Mitä vittua!!!!!!!

Hermokimppu!!!!

Saatana!!!

Yritä tässä nyt luottamusta rakentaa.Aina kun saan edes jonkun verran luottamusta vaimoani kohtaan kasaan,paljastuu joku asia mikä romuttaa kaiken.
Hän on jättänyt kertomatta asioita vaikka olen niistä kysynyt.Kahdeksan vuotta ollaan tätä rataa menty ja rupeaa hermot olemaan jo loppu.Tää on niin turhauttavaa ku yrittää oikeasti rakentaa tästä jotain ni taas tulee joku juttu mikä rikkoo kaiken.

Yksikin kerta paljastu sellanen asia mikä olis muuttanu kaiken.Jos mä olisin tienny tämän asian niin en olisi edes jatkanut seurustelua vaimoni kanssa ja kaikki olis loppunu ennenku olisi päässy edes alkamaan.Tämän takia musta tuntuu että mä olen kahdeksan vuotta eläny elämää johon mulla ei olis ollu edes oikeutta.

Suhteen alussa kyselin kaikkia näitä asioita ja vaimoni vastasi että puhuu minulle niistä sitten kun on valmis.No kahdeksan vuotta meni ja mä silloin tällöin kyselin näistä,mutta ei sanonu mitään.Nyt sit tuli mitta täyteen ja tentin kaikki siltä esille ja lopputulos on tämä.Hermot menny,ero häämöttää ja lapset joutuu kärsimään.

Tälläkin hetkellä on asioita joita vaimoni ei osaa/halua selittää.Sanoin hänelle että haluaako hän todella jättää asian minulle ja vedän siitä omat johtopäätökset.Koska faktat eivät ole häntä kohtaan mitenkään suosiollisia,en näe tällä hetkellä muuta vaihtoehtoa kuin eron.

Eikö vaimoni tajua että ainoa keino selviytyä tästä on puhumalla ja selittämällä?

24

6136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä

      noin suurinpiirtein on kyse ?

      • Hermokimppu!!

        Tässä on kyse siitä että kun yritän rakentaa luottamusta ja kaikki menee hyvin jonkun aikaa.Sitten saan vaimoni kiinni valehtelemisesta enkä tämän jälkeen saa mitään järkevää vastausta kysymyksiini.Hän myös vetoaa muistamattomuuteen mutta silti hän muistaa yksityiskohtaisia asioita tapahtuneesta.


      • nainen....
        Hermokimppu!! kirjoitti:

        Tässä on kyse siitä että kun yritän rakentaa luottamusta ja kaikki menee hyvin jonkun aikaa.Sitten saan vaimoni kiinni valehtelemisesta enkä tämän jälkeen saa mitään järkevää vastausta kysymyksiini.Hän myös vetoaa muistamattomuuteen mutta silti hän muistaa yksityiskohtaisia asioita tapahtuneesta.

        se nyt valehtelee...että paljonko osti omenoita kaupasta vaiko pettämisestä?
        Ihme keuhkoomista kun et edes yhtään kerro miten vakavasta asiasta on kyse. Vaikea ottaa kantaa.
        tsori.


    • ...jukka

      ..luottamuksen voi palauttaa vain pettäjä, ei petetty.

      • ....

        lue viestit kunnolla äläkä ala kommentoimaan jos et ymmärrä mistä puhutaan urpo.


      • kyse
        .... kirjoitti:

        lue viestit kunnolla äläkä ala kommentoimaan jos et ymmärrä mistä puhutaan urpo.

        jostain muusta, joka aiheuttaa taustalla sekaannusta. Oletko mustasukkainen ? Jos vaimosi kokee, että vaahtoot hänelle olemattomasta, kyllä siinä muisti menee. Niin menis multakin...


      • Hermokimppu!!!
        kyse kirjoitti:

        jostain muusta, joka aiheuttaa taustalla sekaannusta. Oletko mustasukkainen ? Jos vaimosi kokee, että vaahtoot hänelle olemattomasta, kyllä siinä muisti menee. Niin menis multakin...

        Miksi hänellä sitten on valikoiva muisti??
        Hän muistaa yksityis kohtaisesti jotain asioita mutta sitten kun on kyse jostain vakavammasta muisti alkaa kummasti pettämään.

        Olen ehkä jonkun verran mustasukkainen mutta en ole mitenkään agressiivinen tai väkivaltainen.Korkeintaan kiivaasti keskustelen asioista ja pystyn myös nauramaan asialle.


    • H.H.

      Miksi sun sitten on pakko tietää kaikki mahdolliset sen menneisyyden jutut, oli ne sitten luurankoina kaapissa vai ei? Onko se tehnyt jotain teidän suhteen aikana, vai ennen sitä? Saitko sä tenttaamalla siitä paljonkin irti? Oliko ne pahoja juttuja?

      • Hermokimppu!!!!

        Suhteemme alkoi sillä tavalla että tapailimme emmekä puhuneet seurustelusta.Päätimme vain tapailla ja katsoa miten tässä käy.
        Suhteemme alussa on tullut sellaisia asioita ilmi jotka viittaisivat uskottomuuteen.Näistä asioista hän ei halua puhua.Olen sanonut että jos tuolla on joku asia mikä vaikuttaa suhteeseemme oli se sitten tapahtunut milloin tahansa,niin mitään suhdetta ei ole ollutkaan.

        Olen myös sanonut että jos hänellä on jotain kerrottavaa niin eikö se ole parempi kertoa nyt eikä 10 vuoden päästä.Kuinka kipeää ero silloin tekee?Tämä on aiheuttanut hänessä hermostumista ja mykkäkoulua.

        Suhteemme alussa hän flirttaili yhden työ kaverinsa kanssa ja minä näin kaiken koska olin samassa työpaikassa.Kysyin silloin tätä asiaa ja hän sanoi että puhuu myöhemmin asiasta.Eipä hän tullut puhumaan tästä niin ongin kaikki tiedot häneltä.

        Hänen käyttäytymisessä silloin kaikki viittaasi siihen että heillä olisi ollut jotain menossa.Nyt kun tätä asiaa selvitellään hän vannoo että mitään sellaista ei ole ollut.Silti kaikki viittaa vastakkaiseen.Olen pyytänyt häntä selittämään asiaa mutta hän ei osaa/halua.
        Sanoin hänelle että jos siinä ei mitään sitten ollut niin miksi kaikki viittaa siihen,eikä mikään viittaa siihen että ei olisi ollut.


      • ......
        Hermokimppu!!!! kirjoitti:

        Suhteemme alkoi sillä tavalla että tapailimme emmekä puhuneet seurustelusta.Päätimme vain tapailla ja katsoa miten tässä käy.
        Suhteemme alussa on tullut sellaisia asioita ilmi jotka viittaisivat uskottomuuteen.Näistä asioista hän ei halua puhua.Olen sanonut että jos tuolla on joku asia mikä vaikuttaa suhteeseemme oli se sitten tapahtunut milloin tahansa,niin mitään suhdetta ei ole ollutkaan.

        Olen myös sanonut että jos hänellä on jotain kerrottavaa niin eikö se ole parempi kertoa nyt eikä 10 vuoden päästä.Kuinka kipeää ero silloin tekee?Tämä on aiheuttanut hänessä hermostumista ja mykkäkoulua.

        Suhteemme alussa hän flirttaili yhden työ kaverinsa kanssa ja minä näin kaiken koska olin samassa työpaikassa.Kysyin silloin tätä asiaa ja hän sanoi että puhuu myöhemmin asiasta.Eipä hän tullut puhumaan tästä niin ongin kaikki tiedot häneltä.

        Hänen käyttäytymisessä silloin kaikki viittaasi siihen että heillä olisi ollut jotain menossa.Nyt kun tätä asiaa selvitellään hän vannoo että mitään sellaista ei ole ollut.Silti kaikki viittaa vastakkaiseen.Olen pyytänyt häntä selittämään asiaa mutta hän ei osaa/halua.
        Sanoin hänelle että jos siinä ei mitään sitten ollut niin miksi kaikki viittaa siihen,eikä mikään viittaa siihen että ei olisi ollut.

        vaikutata erittäin mustasukkaiselta, olisi vaikea kuvitella olevansa tuollaisen miehen kanssa joka kokoajan vaatii selitystä milloin mihinkin asiaan, kaivelee vanhoja...tai en ole koskaan ainakaan tuollaiseen törmännyt.
        Tottakai tietyt asiat täytyy selvittää mutta joninlainen miehinen ylpeys pitää olla ettet kokoajan tivaa kaikkea...tsori vain mutta mulla menisi ainakin hermot. Jos olette vain tapailleet niin hän ei ole siitä ajasta tilivelvollinen sinulle. Vaikene asiasta ennenkun menetät hänet kokonaan!


      • Elämän ansassa..
        Hermokimppu!!!! kirjoitti:

        Suhteemme alkoi sillä tavalla että tapailimme emmekä puhuneet seurustelusta.Päätimme vain tapailla ja katsoa miten tässä käy.
        Suhteemme alussa on tullut sellaisia asioita ilmi jotka viittaisivat uskottomuuteen.Näistä asioista hän ei halua puhua.Olen sanonut että jos tuolla on joku asia mikä vaikuttaa suhteeseemme oli se sitten tapahtunut milloin tahansa,niin mitään suhdetta ei ole ollutkaan.

        Olen myös sanonut että jos hänellä on jotain kerrottavaa niin eikö se ole parempi kertoa nyt eikä 10 vuoden päästä.Kuinka kipeää ero silloin tekee?Tämä on aiheuttanut hänessä hermostumista ja mykkäkoulua.

        Suhteemme alussa hän flirttaili yhden työ kaverinsa kanssa ja minä näin kaiken koska olin samassa työpaikassa.Kysyin silloin tätä asiaa ja hän sanoi että puhuu myöhemmin asiasta.Eipä hän tullut puhumaan tästä niin ongin kaikki tiedot häneltä.

        Hänen käyttäytymisessä silloin kaikki viittaasi siihen että heillä olisi ollut jotain menossa.Nyt kun tätä asiaa selvitellään hän vannoo että mitään sellaista ei ole ollut.Silti kaikki viittaa vastakkaiseen.Olen pyytänyt häntä selittämään asiaa mutta hän ei osaa/halua.
        Sanoin hänelle että jos siinä ei mitään sitten ollut niin miksi kaikki viittaa siihen,eikä mikään viittaa siihen että ei olisi ollut.

        Menneet ne vasta vaikuttakin tulevaan, jos ei puhu luottamuksellisesti entisestä elämästään ennen sinua, miten siihe sitten "tuntemattoman" ihmisen kanssa suhdetta tekemään, kun jälkeenpäin kuulee asioita jotka muuttavat kumppanin kokonaiskuvan jonka on itse suhteen aikana saanut täysin...ja jos se vielä paljastuu samanlaisilla asioilla jotka ovat olleet ennen suhteen alkua..

        Siis jos tuntee kumppaninsa REHELLISESTI hyvin, ja myöskin hänen entisestä elämästään tietää REHELLISESTI tärkeimmät asiat, KYLLÄ SE VAIKUTTAA TULEVAAN SUHTEESEEN JA SEN PITUUTEEN.

        Itselläni sama tilanne, mutta olemme olleet yhdessä pian 12 vuotta, pikkuhiljaa suhteen aikaan maton alle on kertynyt niin paljon näitä en osaa selittää/en muista asioita että oli pakko kaivaa se menneisyys ja etsiä sieltä selitystä...mutta kun ei voi luottaa enää siihenkään, näiden uusien valheiden takia...
        Pakka on siis sekaisin suhteen alusta alkaen, toinen ollut rehellinen ja toinen puhunut vain sen minkä uskoo toisen haluavan kuulla, pakon edestä sekin..

        Tämä jollekin joka sanoi ettei menneisyys ennen suhdetta saa vaikuttaa suhteeseen..

        Olen kokenut täysin saman kuin sinä, ja sitä nyt tässä mietinkin, itsekin..


    • kokemusta

      ..minun ex-muijani teki tuota ihan samaa.

      Voi olla aika huono juttu jos toinen käyttää sitä tilannetta hyväkseen että lypsää sinun luottamustasi siten että aina jotenkin koettaa hyötyä siitä.

      Kerran opin läksyni sellaista ihmisestä ja toista kertaa en halua.

      Suosittelen että toimit mahdollisimman määrätietoisesti ja kerrot sen hänelle ettei sinun kanssasi vittuilla.

      • Hermokimppu!!!

        Kyllä hän tietää että minulle ei vittuilla.
        En vain voi uskoa että hän olisi niin ilkeä ja laskelmoiva että tekisi tällaista tahallaan.Minua sapettaa kun todellakin rakastan häntä ja hän minua.Muutenkin kaikki on mennyt aina aika hyvin,ainoa että tämä luottamus homma nyt rassaa.


      • mmmdjktubshr
        Hermokimppu!!! kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että minulle ei vittuilla.
        En vain voi uskoa että hän olisi niin ilkeä ja laskelmoiva että tekisi tällaista tahallaan.Minua sapettaa kun todellakin rakastan häntä ja hän minua.Muutenkin kaikki on mennyt aina aika hyvin,ainoa että tämä luottamus homma nyt rassaa.

        Rakkaus perustuu luottamukseen


    • Sama on takana

      ja annoin kenkää koska vaisto jo kertoi sitten että pettänyt, nyt vuosia myöhemmin saanu totuudenki tietää että tosiaan oli pettänyt, huoralla montaki eri miestä ollut. Kato vähän ja anna kenkää, tollasia ne huorat on jokka esittää muuta ku oikeasti on.

      • kuningas!

        nainen tulee sua pettämään, niin kauan kuin huorittelet muita naisia. Tuollainen mies on juntti eikä ansaitse uskollisuutta.


    • satuliina

      väreet tuli tästä viestiketjusta... Aloittaja voisi hyvinkin olla exäni. 11 vuoden aikana puitiin jos jonkin kerran suhteemme alkua (tapailuvaihetta) ja jopa ennen suhdetta ollutta aikaa. Minä tosin sitten sain aina turpaani jos en jotain muistanut ja jokin asia jäi epäselväksi. Itse asiassa minulta oli kielletty sanat "en muista". Turpiin tuli jos erehdyin nuo sanat suustani ulos laskemaan. Ja tässä ja nyt voin täysin rehellisesti sanoa etten todellakaan muistanut vanhoja, merkityksettömiä asioita.

      Mikään ei mua ällötä niin paljoa kuin vanhojen asioiden kaivelu ja puiminen yhä uudestaan ja uudestaan. Hellitä alkuperäinen ja anna vanhojen olla, kun asiat kerta vielä liittyvät tapailuaikaanne. Ymmärrän täysin, jos vaimosi mitta täyttyy tuosta jatkuvasta tenttaamisestasi ja hän lähtee lätkimään.

    • toivottavasti et

      Ei millään kahdeksan vuoden takaisilla flirteillä voi olla mitään merkitystä nykyelämälle. Miksi ihmeessä jotain niin vanhoja juttuja tongit? Kai nyt vähän jokaisella on suhteen alkuajat olleet epävarmoja, mutta harva niistä toista tilille laittaa, ainakaan noin monen vuoden jälkeen. Miksi piinaat rakastamaasi ihmistä noin? Romuttaako todellakin jokin mahdollinen virhe menneisyydessä koko kahdeksan vuoden yhteisen elämänne? Voisi melkein jopa luulla, että sinä haluat löytää jotain raskauttavaa jonka perusteella saat lähteä lätkimään. Harva asia tai ihminen on täysin virheetön ja täydellinen, silti elämästä voi nauttia, vaikkei kaikkia asioita tiedäkään, vaikka kaikki ei ole juuri niin kuin sinä haluaisit. Jos kaikki olisivat noin ehdottomia kuin sinä, todella harvalla ihmisellä olisi omaa rakasta vierellään. Mieti mikä oikeasti on tärkeää.

      • stoori

        mun mies on samanlainen.toi on äärettömän ressaava juttu. tulee niin turhautunut ja avuton olo.tuntuu jopa et avioeron,perheen rikkoutumisen uhalla, hänestä ei saa irti totuutta tai KAIKKEA, VAAN AINA BONGAHTAA JOTAIN ESIIN MIKÄ ROMUTTAA TAAS KAIKEN MATALAKS.vaikka toinen kuin vakuuttaa asioista todellista laitaa ym. tällasella on juuret jossain hyvin syvällä. jos sulla on voimaaa ja rohkeutta viedä ero päätökseen, sinuna tekisin sen. tai sit opettelisin elämään asian kanssa. tuosta ei noin vain parannuta.


    • tunkkimuck

      Oliskohan aika kääntää katse sinne tunnelin päähän ja kulkea valoa kohti?? Sulla on niin klassiset sairaalloisen mustasukkaisuuden oireet, että oksat pois!! Vaimosi on ja pysyy hiljaa...suojellakseen itseään!!
      Jos hän puhuu asioista, alat kuitenkin tivaamaan vielä yksityiskohtaisempia tietoja ja vielä ja vielä, kunnes ollaan pisteessä, ettei mitään kerrottavaa ole. Mutta sehän ei sinulle varmasti riitä vaan vaadit enemmän, jolloin ollaan pisteessä, ettei sanottavaa ole enää!!!! Ja jos jotain asioita olisi kerrottavana, mistä sinä et pitäisi, niin vaimosi tietää reaktiosi, eikä varmasti kerro. Asioita joista aikuisen itsestään varman miehen ei tarvitse järkyttyä. Käytöksesi kumpuaa itsevarmuuden puutteesta, et usko kelpaavasi vaimollesi vaan luulet hänen tavoittelevan jotain parempaa. Kahdeksan vuotta tuota kertomaasi, enää ei ole ihme jos asia olisikin nyt noin. Mutta siitä saat syyttää itseäsi.
      Et ymmärrä kuinka myrkytät elämäsi, vaimosi ja lastesi elämän. Jos välität lapsistasi hankit ammattiapua ongelmaasi. Saatat huomata, ettei se vaimo niin kauhea olekkaan ja kodistanne häviää jännittynyt ilmapiiri ja lapset voivat paremmin. Mustasukkaisuuteen voidaan määrätä ahdistuksen hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä ja samalla käyt rupattelemassa jonkun ammattilaisen kanssa niin saatat elämäsi takaisin.
      Ja ennen kuin alat kirjoittamaan vihaisia vastaus viestejä, mainittakoon että olen mies ja ollut tuossa samassa suossa itsekkin, eli KOKEMUSTA ON!!!!

    • Pitsin himpula

      Jatkuvan tenttaamisen kohteena oleminen voi rassata...ja pettämistä ei välttämättä ole tapahtunut, ellei siitä ole todisteita. Mustasukkaisuus syntyy omassa päässä, aina ja on itsesuggestiota, provosoitumista. Onhan miehiä, jotka kumppaninsa silmien edessä viljelevät kohteliaisuuksia muille neitokaisille - ärsyttääkseenkö? Saadaakseen kieroutuneen rakkaudentunnustuksen, kun kaveri suuttuu, tai loukkaantuu. Tuollaiset leikit jäävät paljon pahemmin kaivertamaan.

    • Jennilie 35

      Hyvä Hermokimppu
      Miksi yrität kasvattaa aikuista ihmistä, olet itse ihminen joka haluaa elää rehellisessä suhteessa, usko minua valehteleminen ei tule loppumaan sillä se on luonne kysymys, ja sinulla menee tosiaan hermot tuollaisessa taistelussa. Niin tyypillistä kierolta ihmiseltä että vetoaa muistin menetykseen kun kuumentaa. Itse kokenut samaa entisen mieheni kanssa ja minä hullu yritin selvittää kerta kerran jälkeen rehellisyyden tärkeydestä pari suhteessa ja kuinka paljon hallaa se aiheuttaa jos aina valehtelee, toinen kantsoi ymmärtävästi ja luuli vissiin itsekkin lopettavansa kieroilunsa mutta se jatkui. Lopulta kyllästyin koko hommaan, lapsia kasvatetaan rehellisyyteen ja vain tyhmät eivät pysty käsittämään miten tärkeää se on. Minun neuvoni sinulle, ei kannata jatkaa sellaista suhdetta, hae itsellesi ihminen jolla on kehittynyt näkemys parisuhteeseen ja joka antaa sinulle niin paljon arvoa ettei alenna sinua ihmisenä. Kieron ihmisen kanssa jos jatkaa niin se kestää koko elämän ja jättää pahan maun suuhun. Maailmassa on paljon fiksuja naisia jotka arvostavat rehellistä suhdetta, joten ota askel siihen maailmaan , se kirpaisee vaan kerran mutta on sen arvoista. Lykkyä tykö.

      • Rehellinen mies

        Vau... Toi viesti oli kuin suoraan mulle. Tosi puhutteleva. Laittoi miettimään omaa "säätämistä" tämän nykyisen kanssa. Vaikeaa luottaa ja en koskaan tiedä koska valehtelee ja koska ei. Keksii vastaukset nopeasti ja uskottavat sellaiset. Kai sitä täytyy itsekkin jatkaa matkaa ja etsiä joku joka oikeasti on tosissaan eikä tarvitsisi epäillä.


    • =(

      Minulla on valehteleva mies joka jää harva se päivä jostain valheesta kiinni, isoista ja pienistä. Tuntuu typerältä opettaa lapsille rehellisyyttä kun perheen toinen aikuinen ei siihen millään pysty. Minulla on sellainen käsitys, että hän on lapsesta asti valehdellut ja kieroillut. Mutta ei tuo valehtelu ole meillä ainut ongelma... Pettämiset, kännissä sekoilu ja ilkeily, väkivaltaisuus ym ovat vähintään yhtä isoja ongelmia. Päivääkään ei ole suhteessa vielä mennyt etteikö jonkinmoinen valhe odottaisi paljastumista... Ressaan suhteesta niin paljon, että olen alkanut sairastelemaan. Kaikkien temppujensa jälkeen hän aina vakuuttaa, että nyt hän muuttuu ja että enää minun ei tarvitse kokea mitään kamalaa... Kait sitä pitäisi jo lopettaa toivominen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe