilaisia harjoituksia, mikä tekee vaikeaksi pysyä tietyssä rutiinissa niin pitkään, että se alkaa kunnolla vaikuttamaan.

        Elävän opettajan tuki ja kannustus sekä ryhmän yhteishenki on hyvä perusta energiatyölle, joka edellyttää pitkäjänteisyyttä ja säännöllisyyttä.

        Yksin ei minusta ole mitään syytä jättäytyä.


    • cyberanimus

      Eli minulle kehon energia on osa auraa, eli sähkömangeettista kenttää, joka löytyy myös esimeistä että elollisista kohteista. Se kuinka vahva/laaja se on riippuu aineesta/eliöstä. eli se juuri tuntuu "ääriviivoina" noissa tavaroissasi.

      Kuulostaa siltä, että energiasi olisivat hiukan epätasapainossa keskenään, siitä ne kuumotukset, helotukset, yms. Tuolla kerrottiinkin jo sinulle kuinka ne saadaan tasaantumaan, kannattaa kokeilla.

      • mualimanmies

        tuolleen mikäkin olen sen ääriviivojen tuntemisenkin ajatellut. hih


    • Noita-Nainen.

      Tunnen sähkövirtaa kulkemassa esim. jalkojani pitkin. (Joskus kulkee pääkalloon asti...)

      Eli siis kirjaimellista (bio)sähköä...;)

      • mualimanmies

        Bio sähköä tosiaan :)


      • tekemistä sähköiskujen kanssa?
        mualimanmies kirjoitti:

        Bio sähköä tosiaan :)

        Saan varsinkin tuulisilla ilmoilla pitkin vuotta, ja pakkaskeleillä talvella pieniä, kivuliaita sähköiskuja, joista syntyy pieni ääni jonka vieressä olevakin kuulee ja sähäri näkyy kipinänä pimeässä: ovien kahvoista, kotini metalliesineistä, omista ja toisten vaatteista, kaupan kassamyyjän kädestäkin oon saanut pariin otteeseen, kolikoista, omista hiuksista ja pahinta on jatkojohtojen pistokkeet kun kytken laitteen tai otan pois niin jopa sinisellä valolla sähäri tulee sormille.
        Tämä on kiusallista yleisillä paikoilla säpsimistä ja joskus joudun jopa kiljahtamaan...ja lähes 10 vuotta kestänyt...noloakin. Saan varmasti ennenaikaisesti sydänvian, rytmihäiriöiden lisäksi.
        Oon meditoinut vuodesta -90 ja olen reilu kolmekymppinen female.


      • mualimanmies
        tekemistä sähköiskujen kanssa? kirjoitti:

        Saan varsinkin tuulisilla ilmoilla pitkin vuotta, ja pakkaskeleillä talvella pieniä, kivuliaita sähköiskuja, joista syntyy pieni ääni jonka vieressä olevakin kuulee ja sähäri näkyy kipinänä pimeässä: ovien kahvoista, kotini metalliesineistä, omista ja toisten vaatteista, kaupan kassamyyjän kädestäkin oon saanut pariin otteeseen, kolikoista, omista hiuksista ja pahinta on jatkojohtojen pistokkeet kun kytken laitteen tai otan pois niin jopa sinisellä valolla sähäri tulee sormille.
        Tämä on kiusallista yleisillä paikoilla säpsimistä ja joskus joudun jopa kiljahtamaan...ja lähes 10 vuotta kestänyt...noloakin. Saan varmasti ennenaikaisesti sydänvian, rytmihäiriöiden lisäksi.
        Oon meditoinut vuodesta -90 ja olen reilu kolmekymppinen female.

        itse ei kokemusta kyllä ole mutta
        "tiedän" sen olevan aivan mahdollista.
        Noita-nainen taitaa enemmän tietää nuista sähkö jutskista.


      • höpönassu
        tekemistä sähköiskujen kanssa? kirjoitti:

        Saan varsinkin tuulisilla ilmoilla pitkin vuotta, ja pakkaskeleillä talvella pieniä, kivuliaita sähköiskuja, joista syntyy pieni ääni jonka vieressä olevakin kuulee ja sähäri näkyy kipinänä pimeässä: ovien kahvoista, kotini metalliesineistä, omista ja toisten vaatteista, kaupan kassamyyjän kädestäkin oon saanut pariin otteeseen, kolikoista, omista hiuksista ja pahinta on jatkojohtojen pistokkeet kun kytken laitteen tai otan pois niin jopa sinisellä valolla sähäri tulee sormille.
        Tämä on kiusallista yleisillä paikoilla säpsimistä ja joskus joudun jopa kiljahtamaan...ja lähes 10 vuotta kestänyt...noloakin. Saan varmasti ennenaikaisesti sydänvian, rytmihäiriöiden lisäksi.
        Oon meditoinut vuodesta -90 ja olen reilu kolmekymppinen female.

        meikäläisellä, vaikka olen pitänyt sitä kyllä "luonnollisena" kuivasta ilmasta (pakkaskeleillä) johtuvana. huomaan myös revontulien vaikuttavan esim. kuukautisten alkamiseen (jos olen ulkona). ja kaikkea muuta "mukavaa"...


      • Noita-Nainen.
        tekemistä sähköiskujen kanssa? kirjoitti:

        Saan varsinkin tuulisilla ilmoilla pitkin vuotta, ja pakkaskeleillä talvella pieniä, kivuliaita sähköiskuja, joista syntyy pieni ääni jonka vieressä olevakin kuulee ja sähäri näkyy kipinänä pimeässä: ovien kahvoista, kotini metalliesineistä, omista ja toisten vaatteista, kaupan kassamyyjän kädestäkin oon saanut pariin otteeseen, kolikoista, omista hiuksista ja pahinta on jatkojohtojen pistokkeet kun kytken laitteen tai otan pois niin jopa sinisellä valolla sähäri tulee sormille.
        Tämä on kiusallista yleisillä paikoilla säpsimistä ja joskus joudun jopa kiljahtamaan...ja lähes 10 vuotta kestänyt...noloakin. Saan varmasti ennenaikaisesti sydänvian, rytmihäiriöiden lisäksi.
        Oon meditoinut vuodesta -90 ja olen reilu kolmekymppinen female.

        Vaikuttaisi silta, etta sinulta puuttuu tietynlainen "suojaus" tuossa hommassa...

        Olen itse pari kertaa TAHALLANI johtanut sahkoa itseeni ja saanut aikaiseksi "itseaiheutetun sahkoiskun" (luokkaa: poltti aidosti, mutta kuitenkin tavallaan "minisahkoisku"), mutta siis yleensa mina nakyisin johtavan sahkoa ULOSpain itsestani.

        Olet selvastikin "sahkoinen" ihminen, kuten minakin, mutta sinun tulisi ilmeisesti yrittaa harjoitella sahkon ULOSjohtamiskykya...


      • kilowatti
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Vaikuttaisi silta, etta sinulta puuttuu tietynlainen "suojaus" tuossa hommassa...

        Olen itse pari kertaa TAHALLANI johtanut sahkoa itseeni ja saanut aikaiseksi "itseaiheutetun sahkoiskun" (luokkaa: poltti aidosti, mutta kuitenkin tavallaan "minisahkoisku"), mutta siis yleensa mina nakyisin johtavan sahkoa ULOSpain itsestani.

        Olet selvastikin "sahkoinen" ihminen, kuten minakin, mutta sinun tulisi ilmeisesti yrittaa harjoitella sahkon ULOSjohtamiskykya...

        että sähköisyys on niin voimakasta, että henki menee? Sain tuossa melkoisia tärskyjä pari kertaa. Vaikuttaako mieliala sähkön johtumiseen (olen ollut pahalla päällä). Voinko tietämättäni "satuttaa" jotain? Miten tuota sähkön johtamista ulospäin voisi harjoitella?


    • Mikru

      Minulla on myös kokemuksia tuosta tunteesta otsalla. Se tuntuu paineena tai siltä että otsalla olisi jotain. Joskus myös tämä tunne alkaa liikkua sivulta toiselle, sellaista pientä liikettä.
      Toinen alue, missä tunnen todella paljon jotain on rintojen alla vatsan yläpuolella. Siinä tunnen kihelmöintia ja tuntuu että siinä olisi jonkinlainen "pallo", ehkä jotain energiaa? Silloin kun tunnen tuon pallon, niin oloni on jotenkin suojaton.

      • mualimanmies

        En ole varman ihan onko tämä nyt oikea chakra mutta luulisin. vähä copy pastea sorke

        SYDÄNCHAKRA

        neljäs chakra

        väri: vihreä
        tehtävä: yhdistäminen rakkauden avulla - sydänchakra on ystävällisyyden, toisten huomioonottamisen ja epäitsekkään toiminnan keskus.
        Sydänchakra sijaitsee sydämen korkeudella, keskellä rintaa. Se on yhteydessä sydämeen, rintaan, keuhkoihin, käsivarsiin, hartioihin, käsiin ja kateenkorvarauhaseen. Sitä kutsutaan myös sielun portiksi. Sydänchakra on tasapainon keskus. Kolme sen alapuolella olevaa chakraa huolehtivat pääsääntöisesti vaistonvaraisista elintoiminnoista, yläpuolella olevat kolme taas ovat yhteydessä korkeampaan ja kehittyneempään tietoisuuteen. Sydänchakra säteilee voimakkaasti ulospäin ja sen säteily parantaa ja saattaa aikaansaada muutoksia myös muissa. Se saa haluamaan kosketetuksi tulemista ja haluamaan itse koskettaa. Sydänchakran tehtävä on yhdistää rakkauden avulla. Se on ehdottoman, pyyteettömän rakkauden keskus, ja se tekee meille mahdolliseksi paremmin ymmärtää elämänkokemustemme ja tunteidemme merkitystä. Kun sydänchakra on tasapainossa, otamme toiset huomioon, haluamme auttaa toisia, kasvamme kohti ehdotonta, vilpitöntä rakkautta. Tämä tekee meistä ulospäinsuuntautuneita, ystävällisiä ja auttaa olemaan kosketuksissa omiin tunteisiimme. Kun sydänchakrassa on liikaa energiaa (kun chakra pyörii liian nopeasti) meistä voi tulle vaativia, ylikriittisiä, omistushaluisia, oikullisia ja "ehdollisen rakkauden" mestareita.
        Kun sydänchakrassa on liian vähän energiaa (se pyörii liian hitaasti) se voi kehittää vainoharhaisuutta, tehdä riippuvaiseksi toisista ihmisistä tai jostain asiasta, saada aikaan hylätyksi tulemisen pelkoa ja jatkuvaa uudelleenvarmistumisen tarvetta. Jos koemme rakkaudettomuutta, hyljeksintää, tai tunnemme että emme ole rakastettavia muiden silmissä, me usein suljemme tämän sydänkeskuksen ja se luonnollisesti aiheuttaa ongelmia näillä alueilla. Jos olemme herkkiä tuomitsemaan muita niin helposti epäonnistumme oman itsemme tarkastelussa. Hyväksymällä omat vajavaisuutemme voimme ymmärtää ja suvaita niitä myös toisissa ihmisissä. Kun tämä chakra ei ole tasapainossa se voi aiheuttaa korkeaa verenpainetta, astmaa, sydän- ja keuhkosairauksia.

        http://www.reikisivut.com/chakrat/ ja tuossa kirjottelevat myös muista chakroista.

        joo tosiaan itsellä tuo otsan paine melkein jo meinaa häiritä kun meinaa vähän väliä olla se paine siinä. itse asiassa nyttenkin on. Mut ei hätiä mitiä ;)

        Olen myös tuntenut tuo "pallon" mistä puhut. Okeistaan aika monessakin kohtaa mutta vain silloin kun olen toden teolla rentoutunut/meditoinut. Tämä paine otsassa ja päälaessa on joka päiväinen homma, se tuntuu vähä väliä mutta tietenkin joku valta mulla siihen on. Niinkun joku taisi sanoakkin että olen liika ajatuksissani. Silloin nämä pukkaa päälle melkein automaattisesti.


    • Itämaantietäjä

      Minulla ns.kolmassilmä on tuntunut kesästä -05,
      tuntuu juuri kuten sanoit paineena tai kuumotuksena,ei kuitenkaan vastenmieliseltä.
      Viisaat sanovat, että henkinenavautuminen on alkamassa ja niin luulenkin sillä olen muutaman vuoden tutkinut henkisyyttä monella tapaa.
      Tuntuu meditoidessa ja tilassa jossa korkeat energiat kuten ko.messuilla, suuremmassa henk.alan porukassa yms.
      Reilusti toista vuotta tuntunut mutta mitään kykyjä kuitenkaan ei ole avautunut, Pyhään Henkeen se kuitenkin liittyy tunnen niin.

      • mualimanmies

        Pyhään Henkeen se kuitenkin liittyy tunnen niin.

        Näin minäkin toivon.


    • tuimaskossa

      määku pyörittelen joskus hiuksia siin otan ees niin tunnen sen tunteen... se on herkkä kohta... ja saan sen tunteen voimistumaan ajatuksilla esim... et joku vesisuihku osuis siihen kolmanteen silmään ja joskus en pysty nukkumaan ku käsi siin sen kolmannen silmän pääl.. se vaimentaa sen tunteen......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe