Kokemuksia CBX 650 Nighthawk

Offroad-mies

ostin kuukausi sitten tollasen ja kiinnostas onko samanlaisia paljon suomessa ja jos on niin minkälaisia kokemuksia. Vuosimalli mulla 84

9

4105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepä se

mul on ollu tollanen just..tais olla vuosmalli-84..liekkö sama,Ei oo suomessa paljoo koska ei oo tuotu virallisesti maahan uutena.Älyttömän mukava ajaa ja voimaakin kivasti..mut ´varaudu et jos osia tarviit niin kiven alla.Mulla kyseinen pyörä oli oikee epäonnen kapine kone ei kestänyt yhtään..leipoi kiertokangen laakereita.Toivotaan että kyse oli yksilöviasta ja sulla pyörä kestää... on toimiessaan ihan namu ajella

• Nighthawk 1986

Ostin eilen 700 nighthawkin vuosimallia 1986. Ei ole montaa suomessa kun on jenkkien vientimallia( kanadassa 750). Valmistettu välillä 1984-1986.
      Kiertokangen laakerivika vaivasi tiettävästi juuri 1984 mallia, rakennetta muutettiin jotenkin
      1985 alkaen. Mukava all around pyörä. Kannattaa varmaan tilata originaali huoltokäsikirja ja osaluettelo josta saa varaosanumerot. Jenkkilästä löytyy. Itse aion myös nuo tilata kun ei ole edes originaali omistajan käsikirjaa mukana.

• r.e.

Mulla on ollu jo useita vuosia samanlainen.
      Ihan oon tyytyväinen.Ajoa tullut vuosittain 2-5000km.Nyt on ruvennu syömään hiukan öljyä joten meinaan avata koneen.Tuuli tietysti puistelee
      mutta pysyypähän nopeudet kurissa.

• ex-rex

Vieläkö ovat kavereitten "yökyöpelit"hengissä.Kyselen koska tuli itselle hommattua tuollainen yöhawukka vm.85. cb650sc rc13 .
      Museointi suunnitelmissa,toki tuli tuolla tänäkesänä ajettuakin 13 000km ja toimi kuin ajatus.

• gibsony

Nighthawkista sen verran nippelitietoa että eurooppaan viralliseti tuodut mallit ovat cbx(cm3)E koodattuja kun taas jenkkimalliset ovat cb(cm3) sc kyseessä samapyörä.

• Tjkrock

Cbx ja sc eivät ole täysin sama pyörä kun katsoo varaosanumeroita.
        Ja vain cbx 650 e on moottorina RC13 moottori.
        Minulta löytyy sellainen ja on Trafik tietojen mukaan ainoa sillä tyyppimerkinnällä rekisteröity Suomessa.
        Honda cbx 650 e nighawk RC13 655

• sorpa

Laitoin ka
      nssa viime kesänä Nighthawk 550 hienosti pelaa -84

• Tjkrock

Anteeksi vaan virheeni. Kyllä RC13 moottoria cb 650 :ssäkin mutta kuutiomäärissä on useita eri variaatioita.
      Olkaa kuitenkin tarkkana kun tilaatte varaosia, niissä on eroja.
      Olisi mukava tietää monta nigthawkkia on vielä käytössä. Minua kiinnostaa erityisesti 1984 mallin.
      Pistäkäähän tietoa tänne.

• Anonyymi

Mulla on cbx650e tuontipyörä vm.88 jotain 75hp aika kivasti kulkee , nyt meni starttirele etsiskelen sellaista . Saa nähä kui käy , vaikka tuntuu , että kyllä varmaan jonkun muunkin rele sopisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      134
      2728
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      231
      2107
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      186
      1880
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      50
      1857
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      26
      1690
    6. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      142
      1505
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      62
      1380
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1158
    9. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      306
      992
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      865
    Aihe