Olisiko innostuneita ihmisiä lähtemään Pariisiin uudeksivuodeksi miittailemaan?
ajatus olisi olla noin viikko pariisissa siinä ohessa tietenkin, hinta tällä hetkellä halvimmillaan on n. €330 / henkilö.
Jyväskylän uudenvuoden miitti
7
1964
Vastaukset
- perseaukiset
Luuletko, että näillä perseaukisilla chattiläisillä on varaa lähtee Jämsää pitemmälle.
- Cas-X
Kuten oli puhetta I'm In..
Kyllä me vielä hyvä jengi saadaan kasaan..
- garigrandi
Joo, varmaan voisin lähteäkin, kun vain olisi aikaa lähteä....
eihän tuo ole paha hinta....- tyhjätasku-
Oletteko tietoisia Pariisin hintatasosta? Siellä on todella kallista ruoka ja juomat - varsinkin alkoholi ravintolassa. Ottakaapa selvää......
- Cas-X
tyhjätasku- kirjoitti:
Oletteko tietoisia Pariisin hintatasosta? Siellä on todella kallista ruoka ja juomat - varsinkin alkoholi ravintolassa. Ottakaapa selvää......
Tiedossa on :)
- halpa-
Suorat lennot Jyväskylästä esim. Portugaliin alk. n. 250,- hotellihuone
- forez
näyttää vähän siltä ettei ketään oikein kiinnosta moinen reissu ja alkaa olla myöhäistä varailla enää mitään, kokeillaan myöhemmin vastaavaa jos ihmisiä vaan kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398