JOUSIMIES(N) JA VESIMIES(M)

Jouskari beibe

Miksi kukaan ei ole puhunut että miten jousimies ja vesimies sopii yhteen?vai eikö ne sovi ollenkaan?=)

10

7881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ///vesimiäs

      Tunnen erään jousimies-vesimies parin ja voi voi mikä meininki niillä on päällä. Koska molemmat arvostavat vapautta niin tuntuu ettei juuri tällä parilla sitä olisi...jokainen minuutti kuluu toistensa seurassa koska he tietävät että aina on mahdollisuus viettää sitä aikaa omissa oloissakin.
      Eli näin sivustakatsojana voin sanoa että todellakin sopii! ;)

    • jousiwoman

      no sopii todella hyvin ja onhan täällä kymmeiä keskustelujakin aiheesta! Itse olen jousimiesnainen ja todella ihastunut vesimieheen , meillä on ihan loistava kemia. Ongelma vaan on, että vesimieheni soutaa ja huopaa ja tuntuu pelkäävän sitoutumista. Olen itsekin tosi vapaudenhaluinen mut se on vielä pahempi koska en välillä kuule siitä ties milloin. Hermot menee

      • jouskari beibe

        sama juttu että luulen vesimieheni pelkäävän sitoutumista....


      • jousiwoman
        jouskari beibe kirjoitti:

        sama juttu että luulen vesimieheni pelkäävän sitoutumista....

        Näitä juttuja on täällä niin paljon että alan kohta tulla vainoharhaiseksi ja ajatella että kyseessä on sama mies :) Niin mä olen nyt yli puoli vuotta koettanut saada tästä vesimiehestä selvää. Vietetään ihanaa aikaa yhdessä kunnes se katoaa enkä kuule mitään vähään aikaan.. Emme ole sopineetkaan mitään tosin mutta en ymmärrä miksi hän pelaa tätä tule lähelle-mene kauas leikkiä. En haluaisi ajatella että hänellä on muita, mutta se on hyvin paljon mahdollista. Hän on työskentelee urheilun parissa ja siellä tapaa paljon ties mitä pimuja..


      • jouskari**
        jousiwoman kirjoitti:

        Näitä juttuja on täällä niin paljon että alan kohta tulla vainoharhaiseksi ja ajatella että kyseessä on sama mies :) Niin mä olen nyt yli puoli vuotta koettanut saada tästä vesimiehestä selvää. Vietetään ihanaa aikaa yhdessä kunnes se katoaa enkä kuule mitään vähään aikaan.. Emme ole sopineetkaan mitään tosin mutta en ymmärrä miksi hän pelaa tätä tule lähelle-mene kauas leikkiä. En haluaisi ajatella että hänellä on muita, mutta se on hyvin paljon mahdollista. Hän on työskentelee urheilun parissa ja siellä tapaa paljon ties mitä pimuja..

        juuri noin minäkin olen ollut tuntevinani vesimiehen. Liekö tosiaan samasta miehestä kyse.

        No, tämä vesimies on myös juuri samanlainen. Itseasiassa tunnen erään toisenkin vesimiesmiehen ja hänkin on samanlainen... ;) Joka tapauksessa, tämä ensin mainittu, ollaan tunnettu useampi vuosi. On aina tosi iloinen kuullessaan minusta, mutta muutaman mailin jälkeen aina katoaa omiin oloihinsa... jännä tyyppi, joskin "raivostuttava" ajoittain.

        Tuo toinen onkin tuttu jo lähes 10 vuoden takaa, sama meininki myös hänellä... ;) Ei vesimiesmiehiin kannata rakastua, he särkevät vain meidän jouskareiden villin sydämen.. ;)


      • Jouskari beibe
        jouskari** kirjoitti:

        juuri noin minäkin olen ollut tuntevinani vesimiehen. Liekö tosiaan samasta miehestä kyse.

        No, tämä vesimies on myös juuri samanlainen. Itseasiassa tunnen erään toisenkin vesimiesmiehen ja hänkin on samanlainen... ;) Joka tapauksessa, tämä ensin mainittu, ollaan tunnettu useampi vuosi. On aina tosi iloinen kuullessaan minusta, mutta muutaman mailin jälkeen aina katoaa omiin oloihinsa... jännä tyyppi, joskin "raivostuttava" ajoittain.

        Tuo toinen onkin tuttu jo lähes 10 vuoden takaa, sama meininki myös hänellä... ;) Ei vesimiesmiehiin kannata rakastua, he särkevät vain meidän jouskareiden villin sydämen.. ;)

        oon huomannu et ajan myötä ne vaan särkee sydämmen....voihan tietty erikoistapauksia olla mut ite en niihin usko...


      • Jouskari beibe
        jousiwoman kirjoitti:

        Näitä juttuja on täällä niin paljon että alan kohta tulla vainoharhaiseksi ja ajatella että kyseessä on sama mies :) Niin mä olen nyt yli puoli vuotta koettanut saada tästä vesimiehestä selvää. Vietetään ihanaa aikaa yhdessä kunnes se katoaa enkä kuule mitään vähään aikaan.. Emme ole sopineetkaan mitään tosin mutta en ymmärrä miksi hän pelaa tätä tule lähelle-mene kauas leikkiä. En haluaisi ajatella että hänellä on muita, mutta se on hyvin paljon mahdollista. Hän on työskentelee urheilun parissa ja siellä tapaa paljon ties mitä pimuja..

        Vihaan lähelle-kauas leikkiä....ollaan samassa työpaikassa,välillä pitää pientä peliä ja vaivihkaa koskettelua ja sit taas välillä oon kuin ilmaa...samaa jatkuu työn ulkopuolella...en tajua sitten millään että mistä moinen.


    • veskari n

      Meillä n on vesimies ja m on jousimies.
      7 yhteistä vuotta takana ja kyllä se mitta alkaa olemaan täysi - arvot ei vaan kohtaa eikä toista voi muuttaa =( vesimiehen hyvällä sydämmellä yritän aina antaa anteeksi asioita ja unohtaa se on toiminut tähän asti -puhutaan lähinnä materiaan ja omistamiseen liittyvistä asioista.
      Nyt alkaa tuntua siltä että taidampa vaihtaa suosikki merkkiini - vaakaan

    • Tepi2

      Itse pidän jouskari naisesta mutta hän tuntuu torjuvan jatkuvasti lähemmän tutavuuden

    • jousi baby bow wow

      Ehdottomasti:
      olin itse vesimies miehen kaa viikon suhteessa ja kihkeeää todella kiihkeää se olikin joka ikinen hetki yhdssä vierekkäin. mutta kun ero tuli niin viikon jälkeen ikävä iski molemmille sitten 3kk myöhemmin ikävä vielä kovempi ja oikeen kiehnää kainalossa ja valittaa että itkua on ollut joskus ikävän takia. Todellakin yhteen sopii nämä merkit molemmat haluavat olla vapaita juosta ja pitää hauskaa mutta aina yhteen ppäädytään hän väittää olevansa mun vauva ja haluaa että edes vähäsen takertuisin vesimies saa juisimiehen kosteaksi milloin vaan ja jousimies saa tulen palamaan vesimiehen jalkojen alla molemmat kiusoittelevat toisiaan ja ja rakastavat rauhaa mutta tämä pari saa suhteen kiihkeäksi kun mikä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe