Kokemuksia CBX 650 Nighthawk

Offroad-mies

ostin kuukausi sitten tollasen ja kiinnostas onko samanlaisia paljon suomessa ja jos on niin minkälaisia kokemuksia. Vuosimalli mulla 84

9

3596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepä se

      mul on ollu tollanen just..tais olla vuosmalli-84..liekkö sama,Ei oo suomessa paljoo koska ei oo tuotu virallisesti maahan uutena.Älyttömän mukava ajaa ja voimaakin kivasti..mut ´varaudu et jos osia tarviit niin kiven alla.Mulla kyseinen pyörä oli oikee epäonnen kapine kone ei kestänyt yhtään..leipoi kiertokangen laakereita.Toivotaan että kyse oli yksilöviasta ja sulla pyörä kestää... on toimiessaan ihan namu ajella

    • Nighthawk 1986

      Ostin eilen 700 nighthawkin vuosimallia 1986. Ei ole montaa suomessa kun on jenkkien vientimallia( kanadassa 750). Valmistettu välillä 1984-1986.
      Kiertokangen laakerivika vaivasi tiettävästi juuri 1984 mallia, rakennetta muutettiin jotenkin
      1985 alkaen. Mukava all around pyörä. Kannattaa varmaan tilata originaali huoltokäsikirja ja osaluettelo josta saa varaosanumerot. Jenkkilästä löytyy. Itse aion myös nuo tilata kun ei ole edes originaali omistajan käsikirjaa mukana.

    • r.e.

      Mulla on ollu jo useita vuosia samanlainen.
      Ihan oon tyytyväinen.Ajoa tullut vuosittain 2-5000km.Nyt on ruvennu syömään hiukan öljyä joten meinaan avata koneen.Tuuli tietysti puistelee
      mutta pysyypähän nopeudet kurissa.

    • ex-rex

      Vieläkö ovat kavereitten "yökyöpelit"hengissä.Kyselen koska tuli itselle hommattua tuollainen yöhawukka vm.85. cb650sc rc13 .
      Museointi suunnitelmissa,toki tuli tuolla tänäkesänä ajettuakin 13 000km ja toimi kuin ajatus.

    • gibsony

      Nighthawkista sen verran nippelitietoa että eurooppaan viralliseti tuodut mallit ovat cbx(cm3)E koodattuja kun taas jenkkimalliset ovat cb(cm3) sc kyseessä samapyörä.

      • Tjkrock

        Cbx ja sc eivät ole täysin sama pyörä kun katsoo varaosanumeroita.
        Ja vain cbx 650 e on moottorina RC13 moottori.
        Minulta löytyy sellainen ja on Trafik tietojen mukaan ainoa sillä tyyppimerkinnällä rekisteröity Suomessa.
        Honda cbx 650 e nighawk RC13 655


    • sorpa

      Laitoin ka
      nssa viime kesänä Nighthawk 550 hienosti pelaa -84

    • Tjkrock

      Anteeksi vaan virheeni. Kyllä RC13 moottoria cb 650 :ssäkin mutta kuutiomäärissä on useita eri variaatioita.
      Olkaa kuitenkin tarkkana kun tilaatte varaosia, niissä on eroja.
      Olisi mukava tietää monta nigthawkkia on vielä käytössä. Minua kiinnostaa erityisesti 1984 mallin.
      Pistäkäähän tietoa tänne.

      • Anonyymi

        Mulla on cbx650e tuontipyörä vm.88 jotain 75hp aika kivasti kulkee , nyt meni starttirele etsiskelen sellaista . Saa nähä kui käy , vaikka tuntuu , että kyllä varmaan jonkun muunkin rele sopisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe