Mielestäni Ulkomaalaiset pojat ovat paremman näköisiä kun suomalaiset,en usko et se johtuu siitä, että olen itse ulkomaalainen vaan se on vaa niin ja ulkomaalaiset osaavat näyttää heidän tunteitaan toisin kun suomalaiset.Mitä mieltä ite olette?:))
Ulkomaalaiset Pojat
8
1128
Vastaukset
- suomalainen tyttö^
joo niin se kyllä aika useesti on mut ei pidä koskaan yleistää koska ulkomaalaisistakin löytyy niitä miehiä ihan laidasta laitaan! mut kyllä mä ainakin tykkään tummista mieheistä joten ulkomaalaisista niitä yleensä löytyy ja musta ulkomaalaiset on yleensäkkin jotenki salaperäisempii ja sillai.. mut uskon et loppupeleissä kuiteski päädyn sit johonki suomalaiseen perus juntti mieheen!!
mut siis kaikki miehet on upeita omalla tavallaan!! :D - iltasade
Kummissakin on ne omat hyvät ja huonot puolensa :)
- ..........
puoliks ulkomaalaisena voin sanoo et oot oikeessa:) mut kyllä näistä kylmistä suomalaisistakin löytyy poikkeuksia
- upottavaa
Kyllä ulkomaalaiset ottavat toiset huomioon paremmin kuin perussuomalaiset.Tosin, suomalaisissakin on poikkeuksia, kuten ulkomaalaisissakin! Varsinkin suomessa asuvat ulkomaalaiset ovat usein hyvän näköisiä ja ainakin siistejä, jolleivat muuten niin hyvän näköisiä olisikaan. Suomalaisilla olisi parannettavaa esim. vaatetuksessa... Kamalaa verkkarikansaa! Ja kyllä suklaasilmät on aika upottavia, kun sellasiin läheltä pääsee katsomaan:P
- rakastunut taas
Ööö, olin ennen kanssasi samaa mieltä. Tiedän, tiedän, ei se johdu ulkomaalaisuudesta niinkään, sillä itse olen täysin suomalainen. Jotenkin suomalaiset tuntuivat jähmeiltä ja tylsiltä, olin varma haluavani ulkomaalaisen miehen. Ulkomaalaiset olivat paremman näköisiä, kiinnostavampia ja mukavampia.
Mutta nyttemmin liikun piireissä, joissa... suomalaiset pojat eivät olekaan niin jähmeitä, etäisiä ja äijiä... Tiedän tosi monta herkähköä, tunteensa ilmaisevaa n. 15-20 vuotiasta poikaa... eivät he kaikki ole niin komeita, mutta se on sivuseikka. Ja mielestäni kauneus lähtee ennemminkin katsojan silmästä kuin mistään muusta; moni ihminen alkaa näyttää kauniilta vasta, kun heihin tutustuu.
Tällä hetkellä myönnän olevani rakastunut poikaan, jota aluksi pidin erittäin ärsyttävänä... On niin outoa olla rakastunut. Erittäin outoa. - Yuppp
Varsinki Japsilaiset pojat
- ---
Mä asun sellasella alueella jossa ei paljon ulkomaalaisia näy (Länsi-Suomi, Etelä-Pohjanmaa) vaikka kyllä mä niitkin oon nähny... mutta mun mielipide on se että suomaliset pojat on kans söpöjä... :D
- Anonyymi
suomalaiset ovat hiljaisia siksi heidä kanssa ei pysty puha
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875