Kokemuksia CBX 650 Nighthawk

Offroad-mies

ostin kuukausi sitten tollasen ja kiinnostas onko samanlaisia paljon suomessa ja jos on niin minkälaisia kokemuksia. Vuosimalli mulla 84

9

3815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepä se

mul on ollu tollanen just..tais olla vuosmalli-84..liekkö sama,Ei oo suomessa paljoo koska ei oo tuotu virallisesti maahan uutena.Älyttömän mukava ajaa ja voimaakin kivasti..mut ´varaudu et jos osia tarviit niin kiven alla.Mulla kyseinen pyörä oli oikee epäonnen kapine kone ei kestänyt yhtään..leipoi kiertokangen laakereita.Toivotaan että kyse oli yksilöviasta ja sulla pyörä kestää... on toimiessaan ihan namu ajella

• Nighthawk 1986

Ostin eilen 700 nighthawkin vuosimallia 1986. Ei ole montaa suomessa kun on jenkkien vientimallia( kanadassa 750). Valmistettu välillä 1984-1986.
      Kiertokangen laakerivika vaivasi tiettävästi juuri 1984 mallia, rakennetta muutettiin jotenkin
      1985 alkaen. Mukava all around pyörä. Kannattaa varmaan tilata originaali huoltokäsikirja ja osaluettelo josta saa varaosanumerot. Jenkkilästä löytyy. Itse aion myös nuo tilata kun ei ole edes originaali omistajan käsikirjaa mukana.

• r.e.

Mulla on ollu jo useita vuosia samanlainen.
      Ihan oon tyytyväinen.Ajoa tullut vuosittain 2-5000km.Nyt on ruvennu syömään hiukan öljyä joten meinaan avata koneen.Tuuli tietysti puistelee
      mutta pysyypähän nopeudet kurissa.

• ex-rex

Vieläkö ovat kavereitten "yökyöpelit"hengissä.Kyselen koska tuli itselle hommattua tuollainen yöhawukka vm.85. cb650sc rc13 .
      Museointi suunnitelmissa,toki tuli tuolla tänäkesänä ajettuakin 13 000km ja toimi kuin ajatus.

• gibsony

Nighthawkista sen verran nippelitietoa että eurooppaan viralliseti tuodut mallit ovat cbx(cm3)E koodattuja kun taas jenkkimalliset ovat cb(cm3) sc kyseessä samapyörä.

• Tjkrock

Cbx ja sc eivät ole täysin sama pyörä kun katsoo varaosanumeroita.
        Ja vain cbx 650 e on moottorina RC13 moottori.
        Minulta löytyy sellainen ja on Trafik tietojen mukaan ainoa sillä tyyppimerkinnällä rekisteröity Suomessa.
        Honda cbx 650 e nighawk RC13 655

• sorpa

Laitoin ka
      nssa viime kesänä Nighthawk 550 hienosti pelaa -84

• Tjkrock

Anteeksi vaan virheeni. Kyllä RC13 moottoria cb 650 :ssäkin mutta kuutiomäärissä on useita eri variaatioita.
      Olkaa kuitenkin tarkkana kun tilaatte varaosia, niissä on eroja.
      Olisi mukava tietää monta nigthawkkia on vielä käytössä. Minua kiinnostaa erityisesti 1984 mallin.
      Pistäkäähän tietoa tänne.

• Anonyymi

Mulla on cbx650e tuontipyörä vm.88 jotain 75hp aika kivasti kulkee , nyt meni starttirele etsiskelen sellaista . Saa nähä kui käy , vaikka tuntuu , että kyllä varmaan jonkun muunkin rele sopisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4523
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      564
      3429
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2171
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      12
      1734
    5. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1596
    6. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1558
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      161
      1261
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1108
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      224
      1041
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      70