Miten kätevästi käy päivähyppely Arubaa pääpaikkana pitäen lähisaarille tai Venezuelaan?
Aruba - lennot lähisaarille?
matkamies + emo
1
590
Vastaukset
- japadaba
moi, itse oltiin muutama vuosi takaperin bonairella josta otettiin lento curacaolle paikalliselta lentoyhtiöltä, päivittäin olisu ollut lentoja myös aruballe sekä kauemmaskin karibian saarille. googletappa bonaire exel tai bonexel sillä löytyy lentoyhtiö jolla me mentiin ja toimi ihan jees, taksin oäin kylläkin missattiin yksi lento kun ei siitä suuremmin ilmoiteltu että oli peruttu. pitää vahvistaa lennot vielä samanapäivänä kun matkustaa niin ei tule ylläreitä. toinen oli muuten joku divi air ja air jamaicahan niitä välejä lenteli myös. mukavaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643